Ja natuurlijk maar waar zijn die wheelies, stoppies en bijna ongeluk foto's?quote:Op maandag 13 december 2004 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
Lars heb jij de meet foto's nog gezien?![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 08:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar waar zijn die wheelies, stoppies en bijna ongeluk foto's?
D'r wordt weer veel over geluld maar nergens tastbaar bewijs.........
quote:Op zondag 12 december 2004 19:27 schreef Makster het volgende:
Maar lekker boeien, houdt het leven spannend toch![]()
Vond het nog steeds een relaxed dagje![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 08:35 schreef Makster het volgende:
Hoiiiii
En voor bijna ongelukken moet je bij PatM zijn![]()
![]()
Ik mag er eentje lenen van het zusje van mijn vriendin, het heeft geen zin er zelf eentje aan te schaffen. Nu nog een deugdelijke bevestiging maken.quote:Op maandag 13 december 2004 08:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Nou ja we hadden het er al onder het eten over dat we de volgende keer camera's op de motoren gaan zetten.![]()
Digitaal DV camera'tje kost geen donder meer, daar hoeven we niet moeilijk over te doen.![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 08:35 schreef Makster het volgende:
Hoiiiii
En voor bijna ongelukken moet je bij PatM zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 08:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]Je zou het eerder bij reetje verwachten met al zijn bravour maar het is wederom de stilste van het gezelschap die (zelf)moordneigingen heeft.
quote:Op maandag 13 december 2004 08:55 schreef hollander172 het volgende:
Ik mag er eentje lenen van het zusje van mijn vriendin, het heeft geen zin er zelf eentje aan te schaffen.
quote:Nu nog een deugdelijke bevestiging maken.
Hee een Z1000 in je avatarquote:Op maandag 13 december 2004 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Eigenlijk is PatM de echte Reetvaerder.
![]()
Maar Riet kan remmen dus daar heeft het mee te maken.![]()
Mwah voor je weet heb je een statief in de slaapkamer staan om je vorderingen te kunnen bijhouden.quote:Op maandag 13 december 2004 09:12 schreef Patrick281 het volgende:Is toch leuk met de hond.
Mijn zwager kwam met een DV camera aanzetten vorige week.
Ding was 150 euro. Filmde direct Mpeg 2 op flashkaartjes, die zat er ook bij van 1024 kb.
Recht modelletje met zo'n uitklap schermpje. Weegt helemaal niets.
Eigenlijk is DV een videostandaard, maar die misbruiken ze gewoon even.
Mwah, kan het wel maken maar weet nog niet waar ik alu kawagroen kan eloxeren? (weet het precieze woord niet.)quote:Toch niet al te moeilijk, zit een schroefje onder die camera's.
Beetje een brede grondplaat eronder, en ze zitten echt wel vast.
Je kan er nog een dik elastiek om het geheel doen voor wat extra stabilliteit.
Klemmetje kan jij zo maken toch?
Ik heb wel wat zachte rubbers (op maat voor u te maken) voor als trillingsdemper.![]()
Ehm was bedoeld als 990 Superduke.quote:
quote:En die PatM, volgens mij had ie inderdaad een doodwens gisteren ofzo.
quote:Op maandag 13 december 2004 09:16 schreef hollander172 het volgende:
Mwah voor je weet heb je een statief in de slaapkamer staan om je vorderingen te kunnen bijhouden.Gaan we maar niet kopen zo'n DV cam.
Dat is inderdaad waar ook, time flys when your having funquote:Op maandag 13 december 2004 09:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ehm was bedoeld als 990 Superduke.
[..]
[afbeelding] Het is alweer 2 dagen geleden hoor Mark.
[..]Heb jij dat nog niet allang gedaan dan.
Behalve het schudden van de cam op de motor kan je die Mpeg filpmjes natuurlijk ook iets versneld af laten spelen voor een snelheidseffect. (kijk mij eens rijden![]()
)
quote:Op maandag 13 december 2004 09:23 schreef Patrick281 het volgende:Heb jij dat nog niet allang gedaan dan.
Alleen lullig als de tegemoet komende slopel kadet ook 200km/h+ lijkt te rijden.quote:Behalve het schudden van de cam op de motor kan je die Mpeg filpmjes natuurlijk ook iets versneld af laten spelen voor een snelheidseffect. (kijk mij eens rijden![]()
)
Net ghostrider dan hequote:Op maandag 13 december 2004 09:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ehm was bedoeld als 990 Superduke.
[..]
[afbeelding] Het is alweer 2 dagen geleden hoor Mark.
[..]Heb jij dat nog niet allang gedaan dan.
Behalve het schudden van de cam op de motor kan je die Mpeg filpmjes natuurlijk ook iets versneld af laten spelen voor een snelheidseffect. (kijk mij eens rijden![]()
)
Die tegemoet komende slopel kan je niet inschatten qua snelheid, dus lulliger als je ingehaald zou worden door een Corsa'tje.quote:Op maandag 13 december 2004 09:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wheelies doe k niet aan..... > koppeling verneukenquote:Op maandag 13 december 2004 08:16 schreef hollander172 het volgende:
wheelies, stoppies en bijna ongeluk foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |