quote:
we konden em wel horen idd...quote:Jullie zaten binnen toen wij aankwamen. Wel gelijk gehoord of niet?![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 13:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we konden em wel horen idd...
Die kost 25% meer.quote:Op zondag 12 december 2004 13:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja... noem nog eens een 1000cc twin van die prijsklasse en die NIET zo zuipt![]()
CannotBrake.quote:Op zondag 12 december 2004 13:45 schreef PatrickM het volgende:
Ik wil trouwens nou eens een echt nick...
Om een idee te krijgen, zouden jullie mij eens willen omschrijven in 1 woord...
Zei cannotlookbeforeturnquote:Op zondag 12 december 2004 13:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die kost 25% meer.
[..]
CannotBrake.![]()
![]()
quote:
Ik zat net vol te gassen toen jullie vlak voor me opeens die parkeerplaats pakte....quote:Op zondag 12 december 2004 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was ook blij dat ik bij Rozenburg op de rijbaan bleef staan toen Riet het parkeerplaatsje pakte.
Iedereen kon op tijd reageren .. behalve .. ja jij.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 14:06 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik zat net vol te gassen toen jullie vlak voor me opeens die parkeerplaats pakte....
Of jullie gingen gewoon te plotselingquote:Op zondag 12 december 2004 14:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sneller reageren dus. Dat duurt toch geen 5 seconden.
Of keek je niet voor je. Dat zou wel kunnen ..![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 14:11 schreef PatrickM het volgende:
Of jullie gingen gewoon te plotseling
Check deze site voor inspiratie: http://www.witwords.com/fictionary.cfmquote:Op zondag 12 december 2004 13:45 schreef PatrickM het volgende:
Ik wil trouwens nou eens een echt nick...
Om een idee te krijgen, zouden jullie mij eens willen omschrijven in 1 woord...
Heh?quote:Op zondag 12 december 2004 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
Ik was ook blij dat ik bij Rozenburg uit veiligheid op de rijbaan bleef staan toen Riet het parkeerplaatsje pakte.
Wel geinig, jij bent altijd degene die de moraalridder uithangt in verkeerstopics op Fok, altijd uitleggen hoe het zo moeten en ondertussen ben jij de wegpiraat op meetsquote:Op zondag 12 december 2004 14:11 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Of jullie gingen gewoon te plotseling
Tja, hij zag zeker telkens weer een BMW die in de weg stond voor de KLXquote:Op zondag 12 december 2004 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Makster zat beide keren eerste rang en die kon zijn ogen niet geloven.
Dat is idd een goeie inspiratie bronquote:
Niet dat ik vond dat jij snel het parkeerplaatsje opdraaide, maar meer omdat ik niet direct durfde te remmen met PatM achter mij.quote:Op zondag 12 december 2004 14:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Heh?
quote:Op zondag 12 december 2004 14:45 schreef PatrickM het volgende:
Tja, hij zag zeker telkens weer een BMW die in de weg stond voor de KLX![]()
Kijk eens bij de k.quote:Dat is idd een goeie inspiratie bron![]()
niet snel genoeg snelheid vermindertquote:Op zondag 12 december 2004 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
Wij gingen snelheid verminderen om die parkeerplaats op te gaan.
![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 14:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet dat ik vond dat jij snel het parkeerplaatsje opdraaide, maar meer omdat ik niet direct durfde te remmen met PatM achter mij.![]()
Ik reed 5 meter voorbij de parkeerplaats, en vrijwel direct kwam PatM mij rechts over het gras voorbij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |