quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:07 schreef basalphenaar het volgende:
Ik ben nou echt heel erg gefokt weet je dat.
Ik heb het spel net voor Sinterklaas gekregen, ik helemaal gek want ik heb 2 jaar op het spel gewacht.
Geinstalleerd, unlocked, alles ging goed tot het updaten. "Precondition assertion failed", en vervolgens crasht Steam. Ik ben nu zo ongelofelijk gefokt, dat wil je niet weten. Ik hoorde dat het aan een patch lag die Valve had uitgebracht, en dat het daardoor niet meer werkte. Dit zou best waar kunnen zijn, want dit hebben ze in het verleden met 1.6 ook al een keer geflikt. Weet iemand misschien toevallig een oplossing?
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:34 schreef Markster het volgende:
[..]
Een beetje van mezelf, en een beetje van maggie Ruk! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik zit vast, ik moet zo tandwiel doordraaien maar dat ding is stuk, dus kan ik ook niet verder met de hovercraft om te ontsnappen, ik heb zowat alles geprobeert.
weet iemand wat ik moet doen
http://img96.exs.cx/my.php?loc=img96&image=06-zitvast.jpg
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik zit vast, ik moet zo tandwiel doordraaien maar dat ding is stuk, dus kan ik ook niet verder met de hovercraft om te ontsnappen, ik heb zowat alles geprobeert.
weet iemand wat ik moet doen
http://img96.exs.cx/my.php?loc=img96ℑ=06-zitvast.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:02 schreef leejow het volgende:
[..]
Eeuhm waarom zuigt source? Zonder source geen Deathmatch? Beetje tegenstrijdige opmerking..
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:27 schreef cygnusx het volgende:
[...] dan loop je mee met zoon vrouw die je naar een lift brengt, maar ja dan stopt ze met praten, zijn de liftdeuren open, maar wat moet ik dan doen? ik kan niet terug, ik kan de lift niet activeren, ik kan niet met haar praten.. e.t.c.!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:14 schreef Fernorato het volgende:
En ik ben weer vastgelopen
http://www.oox.nl/hl2 (2 screenshots)
Ik heb net een heli uit de lucht geknald en ik denk dat ik moet schansen over die boomstammen ofzo. Jammer dat ik lang niet zo hoog komt, iemand een tip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo lang mogelijke aanloop nemen met je hoovercraft, moet lukken tenminste bij mij welquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:14 schreef Fernorato het volgende:
En ik ben weer vastgelopen
http://www.oox.nl/hl2 (2 screenshots)
Ik heb net een heli uit de lucht geknald en ik denk dat ik moet schansen over die boomstammen ofzo. Jammer dat ik lang niet zo hoog komt, iemand een tip?
Bedankt,quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
zo lang mogelijke aanloop nemen met je hoovercraft, moet lukken tenminste bij mij wel
trouwens 6 chapters van de 15 al gespeeld in de 9 uurtjes dat ik dit spel speel, echt geweldig spel.
Begon vanochtend om 10 uur en ben net pas gaan stoppen.
Je wordt letterlijk in het spel gezogen, alleen is story beetje vaag![]()
je moet eerst naar boven zien te klimmen, niet bij die gelectotuceerde ladder maar ergens anders kun je naar boven, daar kun je de stroom uitzetten, en dan kun je die ladder op..quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:40 schreef Fernorato het volgende:
[..]
Bedankt,
Ik moest eerst nog ergens een knopje om zetten, ik had een ladder niet gezien.
Nu volgende dilemma:
[afbeelding]
Staat dus stroom op dat hek, hoe kom ikop die ladder? Ik kan namenlijk de stroom nergens uitzettne en er gewoon opklimmen gaat ook niet.
Teruggaan naar de grond brand met zobies op staken, die kun je met een hendel uit zetten en dan moet je het goudbouw wat vrij komt inlopen etc.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:40 schreef Fernorato het volgende:
[..]
Bedankt,
Ik moest eerst nog ergens een knopje om zetten, ik had een ladder niet gezien.
Nu volgende dilemma:
[afbeelding]
Staat dus stroom op dat hek, hoe kom ikop die ladder? Ik kan namenlijk de stroom nergens uitzettne en er gewoon opklimmen gaat ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |