quote:
Ow, dan ben je denk ik net een stukje verder dan mij. Ofja, stukje, geen idee eik, want toen ik in die buggy stapte zei Alyx via die zwart/wit tv: see you in nova nogwat, en ik scheur toch echt al een tijdje met die jeep rond.
Gaafste tot nu toe vond ik btw die hijskraan waarmee je je buggy moest verplaatsen.
Heb daar lekker een half uurtje met die zeecontainers staan te spelen en gooien!
Echt een van de gaafste dingen die ik gezien heb ooit in een spel. imo dan uiteraard.
Mooi man, beetje heen en weer zwiepen en *HOPS*, zo'n container de zee in flikkeren!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:33 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Je smiley is echt geweldig
Zelf gemaakt? [afbeelding]
ik wacht met spanning af wat de mod-community daar van gaat maken, wat dat heeft idd potentieelquote:Op donderdag 2 december 2004 12:31 schreef Mr.J het volgende:
HL2 DM is uber!
Damn, wat een pure fun om met stoelen, exploderende vaten, banken en weet-ik-veel-wat op elkaar te knallen!
25/35 euro, willekeurige PC boer...quote:Op donderdag 2 december 2004 13:04 schreef HomerJ het volgende:
Waar kan ik een héle goedkope DVD speler vinden?
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik wacht met spanning af wat de mod-community daar van gaat maken, wat dat heeft idd potentieel
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:25 schreef static het volgende:
Hoe krijg ik de '~' om de console te openen? Hier werkt hij gewoon, maar tijdens het spel niet. En ja, ik heb de shift-key (rennen) aan een andere toets toegewezen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:39 schreef Markster het volgende:
[..]
Je moet bij keyboard controls naar advanced gaan, en dan developer key (~) aan zetten. Zoiets.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:51 schreef H.Flick het volgende:
Of ik zie iets gigantisch over het hoofd of ik heb last van een bug....
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:38 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Dit is toch een bekende bug bij de illigale versie? If so; BUIT THE FUCKING GAME YOU WAREZMONKEY!!! of not; je kan iets proberen met ai_disabled: 0 of iets dergelijks...![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Warezversie?! Ik heb m gewoon via Steam gekocht, hoor...
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:50 schreef clowncloon het volgende:
[..]
zoek op: half life 2 + ai_disable 0
voor zover ik gehoord had kwam dit alleen bij de warez versie tegenquote:Op donderdag 2 december 2004 16:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Warezversie?! Ik heb m gewoon via Steam gekocht, hoor...
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:13 schreef Da_Koen het volgende:
Wat is de leuste multiplayer mod om over een netwerk te spelen met ongeveer 4-6 man? CSsource, HL2 DM, etc?
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
voor zover ik gehoord had kwam dit alleen bij de warez versie tegen
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:51 schreef H.Flick het volgende:
Of ik zie iets gigantisch over het hoofd of ik heb last van een bug. Ik zit compleet vast in chapter 3 (route canal). Op een gegeven moment kom ik in een ruimte waar een mannetje staat en dan kan ik niks meer doen. De enige deur die ik zie is op slot en dat mannetje zegt niks tegen me. Omdat ik hier al een uur mee bezig was heb ik even op gamefaqs.com gekeken en volgens de walkthrough daar moet dat mannetje tegen je gaan praten, maar dat doet hij dus niet.
Ik heb even een screenshot gemaakt van het punt waar ik vast zit. Kan iemand me helpen?
screenshot
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:31 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Als ik het me goed herrinner moet dat kereltje een deur voor je open maken
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hij staat daar een beetje schaapachtig te staan en doet verder niks.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:37 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
al geprobeerd met een savegame van een stukje terug?
Of anders nóg een stukje terug?
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:04 schreef flappiewappie het volgende:
ik ga zometeen de DM ns proberen, kiek oft wat is, sinds er niet zo heel veel wapens zijn.
cs:source gaat ook de goeie kant op trouwens, laatst de aim aangepastdie oude aim was gewoon 3x niks.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
wie speelt cs en denkt dat me stats/hier boven cs vlekkenloos laten spelen op high?
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:21 schreef Da_Koen het volgende:
Is het bij counterstrike niet mogelijk dat dode mensen meteen weer terug spawnen(UT achtig dus)? Nu moet men zo lang wachten...
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Oude aim niks?!
Wat was er mis met de oude aim dan? Niks van gemerkt!
he, t enige wat ik weet is dat t bij de warez versie nou eenmaal voorkomt, en verder niemand met de legale versie dit gemeld heeftquote:Op donderdag 2 december 2004 17:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is ook geen probleem met de AI die disabled is omdat dat mannetje wel eerst naar me toe komt lopen (hij doet dus nog wel wat). Maar goed, als je het niet wilt geloven lig ik er niet wakker van. Ik weet dat ik 'm gekocht heb en mag dus ook verwachten dat het allemaal goed werkt.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:31 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
de oude aim was "standaard" niet het oude cs gevoel waarbij je echt een beetje moest na denken en veel oefenen, ik weet niet. voelde anders.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:59 schreef static het volgende:
Ben ik weer.![]()
Zit weer eens vast; ben bij dat grote plein met dat 'grote' kannon met al die electronische barrieres, waar moet ik in godsnaam naartoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Danielson op 03-12-2004 10:45:00 ]
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:51 schreef jdmorpheus het volgende:
euh... HL2 deathmatch... shit, leef ik weer eens een week onder een steen, mis ik weer vanalles...![]()
hoe moet dat dan?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:16 schreef Danielson het volgende:
Ok, ik zit "weer" vastIk zit nu in chapter "Dark Energy" bekijk de screen even...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:16 schreef Danielson het volgende:
Ok, ik zit "weer" vastIk zit nu in chapter "Dark Energy" bekijk de screen even...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
he, t enige wat ik weet is dat t bij de warez versie nou eenmaal voorkomt, en verder niemand met de legale versie dit gemeld heeft
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]. Ik heb het inmiddels opgelost door heel HL2 opnieuw te downloaden via Steam... toen was het opeens wel goed.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:21 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je ruim 4.5 gigabyte aan data hebt gedownload binnen 12 uur....ik vindt het knap...het zal wel jongen...je probleem is in ieder geval opgelost heh?![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:27 schreef Fernorato het volgende:
Ik snap het niet meer :S
Weet iemand misschien hoe ik hier uit kom?
http://www.oox.nl/hl2 kun je 4 screenshots vinden waar ik ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar ach, als je me niet gelooft boeit het mij niet. Moet ik soms m'n Steam receipt inscannen en uploaden ofzo.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:37 schreef clowncloon het volgende:
[..]
vergeet je key niet![]()
Het zal wel maar het klinkt allemaal gewoon heel ongeloofwaardig...on with the topic shall we?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb geen key omdat mijn HL2 gelinked is aan mn Steam account...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt, vaag dat dat eerst niet werkte bij mij. Nu zit ik weer vast bij de hovercraft, ik kan er niet uit met dat ding, het wiel werkt ook niet en ik heb nog geen manier gevonden om een schans te maken ofzo. Wie helpt mij?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:48 schreef VrijeVal het volgende:
Deathmatch is zoooooooooo vet! Source zuigt.. maar DM.. gewoon top!!![]()
![]()
![]()
Vooral de gravity gun![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:21 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je ruim 4.5 gigabyte aan data hebt gedownload binnen 12 uur....ik vindt het knap...het zal wel jongen...je probleem is in ieder geval opgelost heh?![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:24 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Death-match, weet je wel, alles afschieten wat beweegt, bewogen heeft of binnenkort gaat bewegen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:15 schreef ralfie het volgende:
he, grappige bug op het einde van NP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:07 schreef basalphenaar het volgende:
Ik ben nou echt heel erg gefokt weet je dat.
Ik heb het spel net voor Sinterklaas gekregen, ik helemaal gek want ik heb 2 jaar op het spel gewacht.
Geinstalleerd, unlocked, alles ging goed tot het updaten. "Precondition assertion failed", en vervolgens crasht Steam. Ik ben nu zo ongelofelijk gefokt, dat wil je niet weten. Ik hoorde dat het aan een patch lag die Valve had uitgebracht, en dat het daardoor niet meer werkte. Dit zou best waar kunnen zijn, want dit hebben ze in het verleden met 1.6 ook al een keer geflikt. Weet iemand misschien toevallig een oplossing?
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:34 schreef Markster het volgende:
[..]
Een beetje van mezelf, en een beetje van maggie Ruk! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik zit vast, ik moet zo tandwiel doordraaien maar dat ding is stuk, dus kan ik ook niet verder met de hovercraft om te ontsnappen, ik heb zowat alles geprobeert.
weet iemand wat ik moet doen
http://img96.exs.cx/my.php?loc=img96&image=06-zitvast.jpg
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik zit vast, ik moet zo tandwiel doordraaien maar dat ding is stuk, dus kan ik ook niet verder met de hovercraft om te ontsnappen, ik heb zowat alles geprobeert.
weet iemand wat ik moet doen
http://img96.exs.cx/my.php?loc=img96ℑ=06-zitvast.jpg
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:02 schreef leejow het volgende:
[..]
Eeuhm waarom zuigt source? Zonder source geen Deathmatch? Beetje tegenstrijdige opmerking..
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:27 schreef cygnusx het volgende:
[...] dan loop je mee met zoon vrouw die je naar een lift brengt, maar ja dan stopt ze met praten, zijn de liftdeuren open, maar wat moet ik dan doen? ik kan niet terug, ik kan de lift niet activeren, ik kan niet met haar praten.. e.t.c.!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:14 schreef Fernorato het volgende:
En ik ben weer vastgelopen
http://www.oox.nl/hl2 (2 screenshots)
Ik heb net een heli uit de lucht geknald en ik denk dat ik moet schansen over die boomstammen ofzo. Jammer dat ik lang niet zo hoog komt, iemand een tip?
zo lang mogelijke aanloop nemen met je hoovercraft, moet lukken tenminste bij mij welquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:14 schreef Fernorato het volgende:
En ik ben weer vastgelopen
http://www.oox.nl/hl2 (2 screenshots)
Ik heb net een heli uit de lucht geknald en ik denk dat ik moet schansen over die boomstammen ofzo. Jammer dat ik lang niet zo hoog komt, iemand een tip?
Bedankt,quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
zo lang mogelijke aanloop nemen met je hoovercraft, moet lukken tenminste bij mij wel
trouwens 6 chapters van de 15 al gespeeld in de 9 uurtjes dat ik dit spel speel, echt geweldig spel.
Begon vanochtend om 10 uur en ben net pas gaan stoppen.
Je wordt letterlijk in het spel gezogen, alleen is story beetje vaag![]()
je moet eerst naar boven zien te klimmen, niet bij die gelectotuceerde ladder maar ergens anders kun je naar boven, daar kun je de stroom uitzetten, en dan kun je die ladder op..quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:40 schreef Fernorato het volgende:
[..]
Bedankt,
Ik moest eerst nog ergens een knopje om zetten, ik had een ladder niet gezien.
Nu volgende dilemma:
[afbeelding]
Staat dus stroom op dat hek, hoe kom ikop die ladder? Ik kan namenlijk de stroom nergens uitzettne en er gewoon opklimmen gaat ook niet.
Teruggaan naar de grond brand met zobies op staken, die kun je met een hendel uit zetten en dan moet je het goudbouw wat vrij komt inlopen etc.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:40 schreef Fernorato het volgende:
[..]
Bedankt,
Nu volgende dilemma:
[afbeelding]
Staat dus stroom op dat hek, hoe kom ikop die ladder? Ik kan namenlijk de stroom nergens uitzettne en er gewoon opklimmen gaat ook niet.
Dat stroom kun je wel uitzetten, heb je dat vuur uitgzet als je dit level binnenloopt? Daar achter zit een open deur, volgens mij kun je daar ergens iets uitzetten volgens mij.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:40 schreef Fernorato het volgende:
[..]
Bedankt,
Nu volgende dilemma:
[afbeelding]
Lol, wie is er nu mis?quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:53 schreef cygnusx het volgende:
[..]
je moet eerst naar boven zien te klimmen, niet bij die gelectotuceerde ladder maar ergens anders kun je naar boven, daar kun je de stroom uitzetten, en dan kun je die ladder op..
daar ben ik het volkomen mee eensquote:Op zondag 5 december 2004 12:06 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik vond dat stuk bij die vuurtoren erg gaaf. Met die gunsgips enzo![]()
Zit nu bij een stuk waar ik eik net die sandlions kan besturen, 3 van die heipalenstampers uitgezet en flink knallen nu
Ik blijf erbij, gaafste spel wat ik ooit gespeeld heb
Hoe dat afliep? Hij kwam aan de overkant meer toch niet?quote:Op zondag 5 december 2004 02:38 schreef Nood-kloon het volgende:
Deze is wel heel grappig!
Kijk deze thread.
Iemand had wat tijd over en ging eens klussen in Half-Life. Net toen hij dat gunship had neergehaald na de grote sprong met de buggy wilde hij eens zien of hij terug kon. En dus maakte hij een schans.
En hoe dat afliep kun je via de ftp link bekijken. Ga naar "jump.wmv".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
quote:Op zondag 5 december 2004 16:14 schreef Rosbief het volgende:Gewoon doorlopen. Voor zover ik weet kun je daar ergens een afstapje nemen en moet je even rondlopen tot je wat vijanden tegenkomt. Wanneer je vijanden tegenkomt zit je altijd op het goede pad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar was ik al voorbij geweest, maar ik heb het al opgelost. Door 1 of andere bug was het onmogelijk om te springen. Ben dus teruggegaan naar een eerdere savegame en heb het nog eens geprobeerd. Ineens kon ik weer wel normaal springen.quote:Op zondag 5 december 2004 16:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
Gewoon doorlopen. Voor zover ik weet kun je daar ergens een afstapje nemen en moet je even rondlopen tot je wat vijanden tegenkomt. Wanneer je vijanden tegenkomt zit je altijd op het goede pad.
Waar heb je die vandaan??? Heb die van Half Life 1 in een krap uurtje wel gezien.quote:Op zondag 5 december 2004 19:44 schreef Baris het volgende:
Heb de film(dat HL2 in 3 uur is uitgespeeld) net zitten bekijken en damn, wat is HL2 vet.
Ik heb hem hier gevonden http://www.gamershell.com/download_7744.shtml. Het bestand is zo'n 664 MB groot.quote:Op zondag 5 december 2004 23:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan??? Heb die van Half Life 1 in een krap uurtje wel gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
quote:Op maandag 6 december 2004 00:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb hem hier gevonden http://www.gamershell.com/download_7744.shtml. Het bestand is zo'n 664 MB groot.
www.gamefaqs.comquote:Op maandag 6 december 2004 14:34 schreef tuinkabouter42 het volgende:
hallo allemaal is er iemand die weet hoe ik halflife2 verder kom ik ben nu bij die kraan met die magneet maar weet niet wat ik moet doen is er een manier om in die kraan te komen ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond weer verder. Ik snap ook niet dat je langer dan 5 minuten vast zit! Het langst dat ik vast zat was op het strand zelf. Ik was van paal naar paal gelopen, en toen kwam ik in het uiterste hoekje. Een tijd rondgelopen terwijl ik van alle kanten beschoten werd. Toen kwam ik tot de conclusie dat ik toch een stukje eerder al van het strand af had gemoeten. No problems, maar wel mijn laatste savegame gereload
.
Goede raad: kijk eens goed om die kraan heen. Kijk ook een wat hoger dan je voetenquote:Op maandag 6 december 2004 15:29 schreef tuinkabouter42 het volgende:
nou even alles nagekeken maar ik weet het echt niet wat ik hier moet doen in halflife2 zit nog steeds bij die kraan maar ik kan niet op die kraan komen ???en wat je anders moet doe ik zal het niet weten heeft iemand raad voor mij b.v.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je daar nog niet eens kunt komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is dit zo'n beetje het makkelijkste deel. Valve laat namelijk zelf precies zien wat je daar moet doen in één van de HL2 trailers.![]()
Ik denk dat ik nu op zo'n 10 a 12 uur zit. Ik weet zeker dat ik op de helft zit. En ik kijk in veel hoekjes, maar zeker niet allesquote:Op maandag 6 december 2004 17:03 schreef clowncloon het volgende:
Ik heb er ruim 32 uur over gedaan, maar ik heb ook echt in ELK hoekje gekeken en echt mijn tijd genomen...maar je kan het kennelijk in 3 uurtjes doen!
Hihihi, ja, die gunships dat is best schrikken in het beginquote:Op zondag 5 december 2004 12:06 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik vond dat stuk bij die vuurtoren erg gaaf. Met die gunsgips enzo![]()
Nee maar wel hard, en vooral als je er 2 tegelijk op je dak hebt zittenquote:Op maandag 6 december 2004 17:30 schreef RetepV het volgende:
En zo zuiver schiet die gunship toch niet
quote:Op maandag 6 december 2004 00:06 schreef ElmarO het volgende:
http://www.gamershell.com/download_7744.shtml
dan heb je ook nooit Half-Life gespeeld... ga je schamen!quote:Op maandag 6 december 2004 22:59 schreef static het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat je die raketten kunt besturen.
Stond altijd maar wat af te wachten.
hoe ben jij dan ooit die gunships en striders voorbij gekomen?quote:Op maandag 6 december 2004 22:59 schreef static het volgende:
Stond altijd maar wat af te wachten.
Op goed geluk waarschijnlijk.quote:Op maandag 6 december 2004 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoe ben jij dan ooit die gunships en striders voorbij gekomen?
Fuck kan dat?quote:Op maandag 6 december 2004 22:59 schreef static het volgende:
Dat staat er toch.quote:
in half life kom je ook maar een paar keer een helikopter tegen die dan ook nog eens niet die raketten neer kan schieten, hoe je dat in HL2 wil flikken met die gunshipsquote:Op woensdag 8 december 2004 00:00 schreef Mazora het volgende:
Ik heb half-life 1 ook uitgespeeld zonder te snappen waar dat rode puntje voor was.
Je kan ze met rode puntje sturen.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:28 schreef jacco het volgende:
hoe bestuur je die rockets dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |