Kan het me niet herinneren, meneer Korsakov.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:14 schreef Monidique het volgende:
Heb ik al verteld wat mijn vader denkt?
Het ondersteunt de politieke elite in haar opvatting zonder dat helder is gemaakt op welke wijze de data waarnaar verwezen is is gebruikt en op welke wijze deze data verkregen is. Alsof een verhaaltje de wereld in is geholpen om de publieke opninie te beïnvloeden.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat is niet de antwoord op mijn vraag, sjun, wandel er niet omheen. Wat is hier politiek correct aan?
Ik laat het wel verifiëren en zo lang ik weinig meer weet werp ik vragen op aangaande de daadwerkelijke legitimatie van deze mediacratische publicatie. Sjun blijft namelijk graag slechts als digitale entiteit door het leven gaan.quote:Je gaat bellen dus?
Je kunt vandaag dus niet meer bellen, maar probeer het morgen, sjunquote:Voor op- en aanmerkingen over de inhoud van de krant kunt u van maandag t/m vrijdag tussen 10.30 en 12.00 uur gratis bellen met de Lezerstelefoon. Nummer: 0800-EDnieuws of 0800-3364389. Of stuur een e-mail; lezersredactie@eindhovensdagblad.nl
... en niet te vergeten over jouw schouder heen aan diverse meelurkers in de verwachting daarmee een bewustzijnsproces op gang te brengen over strategisch communiceren...quote:Op donderdag 9 december 2004 14:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]!
Je vraagt het nu al 3x aan mij, ik vraag je ook al 3x om te bellen. Wat let je? Je oogt namelijk erg benieuwd.
Bedankt voor je info RQ.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je kunt vandaag dus niet meer bellen, maar probeer het morgen, sjun.
Alles wat de meeste politici in Den Haag gemeenschappelijk hebben is dus politiek correct? Democratie in Nederland is ook maar een politiek correct gebeuren.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:19 schreef sjun het volgende:
[..]
Het ondersteunt de politieke elite in haar opvatting zonder dat helder is gemaakt op welke wijze de data waarnaar verwezen is is gebruikt en op welke wijze deze data verkregen is. Alsof een verhaaltje de wereld in is geholpen om de publieke opninie te beïnvloeden.
Goed, dan mail je toch, dan blijft sjun digitaal. Afspraak?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:19 schreef sjun het volgende:
Ik laat het wel verifiëren en zo lang ik weinig meer weet werp ik vragen op aangaande de daadwerkelijke legitimatie van deze mediacratische publicatie. Sjun blijft namelijk graag slechts als digitale entiteit door het leven gaan.
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:33 schreef RichardQuest het volgende:
Moet je niet zo veel drinken.
Vijf doden bij schietpartij concert Amerikaquote:Op donderdag 9 december 2004 15:34 schreef Monidique het volgende:
Of meer...
MWABAAHWAHAAH!!!
Monidique is playing Pantera - Death Rattle (MP3@256kbps, 6.04mb, 0:02/3:17)
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:55 schreef RichardQuest het volgende:
[pberends]
Als er geen heavy metalbands waren toegelaten in de VS was dit nooit gebeurd.
[/pberends]
Wat een miepert is het ook hè.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:03 schreef du_ke het volgende:
Geertje W mag wat verder vooraan in de klas zitten.
wie wou met hem ruilen? Jozias?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:03 schreef du_ke het volgende:
Geertje W mag wat verder vooraan in de klas zitten.
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:33 schreef du_ke het volgende:
Die zachte G klinkt zo achterlijk he?
Ho ho.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:33 schreef du_ke het volgende:
Die zachte G klinkt zo achterlijk he?
Ik voel mij absoluut niet aangesprokenquote:Op donderdag 9 december 2004 16:36 schreef du_ke het volgende:
Overigens zijn volwassen die serieus fan lijken van lotr minstens net zo achterlijk!
De ergsten zijn trouwens de mensen die melden "ik lees normaal nooit maar ik vind Harry Potter leuk"quote:Op donderdag 9 december 2004 16:36 schreef du_ke het volgende:
Overigens zijn volwassen die serieus fan lijken van lotr minstens net zo achterlijk!
Nou zo goed doet maxime verhagen het ook nietquote:Op donderdag 9 december 2004 16:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ho ho.
Er zijn een aantal rotte appels die het voor de rest verpesten, maar laten we niet de hele groep generaliseren die het wél goed doen in de maatschappij.
Wonderlijk hoe een kinderboek lezen ineens als intellectueel gezien wordt. Er is iets mis met onze maatschappijquote:Op donderdag 9 december 2004 16:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
De ergsten zijn trouwens de mensen die melden "ik lees normaal nooit maar ik vind Harry Potter leuk"
Volgens mij zijn dat dezelfde mensen die massaal boeken van Dan Brown kopen.
Zeg, wil jij eens even ophouden met demoniseren!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou zo goed doet maxime verhagen het ook niet.
Dat je toch niet zon meeloper bent als dat ik dacht dat je was.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:44 schreef RichardQuest het volgende:
Ik weet niet wie Dan Brown is.. Wat betekent dat?
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:45 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is er met Dan Brown dan?
Die hebben vaak ook een stapel Baantjer Pockets staan.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
De ergsten zijn trouwens de mensen die melden "ik lees normaal nooit maar ik vind Harry Potter leuk"
Volgens mij zijn dat dezelfde mensen die massaal boeken van Dan Brown kopen.
Heb nu 2 boeken van hem gelezen/doorgebladerd en ik snap die heisa nog steeds niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:42 schreef Silmarwen het volgende:
Ik moet Browns boeken nog eens lezen. Ben benieuwd waar al die heisa nou om is.
Ik sentimaliseer slechts.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zeg, wil jij eens even ophouden met demoniseren!
Soort Tom Clancy dus, ik zie niet waar er heisa over gemaakt zou moeten wordenquote:Dan Brown was born and raised in the small New England town of Exeter, New Hampshire. The son of a teacher at Phillips Exeter Academy, he grew up in a house full of books on a street where John Irving used to live. After graduating from Exeter and from Amhearst College, Dan followed in his father's footsteps by teaching English at Exeter. His debut novel, Digital Fortress (St. Martin's Press, 1998) is a heart-pounding techno-thriller about a beautiful and brainy NSA cryptographer who must defeat a madman's sick plan to cripple the U.S. intelligence community. With non-stop action, cutting edge intelligence data, romance and a very real controversy about personal privacy versus the threat of terrorism, the book is garnering rave reviews from critic and fans alike, and just went into its third printing. When he's not writing or touring for his new book, Dan can usually be found hiking, playing tennis or squash or indulging his passion for music composition. Dan spoke to us about his hot new novel and whether the digital age means the end of personal privacy forever.
Ik heb toch geen tijd om te lezen, althans boeken te lezen die buiten de opleiding vallen. Ik lees het wel als ik met mijn luie reet in frankrijk naast het zwembad ligquote:Op donderdag 9 december 2004 16:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb nu 2 boeken van hem gelezen/doorgebladerd en ik snap die heisa nog steeds niet.
Beide boeken zijn in feite gewoon hetzelfde qua opbouw en hoewel ze vlot geschreven zijn en aardig beginnen stort het verhaal tegen het einde gigantisch in.
Dan download je alles van die persoon hè?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:57 schreef Monidique het volgende:
300Kb/s is leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |