Moet jij niet in zo'n apenpakje staan, student?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kom, geef eens een flauw scheldwoord terug.
Alpha's. Daar valt sowieso niet mee te praten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kom, geef eens een flauw scheldwoord terug.
Nee, wegens sexistische spreekkoren geweigerd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet jij niet in zo'n apenpakje staan, student?
sex met die ouwe ???quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, wegens sexistische spreekkoren geweigerd.
Dan zou je juist achter Maartje van Weegen moeten staanquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, wegens sexistische spreekkoren geweigerd.
Je moet er wel representatief uitzien natuurlijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet jij niet in zo'n apenpakje staan, student?
Ja. Later op de dag ga ik mijn paraplu door mijn sandalen steken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:19 schreef Flumina het volgende:
[..]
Je moet er wel representatief uitzien natuurlijk
Nu ben ik het zat. Ik word gedemoniseerd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja. Later op de dag ga ik mijn paraplu door mijn sandalen steken.
Omdat je in dienst staat van de communistische staat. Werken, werken en nog eens werken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:41 schreef du_ke het volgende:
Moge.
Moet zo werken.
Waarom krijgt niet iedere linkse student gewoon een extra grote uitkering van staatswege?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat je in dienst staat van de communistische staat. Werken, werken en nog eens werken.![]()
Dat is jouw kop thee, niet?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:44 schreef du_ke het volgende:
[..]eerst een universitaire opleiding volgen en daarna even veel verdienen als je buurvrouw die schoonmaakster is
.
Dat is nou eenmaal door rechtse mensen zo bedachtquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:41 schreef du_ke het volgende:
Moge.
Moet zo werken.
Waarom krijgt niet iedere linkse student gewoon een extra grote uitkering van staatswege?
Drink je ook al verschraalde bakjes thee van anderen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:48 schreef RichardQuest het volgende:
Proost.
Rechts heeft de toekomst.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal door rechtse mensen zo bedacht![]()
Die Belgen lijken ook meer te weten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:52 schreef Flumina het volgende:
[..]
Rechts heeft de toekomst.
Ik ben trouwens de Belgische staatstv aan het kijken, die hebben veel leuker commentaar.
Laat uw kopje niet onbeheerd achter.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Drink je ook al verschraalde bakjes thee van anderen?![]()
![]()
![]()
Ik luister altijd naar het Belgische radio-journaal. Prachtig om te horen dat dingen daar nu helemaal anders gaan. De mensen in de zorg kregen deze week nog 5% loonsverhoging of zoquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:52 schreef Flumina het volgende:
[..]
Rechts heeft de toekomst.
Ik ben trouwens de Belgische staatstv aan het kijken, die hebben veel leuker commentaar.
Dat laatste beetje natte suiker opslurpenquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Drink je ook al verschraalde bakjes thee van anderen?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |