Landsbelang is wat het volk gekozen heeft in Nederland, en het kabinet heeft dat mandaat, en dat kabinet heette Paars. Wederom, als Zalm of de VVD het niet bevalde moesten ze niet met de PvdA en D66 in zee gaan. De VVD is evengoed verantwoordelijk voor Paars beleid.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Niet in het geheel. Wat er bij de formatiegesprekken is afgesproken moet worden uitgevoerd. Dat coalitie-belang gaat meestal boven het landsbelang.
Wat verwachtte je dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:58 schreef du_ke het volgende:
Maar M je ziet er toch anders uit dan ik verwacht had!
En anders dan Nouk op de meet bazelde. Nou ja, deels anders.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:58 schreef du_ke het volgende:
Ben jij pro- of anti-Dione?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
du_ke gedisst.
He foto's waar?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:58 schreef du_ke het volgende:
Tja dat weet ik ook niet precies, anders vooral.quote:
Kent N M dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En anders dan Nouk op de meet bazelde. Nou ja, deels anders.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dat weet ik ook niet precies, anders vooral.
Wat zei zij dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En anders dan Nouk op de meet bazelde. Nou ja, deels anders.
Anti. Anti en nog eens anti.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ben jij pro- of anti-Dione?
Ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Anti. Anti en nog eens anti.
Ik zou haar wel zien zitten als ze er zo uit zou zien:
[afbeelding]
God.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:08 schreef du_ke het volgende:
Wat een ironie dat vlak na een xenofobiepost wolfje opduikt.
Moet ik wat voor je photoschoppen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:11 schreef RichardQuest het volgende:
Als Dione nou 's een webcam had.
Aan Dione? Niet nodig.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Moet ik wat voor je photoschoppen?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als hij verdomme ook eens zou straffen!
Jawel man.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:13 schreef du_ke het volgende:
Eeey quest zo lekker is die ouwe hoer toch ook weer niet.
Daar heeft god de handen al lang van af getrokken `quote:
God ==quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar heeft god de handen al lang van af getrokken `[afbeelding]
waneer er een hogere mogenheid zou bestaan zou hij meelij hebbenquote:
Ach joh, als je bier niet kan waarderen, dan moet je het gewoon niet drinkenquote:
Ik stel grenzenquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ach joh, als je bier niet kan waarderen, dan moet je het gewoon niet drinken.
Ik lust al het Nederlandse pils wel..
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ook. Aan de minimum hoeveelheid en de maximale kosten.
Zou je je niet kut voelen als je dood bent en terugkomt als een koe of zo? Zo van, shit, zíj hadden gelijkquote:
Mijn pinpas is opgegeten door de Postbank. Ik had daar nooit moeten pinnenquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:23 schreef du_ke het volgende:
[..]maximum kosten zijn minder van belang
! Hoewel nu wel ben vandaag m'n portemonnee kwijt geraakt
!
ben dus m'n pinpas, collegekaart en 2 ov kaarten kwijtquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mijn pinpas is opgegeten door de Postbank. Ik had daar nooit moeten pinnen.
Is die bug verholpen dan? Wat een moralisten zijn het toch.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:24 schreef Monidique het volgende:
Als die img-javascript-bug nog zou werken, had ik iedere viewer naar http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=29601&aid=1 kunnen sturen.
Dude, de wijn staat naast me. Allen buiten beeld. Af en toe, dan neem ik een slokje.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:26 schreef du_ke het volgende:
Maar hoe kan dit nou M ik zie almaar geen drank in je buurt.
als ik een webcam zou hebben zou er niet vaak bier uithet beeld zijn.
ok danquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dude, de wijn staat naast me. Allen buiten beeld. Af en toe, dan neem ik een slokje.
ik ook! en ik moet hoog nodig weer naar de kapperquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:28 schreef Monidique het volgende:
Maar ik heb tenminste wel bakkebaarden,.
Hulk Hogan leidt de NWO toch?quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, ik kom terug als wereldleider, ga de NWO leiden en aanschouwen hoe jullie als mijn slaven mij dienen.
Ja, grootsheidwaanzin is mijn handelsmerk.
ja, ik ook. Niet hoognodig, maar toch,...quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik ook! en ik moet hoog nodig weer naar de kapper.
ik denk dat Pimmetje nu als besneden moslimmeisje rond looptquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:28 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien komt een Gristen wel terug als koe, een moslim naar Nirwana, de Hindoes krijgen zoveel maagden en de moslims gaan naar Walhalla. Het kan allemaal.
nou vooruit dan maar nog eentjequote:Op zaterdag 11 december 2004 01:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
ja, ik ook. Niet hoognodig, maar toch,...
Geen sjonnie bedoel je.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:30 schreef Monidique het volgende:
Een man zonder bakkebaard is zeker geen vent.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik denk dat Pimmetje nu als besneden moslimmeisje rond loopt.
Dat jij als puberale veluwenaarnog geen baardgroei hebt is je eigen probleemquote:
rust, mijn kind, eens zal ook jou de openbaring verschijnen en zal aldus het haars wonder ook jou niet overslaan.quote:
1quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Sjezus, pak een biertje man.
Jazeker, ik heb zelfs laast op de openbare weg een breezer geconsumeerd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:33 schreef du_ke het volgende:
Maar wolfje durf je nu ook al buiten de kroeg een biertje te drinken?
werkstrafquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb zelfs laast op de openbare weg een breezer geconsumeerd.
En dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik zal de link van de webcam doorsturen naar aelly@wanadoo.nl.
Nee!quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik zal de link van de webcam doorsturen naar aelly@wanadoo.nl.
En God dan? Zei die er nog wat van bij je slaapweesgegroetje?quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb zelfs laast op de openbare weg een breezer geconsumeerd.
du_ke, gedraag je.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:44 schreef du_ke het volgende:
God die heeft Wolfje allang en breed vana achter genomen in de vorm van een wel geschapen marokkkaan.
De moslims hebben de koran, de nazi's Mein Kamp. De moslims hadden hun eige SS-divisie en er is een plaatje van 20 moslims die hun rechterarm opsteken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:48 schreef du_ke het volgende:
maar wolfje je hebt onderhand vast een betere uitleg van pro-islam-rechts extreem als de vorige keer of niet?
Je gaat het niet over economie hebben hè?quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Jawel.... vertel maar iets leuks of zo
Moet ik jou betalen voor een verhaal?quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je gaat het niet over economie hebben hè?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Moet ik jou betalen voor een verhaal?
Haha, 10 euro naar Wilders genoeg voor je?quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Stuur maar naar de rekening voor de zending van Wilders dan.
Haha, wat een idiotenquote:Op zaterdag 11 december 2004 02:28 schreef RichardQuest het volgende:
Zij hebben van mijn verhaal een liedje gemaakt
Dat is zo, maar het gaat bij Theo van Gogh dus wel om het feit dat mensen er last van hebben, omdat hij "om het vrije woord" is vermoord. Om elke andere moord geeft de gemiddelde Nederlander vrij weinig.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef Maerycke het volgende:
Dat je ergens last van hebt, betekent natuurlijk natuurlijk niet direct dat het ook erger is.
Wolffje zelf nog lang niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar heeft god de handen al lang van af getrokken `[afbeelding]
Ben jij een fietsenmaker?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:01 schreef Flumina het volgende:
Eigenlijk is het best leuk om je eigen nietszeggende stadje weer eens op teevee te zien.
quote:
Moet jij niet in zo'n apenpakje staan, student?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kom, geef eens een flauw scheldwoord terug.
Alpha's. Daar valt sowieso niet mee te praten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kom, geef eens een flauw scheldwoord terug.
Nee, wegens sexistische spreekkoren geweigerd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet jij niet in zo'n apenpakje staan, student?
sex met die ouwe ???quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, wegens sexistische spreekkoren geweigerd.
Dan zou je juist achter Maartje van Weegen moeten staanquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, wegens sexistische spreekkoren geweigerd.
Je moet er wel representatief uitzien natuurlijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet jij niet in zo'n apenpakje staan, student?
Ja. Later op de dag ga ik mijn paraplu door mijn sandalen steken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:19 schreef Flumina het volgende:
[..]
Je moet er wel representatief uitzien natuurlijk
Nu ben ik het zat. Ik word gedemoniseerd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja. Later op de dag ga ik mijn paraplu door mijn sandalen steken.
Omdat je in dienst staat van de communistische staat. Werken, werken en nog eens werken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:41 schreef du_ke het volgende:
Moge.
Moet zo werken.
Waarom krijgt niet iedere linkse student gewoon een extra grote uitkering van staatswege?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat je in dienst staat van de communistische staat. Werken, werken en nog eens werken.![]()
Dat is jouw kop thee, niet?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:44 schreef du_ke het volgende:
[..]eerst een universitaire opleiding volgen en daarna even veel verdienen als je buurvrouw die schoonmaakster is
.
Dat is nou eenmaal door rechtse mensen zo bedachtquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:41 schreef du_ke het volgende:
Moge.
Moet zo werken.
Waarom krijgt niet iedere linkse student gewoon een extra grote uitkering van staatswege?
Drink je ook al verschraalde bakjes thee van anderen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:48 schreef RichardQuest het volgende:
Proost.
Rechts heeft de toekomst.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal door rechtse mensen zo bedacht![]()
Die Belgen lijken ook meer te weten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:52 schreef Flumina het volgende:
[..]
Rechts heeft de toekomst.
Ik ben trouwens de Belgische staatstv aan het kijken, die hebben veel leuker commentaar.
Laat uw kopje niet onbeheerd achter.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Drink je ook al verschraalde bakjes thee van anderen?![]()
![]()
![]()
Ik luister altijd naar het Belgische radio-journaal. Prachtig om te horen dat dingen daar nu helemaal anders gaan. De mensen in de zorg kregen deze week nog 5% loonsverhoging of zoquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:52 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ik ben trouwens de Belgische staatstv aan het kijken, die hebben veel leuker commentaar.
Dat laatste beetje natte suiker opslurpenquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Drink je ook al verschraalde bakjes thee van anderen?![]()
![]()
![]()
Kijk zo hoort hetquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De mensen in de zorg kregen deze week nog 5% loonsverhoging of zo.
Ja, daar is het nieuws nog niet verpest door rechtse belanghebbenden. Belgie heeft nog die integerheid van voor Kokquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:52 schreef Flumina het volgende:
[..]
quote:Er is door de Litouwse douane een drie kilometer lange pijpleiding ontdekt. De pijpleiding was bedoeld voor de illegale invoer van wodka uit Wit-Rusland. Dat hebben lokale media vrijdag gemeld.
Wodka is in buurland Wit-Rusland aanmerkelijke goedkoper dan Litouwen, dat sinds afgelopen mei lid is van de Europese Unie. Volgens de autoriteiten betreft het dan ook zeker niet de eerste poging om de sterke drank op deze manier de grens over te smokkelen.
yep, dat was een lucratief handeltje, 4x de opbrengstquote:
quote:Vrijspraak voor Silvio Berlusconi
ROME, 11 DEC. De Italiaanse premier Silvio Berlusconi is gisteren vrijgesproken van omkoping van rechters in de jaren tachtig en negentig. In één van de twee zaken is Berlusconi van alle blaam gezuiverd en in de andere is hij niet veroordeeld omdat de feiten zijn verjaard.
,,Beter laat dan ooit'', luidde de reactie van de Italiaanse premier. ,,Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat ik geen enkele misdaad heb begaan.''
De rechterlijke uitspraak is een belangrijke overwinning voor Berlusconi, die al jarenlang in een juridische strijd is verwikkeld met de rechterlijke macht die hij vaak als ,,gepolitiseerd en communistisch'' heeft omschreven. Italië is door het vonnis de schande bespaard gebleven dat het wordt geleid door een man die is veroordeeld tot gevangenisstraf.
Coalitiepartners en partijgenoten van de Italiaanse premier reageerden direct massaal positief op de uitspraak. ,,Een nederlaag zonder weerga voor de gepolitiseerde magistratuur'', zei minister Claudio Scajola van Berlusconi's partij Forza. ,,Ik hoop dat dit bijdraagt aan een verbetering van het klimaat'', zei de christen-democraat Marco Follini. Berlusconi's advocaat en partijgenoot Gaetano Pecorella reageerde zelfs emotioneel: ,,Al tien jaar zit Berlusconi in de beklaagdenbank en wordt hij beschuldigd van corruptie, maar telkens wordt hij vrijgesproken.''
Berlusconi is er meerdere keren in geslaagd rechtszaken tegen hem winnend af te sluiten. Zelfs de drie keer dat hij daadwerkelijk een gevangenisstraf kreeg opgelegd wegens omkoping en fraude, wist hij in hoger beroep wegens verjaring van de zaak, wetswijzigingen of gebrek aan bewijs de dans te ontspringen.
De vrijspraak leidde gisteravond tot verdeelde reacties bij de oppositie. Sommige leiders onthielden zich van commentaar omdat zij daardoor een belangrijke verkiezingstroef hebben verloren.
Berlusconi werd vrijgesproken van het omkopen van rechters in 1986. Hij zou willen hebben voorkomen dat de voedingsketen SME door de staat aan zijn concurrent Carlo De Benedetti zou worden verkocht. De Benedetti had een pre-contract, waarin de verkoop voor 225 miljoen euro was geregeld, maar Berlusconi deed met een aantal partners een hoger bod, waarna de regering de verkoop staakte. De Benedetti stapte hierop naar de rechter, die hem in 1986 in het ongelijk stelde. Het openbaar ministerie beschuldigde Berlusconi er in 1998 van dat hij de rechters had omgekocht.
Berlusconi heeft altijd beweerd dat hij zich op verzoek van toenmalig premier Craxi met de verkoop van SME heeft bemoeid. ,,Craxi vroeg me om hulp, omdat hij vond dat SME te goedkoop werd verkocht'', zo zei Berlusconi tijdens zijn verdediging in juni 2003. Door zijn ingrijpen werd de verkoop stilgelegd en kon de staat het bedrijf in 1993 en 1994 voor één miljard euro verkopen aan Nestle, Unilever, Benetton en Barilla.
De zaak die is verjaard, betreft een omkopingsschandaal waarbij in 1991 430.000 dollar van Berlusconi's bedrijf Fininvest, via een rekening van zijn vriend Cesare Previti werd doorgesluisd naar rechter Claudio Squillante. Previti is hiervoor tot vijf en Squillante tot acht jaar celstraf veroordeeld, maar beide zijn in hoger beroep gegaan. Ook Berlusconi gaat in beroep tegen de uitspraak om aan te sturen op volledige vrijspraak. Onduidelijk is of het openbaar ministerie in beroep gaat.
jawohl, herr ubersidekickquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:49 schreef Sidekick het volgende:
Wat zijn er toch een mongolen die midden in de nacht wakker zijn. Naast een straatverbod pleit ik voor een internetverbod voor zulke rekels.
Ik denk tussen de 15 en 30 miljoen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Prachtig die f16's en spitfire. Mag wat kosten.
Ze hadden ze al aangeschaft, ze wisten dat Unseren Prinz een keer zou vertrekken naar hogere regionen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk tussen de 15 en 30 miljoen.
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:06 schreef Monidique het volgende:
Allemaal wakker worden!
[afbeelding]
Ik bedoel: de begrafeniskosten zijn denk ik tussen de 15 en 30 miljoen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze hadden ze al aangeschaft, ze wisten dat Unseren Prinz een keer zou vertrekken naar hogere regionen.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Welkom terug, Koos Voos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Nee, een militaire begravenis.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een Protestantse begrafenis.
Ze hebben zo veel vakantie dat de gemiddelde kantoormedewerker stinkend jaloers zou zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:38 schreef sizzler het volgende:
Jezus, dat Kerstreces van de Tweede Kamer duurt tot 17 januari!
Daar kunnen ze beter een Kerst-en-januari-reces van maken.
filantropisch. Vooral de stem van de vrouw die het schrijnende verhaal verteldquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In die zin dat hij niet werkt, of in die zin dat hij zo filantropoisch is?
Doerakken, dat zijn het.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:49 schreef Sidekick het volgende:
Wat zijn er toch een mongolen die midden in de nacht wakker zijn. Naast een straatverbod pleit ik voor een internetverbod voor zulke rekels.
Denk het, misschien weet Jort het?quote:
NSB'er.quote:
Ik bedoelde het niet om hem aan te geven, eikel. Jouw muiskoord is zeker gemaakt van de pianosnaar waarmee je partizanen ophing?quote:
Dat had je eerder moeten bedenken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet om hem aan te geven, eikel.
Ik zie jou wel op de meet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat had je eerder moeten bedenken.
Ik neem mijn boksbeugel mee.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zie jou wel op de meet.
Ben jij er ooit wel eens geweest?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:45 schreef RichardQuest het volgende:
PJORourke, hoe kwam je erbij dat Eindhoven barst van de Turken?
Nee, ik ben er nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ben jij er ooit wel eens geweest?
Kijk je dan wel eens om je heen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:47 schreef RichardQuest het volgende:
Ik woon er man.
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:57 schreef Monidique het volgende:
Moslims.
Feit is dat er 9.000 Turken in Eindhoven wonen, van de 200.000. Als je dat barsten van vindt moet je 's naar de psychiater gaan. Barst Eindhoven ook van de roodharigen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kijk je dan wel eens om je heen?
Buitenshuis dan
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:57 schreef Monidique het volgende:
RichardQuest bekijkt Eindhoven door een zwarte bril.
Dan wonen ze illegaal of zo. Overal waar ik woonde stikte het van de Turken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:00 schreef RichardQuest het volgende:
Feit is dat er 9.000 Turken in Eindhoven wonen, van de 200.000. Als je dat barsten van vindt moet je 's naar de psychiater gaan. Barst Eindhoven ook van de roodharigen?
Van de Kruidenbuurt naar Tongelre naar Oud-Woensel naar de Bennekel verhuisd dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan wonen ze illegaal of zo. Overal waar ik woonde stikte het van de Turken.
Verder niks mis met Turken hoor.
Bennekel idd, en Woensel Westquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:06 schreef RichardQuest het volgende:
Van de Kruidenbuurt naar Tongelre naar Oud-Woensel naar de Bennekel verhuisd dan?
Ja, dan zoek je het zelf op..
Hmm, mij nog nooit opgevallen. Let er meestal ook niet op. Het krioelt er van de Zjonnies, dat wel.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bennekel idd, en Woensel West. Tongelre nog niet, maar dat kan altijd nog. Maar de binnenstad 's-nachts krioelt ook van de Turken.
Nou nee.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:46 schreef George-Butters het volgende:
Bakkebaarden zijn ok!
Dit was toch echt een Noorderling.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bakkebaarden hebben iets rebels.
Wat is dat toch met al die Nederlanders die opeens moslim willen worden.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
Geen stage voor handweigerende moslim
Die bekeerlingen worden een echt probleem
Ik zie de geschiedenisles al voor me:quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
Geen stage voor handweigerende moslim
Die bekeerlingen worden een echt probleem
Woensel.. .... Boschdijk..... en nu Strijp......quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:10 schreef PJORourke het volgende:
Bennekel idd, en Woensel West. Tongelre nog niet, maar dat kan altijd nog. Maar de binnenstad 's-nachts krioelt ook van de Turken.
Je maakt een denkfout Johan, alles wat niet expliciet toegestaan is volgens de heilige boeken van de Islam, is verboden (behalve uiteraard de primaire levendsbehoeften).quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zie de geschiedenisles al voor me:
''Maar het is een zionistische leugen dat het malafide zou zijn om een gebied binnen te vallen, de belangrijkste kerk om te bouwen tot moskee, de bevolking een beschermingsbelasting op te leggen en op straffe des doods te verbieden iets naars over Mohammed (vzmh) te zeggen of met een Muslima te trouwen''.
Hoe kan een bekeerling malen om een volmaakte uiterlijkheid? Vooral als je toch echt niet uit de Koran kunt halen dat het verboden zou zijn je een beetje aan te passen aan de gewoontes in het land waar je verblijft.
Inderdaad, net zoals het CIDI.quote:En voor wie dacht dat het CIDI achter iedere struik een antisemiet zag:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/49205#1747019
Ik woonde bij de Edisonstraat...wat een ongelooflijke Tokkiebuurt, heerlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:45 schreef Drugshond het volgende:
Woensel.. .... Boschdijk..... en nu Strijp......
Boschdijk was erg vaag (en soms heerlijk fout).
Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je maakt een denkfout Johan, alles wat niet expliciet toegestaan is volgens de heilige boeken van de Islam, is verboden (behalve uiteraard de primaire levendsbehoeften).
[..]
Ik tegenover Leen Bakker.... met uitzicht op de Edisonstraat. (Studentenhuis).quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:56 schreef PJORourke het volgende:
Ik woonde bij de Edisonstraat...wat een ongelooflijke Tokkiebuurt, heerlijk.
Ja. Strict genomen wel, alleen voor de uitvoering moet je naar de moslimwereld zelf gaan, hier in het westen nemen de meesten het niet zo nauw met het woord van de Koran met betrekking tot het doen van niet-expliciet verboden dingen. Met uitzondering van die 50.000 fanatici en bekeerlingen.quote:
Tegenover Van Deursen dus. Als je uit de Gemmastraat komt, oversteken en dan bij de brievenbus naar rechts?quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:00 schreef Drugshond het volgende:
Ik tegenover Leen Bakker.... met uitzicht op de Edisonstraat. (Studentenhuis).
Was wel lachen.... kwamen ooit een stel Somaliers langs de deur die een nog een ruimte zochten voor hun dames. "Voor achter het raam te zetten.....".... Toch eventjes goed gekeken naar de dames maar naast zoiets wil ik niet wakker worden. Dus je raad het al.... De deal ging niet door.
Daar wonen toch veel meer mensen dan 8, lijkt mij zo?quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:25 schreef Drugshond het volgende:
Klopt....schuin tegenover de C1000...in de betonblokken....Ik was allang student af (en heb daar 5 jaar in onderhuur gezeten). De beheerder van dat complex vondt het allemaal prima en die kwam ik nog regelmatig in de kroeg tegen. Maar ik heb 5 jaar met een dik salaris daar zitten wonen. En ben daar slapend rijk van geworden. We zaten daar met 8 bewoners en in de hoogtij dagen zaten we daar met 6 leuke meiden en 2 jongens....
Damn.... die tijd zou ik graag over willen doen. (Geweldige tijd was dat).
Zijn wel erg mooie kamers volgens mij..maar wel veel overlast, lijkt mij.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:34 schreef Drugshond het volgende:
Niet het gehele complex...... uit mijn hoofd... 262 t/m 270 is 8 mensen per huis.
Denk toch maar aan 200 pleuro's. Ik sta op de lijst voopr een unit in het Gezellenhuis aan de Edison. Iets van 240 exclusief.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:00 schreef Drugshond het volgende:
Wat kost tegenwoordig een studie/rommelhok ?!.......
Leuke urban legend.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:34 schreef DeGroeneRidder het volgende:
http://www.miketheheadlesschicken.org/story.htm
Het is maar wat je leuk vindt op je zaterdag avond....quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:00 schreef Harry_Sack het volgende:
Rosenmuller interviewt Geert Mak op nederland 1. Best interessant ..
Mwoa, mijn huis staat vol met uitzoekspullen van mijn pa, wat zou jij doen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vindt op je zaterdag avond....
Het op een zuipen zetten met een goede vriend en dan samen de boel s door kijkenquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mwoa, mijn huis staat vol met uitzoekspullen van mijn pa, wat zou jij doen?
Al gedaan, maar die is nu weg om zijn vrouw op te halen. Bovendien kwam Kopspijkers en Ditwashetnieuws op tv.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het op een zuipen zetten met een goede vriend en dan samen de boel s door kijken
Kopspijkers blijft altijd zonde om te kijken. Elke keer weer valt het tegen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Al gedaan, maar die is nu weg om zijn vrouw op te halen. Bovendien kwam Kopspijkers en Ditwashetnieuws op tv.
Mwoa, ik vond van Agt echt heel erg goed gedaan hoor. Voor de rest was het redelijk flauw. Greet Hofmans werd niet goed neergezet (ze was een pacifist en moest daarom van Bernhard het veld ruimen, er zat in werkelijkheid geen kwaad bij dat mensje).quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kopspijkers blijft altijd zonde om te kijken. Elke keer weer valt het tegen.
Hij had wel geluk dat de vijfde colonne hem nooit kon dwingen een hoofddoekje te dragen.quote:
Eindhoven rules. Alleen dat voetbalclubje van ze moet ik niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:32 schreef Harry_Sack het volgende:
Eindhoven![]()
Ik ken de wijk Strijp, de Glaslaan welteverstaan. Zijn die fabriekshallen inmiddels niet al leeg?
Och ja, dat heb je ook nog. Zoek je daar anti-kraak ofzo?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Eindhoven rules. Alleen dat voetbalclubje van ze moet ik niet.![]()
Daar heb ik geen zin meer an. Wel jaren gedaan.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:55 schreef Harry_Sack het volgende:
Och ja, dat heb je ook nog. Zoek je daar anti-kraak ofzo?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:40 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Hij had wel geluk dat de vijfde colonne hem nooit kon dwingen een hoofddoekje te dragen.
Bron ?quote:Op zondag 12 december 2004 00:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Dominique is dronken.
Wat ben ik toch een nicht, zo af en toe.quote:Op zondag 12 december 2004 00:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Meisje toch. Wat is er?
Oh ja, ik had nog wat teruggeschreven..
quote:Op zondag 12 december 2004 00:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een nicht, zo af en toe.
quote:Op zondag 12 december 2004 00:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Om de hetero in mij niet naar boven te halen?
Je hoeft me echt niet achterna te reizen hoor wanneer ik naar Canada vertrek, ik weet toch dat je het voor me over hebt, je hoeft het echt niet te bewijzenquote:
Daar kwam gister ook al zo'n vrouw mee aanzetten op het stationquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |