Nee, een militaire begravenis.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een Protestantse begrafenis.
Ze hebben zo veel vakantie dat de gemiddelde kantoormedewerker stinkend jaloers zou zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:38 schreef sizzler het volgende:
Jezus, dat Kerstreces van de Tweede Kamer duurt tot 17 januari!
Daar kunnen ze beter een Kerst-en-januari-reces van maken.
filantropisch. Vooral de stem van de vrouw die het schrijnende verhaal verteldquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In die zin dat hij niet werkt, of in die zin dat hij zo filantropoisch is?
Doerakken, dat zijn het.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:49 schreef Sidekick het volgende:
Wat zijn er toch een mongolen die midden in de nacht wakker zijn. Naast een straatverbod pleit ik voor een internetverbod voor zulke rekels.
Denk het, misschien weet Jort het?quote:
NSB'er.quote:
Ik bedoelde het niet om hem aan te geven, eikel. Jouw muiskoord is zeker gemaakt van de pianosnaar waarmee je partizanen ophing?quote:
Dat had je eerder moeten bedenken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet om hem aan te geven, eikel.
Ik zie jou wel op de meet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat had je eerder moeten bedenken.
Ik neem mijn boksbeugel mee.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zie jou wel op de meet.
Ben jij er ooit wel eens geweest?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:45 schreef RichardQuest het volgende:
PJORourke, hoe kwam je erbij dat Eindhoven barst van de Turken?
Nee, ik ben er nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ben jij er ooit wel eens geweest?
Kijk je dan wel eens om je heen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:47 schreef RichardQuest het volgende:
Ik woon er man.
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:57 schreef Monidique het volgende:
Moslims.
Feit is dat er 9.000 Turken in Eindhoven wonen, van de 200.000. Als je dat barsten van vindt moet je 's naar de psychiater gaan. Barst Eindhoven ook van de roodharigen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kijk je dan wel eens om je heen?
Buitenshuis dan
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:57 schreef Monidique het volgende:
RichardQuest bekijkt Eindhoven door een zwarte bril.
Dan wonen ze illegaal of zo. Overal waar ik woonde stikte het van de Turken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:00 schreef RichardQuest het volgende:
Feit is dat er 9.000 Turken in Eindhoven wonen, van de 200.000. Als je dat barsten van vindt moet je 's naar de psychiater gaan. Barst Eindhoven ook van de roodharigen?
Van de Kruidenbuurt naar Tongelre naar Oud-Woensel naar de Bennekel verhuisd dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan wonen ze illegaal of zo. Overal waar ik woonde stikte het van de Turken.
Verder niks mis met Turken hoor.
Bennekel idd, en Woensel Westquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:06 schreef RichardQuest het volgende:
Van de Kruidenbuurt naar Tongelre naar Oud-Woensel naar de Bennekel verhuisd dan?
Ja, dan zoek je het zelf op..
Hmm, mij nog nooit opgevallen. Let er meestal ook niet op. Het krioelt er van de Zjonnies, dat wel.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bennekel idd, en Woensel West. Tongelre nog niet, maar dat kan altijd nog. Maar de binnenstad 's-nachts krioelt ook van de Turken.
Nou nee.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:46 schreef George-Butters het volgende:
Bakkebaarden zijn ok!
Dit was toch echt een Noorderling.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bakkebaarden hebben iets rebels.
Wat is dat toch met al die Nederlanders die opeens moslim willen worden.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
Geen stage voor handweigerende moslim
Die bekeerlingen worden een echt probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |