was jij niet stiekem een beetje voor Makaay vanavondquote:Op donderdag 9 december 2004 01:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ben jij voor die kapitalistische honden uit E'hoven?
Hequote:Op donderdag 9 december 2004 10:12 schreef Silmarwen het volgende:
Wolfje je mag geen onwaarheden spreken in een discussie.
In verhouding (dus aantal inwoners in Nederland in verhouding met aantal mensen gedetineerd) zijn antillianen de absolute koploper daar.
(in het topique over verdonk)
Het is toch ook nog veel te vroeg voor relnichten?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:14 schreef SCH het volgende:
Wat een fascisme alweer vroeg op de ochtend.
Touche.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is toch ook nog veel te vroeg voor relnichten?![]()
Wat jij wil jongenquote:Op donderdag 9 december 2004 10:15 schreef Snik het volgende:
Whehe. Ik vind je echt een zielig kneusje Jaap.
Wel vermakelijk dat iemand echt zo triest kan zijn.
En wat is dan volgens jou de oorzaak dat al die antillianen erin zitten. Iedereen zeikt wel over Marrokanen terwijl statistisch gezien antillianen meer problemen leveren.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik zei dus dat de marokkanen niet eens het crimineelst zijn
Sizzler was er nog niet hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 10:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is toch ook nog veel te vroeg voor relnichten?![]()
Beetje mijn geniale vraag ontwijken hequote:Op donderdag 9 december 2004 10:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik verwacht over enkele momenten niet meer te kunnen posten, dus hierbij saluut ik u. Erg is dat niet, aangezien ik een flink aantal toetsen in het verschiet heb.
Drugsgebruik. Dat spekt aardig de statistieken.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En wat is dan volgens jou de oorzaak dat al die antillianen erin zitten. Iedereen zeikt wel over Marrokanen terwijl statistisch gezien antillianen meer problemen leveren.
Feiten wil ik zien wolfje feiten.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Drugsgebruik. Dat spekt aardig de statistieken.
En dat valt je nu pas op?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:21 schreef Chewie het volgende:
Wat is hier de laatste tijd aan de hand trouwens?
Je kan geen (haast) geen topic meer bekijken in POL zonder gevrijwaard te blijven van het zeer trieste geflame tussen enkele users. Zo vergaat je wel de zin om te discusieren.
Goedemorgen trouwens![]()
Vind je het erg als ik dat straks doe, nu trekt iemand aan mijn arm.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:20 schreef Silmarwen het volgende:
Feiten wil ik zien wolfje feiten.
Vanavond heb je alle feiten die je ooit wilde weten.quote:Met meningen enkel is niet te discussieren. Dan krijg je een constante puinzooi
Sowieso post ik ook weinig meer, en helemaal niets inhoudelijks. Mijn inspiratie is geheel verdwenen.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:21 schreef SCH het volgende:
Ik niet - ik zit in het slinkse complot
Sinds de soort posts van Lucida hier de norm zijn geworden, is het einde zoekquote:Op donderdag 9 december 2004 10:23 schreef Flumina het volgende:
[..]
Sowieso post ik ook weinig meer, en helemaal niets inhoudelijks. Mijn inspiratie is geheel verdwenen.
Heb je die ooit gehad dan?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:23 schreef Flumina het volgende:
[..]
Sowieso post ik ook weinig meer, en helemaal niets inhoudelijks. Mijn inspiratie is geheel verdwenen.
Nee dat geflame valt me niet nu pas op, wat me nu wel op valt is dat er haast geen topics meer zijn zonder. Ook de toon van het geflame is veranderd imo en dat vind ik geen goede omtwikkeling. Flamen kan (en hoort?) leuk zijn en dat was het nog niet zo lang geleden over het algemeen ook nog wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En dat valt je nu pas op?
Dat is altijd al zo geweest man
Schreeuwen is hier de norm.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:21 schreef Chewie het volgende:
Wat is hier de laatste tijd aan de hand trouwens?
Je kan geen (haast) geen topic meer bekijken in POL zonder gevrijwaard te blijven van het zeer trieste geflame tussen enkele users. Zo vergaat je wel de zin om te discusieren.
Goedemorgen trouwens![]()
Ach binnen een opaar weken slaan ze aan het bannen, bannen ze ineens 6 users en is het geflame weer een tijdje over.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee dat geflame valt me niet nu pas op, wat me nu wel op valt is dat er haast geen topics meer zijn zonder. Ook de toon van het geflame is veranderd imo en dat vind ik geen goede omtwikkeling. Flamen kan (en hoort?) leuk zijn en dat was het nog niet zo lang geleden over het algemeen ook nog wel.
De moderators treden niet op tegen extreem-rechtse posts van bv. een JohnDope, lees maar eens terug, de huiver trekt over je ruggegraat. Dat helpt POL naar de filistijnen.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee dat geflame valt me niet nu pas op, wat me nu wel op valt is dat er haast geen topics meer zijn zonder. Ook de toon van het geflame is veranderd imo en dat vind ik geen goede omtwikkeling. Flamen kan (en hoort?) leuk zijn en dat was het nog niet zo lang geleden over het algemeen ook nog wel.
Rechts is de norm lieverdquote:Op donderdag 9 december 2004 10:29 schreef SCH het volgende:
[..]
De moderators treden niet op tegen extreem-rechtse posts van bv. een JohnDope, lees maar eens terug, de huiver trekt over je ruggegraat. Dat helpt POL naar de filistijnen.
Gewoon neuken werkt toch veel beter?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ach binnen een opaar weken slaan ze aan het bannen, bannen ze ineens 6 users en is het geflame weer een tijdje over.
Ik stel voor een r&p topic met een groepsgesprek, waarin we elkaar allemaal een handje geven en elkaars positieve en elkaar verbeter punten gaan geven. Om inzicht te krijgen in je eigen handelen en liefde vol met elkaar om te gaan. Want schelden doet wel pijn
Stiekem probeer ik vrouwen te versierenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 10:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon neuken werkt toch veel beter?![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 10:30 schreef Flumina het volgende:
[..]
Stiekem probeer ik vrouwen te versieren
maar zonder resultaat
Als rechts het gemiddelde is, is rechts dan niet het centrum? Met als gevolg dat extreem-rechts gewoon rechts is.quote:
Beetje triest om dit alleen toe te schrijven aan slechte mods en (extreem) rechtse users. Mensen bestempelen als xenofoob en/of racist omdat ze een iets afwijkender mening hebben dan de jouwe is ook niet netjes en bezorgt mij bijvoorbeeld ook kippevel (en niet omdat ik het fijn vind).quote:Op donderdag 9 december 2004 10:29 schreef SCH het volgende:
[..]
De moderators treden niet op tegen extreem-rechtse posts van bv. een JohnDope, lees maar eens terug, de huiver trekt over je ruggegraat. Dat helpt POL naar de filistijnen.
Ik zei enkel en alleen norm, nergens gemiddelde.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als rechts het gemiddelde is, is rechts dan niet het centrum? Met als gevolg dat extreem-rechts gewoon rechts is.
quote:Op donderdag 9 december 2004 10:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Beetje triest om dit alleen toe te schrijven aan slechte mods en (extreem) rechtse users. Mensen bestempelen als xenofoob en/of racist omdat ze een iets afwijkender mening hebben dan de jouwe is ook niet netjes en bezorgt mij bijvoorbeeld ook kippevel (en niet omdat ik het fijn vind).
nee, het geflame komt niet alleen van links of rechts
Voodoo-geloof.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:17 schreef Silmarwen het volgende:
En wat is dan volgens jou de oorzaak dat al die antillianen erin zitten.
Weetje, misschien moet je niet eens zo serieus zijn in alles. Relativeren is the key word.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Beetje triest om dit alleen toe te schrijven aan slechte mods en (extreem) rechtse users. Mensen bestempelen als xenofoob en/of racist omdat ze een iets afwijkender mening hebben dan de jouwe is ook niet netjes en bezorgt mij bijvoorbeeld ook kippevel (en niet omdat ik het fijn vind).
nee, het geflame komt niet alleen van links of rechts
Ach kom op, jij staat soms iets te snel klaar met je oordeel. Jij moet toch ook weten dat te pas en te onpas strooien met dit soort kreten, ook al zijn ze soms terecht, niet echt bijdragen aan een goede discussie. Zo heel erg dom ben je toch ook niet?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]Mensen bestempelen als racist en xenofoob op basis van de inhoud van hun posts, struisvogeltje van me.
Nee, ik strooi er niet te pas en te onpas mee. De keren dat ik het zeg, is daar echt reden voor.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ach kom op, jij staat soms iets te snel klaar met je oordeel. Jij moet toch ook weten dat te pas en te onpas strooien met dit soort kreten, ook al zijn ze soms terecht, niet echt bijdragen aan een goede discussie. Zo heel erg dom ben je toch ook niet?
Mmmm, jammer. En niet geheel correct denk ik. Vroeger begin 1900 zat de PvdA in het verre linker spectrum van de ned. politiek. Onder Wouter Bos zit de PvdA In het centrum. Er zijn daadwerkelijk verschuivingen... Of vergelijk ik nu weer appels met peren?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zei enkel en alleen norm, nergens gemiddelde.
En omdat iets van plek verschuift, verschuift het naampje niet.
Dus ik heb mijn kansen verspeeld :quote:
Heb je wel gelijk in maar ik (en ik denk ook meerdere users) kom graag in POL om nog een beetje op niveau te discusieren en dat hoeft ook niet altijd serieus te zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Weetje, misschien moet je niet eens zo serieus zijn in alles. Relativeren is the key word.
Is ook beter voor je bloeddruk enzo
EMn noemt het toch nog steeds links.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mmmm, jammer. En niet geheel correct denk ik. Vroeger begin 1900 zat de PvdA in het verre linker spectrum van de ned. politiek. Onder Wouter Bos zit de PvdA In het centrum. Er zijn daadwerkelijk verschuivingen... Of vergelijk ik nu weer appels met peren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |