Nooit nachten doorgehaald?quote:Op woensdag 8 december 2004 20:55 schreef RichardQuest het volgende:
Om 9 uur naar bed...poeh....da's wel erg lang geleden voor mij
Ik moet er dalijk om drie uur alweer uit, voor de tweede dag achter elkaar.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:55 schreef RichardQuest het volgende:
Om 9 uur naar bed...poeh....da's wel erg lang geleden voor mij
's ochtends 9 uur wel, maar 's avonds niet...quote:
Ik neem het je ook niet kwalijk ook...eerder medelijden...quote:Op woensdag 8 december 2004 20:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik moet er dalijk om drie uur alweer uit, voor de tweede dag achter elkaar.
Hoerige kut kut kut caTering
Het kan toch. Doorhalen, lekker werkenquote:Op woensdag 8 december 2004 20:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
's ochtends 9 uur wel, maar 's avonds niet...
Na de meet was het ook tegen 8 uur dat ik naar bed kon.
Mja, dat kan wel, maar als ik een nacht oversla zorg ik wel dat ik de volgende ochtend geen belangrijke verplichtingen heb. Zeker niet als er bier in het spel is (en dat is in feite altijd als er nachten overgeslagen worden...)quote:Op woensdag 8 december 2004 21:00 schreef Flumina het volgende:
[..]
Het kan toch. Doorhalen, lekker werken, eten, en dan naar bed
Foto graagquote:Op woensdag 8 december 2004 21:00 schreef Flumina het volgende:
Ach, let maar niet op mijik schijn verliefd te zijn; ik reageer niet normaal
Nog niet nog niet het gaat nog niet voorspoedigquote:Op woensdag 8 december 2004 21:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, dat kan wel, maar als ik een nacht oversla zorg ik wel dat ik de volgende ochtend geen belangrijke verplichtingen heb. Zeker niet als er bier in het spel is (en dat is in feite altijd als er nachten overgeslagen worden...)
[..]
Foto graag.
.
Misschien heeft hij een deel van zijn vermogen nagelaten aan Geert Wilders ter bewaking van het democratische evenwicht?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Om half vijf begonnen???![]()
My god, dat is midden in de nacht!![]()
Waarom zijn er zoveel veiligheidsmaatregelen getroffen voor de bijzetting van Bernhard? Zijn ze bang dat die door een oudverzetsheld posthuum wordt afgeknald?![]()
![]()
Ik hoorde dat Bernie werd afgeperst door Ahold toen hij eenmaal wat geld overmaakte naar wat werknemers.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:41 schreef Bela het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een deel van zijn vermogen nagelaten aan Geert Wilders ter bewaking van het democratische evenwicht?
het werd 1 - 1, genoeg om Ajax door te laten gaan geloof ik. (Eigenlijk kan die hele champions league me gestolen wordenquote:Op donderdag 9 december 2004 01:30 schreef du_ke het volgende:
Jammer dat Macabbi niet gewonnen heeft.
Ben jij voor die kapitalistische honden uit E'hoven?quote:Op donderdag 9 december 2004 01:30 schreef du_ke het volgende:
Jammer dat Macabbi niet gewonnen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |