quote:Op donderdag 2 december 2004 15:51 schreef H.Flick het volgende:
Of ik zie iets gigantisch over het hoofd of ik heb last van een bug....
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:38 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Dit is toch een bekende bug bij de illigale versie? If so; BUIT THE FUCKING GAME YOU WAREZMONKEY!!! of not; je kan iets proberen met ai_disabled: 0 of iets dergelijks...![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Warezversie?! Ik heb m gewoon via Steam gekocht, hoor...
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:50 schreef clowncloon het volgende:
[..]
zoek op: half life 2 + ai_disable 0
voor zover ik gehoord had kwam dit alleen bij de warez versie tegenquote:Op donderdag 2 december 2004 16:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Warezversie?! Ik heb m gewoon via Steam gekocht, hoor...
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:13 schreef Da_Koen het volgende:
Wat is de leuste multiplayer mod om over een netwerk te spelen met ongeveer 4-6 man? CSsource, HL2 DM, etc?
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
voor zover ik gehoord had kwam dit alleen bij de warez versie tegen
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:51 schreef H.Flick het volgende:
Of ik zie iets gigantisch over het hoofd of ik heb last van een bug. Ik zit compleet vast in chapter 3 (route canal). Op een gegeven moment kom ik in een ruimte waar een mannetje staat en dan kan ik niks meer doen. De enige deur die ik zie is op slot en dat mannetje zegt niks tegen me. Omdat ik hier al een uur mee bezig was heb ik even op gamefaqs.com gekeken en volgens de walkthrough daar moet dat mannetje tegen je gaan praten, maar dat doet hij dus niet.
Ik heb even een screenshot gemaakt van het punt waar ik vast zit. Kan iemand me helpen?
screenshot
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:31 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Als ik het me goed herrinner moet dat kereltje een deur voor je open maken
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hij staat daar een beetje schaapachtig te staan en doet verder niks.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:37 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
al geprobeerd met een savegame van een stukje terug?
Of anders nóg een stukje terug?
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:04 schreef flappiewappie het volgende:
ik ga zometeen de DM ns proberen, kiek oft wat is, sinds er niet zo heel veel wapens zijn.
cs:source gaat ook de goeie kant op trouwens, laatst de aim aangepastdie oude aim was gewoon 3x niks.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
wie speelt cs en denkt dat me stats/hier boven cs vlekkenloos laten spelen op high?
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:21 schreef Da_Koen het volgende:
Is het bij counterstrike niet mogelijk dat dode mensen meteen weer terug spawnen(UT achtig dus)? Nu moet men zo lang wachten...
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Oude aim niks?!
Wat was er mis met de oude aim dan? Niks van gemerkt!
he, t enige wat ik weet is dat t bij de warez versie nou eenmaal voorkomt, en verder niemand met de legale versie dit gemeld heeftquote:Op donderdag 2 december 2004 17:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is ook geen probleem met de AI die disabled is omdat dat mannetje wel eerst naar me toe komt lopen (hij doet dus nog wel wat). Maar goed, als je het niet wilt geloven lig ik er niet wakker van. Ik weet dat ik 'm gekocht heb en mag dus ook verwachten dat het allemaal goed werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |