quote:
we konden em wel horen idd...quote:Jullie zaten binnen toen wij aankwamen. Wel gelijk gehoord of niet?![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 13:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we konden em wel horen idd...
Die kost 25% meer.quote:Op zondag 12 december 2004 13:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja... noem nog eens een 1000cc twin van die prijsklasse en die NIET zo zuipt![]()
CannotBrake.quote:Op zondag 12 december 2004 13:45 schreef PatrickM het volgende:
Ik wil trouwens nou eens een echt nick...
Om een idee te krijgen, zouden jullie mij eens willen omschrijven in 1 woord...
Zei cannotlookbeforeturnquote:Op zondag 12 december 2004 13:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die kost 25% meer.
[..]
CannotBrake.![]()
![]()
quote:
Ik zat net vol te gassen toen jullie vlak voor me opeens die parkeerplaats pakte....quote:Op zondag 12 december 2004 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was ook blij dat ik bij Rozenburg op de rijbaan bleef staan toen Riet het parkeerplaatsje pakte.
Iedereen kon op tijd reageren .. behalve .. ja jij.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 14:06 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik zat net vol te gassen toen jullie vlak voor me opeens die parkeerplaats pakte....
Of jullie gingen gewoon te plotselingquote:Op zondag 12 december 2004 14:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sneller reageren dus. Dat duurt toch geen 5 seconden.
Of keek je niet voor je. Dat zou wel kunnen ..![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 14:11 schreef PatrickM het volgende:
Of jullie gingen gewoon te plotseling
Check deze site voor inspiratie: http://www.witwords.com/fictionary.cfmquote:Op zondag 12 december 2004 13:45 schreef PatrickM het volgende:
Ik wil trouwens nou eens een echt nick...
Om een idee te krijgen, zouden jullie mij eens willen omschrijven in 1 woord...
Heh?quote:Op zondag 12 december 2004 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
Ik was ook blij dat ik bij Rozenburg uit veiligheid op de rijbaan bleef staan toen Riet het parkeerplaatsje pakte.
Wel geinig, jij bent altijd degene die de moraalridder uithangt in verkeerstopics op Fok, altijd uitleggen hoe het zo moeten en ondertussen ben jij de wegpiraat op meetsquote:Op zondag 12 december 2004 14:11 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Of jullie gingen gewoon te plotseling
Tja, hij zag zeker telkens weer een BMW die in de weg stond voor de KLXquote:Op zondag 12 december 2004 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Makster zat beide keren eerste rang en die kon zijn ogen niet geloven.
Dat is idd een goeie inspiratie bronquote:
Niet dat ik vond dat jij snel het parkeerplaatsje opdraaide, maar meer omdat ik niet direct durfde te remmen met PatM achter mij.quote:Op zondag 12 december 2004 14:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Heh?
quote:Op zondag 12 december 2004 14:45 schreef PatrickM het volgende:
Tja, hij zag zeker telkens weer een BMW die in de weg stond voor de KLX![]()
Kijk eens bij de k.quote:Dat is idd een goeie inspiratie bron![]()
niet snel genoeg snelheid vermindertquote:Op zondag 12 december 2004 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
Wij gingen snelheid verminderen om die parkeerplaats op te gaan.
![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 14:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet dat ik vond dat jij snel het parkeerplaatsje opdraaide, maar meer omdat ik niet direct durfde te remmen met PatM achter mij.![]()
Ik reed 5 meter voorbij de parkeerplaats, en vrijwel direct kwam PatM mij rechts over het gras voorbij.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 14:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
of had je wat te zoeken op die hoek daar
btw: kon je die dvd niet gelijk meenemen voor mij gisteren?quote:Op zondag 12 december 2004 14:45 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hij niet!quote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
Was hij nou ook begrenst?
Dat was wel interessant zeker .. nog sprintjes gedaan?quote:Op zondag 12 december 2004 14:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij niet!
jij moest zo'n beetje de hele meeting wat kwijtquote:
tja...hij zou me bellen als ie weer tijd/zin had. al een tijdje niks van em gehoord...hij gaat trouwens al sinds augustus elke dag, ook als er wat naar beneden komt, met zijn motor naar zijn werk.quote:Die vriend van je met die Bandit .. geen zin meer in meetings?
Was hij nou ook begrenst?
Ik had een kopie gegeven aan iemand anders. Dus ik gister nog ff snel een on-the-fly kopie proberen te maken. Was misluktquote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
btw: kon je die dvd niet gelijk meenemen voor mij gisteren?![]()
Klinkt niet echt interessant.. is wel leuk als de naam aantrekt om te weten wat het is. Check de K.quote:Op zondag 12 december 2004 14:54 schreef PatrickM het volgende:
* PatrickM zit te denken aan MotoPaat oid
quote:McFury
The anger that comes from a frustrated McDonalds™ worker.
It was that moment that I realised I had to release all my MCFURY.
Submitted by Bu-De McQueen, Jr.
trouwens, kun je het em kwalijk nemenquote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
Die vriend van je met die Bandit .. geen zin meer in meetings?
Pech .. het regent heel weinig in Nederland zeggen ze.quote:Op zondag 12 december 2004 14:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, kun je het em kwalijk nemende enige keer dat ie mee ging was op deze dag:
[[url=http://img39.exs.cx/img39/2869/dsc030822039480328402384321234.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 12 december 2004 14:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jij moest zo'n beetje de hele meeting wat kwijt
Welke van de K?quote:Op zondag 12 december 2004 14:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Check de K.
Past nog bij je ook op een positieve manier.![]()
klopt, en ondanks het weer vond ie toch wel erg leuk dus ik zal em voor de volgende meet weer es porren. kan ik meteen es peilen wat ie van circuit rijden vindt...ik heb het idee dat dat em weinig zal boeien...quote:Op zondag 12 december 2004 14:59 schreef Patrick281 het volgende:
Pech .. het regent heel weinig in Nederland zeggen ze.
Ook wij van de Fok! MC hebben daar nog geen invloed op.
wij kunnen er niets aan doen als jij je prioriteiten niet kunt stellenquote:En je moet ook geen meet zonder mij doen.
en als we nu bij elke stop iets gingen drinken maar ook dat was niet het gevalquote:Zeikdag .. ik was bij VTR thuis ook al geweest en we hadden maar 15 minuten gereden.
Deze vind ik gewoon mooi qua woorden:quote:
Waarbij de eerste niet echt een leuke verklaring is .. die past ook niet bij je.quote:Kreptomaniac
A person who creeps up on people and steals things.
The kreptomaniac sneaked up on me and stole my valuables from under my nose.
Submitted by Julie Lewis
Krypondicular
Awesome, but better
The psychedelic visuals were krypondicular!
Submitted by Becca
quote:Kongquest
The act or process of conquering by a large gorilla.
His kongquest over Godzilla was just a lot of monkey business.
Submitted by Dana English
De kleine mag nog niet achterop.quote:Op zondag 12 december 2004 15:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wij kunnen er niets aan doen als jij je prioriteiten niet kunt stellen
Bandit rijders op het circuit .. nee dat is niet hun pakkie an.quote:Op zondag 12 december 2004 15:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kan ik meteen es peilen wat ie van circuit rijden vindt...ik heb het idee dat dat em weinig kan boeien.
Ook lulligquote:Op zondag 12 december 2004 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De kleine mag nog niet achterop.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar bleven jullie eigenlijk toen ik ging invoegen op de snelweg net na vertrek bij de Mac?
Kreeg eindelijk een beetje het gevoel snel te zijn![]()
Nee, hield ie niet vanquote:Op zondag 12 december 2004 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was wel interessant zeker .. nog sprintjes gedaan?
Inderdaad! Dijkjes, dat is de shitquote:Op zondag 12 december 2004 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
Bandit rijders op het circuit .. nee dat is niet hun pakkie an.![]()
Wel een keer in de Kickstart een kinderfietszitje gezien achterop een ZZR-1100 -met van die zijstangetjes.quote:
Ik heb de hond net uitgelaten....quote:Op zondag 12 december 2004 15:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, tis echt een zondag he...heb echt nog niks anders gedaan dan gegeten en achter de compie gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |