Ik heb hem met mijn smoking guns en complotten om zeep geholpen.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
Waar is Monidique?
good man!quote:Op woensdag 8 december 2004 14:15 schreef George-Butters het volgende:
O ja, vandaag ben ik 24
Jij roept sonywolff nog om een kakkerlak dood te slaan.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb hem met mijn smoking guns en complotten om zeep geholpen.
Zou je denken?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij roept sonywolff nog om een kakkerlak dood te slaan.
Wees optimistisch en denk gewoon: vanaf nu kom ik alleen nog maar dichter bij de dood.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:21 schreef Harry_Sack het volgende:
vanaf nu is elke stap er een dichter bij de 30, argh
idemdito hier.... ARGHquote:Op woensdag 8 december 2004 14:21 schreef Harry_Sack het volgende:
vanaf nu is elke stap er een dichter bij de 30, argh
Jij moet nog 25 worden dude en Johan is nog maar 19 ofzo..quote:
Begin maar met haar.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jij moet nog 25 worden dude en Johan is nog maar 19 ofzo..
Ik wil mijn jeugd terug
Ik ben 22.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jij moet nog 25 worden dude en Johan is nog maar 19 ofzo..
Ik wil mijn jeugd terug
Wolffie is de jongste hiero (wat ook opvalt natuurlijk aan zijn post) met zijn 14 jaar.quote:
ruilen? ik ben 29..quote:
effe kijken.. nopequote:
Met dat rolschaatsen van je lijk je ook al niet jonger... Rare hippiequote:Op woensdag 8 december 2004 14:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
effe kijken.. nope
(niet meer doen, ik schrik me kapot man!)
Ik heb wel een vriendin die gister zo dronken was dat ze op de terugweg van een sinterklaasfeestje haar tas met kado's en portemonnee heeft verloren...quote:Op woensdag 8 december 2004 14:35 schreef Harry_Sack het volgende:
wie heeft er eigenlijk al een gezin ?
Jij bent ook nog maar 1 dag 25 en student-af...quote:Op woensdag 8 december 2004 14:41 schreef Lithion het volgende:
Wat een jonge broekies hier.
En zeker allemaal nogstudent
ook.
Ik ben 19 jaar oud, en inderdaad student. Ik studeer aan de Erasmus Universiteit de Rotterdam, Nederlands recht. Zit nu in bachelor 2, dus nog 1 jaar bachelor en dan hop naar mn Master!quote:Op woensdag 8 december 2004 14:41 schreef Lithion het volgende:
Wat een jonge broekies hier.
En zeker allemaal nogstudent
ook.
Sssht!quote:Op woensdag 8 december 2004 14:42 schreef George-Butters het volgende:
Jij bent ook nog maar 1 dag 25 en student-af...
daar begint het mee... kijk maar uit, straks heb je een kind dat hetzelfde doet zonder dronken te wordenquote:Op woensdag 8 december 2004 14:42 schreef George-Butters het volgende:
Oh ja en de hele wc heeft ondergekotst. Gelukkig is ze wel binnen het betegelde gedeelte gebleven
Is waar, het is niet de slimste foto..quote:Op woensdag 8 december 2004 14:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Met dat rolschaatsen van je lijk je ook al niet jonger... Rare hippie
(Om nog s een vervelende opmerking te maken:)quote:Op woensdag 8 december 2004 14:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is waar, het is niet de slimste foto..
George is getting upset..quote:Op woensdag 8 december 2004 14:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
(Om nog s een vervelende opmerking te maken:)
Het ligt niet aan de foto....
Thanks, maar die stripster zou jij toch regelen?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:49 schreef George-Butters het volgende:
Wel gefeliciteerd met je verjaardag trouwensHoe laat komt de striptease langs?
Onze moslim loopt de kantjes er weer 's van af.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben 19 jaar oud, en inderdaad student. Ik studeer aan de Erasmus Universiteit de Rotterdam, Nederlands recht. Zit nu in bachelor 2, dus nog 1 jaar bachelor en dan hop naar mn Master!
Dat is dan wel weer waar.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent als achttienjarige geboren.
Doe niet zo macho.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:49 schreef George-Butters het volgende:
Wel gefeliciteerd met je verjaardag trouwensHoe laat komt de striptease langs?
Voor mij scheelt het dat ik maar tachtig meter hoef te lopen maar hetwas niet bestquote:Op woensdag 8 december 2004 14:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb wel een vriendin die gister zo dronken was dat ze op de terugweg van een sinterklaasfeestje haar tas met kado's en portemonnee heeft verloren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |