Mwoa, mijn huis staat vol met uitzoekspullen van mijn pa, wat zou jij doen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vindt op je zaterdag avond....
Het op een zuipen zetten met een goede vriend en dan samen de boel s door kijkenquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mwoa, mijn huis staat vol met uitzoekspullen van mijn pa, wat zou jij doen?
Al gedaan, maar die is nu weg om zijn vrouw op te halen. Bovendien kwam Kopspijkers en Ditwashetnieuws op tv.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het op een zuipen zetten met een goede vriend en dan samen de boel s door kijken
Kopspijkers blijft altijd zonde om te kijken. Elke keer weer valt het tegen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Al gedaan, maar die is nu weg om zijn vrouw op te halen. Bovendien kwam Kopspijkers en Ditwashetnieuws op tv.
Mwoa, ik vond van Agt echt heel erg goed gedaan hoor. Voor de rest was het redelijk flauw. Greet Hofmans werd niet goed neergezet (ze was een pacifist en moest daarom van Bernhard het veld ruimen, er zat in werkelijkheid geen kwaad bij dat mensje).quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kopspijkers blijft altijd zonde om te kijken. Elke keer weer valt het tegen.
Hij had wel geluk dat de vijfde colonne hem nooit kon dwingen een hoofddoekje te dragen.quote:
Eindhoven rules. Alleen dat voetbalclubje van ze moet ik niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:32 schreef Harry_Sack het volgende:
Eindhoven![]()
Ik ken de wijk Strijp, de Glaslaan welteverstaan. Zijn die fabriekshallen inmiddels niet al leeg?
Och ja, dat heb je ook nog. Zoek je daar anti-kraak ofzo?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Eindhoven rules. Alleen dat voetbalclubje van ze moet ik niet.![]()
Daar heb ik geen zin meer an. Wel jaren gedaan.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:55 schreef Harry_Sack het volgende:
Och ja, dat heb je ook nog. Zoek je daar anti-kraak ofzo?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:40 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Hij had wel geluk dat de vijfde colonne hem nooit kon dwingen een hoofddoekje te dragen.
Bron ?quote:Op zondag 12 december 2004 00:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Dominique is dronken.
Wat ben ik toch een nicht, zo af en toe.quote:Op zondag 12 december 2004 00:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Meisje toch. Wat is er?
Oh ja, ik had nog wat teruggeschreven..
quote:Op zondag 12 december 2004 00:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een nicht, zo af en toe.
quote:Op zondag 12 december 2004 00:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Om de hetero in mij niet naar boven te halen?
Je hoeft me echt niet achterna te reizen hoor wanneer ik naar Canada vertrek, ik weet toch dat je het voor me over hebt, je hoeft het echt niet te bewijzenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |