Ik heb hem met mijn smoking guns en complotten om zeep geholpen.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
Waar is Monidique?
good man!quote:Op woensdag 8 december 2004 14:15 schreef George-Butters het volgende:
O ja, vandaag ben ik 24
Jij roept sonywolff nog om een kakkerlak dood te slaan.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb hem met mijn smoking guns en complotten om zeep geholpen.
Zou je denken?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij roept sonywolff nog om een kakkerlak dood te slaan.
Wees optimistisch en denk gewoon: vanaf nu kom ik alleen nog maar dichter bij de dood.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:21 schreef Harry_Sack het volgende:
vanaf nu is elke stap er een dichter bij de 30, argh
idemdito hier.... ARGHquote:Op woensdag 8 december 2004 14:21 schreef Harry_Sack het volgende:
vanaf nu is elke stap er een dichter bij de 30, argh
Jij moet nog 25 worden dude en Johan is nog maar 19 ofzo..quote:
Begin maar met haar.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jij moet nog 25 worden dude en Johan is nog maar 19 ofzo..
Ik wil mijn jeugd terug
Ik ben 22.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jij moet nog 25 worden dude en Johan is nog maar 19 ofzo..
Ik wil mijn jeugd terug
Wolffie is de jongste hiero (wat ook opvalt natuurlijk aan zijn post) met zijn 14 jaar.quote:
ruilen? ik ben 29..quote:
effe kijken.. nopequote:
Met dat rolschaatsen van je lijk je ook al niet jonger... Rare hippiequote:Op woensdag 8 december 2004 14:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
effe kijken.. nope
(niet meer doen, ik schrik me kapot man!)
Ik heb wel een vriendin die gister zo dronken was dat ze op de terugweg van een sinterklaasfeestje haar tas met kado's en portemonnee heeft verloren...quote:Op woensdag 8 december 2004 14:35 schreef Harry_Sack het volgende:
wie heeft er eigenlijk al een gezin ?
Jij bent ook nog maar 1 dag 25 en student-af...quote:Op woensdag 8 december 2004 14:41 schreef Lithion het volgende:
Wat een jonge broekies hier.
En zeker allemaal nogstudent
ook.
Ik ben 19 jaar oud, en inderdaad student. Ik studeer aan de Erasmus Universiteit de Rotterdam, Nederlands recht. Zit nu in bachelor 2, dus nog 1 jaar bachelor en dan hop naar mn Master!quote:Op woensdag 8 december 2004 14:41 schreef Lithion het volgende:
Wat een jonge broekies hier.
En zeker allemaal nogstudent
ook.
Sssht!quote:Op woensdag 8 december 2004 14:42 schreef George-Butters het volgende:
Jij bent ook nog maar 1 dag 25 en student-af...
daar begint het mee... kijk maar uit, straks heb je een kind dat hetzelfde doet zonder dronken te wordenquote:Op woensdag 8 december 2004 14:42 schreef George-Butters het volgende:
Oh ja en de hele wc heeft ondergekotst. Gelukkig is ze wel binnen het betegelde gedeelte gebleven
Is waar, het is niet de slimste foto..quote:Op woensdag 8 december 2004 14:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Met dat rolschaatsen van je lijk je ook al niet jonger... Rare hippie
(Om nog s een vervelende opmerking te maken:)quote:Op woensdag 8 december 2004 14:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is waar, het is niet de slimste foto..
George is getting upset..quote:Op woensdag 8 december 2004 14:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
(Om nog s een vervelende opmerking te maken:)
Het ligt niet aan de foto....
Thanks, maar die stripster zou jij toch regelen?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:49 schreef George-Butters het volgende:
Wel gefeliciteerd met je verjaardag trouwensHoe laat komt de striptease langs?
Onze moslim loopt de kantjes er weer 's van af.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben 19 jaar oud, en inderdaad student. Ik studeer aan de Erasmus Universiteit de Rotterdam, Nederlands recht. Zit nu in bachelor 2, dus nog 1 jaar bachelor en dan hop naar mn Master!
Dat is dan wel weer waar.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent als achttienjarige geboren.
Doe niet zo macho.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:49 schreef George-Butters het volgende:
Wel gefeliciteerd met je verjaardag trouwensHoe laat komt de striptease langs?
Voor mij scheelt het dat ik maar tachtig meter hoef te lopen maar hetwas niet bestquote:Op woensdag 8 december 2004 14:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb wel een vriendin die gister zo dronken was dat ze op de terugweg van een sinterklaasfeestje haar tas met kado's en portemonnee heeft verloren...
quote:Op woensdag 8 december 2004 14:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Onze moslim loopt de kantjes er weer 's van af.
Jij bent hier de excuus-negerquote:Op woensdag 8 december 2004 14:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Onze moslim loopt de kantjes er weer 's van af.
Thanksquote:Op woensdag 8 december 2004 14:52 schreef RichardQuest het volgende:
Gefeliciteerd, Harry.
* RichardQuest speelt The Ramones - Happy Birthday, Mr Burns
Dat wel, maar de koude wind op je kop niet...quote:Op woensdag 8 december 2004 14:53 schreef du_ke het volgende:
Zou frisse lucht helpen tegen hoofdpijn?
Dat is inderdaad best waarschijnlijk, het was een capture van gister over de ter aarde storting van Berniequote:Op woensdag 8 december 2004 14:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is JP weer aan het woord.
Verrimpelde zure ex-tomaatquote:Op woensdag 8 december 2004 14:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Kon je geen leuke naam voor het plaatje verzinnen, Harry?
Deze 14-jarige doet wel technische HBO opleiding en geen ordinaire rechtenstudie.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wolffie is de jongste hiero (wat ook opvalt natuurlijk aan zijn post) met zijn 14 jaar.
Goed zo, jongen.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Deze 14-jarige doet wel technische HBO opleiding en geen ordinaire rechtenstudie.
En dan nog je als 14 jarige gedragenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Deze 14-jarige doet wel technische HBO opleiding en geen ordinaire rechtenstudie.
Je wordt sneller serieus genomen als je er oud en wijs uit ziet.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:08 schreef Harry_Sack het volgende:
volgens mij hebben ze destijds Elco hetzelfde gif gegeven als Joestsjenko
is dat hetzelfde als brak?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je wordt sneller serieus genomen als je er oud en wijs uit ziet.
Naar wat?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Bas, wil jij met mij naar Finding Neverland?
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Bas, wil jij met mij naar Finding Neverland?
Dat is goed, maar dan wil ik wel een grote bowl met popcorn en een grote beker met colaquote:Op woensdag 8 december 2004 15:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Naar de nieuwe Depp-film natuurlijk, duckie.
Ik zou 'm wel stevig tussen mijn benen klemmen als ik jou was hahahahaquote:Op woensdag 8 december 2004 15:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat is goed, maar dan wil ik wel een grote bowl met popcorn en een grote beker met cola
Kun je een bom van brouwen volgens mij. Paar niet gepofte popcorns in de colafles stoppen en schudden maar.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat is goed, maar dan wil ik wel een grote bowl met popcorn en een grote beker met cola
Wat is nou het ergste dat er kan gebeuren?quote:Op woensdag 8 december 2004 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kun je een bom van brouwen volgens mij. Paar niet gepofte popcorns in de colafles stoppen en schudden maar.
Ik zou het niet vertrouwen, Coen.
Excuus neger, af in je hokquote:Op woensdag 8 december 2004 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kun je een bom van brouwen volgens mij. Paar niet gepofte popcorns in de colafles stoppen en schudden maar.
Ik zou het niet vertrouwen, Coen.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)3-AFC0-A56EC43719CF}quote:08/12 Geheim van het bedrijfssucces: een vrouw in het bestuur
Goed nieuws voor bedrijven die naar de mening van hun aandeelhouders niet genoeg winst maken: er is een oersimpele en niet al te dure oplossing. Volgens een studie van de Britse Cranfield School of Management, woensdag aangehaald door de krant The Independent, volstaat het een vrouw op te nemen in je raad van bestuur.
Dat procédé wordt al jarenlang toegepast, meldde de krant niet zonder ironie: de hardstwerkende personen op bestuursvergaderingen zijn steeds vrouwen geweest - degenen die de koffie en de koekjes serveerden. Uit de studie bleek echter dat bedrijven die het "zwakke" geslacht een heuse hoge beleidsfunctie gaven, gemiddeld tot 14 procent beter scoren en met name verstandiger te werk gaan wat betreft het besef van de behoeften van zowel de consument als het eigen personeel.
Volgens medeopsteller Val Singh van de studie is een en ander toe te schrijven aan de bredere spreiding van meningen en ervaringen door de vrouwelijke aanwezigheid aan de besluittafel. In de traditionele "Old Boys Club"-bestuursraden wordt blijkbaar eerder de hiërarchie van het gelijk van de overste gerespecteerd.
Van de 100 Britse topbedrijven heeft eenderde geen enkele vrouw in zijn bestuursraad.
Ben ik helemaal voor, meer vrouwen zouden manager moeten worden, want zeg nou zelf. Je bent toch eerder geneigd om iets van een lekker wijf aan te nemen dan van zo'n klootzak die zich omhoog gelikt heeftquote:Op woensdag 8 december 2004 17:35 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.hbvl.be/nieuws(...)3-AFC0-A56EC43719CF}
http://www.nu.nl/news.jsp?n=452739&c=11quote:Weisglas zegt dat de democratie is aangetast, nu naast Hirsi Ali ook Geert Wilders dinsdag zei weg te blijven uit de Kamer uit veiligheidsoverwegingen. "Dat is meer dan zorgwekkend", zegt Weisglas. Volgens de voorzitter is 'het echt een stuk minder leuk geworden' in de Kamer. Hij maant Kamerleden met twijfels over hun veiligheid een voorbeeld te nemen aan Hirsi Ali en Wilders die 'moedig en onverschrokken doorgaan'.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)2-9B53-2299E786DE7C}quote:07/12 Vrouw draagt geen hoofddoek meer na dreigbrieven
De moslimvrouw die bij de firma Remmery in Ledegem werkzaam is, zal tijdens de werkuren uit eigen beweging haar hoofddoek niet meer dragen.
Een anonieme briefschrijver dreigde de voorbije weken tot tweemaal toe met brandstichting en bedreigingen ten opzichte van de familie van de zaakvoerder als de moslimvrouw haar hoofddoek bleef dragen of in het bedrijf bleef werken.
De eerste brief viel op 22 november ongefrankeerd in de brievenbus van delicatessengroothandel Remmery in Ledegem. De brief belandde per fax ook op de redactie van de VUM-kranten. De anonieme briefschrijver eiste dat de moslimvrouw voortaan ongesluierd gaat werken ofwel ontslagen wordt. In de brief stond dat het bedrijf tot het eind van deze maand de tijd kreeg om de nodige maatregelen te nemen, anders werd gedreigd "met een situatie zoals in Uden". In dat Nederlandse plaatsje werd enkele weken geleden brand gesticht in een islamitische school. De brief was ondertekend in naam van Vrij Vlaanderen.
Ik denk dat de bedreiger in kwestie zich ontzettend verveelde...quote:Op woensdag 8 december 2004 17:55 schreef zakjapannertje het volgende:
over bedreigingen en de gevolgen ervan gesproken:
[..]
http://www.hbvl.be/nieuws(...)2-9B53-2299E786DE7C}
Vaag en tegenstrijdig zeg.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news.jsp?n=452739&c=11
Ja, neem een voorbeeld aan hun, dan kan zometeen de hele Tweede Kamer onderduiken.
meldt, hoewel ik die ook nooit zie helaas.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:35 schreef Harry_Sack het volgende:
wie heeft er eigenlijk al een gezin ?
Uhmmmmm, was dha werken??????quote:Op woensdag 8 december 2004 19:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Luie honden, werken jullie wel eens?
wat goedquote:Op woensdag 8 december 2004 19:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
meldt, hoewel ik die ook nooit zie helaas.
Maar ik ben stiekem toch ook student.
En oud
Dat je te vroeg moet opstaan en in de file moet staan en dood wilt.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Uhmmmmm, was dha werken??????
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat je te vroeg moet opstaan en in de file moet staan en dood wilt.
Wil je 's ochtends geen file hebben dan moet je dus al om half zes of zo op de weg zitten.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik was vandaag ver voor de file aan het werk en bijna geen file meer op de terugweg.
Maar dat dood willen gaan had ik vandaag wel redelijk vaak ja.
Als het goed geweest was had ik:quote:
Betekent bier en chips dan niets voor je ?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als het goed geweest was had ik:me dochter elke dag naar school kunnen brengen en mijn ex suf kunnen neuken een dik betaalde baan gehad en kunnen lachen om studenten, vooral die van 30+ nog steeds tot de catogorie jonkies gehoord ipv 30-something
Toen was ik al uur uurtje op mijn werkquote:Op woensdag 8 december 2004 19:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil je 's ochtends geen file hebben dan moet je dus al om half zes of zo op de weg zitten.
Om half vijf begonnen???quote:Op woensdag 8 december 2004 19:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Toen was ik al uur uurtje op mijn werk
en morgen weer zo fucking vroeg werken![]()
U is gescheiden, en je ziet je dochter niet?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als het goed geweest was had ik:me dochter elke dag naar school kunnen brengen en mijn ex suf kunnen neuken een dik betaalde baan gehad en kunnen lachen om studenten, vooral die van 30+ nog steeds tot de catogorie jonkies gehoord ipv 30-something
Nee niks, totaal onbelangrijk in mijn leven. Kan absolutt zonder........................................quote:Op woensdag 8 december 2004 19:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Betekent bier en chips dan niets voor je ?![]()
U is correct, maar ik mag me dochter wel zien hoor. Maar de afstand is nogal een probleem.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
U is gescheiden, en je ziet je dochter niet?
Wonen ze in Noorwegen of Zweden?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
U is correct, maar ik mag me dochter wel zien hoor. Maar de afstand is nogal een probleem.
Brrrr, hoge bieraccijnzenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wonen ze in Noorwegen of Zweden?
Scriptkiddie!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Monidique het volgende:
Goedenavond.
Noorwegenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wonen ze in Noorwegen of Zweden?
M!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Monidique het volgende:
Goedenavond.
Stort je maar op je studiequote:Op woensdag 8 december 2004 19:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee niks, totaal onbelangrijk in mijn leven. Kan absolutt zonder........................................
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh, de pijn in mijn hart om dit te tikken is dodelijk!!!!!!!!!!!!!!!!
Joh M!!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Monidique het volgende:
Goedenavond.
Wat vond je er van dat jij wel geband werd en die twee eikels niet?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mwah... meer 'lage praktijken' en zo....
het zal wel.
Ik heb weer wat gemist geloof ik...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat vond je er van dat jij wel geband werd en die twee eikels niet?
(s)Linkse FA's.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat vond je er van dat jij wel geband werd en die twee eikels niet?
Dus het sprak je wel aan?quote:
Vergeet mij niet de schuld te geven.quote:
Mag ik dat doen vóór hem?quote:Op woensdag 8 december 2004 20:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vergeet mij niet de schuld te geven.
Nooit nachten doorgehaald?quote:Op woensdag 8 december 2004 20:55 schreef RichardQuest het volgende:
Om 9 uur naar bed...poeh....da's wel erg lang geleden voor mij
Ik moet er dalijk om drie uur alweer uit, voor de tweede dag achter elkaar.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:55 schreef RichardQuest het volgende:
Om 9 uur naar bed...poeh....da's wel erg lang geleden voor mij
's ochtends 9 uur wel, maar 's avonds niet...quote:
Ik neem het je ook niet kwalijk ook...eerder medelijden...quote:Op woensdag 8 december 2004 20:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik moet er dalijk om drie uur alweer uit, voor de tweede dag achter elkaar.
Hoerige kut kut kut caTering
Het kan toch. Doorhalen, lekker werkenquote:Op woensdag 8 december 2004 20:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
's ochtends 9 uur wel, maar 's avonds niet...
Na de meet was het ook tegen 8 uur dat ik naar bed kon.
Mja, dat kan wel, maar als ik een nacht oversla zorg ik wel dat ik de volgende ochtend geen belangrijke verplichtingen heb. Zeker niet als er bier in het spel is (en dat is in feite altijd als er nachten overgeslagen worden...)quote:Op woensdag 8 december 2004 21:00 schreef Flumina het volgende:
[..]
Het kan toch. Doorhalen, lekker werken, eten, en dan naar bed
Foto graagquote:Op woensdag 8 december 2004 21:00 schreef Flumina het volgende:
Ach, let maar niet op mijik schijn verliefd te zijn; ik reageer niet normaal
Nog niet nog niet het gaat nog niet voorspoedigquote:Op woensdag 8 december 2004 21:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, dat kan wel, maar als ik een nacht oversla zorg ik wel dat ik de volgende ochtend geen belangrijke verplichtingen heb. Zeker niet als er bier in het spel is (en dat is in feite altijd als er nachten overgeslagen worden...)
[..]
Foto graag.
.
Misschien heeft hij een deel van zijn vermogen nagelaten aan Geert Wilders ter bewaking van het democratische evenwicht?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Om half vijf begonnen???![]()
My god, dat is midden in de nacht!![]()
Waarom zijn er zoveel veiligheidsmaatregelen getroffen voor de bijzetting van Bernhard? Zijn ze bang dat die door een oudverzetsheld posthuum wordt afgeknald?![]()
![]()
Ik hoorde dat Bernie werd afgeperst door Ahold toen hij eenmaal wat geld overmaakte naar wat werknemers.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:41 schreef Bela het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een deel van zijn vermogen nagelaten aan Geert Wilders ter bewaking van het democratische evenwicht?
het werd 1 - 1, genoeg om Ajax door te laten gaan geloof ik. (Eigenlijk kan die hele champions league me gestolen wordenquote:Op donderdag 9 december 2004 01:30 schreef du_ke het volgende:
Jammer dat Macabbi niet gewonnen heeft.
Ben jij voor die kapitalistische honden uit E'hoven?quote:Op donderdag 9 december 2004 01:30 schreef du_ke het volgende:
Jammer dat Macabbi niet gewonnen heeft.
was jij niet stiekem een beetje voor Makaay vanavondquote:Op donderdag 9 december 2004 01:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ben jij voor die kapitalistische honden uit E'hoven?
Hequote:Op donderdag 9 december 2004 10:12 schreef Silmarwen het volgende:
Wolfje je mag geen onwaarheden spreken in een discussie.
In verhouding (dus aantal inwoners in Nederland in verhouding met aantal mensen gedetineerd) zijn antillianen de absolute koploper daar.
(in het topique over verdonk)
Het is toch ook nog veel te vroeg voor relnichten?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:14 schreef SCH het volgende:
Wat een fascisme alweer vroeg op de ochtend.
Touche.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is toch ook nog veel te vroeg voor relnichten?![]()
Wat jij wil jongenquote:Op donderdag 9 december 2004 10:15 schreef Snik het volgende:
Whehe. Ik vind je echt een zielig kneusje Jaap.
Wel vermakelijk dat iemand echt zo triest kan zijn.
En wat is dan volgens jou de oorzaak dat al die antillianen erin zitten. Iedereen zeikt wel over Marrokanen terwijl statistisch gezien antillianen meer problemen leveren.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik zei dus dat de marokkanen niet eens het crimineelst zijn
Sizzler was er nog niet hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 10:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is toch ook nog veel te vroeg voor relnichten?![]()
Beetje mijn geniale vraag ontwijken hequote:Op donderdag 9 december 2004 10:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik verwacht over enkele momenten niet meer te kunnen posten, dus hierbij saluut ik u. Erg is dat niet, aangezien ik een flink aantal toetsen in het verschiet heb.
Drugsgebruik. Dat spekt aardig de statistieken.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En wat is dan volgens jou de oorzaak dat al die antillianen erin zitten. Iedereen zeikt wel over Marrokanen terwijl statistisch gezien antillianen meer problemen leveren.
Feiten wil ik zien wolfje feiten.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Drugsgebruik. Dat spekt aardig de statistieken.
En dat valt je nu pas op?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:21 schreef Chewie het volgende:
Wat is hier de laatste tijd aan de hand trouwens?
Je kan geen (haast) geen topic meer bekijken in POL zonder gevrijwaard te blijven van het zeer trieste geflame tussen enkele users. Zo vergaat je wel de zin om te discusieren.
Goedemorgen trouwens![]()
Vind je het erg als ik dat straks doe, nu trekt iemand aan mijn arm.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:20 schreef Silmarwen het volgende:
Feiten wil ik zien wolfje feiten.
Vanavond heb je alle feiten die je ooit wilde weten.quote:Met meningen enkel is niet te discussieren. Dan krijg je een constante puinzooi
Sowieso post ik ook weinig meer, en helemaal niets inhoudelijks. Mijn inspiratie is geheel verdwenen.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:21 schreef SCH het volgende:
Ik niet - ik zit in het slinkse complot
Sinds de soort posts van Lucida hier de norm zijn geworden, is het einde zoekquote:Op donderdag 9 december 2004 10:23 schreef Flumina het volgende:
[..]
Sowieso post ik ook weinig meer, en helemaal niets inhoudelijks. Mijn inspiratie is geheel verdwenen.
Heb je die ooit gehad dan?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:23 schreef Flumina het volgende:
[..]
Sowieso post ik ook weinig meer, en helemaal niets inhoudelijks. Mijn inspiratie is geheel verdwenen.
Nee dat geflame valt me niet nu pas op, wat me nu wel op valt is dat er haast geen topics meer zijn zonder. Ook de toon van het geflame is veranderd imo en dat vind ik geen goede omtwikkeling. Flamen kan (en hoort?) leuk zijn en dat was het nog niet zo lang geleden over het algemeen ook nog wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En dat valt je nu pas op?
Dat is altijd al zo geweest man
Schreeuwen is hier de norm.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:21 schreef Chewie het volgende:
Wat is hier de laatste tijd aan de hand trouwens?
Je kan geen (haast) geen topic meer bekijken in POL zonder gevrijwaard te blijven van het zeer trieste geflame tussen enkele users. Zo vergaat je wel de zin om te discusieren.
Goedemorgen trouwens![]()
Ach binnen een opaar weken slaan ze aan het bannen, bannen ze ineens 6 users en is het geflame weer een tijdje over.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee dat geflame valt me niet nu pas op, wat me nu wel op valt is dat er haast geen topics meer zijn zonder. Ook de toon van het geflame is veranderd imo en dat vind ik geen goede omtwikkeling. Flamen kan (en hoort?) leuk zijn en dat was het nog niet zo lang geleden over het algemeen ook nog wel.
De moderators treden niet op tegen extreem-rechtse posts van bv. een JohnDope, lees maar eens terug, de huiver trekt over je ruggegraat. Dat helpt POL naar de filistijnen.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee dat geflame valt me niet nu pas op, wat me nu wel op valt is dat er haast geen topics meer zijn zonder. Ook de toon van het geflame is veranderd imo en dat vind ik geen goede omtwikkeling. Flamen kan (en hoort?) leuk zijn en dat was het nog niet zo lang geleden over het algemeen ook nog wel.
Rechts is de norm lieverdquote:Op donderdag 9 december 2004 10:29 schreef SCH het volgende:
[..]
De moderators treden niet op tegen extreem-rechtse posts van bv. een JohnDope, lees maar eens terug, de huiver trekt over je ruggegraat. Dat helpt POL naar de filistijnen.
Gewoon neuken werkt toch veel beter?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ach binnen een opaar weken slaan ze aan het bannen, bannen ze ineens 6 users en is het geflame weer een tijdje over.
Ik stel voor een r&p topic met een groepsgesprek, waarin we elkaar allemaal een handje geven en elkaars positieve en elkaar verbeter punten gaan geven. Om inzicht te krijgen in je eigen handelen en liefde vol met elkaar om te gaan. Want schelden doet wel pijn
Stiekem probeer ik vrouwen te versierenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 10:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon neuken werkt toch veel beter?![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 10:30 schreef Flumina het volgende:
[..]
Stiekem probeer ik vrouwen te versieren
maar zonder resultaat
Als rechts het gemiddelde is, is rechts dan niet het centrum? Met als gevolg dat extreem-rechts gewoon rechts is.quote:
Beetje triest om dit alleen toe te schrijven aan slechte mods en (extreem) rechtse users. Mensen bestempelen als xenofoob en/of racist omdat ze een iets afwijkender mening hebben dan de jouwe is ook niet netjes en bezorgt mij bijvoorbeeld ook kippevel (en niet omdat ik het fijn vind).quote:Op donderdag 9 december 2004 10:29 schreef SCH het volgende:
[..]
De moderators treden niet op tegen extreem-rechtse posts van bv. een JohnDope, lees maar eens terug, de huiver trekt over je ruggegraat. Dat helpt POL naar de filistijnen.
Ik zei enkel en alleen norm, nergens gemiddelde.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als rechts het gemiddelde is, is rechts dan niet het centrum? Met als gevolg dat extreem-rechts gewoon rechts is.
quote:Op donderdag 9 december 2004 10:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Beetje triest om dit alleen toe te schrijven aan slechte mods en (extreem) rechtse users. Mensen bestempelen als xenofoob en/of racist omdat ze een iets afwijkender mening hebben dan de jouwe is ook niet netjes en bezorgt mij bijvoorbeeld ook kippevel (en niet omdat ik het fijn vind).
nee, het geflame komt niet alleen van links of rechts
Voodoo-geloof.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:17 schreef Silmarwen het volgende:
En wat is dan volgens jou de oorzaak dat al die antillianen erin zitten.
Weetje, misschien moet je niet eens zo serieus zijn in alles. Relativeren is the key word.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Beetje triest om dit alleen toe te schrijven aan slechte mods en (extreem) rechtse users. Mensen bestempelen als xenofoob en/of racist omdat ze een iets afwijkender mening hebben dan de jouwe is ook niet netjes en bezorgt mij bijvoorbeeld ook kippevel (en niet omdat ik het fijn vind).
nee, het geflame komt niet alleen van links of rechts
Ach kom op, jij staat soms iets te snel klaar met je oordeel. Jij moet toch ook weten dat te pas en te onpas strooien met dit soort kreten, ook al zijn ze soms terecht, niet echt bijdragen aan een goede discussie. Zo heel erg dom ben je toch ook niet?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]Mensen bestempelen als racist en xenofoob op basis van de inhoud van hun posts, struisvogeltje van me.
Nee, ik strooi er niet te pas en te onpas mee. De keren dat ik het zeg, is daar echt reden voor.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ach kom op, jij staat soms iets te snel klaar met je oordeel. Jij moet toch ook weten dat te pas en te onpas strooien met dit soort kreten, ook al zijn ze soms terecht, niet echt bijdragen aan een goede discussie. Zo heel erg dom ben je toch ook niet?
Mmmm, jammer. En niet geheel correct denk ik. Vroeger begin 1900 zat de PvdA in het verre linker spectrum van de ned. politiek. Onder Wouter Bos zit de PvdA In het centrum. Er zijn daadwerkelijk verschuivingen... Of vergelijk ik nu weer appels met peren?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zei enkel en alleen norm, nergens gemiddelde.
En omdat iets van plek verschuift, verschuift het naampje niet.
Dus ik heb mijn kansen verspeeld :quote:
Heb je wel gelijk in maar ik (en ik denk ook meerdere users) kom graag in POL om nog een beetje op niveau te discusieren en dat hoeft ook niet altijd serieus te zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Weetje, misschien moet je niet eens zo serieus zijn in alles. Relativeren is the key word.
Is ook beter voor je bloeddruk enzo
EMn noemt het toch nog steeds links.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mmmm, jammer. En niet geheel correct denk ik. Vroeger begin 1900 zat de PvdA in het verre linker spectrum van de ned. politiek. Onder Wouter Bos zit de PvdA In het centrum. Er zijn daadwerkelijk verschuivingen... Of vergelijk ik nu weer appels met peren?
Nu is het knut hequote:Op donderdag 9 december 2004 10:47 schreef Flumina het volgende:
[..]
Dus ik heb mijn kansen verspeeld :![]()
Hullie huil huilquote:Op donderdag 9 december 2004 10:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk an.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
EMn noemt het toch nog steeds links.
Links en rechts zijn overigens gene goeie aanduidingen. Liberaal en sociaal etc klinkt beter en dekt de lading beter.
Mijn leven speelde zich zowat af in POL dus ik weet precies wat je bedoelt. Maar de sc hoeft niete cht serieus te zijn al hoewel hier wel leuke serieuze discussies kunnen ontstaan.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in maar ik (en ik denk ook meerdere users) kom graag in POL om nog een beetje op niveau te discusieren en dat hoeft ook niet altijd serieus te zijn.
Neem als voorbeeld het Verdonk topic, deze begon goed, af en toe fel en steekjes onder water maar er werd tenminste nog over het onderwerp gediscusieerd, de laatste 2 pagina's zijn gewoon bagger.
Nee je hebt het (volgens mij) nog nooit tegen mij gezegd maar dat is ook niet de hele discussie. Het probleem wat ik er mee heb is dat een topic nogal verpest word door imo te snel te strooien met dit soort termen en dus te snel verzandt in gescheld en off-topic geneuzel.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik strooi er niet te pas en te onpas mee. De keren dat ik het zeg, is daar echt reden voor.
Heb ik het ooit tegen jou gezegd? Maar op Wolffje en X-Ray's posts zijn die termen wel degelijk van toepassing.
He n00b kap es met dat geblaat.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:51 schreef Snik het volgende:
[..]
Hullie huil huil
Banmeldtopic deel 19
![]()
ik heb het ook niet over de slowchat, dat is een prima plek voor steekjes en flamen (met een knipoog).quote:Op donderdag 9 december 2004 10:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Mijn leven speelde zich zowat af in POL dus ik weet precies wat je bedoelt. Maar de sc hoeft niete cht serieus te zijn al hoewel hier wel leuke serieuze discussies kunnen ontstaan.
Steekjes onder water zijn zo ie zo irritant ook al doe ik het zelf ook. Het ligt er aan of je het kunt hebben ja of te nee.
True true.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over de slowchat, dat is een prima plek voor steekjes en flamen (met een knipoog).
Dat is X-Ray.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
He n00b kap es met dat geblaat.
Of ben je weer zon kut kloon?
Yeps, maar dat komt echt niet door de POL-modsquote:Op donderdag 9 december 2004 10:51 schreef Snik het volgende:
[..]
Hullie huil huil
Banmeldtopic deel 19
![]()
Ik neem aan dat de heer zelf al gebanned is?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat is X-Ray.
Hij heeft me nog steeds niet verteld waarom hij steeds kloons aanmaakt...
Ja, maar het imo niet te snel.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee je hebt het (volgens mij) nog nooit tegen mij gezegd maar dat is ook niet de hele discussie. Het probleem wat ik er mee heb is dat een topic nogal verpest word door imo te snel te strooien met dit soort termen en dus te snel verzandt in gescheld en off-topic geneuzel.
Ik denk om dezelfde reden dat jij je afrukt op plaatjes van tumorenquote:Op donderdag 9 december 2004 10:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat is X-Ray.
Hij heeft me nog steeds niet verteld waarom hij steeds kloons aanmaakt...
De ban van X-ray is al lang verlopen.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:01 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de heer zelf al gebanned is?
Dat doe ik niet. En geef nou 's antwoord in plaats van je gebruikelijke vluchtgedrag.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:03 schreef Snik het volgende:
[..]
Ik denk om dezelfde reden dat jij je afrukt op plaatjes van tumoren
Irritant dan.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De ban van X-ray is al lang verlopen.
Nou eerder dan voor dat arrogante tuig uit Amsterdamquote:Op donderdag 9 december 2004 01:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ben jij voor die kapitalistische honden uit E'hoven?
Je haalt de SDAP en de PvdA een beetje door elkaar. De PvdA is na de oorlog als brede volkspartij opgericht. Dit werkte niet geweldig dus kreeg je de VVD als afspitsing. later in de Jaren 70 was er echt sprake van polarisatie en een flink linkse PvdA. Onder kok werd de derde weg gezocht waar Bos zich nu ook mee bezig houdt.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mmmm, jammer. En niet geheel correct denk ik. Vroeger begin 1900 zat de PvdA in het verre linker spectrum van de ned. politiek. Onder Wouter Bos zit de PvdA In het centrum. Er zijn daadwerkelijk verschuivingen... Of vergelijk ik nu weer appels met peren?
Ook goedemiddag Sidekickquote:Op donderdag 9 december 2004 12:41 schreef Sidekick het volgende:
Pfffrt. Ik walg en ik ben pissig. Het is maar dat jullie het weten.
Kijk, een voetenbankje. Precies wat ik nodig heb.quote:
Mooi tenminste nog iemand die mijn aanwezigheid waardeerd.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kijk, een voetenbankje. Precies wat ik nodig heb.
Middag.
Eindhovenquote:Bios, frietjes en ijs tegen de schrik
Door MAARTJE SMEETS
Donderdag 9 december 2004 - EINDHOVEN – Elif Oztürk uit groep acht van de islamitische basisschool Tarieq Ibnoe Zayid in Eindhoven is blij dat er leuke dingen gebeuren op school. Ze moet nog vaak denken aan de bomaanslag in november op hun school en is nog steeds bang. „Mijn moeder wilde eigenlijk niet dat ik weer naar school ging na de aanslag, maar ik wilde juist wel terug. Hier zie ik mijn vriendjes en vriendinnetjes.“.
De kinderen van de islamitische basisschool in Eindhoven werden gisteren getrakteerd op een bezoekje aan de bioscoop. Foto Vincent Wilke
De afgelopen weken hebben de leerlingen veel gesproken over de bomaanslag. Nu gaat het leven langzaam maar zeker weer zijn gewone gangetje.
De moeders, die de jongere kinderen naar de bioscoop brengen, merken dat de aanslag nog erg leeft bij de kinderen. Moeder M. Köse: „Als mijn kinderen iets tekenen, is dat vaak een ambulance of een brandweerwagen. Mijn dochtertje droomt er ook over.“
A. Aydemir merkt dat haar negenjarige zoon nog steeds bezig is met de aanslag. „Hij is bang dat een tijdbom bij de school wordt gelegd, die afgaat als hij op school zit.“
Sommige ouders hebben een week gewacht voordat ze hun kinderen weer naar school lieten gaan. Bij de moeders is de angst nog niet weg. Aydemir: „Je weet nooit wat iemand zich in zijn hoofd haalt.“
Leerkracht Frans van de Laar merkt toch dat een zekere rust is teruggekeerd op school. De media worden zo veel mogelijk op afstand gehouden. De schade is snel hersteld en de hal van de school ziet er als nieuw uit. „De kinderen zijn er nog wel mee bezig, maar niet de hele tijd. Ze vragen me bijvoorbeeld wel eens of de politie al iemand heeft gevonden“, zegt Van de Laar.
Na de aanslag hebben de wijkagent en de beveiligingsbeambte van de school aan de kinderen uitgelegd dat ze er alles aan doen om de daders te pakken. De politie kon nog niet zeggen of er bruikbare tips na de uitzending van Opsporing Verzocht waren binnengekomen.
De school heeft de afgelopen week nog hartverwarmende reacties gekregen. Maandag gaf een buurtgenoot een dik gevulde envelop en snoepzakjes voor alle kinderen. Gisteren trakteerde GoMobile uit Waalwijk, leverancier van mobiele telecom via internet, groep 5, 6, 7 en 8 van de school op kaartjes voor de film ’The Incredibles’.
Raymond Koning van GoMobile: „We wilden de zeventig kaartjes, die we over hadden van een actie, aan een school doneren. Toen de bomexplosie plaatsvond bij de islamitische basisschool in Eindhoven, was de keuze snel gemaakt. We willen de kinderen en leerkrachten op deze manier een hart onder de riem steken.“
De Pathé bioscoop zorgde voor gratis popcorn voor de kinderen. En alsof dat nog niet genoeg was, gooide H. Ayman van de Food Factory naast Pathé er ook nog frietjes en een ijsje tegenaan. Twee surveillerende agenten gooiden bijna roet in het eten toen ze de wachtende auto’s van de vaders en moeders op de bon wilden slingeren. Toen ze hoorden wat er aan de hand was, stopten ze hun bekeuringenboekje snel weer weg.
quote:Turkije welkom als lid van Europese Unie
Donderdag 9 december 2004 - EINDHOVEN - Een ruime meerderheid (60 procent) van de inwoners van deze regio vindt dat Turkije lid mag worden van de Europese Unie. Dat de EU daardoor wordt uitgebreid met een overwegend islamitisch land vinden mensen geen bezwaar. Zo’n 27 procent vindt dat Turkije geen EU-lid zou moeten worden.
Dat is de uitkomst van een representatieve enquête van het Eindhovens Dagblad onder de inwoners van Zuidoost-Brabant.
Eind volgende week besluiten de Europese regeringsleiders in Brussel of met Turkije onderhandelingen kunnen beginnen over voorwaarden voor toetreding.
Naar verwachting zullen de EU-leiders daarover een positief besluit nemen. De onderhandelingen zullen vermoedelijk minstens tien jaar duren.
Volgens marktonderzoeker Ar Lintz van het Eindhovens Dagblad is de uitslag van de ED-enquête opmerkelijk. „Na de moord op Theo van Gogh en de discussie over de islam in Nederland had je mogelijk een meer negatieve mening over de toetreding van Turkije kunnen verwachten. Maar je kunt constateren dat in ieder geval in deze regio daar toch heel genuanceerd over wordt gedacht.“
De moord op Van Gogh heeft bij 82 procent van de ondervraagden niet geleid tot een andere mening over Turkije in de EU. Slechts 11 procent zegt daarover negatiever te zijn gaan denken. Wel vindt een meerderheid dat in de huidige EU-landen een referendum over de toetreding moet worden gehouden. Op de vraag of het Turkse lidmaatschap de positie van de EU zal versterken of verzwakken, wordt sterk wisselend gedacht: ruim eenderde denkt dat van een versterking sprake is, een iets kleinere groep gelooft dat eerder sprake is van een verzwakking van de EU. Een Turkse toetreding betekent volgens de ondervraagden overigens niet dat de EU-landen hun grenzen voor Turkse werkzoekenden moeten openen. Driekwart is voorstander van het opwerpen van drempels om die arbeidsmigratie te beperken. Dat gebeurt nu ook voor de huidige EU-lidstaten zoals Polen.
Vanavond vindt vanaf 20 uur in Musis Sacrum aan de Leenderweg 67 in Eindhoven een debat plaats over de mogelijke toetreding van Turkije. Het debat is een initiatief van het Instituut voor Publiek en Politiek in samwenwerking met het Eindhovens Dagblad.
Tsja. Wist ik het maar.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:52 schreef Chewie het volgende:
Maar vertel eens wat zit je allemaal dwars?
Eindhovuh de politiek correct-ste?quote:
Ik wil wel met haar naar cd's van Blof luisterenquote:Op donderdag 9 december 2004 13:46 schreef RichardQuest het volgende:
Kan ik jou invullen in mijn sig, SCH?.
Wat is hier nou weer politiek correct aan? Je hebt mij ook al 's zonder argumentatiie hiervan beticht.quote:
Wederom de vraag wat er poltiek correct aan is....In de krant zelf staat als bron MvR/ED. Maar als jij zonodig achterdochtig wil doen ben je altijd vrij om even te bellen naar de redactie.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:45 schreef sjun het volgende:
Ik word altijd aschterdochtig als superlatieven als betrouwbaar worden gebruikt zonder dat vermeldingen worden gedaan over bronnen, onderzoekspopulatie en onderzoeksvraagstelling.
Mogelijk geeft het onderzoek dat via een halleluja berichtje in het nieuws kwam daadwerkelijk weer hoe er in de regio Eindhoven gedacht wordt. Mogelijk is het slechts een opzetje om vooral politiek correct te kunnen scoren. Tijd voor belichting van de onderzoeksmethodiek, de vraagstelling en de gegenereerde data om hier achter te kunnen komen.
Neuh, verder noem benoem ik ook misstanden die mijn mening wèl ondersteunen.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat is hier nou weer politiek correct aan? Je hebt mij ook al 's zonder argumentatiie hiervan beticht.. Vanwaar de nood tot sentimentaliseren door middel van het etiket politiek correct te plakken? Noem jij alles wat niet jouw mening is "politiek correct" of zo?
Ik kom er wel achter of het om een opgeklopt overgeëxtrapoleerd verhaaltje gaat of niet. Het zou jammer zijn als zij blijken dat mediacratische beïnvloeding van de werkelijkheid nodig gevonden werd omdat dit doorgaans slechts averechts uitwerkt.quote:In de krant zelf staat als bron MvR/ED. Maar als jij zonodig achterdochtig wil doen ben je altijd vrij om even te bellen naar de redactie..
Weg met politiek-correct !quote:Op donderdag 9 december 2004 13:53 schreef RichardQuest het volgende:
Wederom de vraag wat er poltiek correct aan is...
Dat is niet de antwoord op mijn vraag, sjun, wandel er niet omheen. Wat is hier politiek correct aan?quote:Op donderdag 9 december 2004 13:59 schreef sjun het volgende:
[..]
Neuh, verder noem benoem ik ook misstanden die mijn mening wèl ondersteunen.
Iets anders dan: Schrijf jij anderen doorgaans maar een mening toe op basis van eigen vooroordelen?
Je gaat bellen dus?quote:Op donderdag 9 december 2004 13:59 schreef sjun het volgende:
Ik kom er wel achter of het om een opgeklopt overgeëxtrapoleerd verhaaltje gaat of niet. Het zou jammer zijn als zij blijken dat mediacratische beïnvloeding van de werkelijkheid nodig gevonden werd omdat dit doorgaans slechts averechts uitwerkt.
Weg met webssteks die zich inlaten met doubleclick spywarequote:
Misschien wil sjun zeggen dat het Eindhovens Dagblad met dit artikel gewoon de waarheid vertelt. Immers, correct. Correct is een ander woord voor juist, zonder fout.quote:
Rrrrrrrright. Leugenaar.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:09 schreef PJORourke het volgende:
Eindhoven stikt ook van de Turken. Geen wonder dus.
Welke kriteria zijn ter werkelijkheidsinkleuring gebruikt?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Misschien wil sjun zeggen dat het Eindhovens Dagblad met dit artikel gewoon de waarheid vertelt. Immers, correct. Correct is een ander woord voor juist, zonder fout.
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:14 schreef sjun het volgende:
[..]
Welke kriteria zijn ter werkelijkheidsinkleuring gebruikt?
Denk bijvoorbeeld aan:
- Hoeveel mensen zijn er ondervraagd
- is de onderzoeksgroep representatief te noemen voor de omgeving Eindhoven?
- Welke vragen zijn er aan mensen gesteld? Hoevel vragen zijn er aan mensen gesteld?
- Op welke wijze is de vraagstelling ingekleed?
- Is daadwerkelijk gemeten wat men wilde weten?
Het is mij niet helder of het ED hier met een verifieerbare werkelijkheidsinkleuring komt of dat er slechts een gewenst resultaat aan papier is toevertrouwd.
Kan het me niet herinneren, meneer Korsakov.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:14 schreef Monidique het volgende:
Heb ik al verteld wat mijn vader denkt?
Het ondersteunt de politieke elite in haar opvatting zonder dat helder is gemaakt op welke wijze de data waarnaar verwezen is is gebruikt en op welke wijze deze data verkregen is. Alsof een verhaaltje de wereld in is geholpen om de publieke opninie te beïnvloeden.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat is niet de antwoord op mijn vraag, sjun, wandel er niet omheen. Wat is hier politiek correct aan?
Ik laat het wel verifiëren en zo lang ik weinig meer weet werp ik vragen op aangaande de daadwerkelijke legitimatie van deze mediacratische publicatie. Sjun blijft namelijk graag slechts als digitale entiteit door het leven gaan.quote:Je gaat bellen dus?
Je kunt vandaag dus niet meer bellen, maar probeer het morgen, sjunquote:Voor op- en aanmerkingen over de inhoud van de krant kunt u van maandag t/m vrijdag tussen 10.30 en 12.00 uur gratis bellen met de Lezerstelefoon. Nummer: 0800-EDnieuws of 0800-3364389. Of stuur een e-mail; lezersredactie@eindhovensdagblad.nl
... en niet te vergeten over jouw schouder heen aan diverse meelurkers in de verwachting daarmee een bewustzijnsproces op gang te brengen over strategisch communiceren...quote:Op donderdag 9 december 2004 14:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]!
Je vraagt het nu al 3x aan mij, ik vraag je ook al 3x om te bellen. Wat let je? Je oogt namelijk erg benieuwd.
Bedankt voor je info RQ.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je kunt vandaag dus niet meer bellen, maar probeer het morgen, sjun.
Alles wat de meeste politici in Den Haag gemeenschappelijk hebben is dus politiek correct? Democratie in Nederland is ook maar een politiek correct gebeuren.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:19 schreef sjun het volgende:
[..]
Het ondersteunt de politieke elite in haar opvatting zonder dat helder is gemaakt op welke wijze de data waarnaar verwezen is is gebruikt en op welke wijze deze data verkregen is. Alsof een verhaaltje de wereld in is geholpen om de publieke opninie te beïnvloeden.
Goed, dan mail je toch, dan blijft sjun digitaal. Afspraak?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:19 schreef sjun het volgende:
Ik laat het wel verifiëren en zo lang ik weinig meer weet werp ik vragen op aangaande de daadwerkelijke legitimatie van deze mediacratische publicatie. Sjun blijft namelijk graag slechts als digitale entiteit door het leven gaan.
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:33 schreef RichardQuest het volgende:
Moet je niet zo veel drinken.
Vijf doden bij schietpartij concert Amerikaquote:Op donderdag 9 december 2004 15:34 schreef Monidique het volgende:
Of meer...
MWABAAHWAHAAH!!!
Monidique is playing Pantera - Death Rattle (MP3@256kbps, 6.04mb, 0:02/3:17)
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:55 schreef RichardQuest het volgende:
[pberends]
Als er geen heavy metalbands waren toegelaten in de VS was dit nooit gebeurd.
[/pberends]
Wat een miepert is het ook hè.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:03 schreef du_ke het volgende:
Geertje W mag wat verder vooraan in de klas zitten.
wie wou met hem ruilen? Jozias?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:03 schreef du_ke het volgende:
Geertje W mag wat verder vooraan in de klas zitten.
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:33 schreef du_ke het volgende:
Die zachte G klinkt zo achterlijk he?
Ho ho.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:33 schreef du_ke het volgende:
Die zachte G klinkt zo achterlijk he?
Ik voel mij absoluut niet aangesprokenquote:Op donderdag 9 december 2004 16:36 schreef du_ke het volgende:
Overigens zijn volwassen die serieus fan lijken van lotr minstens net zo achterlijk!
De ergsten zijn trouwens de mensen die melden "ik lees normaal nooit maar ik vind Harry Potter leuk"quote:Op donderdag 9 december 2004 16:36 schreef du_ke het volgende:
Overigens zijn volwassen die serieus fan lijken van lotr minstens net zo achterlijk!
Nou zo goed doet maxime verhagen het ook nietquote:Op donderdag 9 december 2004 16:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ho ho.
Er zijn een aantal rotte appels die het voor de rest verpesten, maar laten we niet de hele groep generaliseren die het wél goed doen in de maatschappij.
Wonderlijk hoe een kinderboek lezen ineens als intellectueel gezien wordt. Er is iets mis met onze maatschappijquote:Op donderdag 9 december 2004 16:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
De ergsten zijn trouwens de mensen die melden "ik lees normaal nooit maar ik vind Harry Potter leuk"
Volgens mij zijn dat dezelfde mensen die massaal boeken van Dan Brown kopen.
Zeg, wil jij eens even ophouden met demoniseren!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou zo goed doet maxime verhagen het ook niet.
Dat je toch niet zon meeloper bent als dat ik dacht dat je was.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:44 schreef RichardQuest het volgende:
Ik weet niet wie Dan Brown is.. Wat betekent dat?
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:45 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is er met Dan Brown dan?
Die hebben vaak ook een stapel Baantjer Pockets staan.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
De ergsten zijn trouwens de mensen die melden "ik lees normaal nooit maar ik vind Harry Potter leuk"
Volgens mij zijn dat dezelfde mensen die massaal boeken van Dan Brown kopen.
Heb nu 2 boeken van hem gelezen/doorgebladerd en ik snap die heisa nog steeds niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:42 schreef Silmarwen het volgende:
Ik moet Browns boeken nog eens lezen. Ben benieuwd waar al die heisa nou om is.
Ik sentimaliseer slechts.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zeg, wil jij eens even ophouden met demoniseren!
Soort Tom Clancy dus, ik zie niet waar er heisa over gemaakt zou moeten wordenquote:Dan Brown was born and raised in the small New England town of Exeter, New Hampshire. The son of a teacher at Phillips Exeter Academy, he grew up in a house full of books on a street where John Irving used to live. After graduating from Exeter and from Amhearst College, Dan followed in his father's footsteps by teaching English at Exeter. His debut novel, Digital Fortress (St. Martin's Press, 1998) is a heart-pounding techno-thriller about a beautiful and brainy NSA cryptographer who must defeat a madman's sick plan to cripple the U.S. intelligence community. With non-stop action, cutting edge intelligence data, romance and a very real controversy about personal privacy versus the threat of terrorism, the book is garnering rave reviews from critic and fans alike, and just went into its third printing. When he's not writing or touring for his new book, Dan can usually be found hiking, playing tennis or squash or indulging his passion for music composition. Dan spoke to us about his hot new novel and whether the digital age means the end of personal privacy forever.
Ik heb toch geen tijd om te lezen, althans boeken te lezen die buiten de opleiding vallen. Ik lees het wel als ik met mijn luie reet in frankrijk naast het zwembad ligquote:Op donderdag 9 december 2004 16:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb nu 2 boeken van hem gelezen/doorgebladerd en ik snap die heisa nog steeds niet.
Beide boeken zijn in feite gewoon hetzelfde qua opbouw en hoewel ze vlot geschreven zijn en aardig beginnen stort het verhaal tegen het einde gigantisch in.
Dan download je alles van die persoon hè?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:57 schreef Monidique het volgende:
300Kb/s is leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |