quote:Op donderdag 2 december 2004 22:31 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
de oude aim was "standaard" niet het oude cs gevoel waarbij je echt een beetje moest na denken en veel oefenen, ik weet niet. voelde anders.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:59 schreef static het volgende:
Ben ik weer.![]()
Zit weer eens vast; ben bij dat grote plein met dat 'grote' kannon met al die electronische barrieres, waar moet ik in godsnaam naartoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Danielson op 03-12-2004 10:45:00 ]
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:51 schreef jdmorpheus het volgende:
euh... HL2 deathmatch... shit, leef ik weer eens een week onder een steen, mis ik weer vanalles...![]()
hoe moet dat dan?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:16 schreef Danielson het volgende:
Ok, ik zit "weer" vastIk zit nu in chapter "Dark Energy" bekijk de screen even...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:16 schreef Danielson het volgende:
Ok, ik zit "weer" vastIk zit nu in chapter "Dark Energy" bekijk de screen even...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
he, t enige wat ik weet is dat t bij de warez versie nou eenmaal voorkomt, en verder niemand met de legale versie dit gemeld heeft
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]. Ik heb het inmiddels opgelost door heel HL2 opnieuw te downloaden via Steam... toen was het opeens wel goed.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:21 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je ruim 4.5 gigabyte aan data hebt gedownload binnen 12 uur....ik vindt het knap...het zal wel jongen...je probleem is in ieder geval opgelost heh?![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:27 schreef Fernorato het volgende:
Ik snap het niet meer :S
Weet iemand misschien hoe ik hier uit kom?
http://www.oox.nl/hl2 kun je 4 screenshots vinden waar ik ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar ach, als je me niet gelooft boeit het mij niet. Moet ik soms m'n Steam receipt inscannen en uploaden ofzo.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:37 schreef clowncloon het volgende:
[..]
vergeet je key niet![]()
Het zal wel maar het klinkt allemaal gewoon heel ongeloofwaardig...on with the topic shall we?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb geen key omdat mijn HL2 gelinked is aan mn Steam account...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt, vaag dat dat eerst niet werkte bij mij. Nu zit ik weer vast bij de hovercraft, ik kan er niet uit met dat ding, het wiel werkt ook niet en ik heb nog geen manier gevonden om een schans te maken ofzo. Wie helpt mij?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:48 schreef VrijeVal het volgende:
Deathmatch is zoooooooooo vet! Source zuigt.. maar DM.. gewoon top!!![]()
![]()
![]()
Vooral de gravity gun![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:21 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je ruim 4.5 gigabyte aan data hebt gedownload binnen 12 uur....ik vindt het knap...het zal wel jongen...je probleem is in ieder geval opgelost heh?![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:24 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Death-match, weet je wel, alles afschieten wat beweegt, bewogen heeft of binnenkort gaat bewegen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:15 schreef ralfie het volgende:
he, grappige bug op het einde van NP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:07 schreef basalphenaar het volgende:
Ik ben nou echt heel erg gefokt weet je dat.
Ik heb het spel net voor Sinterklaas gekregen, ik helemaal gek want ik heb 2 jaar op het spel gewacht.
Geinstalleerd, unlocked, alles ging goed tot het updaten. "Precondition assertion failed", en vervolgens crasht Steam. Ik ben nu zo ongelofelijk gefokt, dat wil je niet weten. Ik hoorde dat het aan een patch lag die Valve had uitgebracht, en dat het daardoor niet meer werkte. Dit zou best waar kunnen zijn, want dit hebben ze in het verleden met 1.6 ook al een keer geflikt. Weet iemand misschien toevallig een oplossing?
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:34 schreef Markster het volgende:
[..]
Een beetje van mezelf, en een beetje van maggie Ruk! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik zit vast, ik moet zo tandwiel doordraaien maar dat ding is stuk, dus kan ik ook niet verder met de hovercraft om te ontsnappen, ik heb zowat alles geprobeert.
weet iemand wat ik moet doen
http://img96.exs.cx/my.php?loc=img96&image=06-zitvast.jpg
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik zit vast, ik moet zo tandwiel doordraaien maar dat ding is stuk, dus kan ik ook niet verder met de hovercraft om te ontsnappen, ik heb zowat alles geprobeert.
weet iemand wat ik moet doen
http://img96.exs.cx/my.php?loc=img96ℑ=06-zitvast.jpg
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:02 schreef leejow het volgende:
[..]
Eeuhm waarom zuigt source? Zonder source geen Deathmatch? Beetje tegenstrijdige opmerking..
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:27 schreef cygnusx het volgende:
[...] dan loop je mee met zoon vrouw die je naar een lift brengt, maar ja dan stopt ze met praten, zijn de liftdeuren open, maar wat moet ik dan doen? ik kan niet terug, ik kan de lift niet activeren, ik kan niet met haar praten.. e.t.c.!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:14 schreef Fernorato het volgende:
En ik ben weer vastgelopen
http://www.oox.nl/hl2 (2 screenshots)
Ik heb net een heli uit de lucht geknald en ik denk dat ik moet schansen over die boomstammen ofzo. Jammer dat ik lang niet zo hoog komt, iemand een tip?
zo lang mogelijke aanloop nemen met je hoovercraft, moet lukken tenminste bij mij welquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:14 schreef Fernorato het volgende:
En ik ben weer vastgelopen
http://www.oox.nl/hl2 (2 screenshots)
Ik heb net een heli uit de lucht geknald en ik denk dat ik moet schansen over die boomstammen ofzo. Jammer dat ik lang niet zo hoog komt, iemand een tip?
Bedankt,quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
zo lang mogelijke aanloop nemen met je hoovercraft, moet lukken tenminste bij mij wel
trouwens 6 chapters van de 15 al gespeeld in de 9 uurtjes dat ik dit spel speel, echt geweldig spel.
Begon vanochtend om 10 uur en ben net pas gaan stoppen.
Je wordt letterlijk in het spel gezogen, alleen is story beetje vaag![]()
je moet eerst naar boven zien te klimmen, niet bij die gelectotuceerde ladder maar ergens anders kun je naar boven, daar kun je de stroom uitzetten, en dan kun je die ladder op..quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:40 schreef Fernorato het volgende:
[..]
Bedankt,
Ik moest eerst nog ergens een knopje om zetten, ik had een ladder niet gezien.
Nu volgende dilemma:
[afbeelding]
Staat dus stroom op dat hek, hoe kom ikop die ladder? Ik kan namenlijk de stroom nergens uitzettne en er gewoon opklimmen gaat ook niet.
Teruggaan naar de grond brand met zobies op staken, die kun je met een hendel uit zetten en dan moet je het goudbouw wat vrij komt inlopen etc.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:40 schreef Fernorato het volgende:
[..]
Bedankt,
Ik moest eerst nog ergens een knopje om zetten, ik had een ladder niet gezien.
Nu volgende dilemma:
[afbeelding]
Staat dus stroom op dat hek, hoe kom ikop die ladder? Ik kan namenlijk de stroom nergens uitzettne en er gewoon opklimmen gaat ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |