Feessie bouwen?quote:Op maandag 13 december 2004 19:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Daarom Pepijn
Eerste keer dat je mij eens gelijk geeft na een meningsverschil
quote:
Dan mag je wel eens iets spannender postenquote:Op maandag 13 december 2004 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar jij bent niks gewend
Wat je er mee kan? rukke hee.
Nou had meer afgevroren klauwen, ik kan zo ie zo slechte tegen de kouquote:Op maandag 13 december 2004 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zaterdag had alleen Mark het echt koud, want die had inderdaad een leren pak aan met dunne kleding eronder.
quote:Op maandag 13 december 2004 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar jij bent niks gewend
Wat je er mee kan? rukke hee.
Dat zegt meer over jezelf dan over mij denk ikquote:Op maandag 13 december 2004 19:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dan mag je wel eens iets spannender postendit is niet rukbaar
![]()
Ja ik ben de 20 jarige grietjes ontgroeidquote:Op maandag 13 december 2004 19:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jezelf dan over mij denk ik
Vet... zal wel stuk schelen denk ikquote:Op maandag 13 december 2004 19:35 schreef Didiot het volgende:
Trouwens, zaterdagochtend die Laser demper halen
Volgens de verkoper komt er aardige herrie uitquote:Op maandag 13 december 2004 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vet... zal wel stuk schelen denk ik
Zou maar uit kijken als ik jou was, voor je het weet moet je een 12 o-clock bar op je motard schroevenquote:Op maandag 13 december 2004 19:57 schreef Didiot het volgende:
Trouwens, vanavond weer eens op het achterwiel de straat ingereden.... gaat steeds beter![]()
Ik ken m'n grenzen wel hoorquote:Op maandag 13 december 2004 20:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zou maar uit kijken als ik jou was, voor je het weet moet je een 12 o-clock bar op je motard schroeven![]()
En je herkende zijn gezicht ook niet op de parkeerplaats of hij jou nietquote:Op maandag 13 december 2004 20:04 schreef Didiot het volgende:
Pep, die Ralf van die VTR he, dat is een collega van mij
Ik vond de motor al bekend voorkomen (geel + TwoBrothers) maar normaal heeft 'ie er een Bagster tankcover overheen. Vandaag zag ik 'm toevallig, alleen geen kans gehad om 'm aan te spreken
Eigenlijk meer voor woon/werk, maar ben er inmiddels wel achter dat je hele leuke dingen met die KLX kan doenquote:Op maandag 13 december 2004 20:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij heeft Didiot hem alleen maar gekocht om te leren wheeliën
Jups, de demper zal ws. al wel een pk of 2 a 3 schelen. Dalijk met K&N filter en Dynojet stage 2 zal het nog wel leuker wordenquote:En daar leent zo'n KLX zich prima voor volgens mij....
Ik zag op de RAI dat je dan wel heel erg gek moet doen,quote:Op maandag 13 december 2004 20:05 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik ken m'n grenzen wel hoor
Bovendien, als je 'm te ver overtrekt zonder er rekening mee te houden dan helpt een 12 O'clock bar ook niet meer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |