Nee, een militaire begravenis.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een Protestantse begrafenis.
Ze hebben zo veel vakantie dat de gemiddelde kantoormedewerker stinkend jaloers zou zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:38 schreef sizzler het volgende:
Jezus, dat Kerstreces van de Tweede Kamer duurt tot 17 januari!
Daar kunnen ze beter een Kerst-en-januari-reces van maken.
filantropisch. Vooral de stem van de vrouw die het schrijnende verhaal verteldquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In die zin dat hij niet werkt, of in die zin dat hij zo filantropoisch is?
Doerakken, dat zijn het.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:49 schreef Sidekick het volgende:
Wat zijn er toch een mongolen die midden in de nacht wakker zijn. Naast een straatverbod pleit ik voor een internetverbod voor zulke rekels.
Denk het, misschien weet Jort het?quote:
NSB'er.quote:
Ik bedoelde het niet om hem aan te geven, eikel. Jouw muiskoord is zeker gemaakt van de pianosnaar waarmee je partizanen ophing?quote:
Dat had je eerder moeten bedenken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet om hem aan te geven, eikel.
Ik zie jou wel op de meet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat had je eerder moeten bedenken.
Ik neem mijn boksbeugel mee.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zie jou wel op de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |