quote:Op woensdag 8 december 2004 14:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Onze moslim loopt de kantjes er weer 's van af.
Jij bent hier de excuus-negerquote:Op woensdag 8 december 2004 14:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Onze moslim loopt de kantjes er weer 's van af.
Thanksquote:Op woensdag 8 december 2004 14:52 schreef RichardQuest het volgende:
Gefeliciteerd, Harry.
* RichardQuest speelt The Ramones - Happy Birthday, Mr Burns
Dat wel, maar de koude wind op je kop niet...quote:Op woensdag 8 december 2004 14:53 schreef du_ke het volgende:
Zou frisse lucht helpen tegen hoofdpijn?
Dat is inderdaad best waarschijnlijk, het was een capture van gister over de ter aarde storting van Berniequote:Op woensdag 8 december 2004 14:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is JP weer aan het woord.
Verrimpelde zure ex-tomaatquote:Op woensdag 8 december 2004 14:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Kon je geen leuke naam voor het plaatje verzinnen, Harry?
Deze 14-jarige doet wel technische HBO opleiding en geen ordinaire rechtenstudie.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wolffie is de jongste hiero (wat ook opvalt natuurlijk aan zijn post) met zijn 14 jaar.
Goed zo, jongen.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Deze 14-jarige doet wel technische HBO opleiding en geen ordinaire rechtenstudie.
En dan nog je als 14 jarige gedragenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Deze 14-jarige doet wel technische HBO opleiding en geen ordinaire rechtenstudie.
Je wordt sneller serieus genomen als je er oud en wijs uit ziet.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:08 schreef Harry_Sack het volgende:
volgens mij hebben ze destijds Elco hetzelfde gif gegeven als Joestsjenko
is dat hetzelfde als brak?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je wordt sneller serieus genomen als je er oud en wijs uit ziet.
Naar wat?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Bas, wil jij met mij naar Finding Neverland?
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Bas, wil jij met mij naar Finding Neverland?
Dat is goed, maar dan wil ik wel een grote bowl met popcorn en een grote beker met colaquote:Op woensdag 8 december 2004 15:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Naar de nieuwe Depp-film natuurlijk, duckie.
Ik zou 'm wel stevig tussen mijn benen klemmen als ik jou was hahahahaquote:Op woensdag 8 december 2004 15:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat is goed, maar dan wil ik wel een grote bowl met popcorn en een grote beker met cola
Kun je een bom van brouwen volgens mij. Paar niet gepofte popcorns in de colafles stoppen en schudden maar.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat is goed, maar dan wil ik wel een grote bowl met popcorn en een grote beker met cola
Wat is nou het ergste dat er kan gebeuren?quote:Op woensdag 8 december 2004 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kun je een bom van brouwen volgens mij. Paar niet gepofte popcorns in de colafles stoppen en schudden maar.
Ik zou het niet vertrouwen, Coen.
Excuus neger, af in je hokquote:Op woensdag 8 december 2004 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kun je een bom van brouwen volgens mij. Paar niet gepofte popcorns in de colafles stoppen en schudden maar.
Ik zou het niet vertrouwen, Coen.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)3-AFC0-A56EC43719CF}quote:08/12 Geheim van het bedrijfssucces: een vrouw in het bestuur
Goed nieuws voor bedrijven die naar de mening van hun aandeelhouders niet genoeg winst maken: er is een oersimpele en niet al te dure oplossing. Volgens een studie van de Britse Cranfield School of Management, woensdag aangehaald door de krant The Independent, volstaat het een vrouw op te nemen in je raad van bestuur.
Dat procédé wordt al jarenlang toegepast, meldde de krant niet zonder ironie: de hardstwerkende personen op bestuursvergaderingen zijn steeds vrouwen geweest - degenen die de koffie en de koekjes serveerden. Uit de studie bleek echter dat bedrijven die het "zwakke" geslacht een heuse hoge beleidsfunctie gaven, gemiddeld tot 14 procent beter scoren en met name verstandiger te werk gaan wat betreft het besef van de behoeften van zowel de consument als het eigen personeel.
Volgens medeopsteller Val Singh van de studie is een en ander toe te schrijven aan de bredere spreiding van meningen en ervaringen door de vrouwelijke aanwezigheid aan de besluittafel. In de traditionele "Old Boys Club"-bestuursraden wordt blijkbaar eerder de hiërarchie van het gelijk van de overste gerespecteerd.
Van de 100 Britse topbedrijven heeft eenderde geen enkele vrouw in zijn bestuursraad.
Ben ik helemaal voor, meer vrouwen zouden manager moeten worden, want zeg nou zelf. Je bent toch eerder geneigd om iets van een lekker wijf aan te nemen dan van zo'n klootzak die zich omhoog gelikt heeftquote:Op woensdag 8 december 2004 17:35 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.hbvl.be/nieuws(...)3-AFC0-A56EC43719CF}
http://www.nu.nl/news.jsp?n=452739&c=11quote:Weisglas zegt dat de democratie is aangetast, nu naast Hirsi Ali ook Geert Wilders dinsdag zei weg te blijven uit de Kamer uit veiligheidsoverwegingen. "Dat is meer dan zorgwekkend", zegt Weisglas. Volgens de voorzitter is 'het echt een stuk minder leuk geworden' in de Kamer. Hij maant Kamerleden met twijfels over hun veiligheid een voorbeeld te nemen aan Hirsi Ali en Wilders die 'moedig en onverschrokken doorgaan'.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)2-9B53-2299E786DE7C}quote:07/12 Vrouw draagt geen hoofddoek meer na dreigbrieven
De moslimvrouw die bij de firma Remmery in Ledegem werkzaam is, zal tijdens de werkuren uit eigen beweging haar hoofddoek niet meer dragen.
Een anonieme briefschrijver dreigde de voorbije weken tot tweemaal toe met brandstichting en bedreigingen ten opzichte van de familie van de zaakvoerder als de moslimvrouw haar hoofddoek bleef dragen of in het bedrijf bleef werken.
De eerste brief viel op 22 november ongefrankeerd in de brievenbus van delicatessengroothandel Remmery in Ledegem. De brief belandde per fax ook op de redactie van de VUM-kranten. De anonieme briefschrijver eiste dat de moslimvrouw voortaan ongesluierd gaat werken ofwel ontslagen wordt. In de brief stond dat het bedrijf tot het eind van deze maand de tijd kreeg om de nodige maatregelen te nemen, anders werd gedreigd "met een situatie zoals in Uden". In dat Nederlandse plaatsje werd enkele weken geleden brand gesticht in een islamitische school. De brief was ondertekend in naam van Vrij Vlaanderen.
Ik denk dat de bedreiger in kwestie zich ontzettend verveelde...quote:Op woensdag 8 december 2004 17:55 schreef zakjapannertje het volgende:
over bedreigingen en de gevolgen ervan gesproken:
[..]
http://www.hbvl.be/nieuws(...)2-9B53-2299E786DE7C}
Vaag en tegenstrijdig zeg.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news.jsp?n=452739&c=11
Ja, neem een voorbeeld aan hun, dan kan zometeen de hele Tweede Kamer onderduiken.
meldt, hoewel ik die ook nooit zie helaas.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:35 schreef Harry_Sack het volgende:
wie heeft er eigenlijk al een gezin ?
Uhmmmmm, was dha werken??????quote:Op woensdag 8 december 2004 19:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Luie honden, werken jullie wel eens?
wat goedquote:Op woensdag 8 december 2004 19:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
meldt, hoewel ik die ook nooit zie helaas.
Maar ik ben stiekem toch ook student.
En oud
Dat je te vroeg moet opstaan en in de file moet staan en dood wilt.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Uhmmmmm, was dha werken??????
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat je te vroeg moet opstaan en in de file moet staan en dood wilt.
Wil je 's ochtends geen file hebben dan moet je dus al om half zes of zo op de weg zitten.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik was vandaag ver voor de file aan het werk en bijna geen file meer op de terugweg.
Maar dat dood willen gaan had ik vandaag wel redelijk vaak ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |