De moslims hebben de koran, de nazi's Mein Kamp. De moslims hadden hun eige SS-divisie en er is een plaatje van 20 moslims die hun rechterarm opsteken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:48 schreef du_ke het volgende:
maar wolfje je hebt onderhand vast een betere uitleg van pro-islam-rechts extreem als de vorige keer of niet?
Je gaat het niet over economie hebben hè?quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Jawel.... vertel maar iets leuks of zo
Moet ik jou betalen voor een verhaal?quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je gaat het niet over economie hebben hè?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Moet ik jou betalen voor een verhaal?
Haha, 10 euro naar Wilders genoeg voor je?quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Stuur maar naar de rekening voor de zending van Wilders dan.
Haha, wat een idiotenquote:Op zaterdag 11 december 2004 02:28 schreef RichardQuest het volgende:
Zij hebben van mijn verhaal een liedje gemaakt
Dat is zo, maar het gaat bij Theo van Gogh dus wel om het feit dat mensen er last van hebben, omdat hij "om het vrije woord" is vermoord. Om elke andere moord geeft de gemiddelde Nederlander vrij weinig.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef Maerycke het volgende:
Dat je ergens last van hebt, betekent natuurlijk natuurlijk niet direct dat het ook erger is.
Wolffje zelf nog lang niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar heeft god de handen al lang van af getrokken `[afbeelding]
Ben jij een fietsenmaker?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:01 schreef Flumina het volgende:
Eigenlijk is het best leuk om je eigen nietszeggende stadje weer eens op teevee te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |