Als het goed geweest was had ik:quote:
Betekent bier en chips dan niets voor je ?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als het goed geweest was had ik:me dochter elke dag naar school kunnen brengen en mijn ex suf kunnen neuken een dik betaalde baan gehad en kunnen lachen om studenten, vooral die van 30+ nog steeds tot de catogorie jonkies gehoord ipv 30-something
Toen was ik al uur uurtje op mijn werkquote:Op woensdag 8 december 2004 19:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil je 's ochtends geen file hebben dan moet je dus al om half zes of zo op de weg zitten.
Om half vijf begonnen???quote:Op woensdag 8 december 2004 19:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Toen was ik al uur uurtje op mijn werk
en morgen weer zo fucking vroeg werken![]()
U is gescheiden, en je ziet je dochter niet?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als het goed geweest was had ik:me dochter elke dag naar school kunnen brengen en mijn ex suf kunnen neuken een dik betaalde baan gehad en kunnen lachen om studenten, vooral die van 30+ nog steeds tot de catogorie jonkies gehoord ipv 30-something
Nee niks, totaal onbelangrijk in mijn leven. Kan absolutt zonder........................................quote:Op woensdag 8 december 2004 19:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Betekent bier en chips dan niets voor je ?![]()
U is correct, maar ik mag me dochter wel zien hoor. Maar de afstand is nogal een probleem.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
U is gescheiden, en je ziet je dochter niet?
Wonen ze in Noorwegen of Zweden?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
U is correct, maar ik mag me dochter wel zien hoor. Maar de afstand is nogal een probleem.
Brrrr, hoge bieraccijnzenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wonen ze in Noorwegen of Zweden?
Scriptkiddie!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Monidique het volgende:
Goedenavond.
Noorwegenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wonen ze in Noorwegen of Zweden?
M!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Monidique het volgende:
Goedenavond.
Stort je maar op je studiequote:Op woensdag 8 december 2004 19:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee niks, totaal onbelangrijk in mijn leven. Kan absolutt zonder........................................
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh, de pijn in mijn hart om dit te tikken is dodelijk!!!!!!!!!!!!!!!!
Joh M!!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Monidique het volgende:
Goedenavond.
Wat vond je er van dat jij wel geband werd en die twee eikels niet?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mwah... meer 'lage praktijken' en zo....
het zal wel.
Ik heb weer wat gemist geloof ik...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat vond je er van dat jij wel geband werd en die twee eikels niet?
(s)Linkse FA's.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat vond je er van dat jij wel geband werd en die twee eikels niet?
Dus het sprak je wel aan?quote:
Vergeet mij niet de schuld te geven.quote:
Mag ik dat doen vóór hem?quote:Op woensdag 8 december 2004 20:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vergeet mij niet de schuld te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |