quote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar bleven jullie eigenlijk toen ik ging invoegen op de snelweg net na vertrek bij de Mac?
Kreeg eindelijk een beetje het gevoel snel te zijn![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 15:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb de hond net uitgelaten....
iedereen was met moeite aan invoegen en ik was idd aan klooien met die rode auto, toen riet opeens weer voor me reed op de in/uitvoegstrookquote:Op zondag 12 december 2004 15:21 schreef Patrick281 het volgende:
Het was een beetje een rommeltje met de auto's die daar reden.
En ineens ging je weer uitvoegen .. Raus kon nog maar tenauwernood terug.
Ik liet het voor de veiligheid maar gaan. Had net OPM ingehaald die zat te kneuteren met een auto.![]()
Wij konden achteraan niet op jou letten omdat het met invoegen al zo krap was met al die auto's.quote:Op zondag 12 december 2004 15:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Gewoon anticiperen..... ik nam nog gewoon op tijd die afslag hoor. En ik kan ook niet iedereen in de gaten houden....
vaarwelquote:Op zondag 12 december 2004 15:27 schreef PatrickM het volgende:
Dit wordt m'n laatste post... het was fijn jullie gekend te hebben, maar het kan niet langer zo
Adios
Ik zag dat Raus een beetje moeite had met terugvoegen (zag er best eng uit) en ik reed al langzij aan de anderen dus ik dacht dat het maar verstandiger was om mij er ook niet nog eens terug te proppen/ kost wat kost.quote:Op zondag 12 december 2004 15:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen was met moeite aan invoegen en ik was idd aan klooien met die rode auto, toen riet opeens weer voor me reed op de in/uitvoegstrookik dacht, ok nu gaan we mensen kwijtraken en idd, pepijn reed als enige rechtdoor...
quote:Op zondag 12 december 2004 15:27 schreef PatrickM het volgende:
Dit wordt m'n laatste post... het was fijn jullie gekend te hebben, maar het kan niet langer zo
Adios
quote:Op zondag 12 december 2004 15:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iedereen was met moeite aan invoegen en ik was idd aan klooien met die rode auto, toen riet opeens weer voor me reed op de in/uitvoegstrookik dacht, ok nu gaan we mensen kwijtraken en idd, pepijn reed als enige rechtdoor...
wist ik veel dat je verder weer op hetzelfde punt zou uitkomen, wrom dan die plotselinge uitvoegactie van rietjij zou toch rekening moeten kunnen houden met een rits motorrijders achter je...?
wie zegt dat dat wel zo is danquote:
quote:Volgens mij werken mn knipperlichten gewoon... ik voegde niet uit hoor, ik voegde juist niet in maar reed rechtdoorZat op de verkeerde strook, die ging plots de snelweg op maar we moesten rechtdoor
Omdat jij verlangt van mij dat als jullie 6km achter mij zitten (door die auto's ) dat ik jullie alsnog in de gaten kan houdenquote:Op zondag 12 december 2004 15:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie zegt dat dat wel zo is dan
wtf???quote:Op zondag 12 december 2004 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Spring maar weer gelijk in de verdedigingWaarom ben jij altijd zo licht ontvlambaar
weer jouw interpretatie... nergens staat dat jij ons in de gaten moet houden, je bent toch geen kinderjuffiequote:Omdat jij verlangt van mij dat als jullie 6km achter mij zitten (door die auto's ) dat ik jullie alsnog in de gaten kan houden
quote:
Door deze smiley misschien?quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 15:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie zegt dat dat wel zo is dan
En hier dan?quote:Op zondag 12 december 2004 16:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nergens staat dat jij ons in de gaten moet houden, je bent toch geen kinderjuffie
quote:Op zondag 12 december 2004 15:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
( jij zou toch rekening moeten kunnen houden met een rits motorrijders achter je...?
dus rekening houden met betekent voor jou in de gaten houden??quote:Op zondag 12 december 2004 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Door deze smiley misschien?
[..]
[..]
En hier dan?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |