SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond weer verder. Ik snap ook niet dat je langer dan 5 minuten vast zit! Het langst dat ik vast zat was op het strand zelf. Ik was van paal naar paal gelopen, en toen kwam ik in het uiterste hoekje. Een tijd rondgelopen terwijl ik van alle kanten beschoten werd. Toen kwam ik tot de conclusie dat ik toch een stukje eerder al van het strand af had gemoeten. No problems, maar wel mijn laatste savegame gereload
.
Goede raad: kijk eens goed om die kraan heen. Kijk ook een wat hoger dan je voetenquote:Op maandag 6 december 2004 15:29 schreef tuinkabouter42 het volgende:
nou even alles nagekeken maar ik weet het echt niet wat ik hier moet doen in halflife2 zit nog steeds bij die kraan maar ik kan niet op die kraan komen ???en wat je anders moet doe ik zal het niet weten heeft iemand raad voor mij b.v.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je daar nog niet eens kunt komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is dit zo'n beetje het makkelijkste deel. Valve laat namelijk zelf precies zien wat je daar moet doen in één van de HL2 trailers.![]()
Ik denk dat ik nu op zo'n 10 a 12 uur zit. Ik weet zeker dat ik op de helft zit. En ik kijk in veel hoekjes, maar zeker niet allesquote:Op maandag 6 december 2004 17:03 schreef clowncloon het volgende:
Ik heb er ruim 32 uur over gedaan, maar ik heb ook echt in ELK hoekje gekeken en echt mijn tijd genomen...maar je kan het kennelijk in 3 uurtjes doen!
Hihihi, ja, die gunships dat is best schrikken in het beginquote:Op zondag 5 december 2004 12:06 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik vond dat stuk bij die vuurtoren erg gaaf. Met die gunsgips enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar wel hard, en vooral als je er 2 tegelijk op je dak hebt zittenquote:Op maandag 6 december 2004 17:30 schreef RetepV het volgende:
En zo zuiver schiet die gunship toch niet
quote:Op maandag 6 december 2004 00:06 schreef ElmarO het volgende:
http://www.gamershell.com/download_7744.shtml
dan heb je ook nooit Half-Life gespeeld... ga je schamen!quote:Op maandag 6 december 2004 22:59 schreef static het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat je die raketten kunt besturen.
Stond altijd maar wat af te wachten.
hoe ben jij dan ooit die gunships en striders voorbij gekomen?quote:Op maandag 6 december 2004 22:59 schreef static het volgende:
Stond altijd maar wat af te wachten.
Op goed geluk waarschijnlijk.quote:Op maandag 6 december 2004 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoe ben jij dan ooit die gunships en striders voorbij gekomen?
Fuck kan dat?quote:Op maandag 6 december 2004 22:59 schreef static het volgende:
Dat staat er toch.quote:
in half life kom je ook maar een paar keer een helikopter tegen die dan ook nog eens niet die raketten neer kan schieten, hoe je dat in HL2 wil flikken met die gunshipsquote:Op woensdag 8 december 2004 00:00 schreef Mazora het volgende:
Ik heb half-life 1 ook uitgespeeld zonder te snappen waar dat rode puntje voor was.
Je kan ze met rode puntje sturen.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:28 schreef jacco het volgende:
hoe bestuur je die rockets dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |