Nee, een militaire begravenis.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een Protestantse begrafenis.
Ze hebben zo veel vakantie dat de gemiddelde kantoormedewerker stinkend jaloers zou zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:38 schreef sizzler het volgende:
Jezus, dat Kerstreces van de Tweede Kamer duurt tot 17 januari!
Daar kunnen ze beter een Kerst-en-januari-reces van maken.
filantropisch. Vooral de stem van de vrouw die het schrijnende verhaal verteldquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In die zin dat hij niet werkt, of in die zin dat hij zo filantropoisch is?
Doerakken, dat zijn het.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:49 schreef Sidekick het volgende:
Wat zijn er toch een mongolen die midden in de nacht wakker zijn. Naast een straatverbod pleit ik voor een internetverbod voor zulke rekels.
Denk het, misschien weet Jort het?quote:
NSB'er.quote:
Ik bedoelde het niet om hem aan te geven, eikel. Jouw muiskoord is zeker gemaakt van de pianosnaar waarmee je partizanen ophing?quote:
Dat had je eerder moeten bedenken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet om hem aan te geven, eikel.
Ik zie jou wel op de meet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat had je eerder moeten bedenken.
Ik neem mijn boksbeugel mee.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zie jou wel op de meet.
Ben jij er ooit wel eens geweest?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:45 schreef RichardQuest het volgende:
PJORourke, hoe kwam je erbij dat Eindhoven barst van de Turken?
Nee, ik ben er nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ben jij er ooit wel eens geweest?
Kijk je dan wel eens om je heen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:47 schreef RichardQuest het volgende:
Ik woon er man.
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:57 schreef Monidique het volgende:
Moslims.
Feit is dat er 9.000 Turken in Eindhoven wonen, van de 200.000. Als je dat barsten van vindt moet je 's naar de psychiater gaan. Barst Eindhoven ook van de roodharigen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kijk je dan wel eens om je heen?
Buitenshuis dan
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:57 schreef Monidique het volgende:
RichardQuest bekijkt Eindhoven door een zwarte bril.
Dan wonen ze illegaal of zo. Overal waar ik woonde stikte het van de Turken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:00 schreef RichardQuest het volgende:
Feit is dat er 9.000 Turken in Eindhoven wonen, van de 200.000. Als je dat barsten van vindt moet je 's naar de psychiater gaan. Barst Eindhoven ook van de roodharigen?
Van de Kruidenbuurt naar Tongelre naar Oud-Woensel naar de Bennekel verhuisd dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan wonen ze illegaal of zo. Overal waar ik woonde stikte het van de Turken.
Verder niks mis met Turken hoor.
Bennekel idd, en Woensel Westquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:06 schreef RichardQuest het volgende:
Van de Kruidenbuurt naar Tongelre naar Oud-Woensel naar de Bennekel verhuisd dan?
Ja, dan zoek je het zelf op..
Hmm, mij nog nooit opgevallen. Let er meestal ook niet op. Het krioelt er van de Zjonnies, dat wel.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bennekel idd, en Woensel West. Tongelre nog niet, maar dat kan altijd nog. Maar de binnenstad 's-nachts krioelt ook van de Turken.
Nou nee.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:46 schreef George-Butters het volgende:
Bakkebaarden zijn ok!
Dit was toch echt een Noorderling.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bakkebaarden hebben iets rebels.
Wat is dat toch met al die Nederlanders die opeens moslim willen worden.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
Geen stage voor handweigerende moslim
Die bekeerlingen worden een echt probleem
Ik zie de geschiedenisles al voor me:quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
Geen stage voor handweigerende moslim
Die bekeerlingen worden een echt probleem
Woensel.. .... Boschdijk..... en nu Strijp......quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:10 schreef PJORourke het volgende:
Bennekel idd, en Woensel West. Tongelre nog niet, maar dat kan altijd nog. Maar de binnenstad 's-nachts krioelt ook van de Turken.
Je maakt een denkfout Johan, alles wat niet expliciet toegestaan is volgens de heilige boeken van de Islam, is verboden (behalve uiteraard de primaire levendsbehoeften).quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zie de geschiedenisles al voor me:
''Maar het is een zionistische leugen dat het malafide zou zijn om een gebied binnen te vallen, de belangrijkste kerk om te bouwen tot moskee, de bevolking een beschermingsbelasting op te leggen en op straffe des doods te verbieden iets naars over Mohammed (vzmh) te zeggen of met een Muslima te trouwen''.
Hoe kan een bekeerling malen om een volmaakte uiterlijkheid? Vooral als je toch echt niet uit de Koran kunt halen dat het verboden zou zijn je een beetje aan te passen aan de gewoontes in het land waar je verblijft.
Inderdaad, net zoals het CIDI.quote:En voor wie dacht dat het CIDI achter iedere struik een antisemiet zag:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/49205#1747019
Ik woonde bij de Edisonstraat...wat een ongelooflijke Tokkiebuurt, heerlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:45 schreef Drugshond het volgende:
Woensel.. .... Boschdijk..... en nu Strijp......
Boschdijk was erg vaag (en soms heerlijk fout).
Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je maakt een denkfout Johan, alles wat niet expliciet toegestaan is volgens de heilige boeken van de Islam, is verboden (behalve uiteraard de primaire levendsbehoeften).
[..]
Ik tegenover Leen Bakker.... met uitzicht op de Edisonstraat. (Studentenhuis).quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:56 schreef PJORourke het volgende:
Ik woonde bij de Edisonstraat...wat een ongelooflijke Tokkiebuurt, heerlijk.
Ja. Strict genomen wel, alleen voor de uitvoering moet je naar de moslimwereld zelf gaan, hier in het westen nemen de meesten het niet zo nauw met het woord van de Koran met betrekking tot het doen van niet-expliciet verboden dingen. Met uitzondering van die 50.000 fanatici en bekeerlingen.quote:
Tegenover Van Deursen dus. Als je uit de Gemmastraat komt, oversteken en dan bij de brievenbus naar rechts?quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:00 schreef Drugshond het volgende:
Ik tegenover Leen Bakker.... met uitzicht op de Edisonstraat. (Studentenhuis).
Was wel lachen.... kwamen ooit een stel Somaliers langs de deur die een nog een ruimte zochten voor hun dames. "Voor achter het raam te zetten.....".... Toch eventjes goed gekeken naar de dames maar naast zoiets wil ik niet wakker worden. Dus je raad het al.... De deal ging niet door.
Daar wonen toch veel meer mensen dan 8, lijkt mij zo?quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:25 schreef Drugshond het volgende:
Klopt....schuin tegenover de C1000...in de betonblokken....Ik was allang student af (en heb daar 5 jaar in onderhuur gezeten). De beheerder van dat complex vondt het allemaal prima en die kwam ik nog regelmatig in de kroeg tegen. Maar ik heb 5 jaar met een dik salaris daar zitten wonen. En ben daar slapend rijk van geworden. We zaten daar met 8 bewoners en in de hoogtij dagen zaten we daar met 6 leuke meiden en 2 jongens....
Damn.... die tijd zou ik graag over willen doen. (Geweldige tijd was dat).
Zijn wel erg mooie kamers volgens mij..maar wel veel overlast, lijkt mij.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:34 schreef Drugshond het volgende:
Niet het gehele complex...... uit mijn hoofd... 262 t/m 270 is 8 mensen per huis.
Denk toch maar aan 200 pleuro's. Ik sta op de lijst voopr een unit in het Gezellenhuis aan de Edison. Iets van 240 exclusief.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:00 schreef Drugshond het volgende:
Wat kost tegenwoordig een studie/rommelhok ?!.......
Leuke urban legend.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:34 schreef DeGroeneRidder het volgende:
http://www.miketheheadlesschicken.org/story.htm
Het is maar wat je leuk vindt op je zaterdag avond....quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:00 schreef Harry_Sack het volgende:
Rosenmuller interviewt Geert Mak op nederland 1. Best interessant ..
Mwoa, mijn huis staat vol met uitzoekspullen van mijn pa, wat zou jij doen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vindt op je zaterdag avond....
Het op een zuipen zetten met een goede vriend en dan samen de boel s door kijkenquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mwoa, mijn huis staat vol met uitzoekspullen van mijn pa, wat zou jij doen?
Al gedaan, maar die is nu weg om zijn vrouw op te halen. Bovendien kwam Kopspijkers en Ditwashetnieuws op tv.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het op een zuipen zetten met een goede vriend en dan samen de boel s door kijken
Kopspijkers blijft altijd zonde om te kijken. Elke keer weer valt het tegen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Al gedaan, maar die is nu weg om zijn vrouw op te halen. Bovendien kwam Kopspijkers en Ditwashetnieuws op tv.
Mwoa, ik vond van Agt echt heel erg goed gedaan hoor. Voor de rest was het redelijk flauw. Greet Hofmans werd niet goed neergezet (ze was een pacifist en moest daarom van Bernhard het veld ruimen, er zat in werkelijkheid geen kwaad bij dat mensje).quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kopspijkers blijft altijd zonde om te kijken. Elke keer weer valt het tegen.
Hij had wel geluk dat de vijfde colonne hem nooit kon dwingen een hoofddoekje te dragen.quote:
Eindhoven rules. Alleen dat voetbalclubje van ze moet ik niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:32 schreef Harry_Sack het volgende:
Eindhoven![]()
Ik ken de wijk Strijp, de Glaslaan welteverstaan. Zijn die fabriekshallen inmiddels niet al leeg?
Och ja, dat heb je ook nog. Zoek je daar anti-kraak ofzo?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Eindhoven rules. Alleen dat voetbalclubje van ze moet ik niet.![]()
Daar heb ik geen zin meer an. Wel jaren gedaan.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:55 schreef Harry_Sack het volgende:
Och ja, dat heb je ook nog. Zoek je daar anti-kraak ofzo?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:40 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Hij had wel geluk dat de vijfde colonne hem nooit kon dwingen een hoofddoekje te dragen.
Bron ?quote:Op zondag 12 december 2004 00:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Dominique is dronken.
Wat ben ik toch een nicht, zo af en toe.quote:Op zondag 12 december 2004 00:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Meisje toch. Wat is er?
Oh ja, ik had nog wat teruggeschreven..
quote:Op zondag 12 december 2004 00:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een nicht, zo af en toe.
quote:Op zondag 12 december 2004 00:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Om de hetero in mij niet naar boven te halen?
Je hoeft me echt niet achterna te reizen hoor wanneer ik naar Canada vertrek, ik weet toch dat je het voor me over hebt, je hoeft het echt niet te bewijzenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |