Ik stel grenzenquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ach joh, als je bier niet kan waarderen, dan moet je het gewoon niet drinken.
Ik lust al het Nederlandse pils wel..
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ook. Aan de minimum hoeveelheid en de maximale kosten.
Zou je je niet kut voelen als je dood bent en terugkomt als een koe of zo? Zo van, shit, zíj hadden gelijkquote:
Mijn pinpas is opgegeten door de Postbank. Ik had daar nooit moeten pinnenquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:23 schreef du_ke het volgende:
[..]maximum kosten zijn minder van belang
! Hoewel nu wel ben vandaag m'n portemonnee kwijt geraakt
!
ben dus m'n pinpas, collegekaart en 2 ov kaarten kwijtquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mijn pinpas is opgegeten door de Postbank. Ik had daar nooit moeten pinnen.
Is die bug verholpen dan? Wat een moralisten zijn het toch.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:24 schreef Monidique het volgende:
Als die img-javascript-bug nog zou werken, had ik iedere viewer naar http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=29601&aid=1 kunnen sturen.
Dude, de wijn staat naast me. Allen buiten beeld. Af en toe, dan neem ik een slokje.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:26 schreef du_ke het volgende:
Maar hoe kan dit nou M ik zie almaar geen drank in je buurt.
als ik een webcam zou hebben zou er niet vaak bier uithet beeld zijn.
ok danquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dude, de wijn staat naast me. Allen buiten beeld. Af en toe, dan neem ik een slokje.
ik ook! en ik moet hoog nodig weer naar de kapperquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:28 schreef Monidique het volgende:
Maar ik heb tenminste wel bakkebaarden,.
Hulk Hogan leidt de NWO toch?quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, ik kom terug als wereldleider, ga de NWO leiden en aanschouwen hoe jullie als mijn slaven mij dienen.
Ja, grootsheidwaanzin is mijn handelsmerk.
ja, ik ook. Niet hoognodig, maar toch,...quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik ook! en ik moet hoog nodig weer naar de kapper.
ik denk dat Pimmetje nu als besneden moslimmeisje rond looptquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:28 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien komt een Gristen wel terug als koe, een moslim naar Nirwana, de Hindoes krijgen zoveel maagden en de moslims gaan naar Walhalla. Het kan allemaal.
nou vooruit dan maar nog eentjequote:Op zaterdag 11 december 2004 01:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
ja, ik ook. Niet hoognodig, maar toch,...
Geen sjonnie bedoel je.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:30 schreef Monidique het volgende:
Een man zonder bakkebaard is zeker geen vent.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik denk dat Pimmetje nu als besneden moslimmeisje rond loopt.
Dat jij als puberale veluwenaarnog geen baardgroei hebt is je eigen probleemquote:
rust, mijn kind, eens zal ook jou de openbaring verschijnen en zal aldus het haars wonder ook jou niet overslaan.quote:
1quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Sjezus, pak een biertje man.
Jazeker, ik heb zelfs laast op de openbare weg een breezer geconsumeerd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:33 schreef du_ke het volgende:
Maar wolfje durf je nu ook al buiten de kroeg een biertje te drinken?
werkstrafquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb zelfs laast op de openbare weg een breezer geconsumeerd.
En dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik zal de link van de webcam doorsturen naar aelly@wanadoo.nl.
Nee!quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik zal de link van de webcam doorsturen naar aelly@wanadoo.nl.
En God dan? Zei die er nog wat van bij je slaapweesgegroetje?quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb zelfs laast op de openbare weg een breezer geconsumeerd.
du_ke, gedraag je.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:44 schreef du_ke het volgende:
God die heeft Wolfje allang en breed vana achter genomen in de vorm van een wel geschapen marokkkaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |