abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 november 2004 @ 12:40:34 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23444318
Alweer het tiende topic over Neerlands beste all-round zangeres, Hind. . Ze bewees dit afgelopen Donderdag maar weer toen ze het Portugese nummer A Felicidade voordroeg bij "Malando", hetgeen je hier kan horen: http://webdisk.planet.nl/(...)ndo_A-Felicidade.mp3 .
Op dit moment is ze druk bezig met het schrijven van nummers voor haar tweede album, dat in het voorjaar van 2005 uit zal komen.

• Biografie
    quote:
    Het verhaal van Hind begint als de zangeres met haar ouders en zussen naar Marokko op vakantie gaat. Een jaarlijks terugkerende reis met de auto. Onderweg lekker meezingen met de radio of liedjes op de cassette. Haar ouders en zussen vonden dat best aardig klinken. Tja, en van het een komt het ander.

Op haar 12e trad Hind voor het eerst op in de afscheidsmusical in groep 8 op de basisschool. Haar middelbare schooltijd stond helemaal in het teken van muziek. Ze zong op talloze muziek- en ouderavonden, op haar 16e stond ze zelfs al in de Goudse Schouwburg. Haar zangpassie bleef niet onopgemerkt. Ze kreeg een uitnodiging om op te treden tijdens de TMF-dancemasters Party Of The Year in Duitsland. En zo kreeg ze een rol in Tracks, een eigentijdse theatervoorstelling. Ondertussen volgde ze zang-, dans- en cabaretlessen om zich verder te ontwikkelen.

Ook op nationaal niveau trad ze voor het voetlicht. Ze deed mee aan de Soundmixshow 2002 en haalde de landelijke TV-finale met een imitatie van Vanessa Williams. Maar wat Hind - en waarschijnlijk ook jullie - het meest is bijgebleven is natuurlijk ‘Idols’. Ze hoorde van verschillende kanten dat er een nieuw programma kwam, bedoeld om zangtalent te ontdekken. Hind deed samen met een vriendin auditie in Rotterdam. Ze kreeg een enthousiast onthaal van de jury, maar ze kon natuurlijk niet vermoeden wat haar te wachten stond. Toch was dit voor de zangeres de aanloop voor het ongelofelijke Idols-avontuur!

Naast de Idols voorrondes had Hind ook nog andere optredens. Ze mocht bijvoorbeeld meedoen aan ‘Supervoices’, een geweldig evenement. Stel je eens voor: samen te mogen zingen met de grootste vocale popgroep ter wereld! Ze zongen verschillende nummers voor een goed doel. Oh ja, Hind is ook nog de studio ingedoken om een nummer in te zenden voor het Nationale Songfestival!

Eenmaal bij de laatste 10 kandidaten van ‘Idols’ raakte alles in een stroomversnelling, zo voelde het. Het hele land stond op stelten door de ‘Idols-hype’ en Hind was daar onderdeel van. Haar hele leventje stond op zijn kop: je wordt herkend op straat, mensen vragen handtekeningen, je krijgt stapels fanmail, fans voor de deur, fans aan de telefoon...

Tijdens de liveshows probeerde Hind zoveel mogelijk verschillende kanten te laten zien. Ze zong onder andere de titelsong van Pocahontas; na afloop kreeg ze als extra compliment dat ze zelfs zou lijken op de tekenfilmfiguur! In de derde liveshow verraste ze Nederland met ‘Feel’, een grote hit toen van Robbie Williams. Voor haar een des te grotere uitdaging om een goede vertolking te zingen. Dan voel je ook de druk. Maar toen ze het applaus hoorde, haalde ze opgelucht adem, en na het jurycommentaar kon haar avond helemaal niet meer stuk!!

De finale haalde ze – zoals je weet - nét niet; ze werd 3e, maar dat maakt dan niet zo veel meer uit. Je naam is echt in heel Nederland bekend. Dankzij Idols heeft ze een platencontract bij platenmaatschappij BMG. In de komende drie jaar mag ze drie albums maken. Daar gaat ze natuurlijk heel hard aan werken.

Na Idols trok Hind zich een aantal maanden terug, even weg van de hype en alle drukte. Maar het was stilte voor de storm, waarin ze zich volledig heeft gestort op de voorbereidingen van haar eerste single en debuutalbum. Wat ze daarover kan zeggen?
    Wel: Hind is Hind. Ze wil haar eigen stijl en imago ontwikkelen. Dat zal je terugvinden in haar muziek en al haar bijkomende bezigheden.

En de toekomst? Diversiteit is haar kracht; diversiteit in zang, kleding en ambities. Zowel R&B en pop als Fado liggen in haar straatje. Dat heeft Hind te danken aan haar grote stembereik. Ze experimenteert volop met verschillende muziekstijlen in verschillende talen, ook Arabisch en Portugees. Ze wil meerdere markten bereiken, en een internationale carrière gaat ze dus zeker niet uit de weg. Zo gaat, wat haar betreft, het verhaal van Hind in de toekomst verder. Met een eigen stijl, eigen sound, eigen naam: Hind, een naam om niet te vergeten.

• Discografie (klik op de link voor de songtekst)
    quote:

• Downloads
    quote:
    Om ze te beluisteren moet je rechtermuisknop drukken, en dan "doel opslaan als" .

Apres Toi (songfestival)
    http://www.freewebs.com/bartikalspray/aprestoi.mp3

Vlieg met me mee (nog mooier dan Irma )
    http://www.freewebs.com/b(...)e.mp3

. Last Dance .
    http://webdisk.planet.nl/(...)e.AVI

Haal het leven overhoop (ken het nummer niet, maar wat een stem .)
    http://www.freewebs.com/b(...)p.mp3

Auditie bij Idols (nog steeds goed )
    http://www.freewebs.com/bartikalspray/auditie.wmv

Bad Girls
    http://webdisk.planet.nl/(...)s.AVI

Ironic bij Villa BVD
    http://www.freewebs.com/bartikalspray/bvd3.mp3

Feel bij Villa BVD
    http://www.freewebs.com/bartikalspray/bvd2.mp3

Fado Mae bij Villa BVD
    http://www.freewebs.com/bartikalspray/bvd1.mp3

Sure As bij Villa BVD
    http://www.freewebs.com/bartikalspray/bvd4.mp3

Promise me bij Radio 538
    http://members.lycos.nl/h(...)8.mp3

Sure As bij BNN
    http://members.lycos.nl/h(...)s.mp3

Feel in Eindhoven
    http://www.freewebs.com/b(...)1.WAV

Nogmaals Feel in Eindhoven
    http://www.freewebs.com/bartikalspray/eindhoven_hind2.WAV

• Links
    quote:

• Interviews
    quote:
    TKMST

Ze had de mooiste stem van allemaal. Toch werd Hind (19) "maar" derde bij idols. Achteraf gezien is ze daar juist blij mee. "zo kon ik een beetje loskomen van de idols-hype.

Wat had je gedaan als je je nooit bij Idols had aangemeld?
    "Hopelijk zat ik dan op de musicalacademie. Sinds groep acht leek het me te gek om zangeres te worden. Mijn ouders en zussen vonden altijd al dat ik mooi kon zingen, maar na de afscheidsmusical op de basisschool wist ik zeker dat ik er meer mee wilde doen. Ik ben zang- en danslessen gaan volgen en deed altijd mee aan het schooltoneel. Na de mavo ben ik havo gaan doen, zodat ik naar de musicalacademie kon. Maar ja, mijn havo-eindexamen heb ik niet gedaan vanwege Idols."

Viel optreden niet te combineren met school?
    "Ik heb het geprobeerd, maar het was niet te doen. Ik was gewoon te veel bezig met Idols. Tijdens die finalerondes was het een gekkenhuis, ik kon niet eens rustig over straat. Zodra ik op school kwam, begon iedereen er over. De Idols-hype was compleet. Zo stond ik een keer op de gang met een leraar te praten toen plotseling de deur van een klas openvloog: kwamen er opeens dertig brugklassertjes op mij afgerend voor een handtekening. Ik verstoorde de lessen alleen door mijn aanwezigheid. Kort na de finale van Idols ben ik gestopt met school. Ik zat anderhalve maand voor mijn eindexamen, maar mijn achterstand was te groot om in te halen. Bovendien kon ik de discipline om af te studeren niet meer opbrengen, omdat er zo veel op me afkwam. Ik kreeg een platencontract aangeboden. Zeg nou zelf: dat gebeurt je toch maar een keer in je leven? Wel jammer van mijn havo-diploma, maar goed: als ik ooit tijd heb, probeer ik het graag opnieuw."

En, heb je nu een sterrenleventje?
    "Nee, dat valt wel mee, hoor. Veel mensen denken dadt artiesten alleen maar optreden. Lekker makkelijk geld verdienen, zeggen ze dan. Maar bij een zangcarrière komt zo veel meer kijken: mijn stem is mijn instrument. Als ik me niet goed voel, werkt dat op mijn stem. Daarom moet ik in conditie blijven, veel sporten. Ik moet aaan mijn uiterlijk denken, de website moet up-to-date blijven, dat zoort dingen. Het is lang niet altijd even glamorous. Zo moest ik laatst om zeven uur 's ochtends in een radiostudio zijn en stond ik om acht uur live zingen. Dan moet je om vijf uur je bed uit."

Als Jamai opnieuw kon kiezen, zou hij nu niet meer meedoen aan Idols. Zou jij het opnieuw doen?
    "Ja, ik heb er absoluut geen spijt van. Kijk eens wat ik allemaal aan Idols heb te danken: een platencontract, een eigen cd en optredens in het hele land! Ik moet het eerlijk zeggen dat ik achteraf blij ben dat ik niet heb gewonnen. Bij Jamai moest alles veel sneller: die had bijvoorbeeld maar drie maanden om een eigen album te maken. Wij hebben besloten rustig aan te doen, ook om een beetje los te komen van de Idols-hype. Ik werd overladen met aanbiedingen voor feestjes en premières. De meeste dingen heb ik naast me neergelegd. Ambitie om een bekende Nederlander te worden, heb ik absoluut niet. Ik wil me vooral aan het publiek voorstellen als zangeres - meer niet. Gelukkig heb ik rustig de tijd genomen om na te denken over de kant die ik op wil. Imago is erg belangrijk. Ik wil geen dingen die niet bij me passen - ik ga nooit in mijn onderbroek in een clip staan. Dat klopt niet bij mijn muziek, dat straal ik niet uit.

Probeer je nu ook in Marokko door te breken?
    "Dat lijkt me geweldig. Een deel van mijn familie woont in Marokko. Ik denk dat mijn muziek daar best zou kunnen aanslaan, door de Arabische invloeden. Laatst ben ik op de Marokkaanse televisie geweest, dus wie weet!"

Maak jij je boos als je hoort over relletjes met Marokkaanse jongens of als mensen het hebben over k*t-Marokkanen?
    "Ik snap niet waarom je mij dit n uvraagt. Mijn Nederlandse buurman vindt de problemen net zo erg als ik. Wat heeft de Marokkaanse gemeenschap met Hind te maken? Nu ik toevallig bekend ben, is mijn mening over Marokkanen opeens belangrijk. Waarom?"

Omdat jij het positieve nieuws bent temidden van alle negatieve publiciteit over Marokkanen.
    "Oké, maar ik zie mezelf niet als rolmodel of zo. Sommige mensen zien dat misschien zo. En ja, als ik mijn steentje kan bijdragen aan het verbeter van het imago, is het mooi meegenomen. Maar dat is niet de reden waarom ik muziek maak. Ik wil graag puur op mijn muzikale kwaliteiten worden beoordeeld."

Andere vraag: ben je niet bang voor concurrentie van de nieuwe Idols?
    "Nee, ik zie ze niet als concurrenten. Ik heb mijn eigen muziekstijl. Er is maar één Hind, dus is het raar als ik een van die meiden met vergelijkbare muziek komt. Ik ben nu bezig om mezelf los te maken van Idols en op eigen benen te staan. Over een paar jaar zien we wel wie van de Idols het hebben gered. De tijd zal het leren."

Heb je tips voor de nieuwe groep?
    "De belangrijkste tip is: blijf jezelf! Dat klinkt standaard, maar daar draait het wel om. Ik heb mensen enorm zien veranderen door alle aandacht. Als je in de finale van Idols komt, word je volledig geleefd. Als je vervolgens van iedereen hoort dat je helemaal geweldig, leuk en mooi bent, ga je zweven. Dat doet veel met je ego. Dat merkte ik aan mijn mede-idols.

En aan jezelf?
    "Gelukkig heeft mijn familie me altijd met beide benen op de grond gehouden. Mijn ouders steunen me enorm. Maar z e hebben wel altijd de instelling gehad van: Hind, leuk dat je nu zo goed gaat, maar thuis moet ook de afwas worden gedaan. Ik ben niet opeens meer of minder dan mijn zussen."

Jullie zijn toch een soort familiebedrijf geworden?
    "Nou ja, familiebedrijf... mijn familie staat gewoon achter me. Mijn zus doet de choreografie en danst ook mee. Mijn vader steunt me voor dik en dun. Mijn moeder en andere zus houden samen de website bij. We wonen nog allemaal thuis. Mijn ouders zijn voorzichtig - ik ben toch hun jongste dochter. Ze zien hoe het eraan toegaat in het wereldje, hoe mensen je behandelenals je bekend bent."

Gaan mensen anders doen?
    "Ja, overduidelijk. Dat merk je overal. Er waren mensen met wie ik nooit echt contact had, die nu opeens deden alsof ze mijn beste vrienden waren. Die vonden mij opeens extra interessant. Gelukkig is de band met mijn echte vrienden alleen mar hechter geworden. Juist op de momenten dat ikze nodig had, waren ze er. Ik merk hoe bijzonder het is om goedevriendschappen te hebben, dat moet je koesteren."
    ______________________________________________________________________________

METRO

Hind is als één van de weinige Idols serieus doorgebroken als muzikant. Ze won dit jaar een Edison voor haar album Around the World, waarna het aantal aanvragen voor optredens alleen maar is gestegen. En dan is het natuurlijk niet meer heilig

“Vaak moet ik zaterdag en zondag optreden. Ik zorg dat ik genoeg slaap krijg, want andres krijg ik last van mijn stem. Dus verplicht uitslapen, ja. Ik ben sowieso bijna 24 uur per dag met muziek bezig. Altijd nieuwe teksten en nummers bedenken, afspreken met mijn manager, het dagboek op mijn website aanvullen. Ik heb niet echt geleerd om het los te laten.”

Voordat het Idolscircus begon had Hind naar eigen zeggen een “gewoon” tienerleven. “Mijn zaterdagmiddag was gevuld met winkelen, gezellig hangen met vriendinnen, je weet wel, van die standaard meisjesdingen. Nu zie ik mijn vriendinnen wel minder, maar als ik even tijd heb ga ik wel bij ze langs. Ze wonen allemaal vlakbij, dat is wel fijn. Vaak neem ik ze ook mee op sleeptouw, naar een concert of iets anders. Mijn zus is altijd bij me, ook in het weekend. Ze is namelijk ook mijn cheografe, dus ze moet wel mee naar alle optredens en shows.”

Shoppen
    “Wat is mis aan de weekenden voordat ik bekend werd? Het anoniem over straat kunnen gaan, lekker shoppen zonder dat iemand me herkent.” Shoppen is nu nog steeds een hoofdbestanddeel van haar weekend, het heeft zelfs professionele vormen aangenomen.

“Ik heb gewoon veel verschillende kleding nodig voor concerten. Natuurlijk heb ik soms een styliste, maar het grootste deel doe ik gewoon zelf. Van shoppen krijg ik nooit genoeg. Ik heb nu wel wat meer geld dan vroeger, ja, maar ik ga nog steeds niet duizend euro uitgeven voor een kledingstuk alleen maar omdat het juiste merk er op staat.”

Je zal Hind niet zo snel in een mooie jurk zien paraderen in de roddelbladen, ze heeft namenlijk een hekel aan societyfeesten, premières en alles van die aard. “Ik voel medaar niet op mijn gemak. Het is zo gemaakt, je moet er de hele avond staan te lachen en net doen alsof je mensen kent. Er word ook te veel geroddeld. Nee, geef mij dan maar een leuke avond met vrienden. Ik ga niet zo veel uit, maar laatst waren we een keer in Scheveningen, in het café Crazy Piano’s, ken je dat? Dat is een café met livemuziek en waar je zelf ook nog eens een deuntje mee kan zingen. Laatst heb ik “I’m so excited” van de Pointer Sisters gezongen. Dat was wel een succes, ja.”

Zakenman
    “Op zondag maakt mijn moeder meestal een grote schaal couscous, waar we dan met de hele familie van genieten. De couscous van mijn moeder is de beste van allemaal, maar het geheel is ook gewoon leuk. De hele familie is er dan, ook mijn vader die we doordeweeks nogal eens moeten missen als hij voor zaken in het buitenland is. Hij is nogal een drukke zakenman. We bespreken dan de dagelijkse dingen, hoe de week was, hoe het met ons gaat. Het gaat de laaste tijd wel vaak over mij, ja. Maar er is altijd wel iemand die me tot orde roept, haha.”
    ______________________________________________________________________________

VARA GIDS

Kijkweek 1
    ""Van Idols heb ik niet alles gezien, maar de meeste afleveringen wel. Ik kan niet meer kijken als buitenstaander, ik let op alle details. Ik heb bijvoorbeeld geziet dat ze nu oortjes in hebben, dat werkt een stuk beter. Boris sprong er vanaf het begin al uit, en JK en Marlies hebben een heel eigen stijl. Natuurlijk is IDols belangrijk. Waar was ik zonder Idols? Een jaar geleden zat ik nog in de schoolbanken, nu treed ik drie of vier keer per week ergens op. Ik sta er nog steeds 100 procent achter dat ik aan Idols heb meegedaan. Soms denk ik terug aan wat er het afgelopen jaar allemaal met me gebeurt is. Een gekkenhuis. Videoclips, een eigen album, optreden voor duizenden mensen... Maar het mooiste is en blijft dat ik mijn leven kan vullen met het maken van muziek.

Kijkweek 2
    ""Via Top of the Pops volg ik de muziek die op dat moment in de hitlijst staat. Ik let er natuurlijk op hoe de artiesten het doen en hoe ze zichzelf presenteren. Bij vrouwen moet het allemaal zo mooi en liefst zo bloot mogelijk. En je ziet inderdaad wel veel dingen die op elkaar lijken, weinig originele nummers. Maar zangeressen zoals Anastacia +o( en Nellie Furtado vind ik helemaal te gek. Voor mij is Top of the pops natuurlijk een belangrijk programma. Ik ben er al voor twee singles geweest, hopeoijk binnenkort ook voor de derde. Da Ali G Show is zo droog! Het gaat helemaal nergens over, maar ik kan er wel om lachen. Echt zo'n mannetje. Wat hij draagt, klopt natuurlijk wel zoals al die rappers erbij lopen in Amerika. Hoe meer goud hoe stoerder.""

Kijkweek 3
    ""Wat ik nog steeds probeer te volgen, is As the world turns. Al sinds de middelbare school. Er gebeuren altijd spannende dingen. De enige soap die nooit verveelt. Mijn ouders kijken standaard naar het Jounaal en ik kijk met ze mee. Bij ons thuis vinden we het belangrijk om te volgen wat er in de wereld gebeurt. Heel af en toe zie ik Costa! om te kijken hoe ze acteren. Of het een beetje geloofwaardig is. Meestal vind ik het wel goed, ja. De locaties zijn natuurlijk erg mooi. Mijn moeder is een ontzettende fan van Barend & Van Dorp. ZVind ik ook goed. Of het nou een politicus is of een vluchteling die allemaal vreselijke dingen heeft meegemaakt: het gaat tenminste ergens over> Bovendien ben ik elke avond benieuwd wie de muzikale gast is.""

Kijkweek 4
    ""OM acht uur houden we op 4 mei thuis zeker twee minuten stilte vanwege de Nationale Dodenherdenking. Heel goed dat de Tweede Wereldoorlog nog steeds wordt herdacht, want we mogen nooit vergeten dat er zoveel mensen zijn omgekomen. Ze hebben me dit jaar ook uitgenodigd om de herdenking in Amsterdam bij te wonen, maar dat heb ik bewust niet gedaan. Omdat ik zelfde oorlog niet heb meegemaakt, vind ik dat ik niet dat ik iets toevoeg. Dunja & Desie vind ik een leuk programma. Je ziet dat het er heel verschillend aan toegaat in die twee gezinnen, maar dat het Nederlandse en het Marokkaanse meisje toch vriendinnen kunnen worden. Het is allemaal heel herkenbaar voor mij. Ze hebben het Marokkaanse milieu op een geloofwaardige manier neergezet.""

Kijkweek 5
    ""Ik sta zelf helemaal achter optredens op Bevrijdingsdag 2004. Dit jaar staat alles in het teken van Amnesty International, in het bijzonder de rechten van vrouwen in Irak. Bevrijdingsdag is een mooie dag om feest te vieren en je in te zetten voor zo'n goed doel. Ik treed op met She Got Game in Holland, van Leoni Jansen: acht vrouwen die in allemaal verschillende talen zingen. Samen doen we in ieder geval het nummer Freedom. IK doe ook nog een aantal eigen nummers. Ik ben van plan Don't look any further te zingen en sowieso Fado-mae, omdat dat over de mooie dingen in het leven gaat. Ik sta op vijf verschilende festivals, maar volgens mij ga ik niet in de heli, ik weet niet precies waarom. Natuurlijk is dat jammer, iedereen wil die kik toch wel een keer meemaken.""

Kijkweek 6
    ""Bij de vreemde eend hangt het er een beetje vanaf over welk beroep het gaat. Maar ik vind het wel een grappig idee. ER vind ik echt een toppgrogramma. Je weet wel, die bekende acteur speelde er toch in mee? George Clooney, ja. Daar ben ik een grote fan van. Wat is dat, Jazzkelder? Ik wist helemaal niet dat dat bestond, joh. Ik hou erg van jazz. Lekker relaxed. Soms ga ik later op de avond nog een beetje zappen tussen de muziekzenders. Jammer dat MTV helemaal vernederlandst is. Bijna niet meer te onderscheiden van TMF. Bovendien is MTV steeds minder een muziekzender. Het wordt steeds lastiger om een clip op tv te krijgen. Gelukkig zijn mijn twee clips goed ontvangen, maar dat is niet vanzelfsprekend.""

Kijkweek 7
    ""ik ben zeker een tv-kijker, maar ik zie vanwege al die optredens een stuk minder. Televisie is voor mij ontspanning. Lekker zappen of een leuke film zoeken. Voorbeschouwing van het EK in UEFA Stories laat ik aan me voorbij gaan. Toen ik nog aan atletiek deed, keek ik daar weleens naar. Maar tegenwoorden zijn er helemaal geen sportkijkers meer in huis. Ik wil zeker kijken naar Een ster in 40 dagen. Ik ben heel nieuwschierig hoe dat in elkaar zit. Ik heb zelf nog nooit een smartlap gezongen, nee. Daar moet je van houden. Ik ben wel een beetje fan van Frans Bauer +o(. ""Heb je even voor mij?"" was toch wel de klapper van het jaar. Raymann is laat zie ik regelmatig. Vooral om tante Es moet ik erg lachen. En Groeten uit Paramaribo vind ik ook heel leuk gedaan."

Vervolg op:
    Idols - Hind
    HIND! Hét idool! (deel 2)
    Hind deel 3. Idol is nog een understatement!
    Idols - Hind (deel 4) - Nog steeds hét idool! -
    Hind deel 5 Waar blijft ze nou?
    Hind: Een moderne Sheherazade (deel 6)
    Hind: Niet dé Idol, wel dé Ster! (deel 7)
    Hind: Around the World (deel 8)
    Hind # 9: The Voice of an Angel
  • La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_23444997
    Mooie OP
    pi_23446074
    Hee, een nieuw topic
    Die is niet compleet zonder een van mij.

Dus bij deze :
      zaterdag 20 november 2004 @ 14:22:37 #4
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23446106
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 14:20 schreef Tania18 het volgende:
    Hee, een nieuw topic
    Die is niet compleet zonder een van mij.

Dus bij deze :
    . En ze is zo leuk in het echt. .
    Ik kreeg gisteren trouwens zo'n idee dat ze hier ook weleens komt. .
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_23446133
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 14:22 schreef BVO het volgende:
    Ik kreeg gisteren trouwens zo'n idee dat ze hier ook weleens komt. .
    Dat ze dan nog met jou wil praten, en niet meteen de politie belt
      zaterdag 20 november 2004 @ 14:26:23 #6
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23446166
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 14:23 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Dat ze dan nog met jou wil praten, en niet meteen de politie belt
    . Ben pas naar 4 optredens van d'r geweest. .
    Sommige mensen zagen d'r gisteren al voor de 35e keer. .
    pi_23446184
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 14:26 schreef BVO het volgende:

[..]

. Ben pas naar 4 optredens van d'r geweest. .
    Sommige mensen zagen d'r gisteren al voor de 35e keer. .
    Ja, maar als ze hier meeleest en ziet dat jij helemaal geobsedeerd bent, denkt ze misschien wel dat je een stalker bent ofzoiets
      zaterdag 20 november 2004 @ 14:29:56 #8
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23446231
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 14:27 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Ja, maar als ze hier meeleest en ziet dat jij helemaal geobsedeerd bent, denkt ze misschien wel dat je een stalker bent ofzoiets
    Geobsedeerd. .
    Ze is gewoon leuk. .

En als ik niks over haar post doet niemand het. .
    pi_23446250
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 14:29 schreef BVO het volgende:

[..]

Geobsedeerd. .
    Ze is gewoon leuk. .

Was ook maar een grapje hoor
    Maar is het nou niet frustrerend om iedere keer met haar te praten zonder dat het verder iets wordt?
      zaterdag 20 november 2004 @ 14:34:47 #10
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23446312
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 14:31 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Was ook maar een grapje hoor
    Maar is het nou niet frustrerend om iedere keer met haar te praten zonder dat het verder iets wordt?
    Dit was de eerste keer pas dat ik d'r sprak hoor. .
    Het hoeft ook nisk te worden hoor, zijn nog genoeg andere leuke meisjes in deze wereld. . Al is ze verder wel m'n type ja. .
    Maar goed, dat zijn er wel meer bij mij. .
    pi_23446344
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 14:34 schreef BVO het volgende:

[..]

Dit was de eerste keer pas dat ik d'r sprak hoor. .
    Het hoeft ook nisk te worden hoor, zijn nog genoeg andere leuke meisjes in deze wereld. . Al is ze verder wel m'n type ja. .
    Maar goed, dat zijn er wel meer bij mij. .
    Je zat een paar weken geleden ook al op te scheppen dat je haar gesproken had
      zaterdag 20 november 2004 @ 14:39:05 #12
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23446394
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 14:36 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Je zat een paar weken geleden ook al op te scheppen dat je haar gesproken had
    Ik? Nee hoor. . Althans, niet irl, alleen d'r zus. .
    Een keer tijdens het optreden zei ze een paar dingen enzo, maar verder niet hoor. .
    pi_23446518
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 14:39 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik? Nee hoor. . Althans, niet irl, alleen d'r zus. .
    Een keer tijdens het optreden zei ze een paar dingen enzo, maar verder niet hoor. .
    Oh, dan had ik het zeker verkeerd begrepen
    Die knappe zus?
      zaterdag 20 november 2004 @ 14:47:03 #14
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23446540
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 14:45 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Oh, dan had ik het zeker verkeerd begrepen
    Die knappe zus?
    Ja. . Die zus die eigenlijk nog knapper is dan Hind zelf. .
    pi_23446566
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 14:47 schreef BVO het volgende:

[..]

Ja. . Die zus die eigenlijk nog knapper is dan Hind zelf. .
    nog knapper
    pi_23446852
    Voor slowchat hebben we tadaaaa:

ShowChat #94: Hoe kan je ZOWIEE nou vergeten!!!!
    pi_23446983
    Komt er ook nog een single aan?
      zaterdag 20 november 2004 @ 15:09:18 #18
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23446993
    quote:
    Wat een vies plaatje zeg
    pi_23447021
    Dat teken dat ze maakt met haar vingers staat in Engeland gelijk aan de middelvinger
      zaterdag 20 november 2004 @ 15:13:55 #20
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23447068
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 15:11 schreef Duiveltja het volgende:
    Dat teken dat ze maakt met haar vingers staat in Engeland gelijk aan de middelvinger

[ Bericht 16% gewijzigd door Christine op 20-11-2004 15:22:32 ]
      zaterdag 20 november 2004 @ 15:22:48 #21
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23447240
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 15:02 schreef Duiveltja het volgende:
    Voor slowchat hebben we tadaaaa:

ShowChat #94: Hoe kan je ZOWIEE nou vergeten!!!!
    Dit is slowchat over Hind, die niet echt gewenst is in SC. .
      zaterdag 20 november 2004 @ 15:23:46 #22
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23447263
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 15:13 schreef Christine het volgende:

[..]

Je hoefde het niet te editten hoor. .
      zaterdag 20 november 2004 @ 15:24:34 #23
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23447277
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 15:08 schreef Duiveltja het volgende:
    Komt er ook nog een single aan?
    Van dit album niet meer.
    Voorjaar 2005 verschijnt haar tweede album.
      zaterdag 20 november 2004 @ 15:32:52 #24
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23447417
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 15:23 schreef BVO het volgende:

[..]

Je hoefde het niet te editten hoor. .
    Ze leest toch mee?
    (Waaruit maakte je dat op eigenlijk? Zei ze iets over mij? )
      zaterdag 20 november 2004 @ 15:33:54 #25
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23447431
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 15:24 schreef BVO het volgende:
    Voorjaar 2005 verschijnt haar tweede album.
    Hét grote moment waar we al lang op zitten te wachten...!
    pi_23447481
    quote:
    Heuj.
      zaterdag 20 november 2004 @ 15:36:49 #27
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23447483
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 15:09 schreef Christine het volgende:

[..]

Wat een vies plaatje zeg
    Ik vond m'n foto's juist zo mooi gelukt. .
      zaterdag 20 november 2004 @ 15:39:05 #28
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23447523
    Heb trouwens ook nog veel filmpjes in de aanbieding. .
    Was alleen zo slim om de digicam verticaal te houden, waardoor het beeld bij het afspelen op z'n zij ligt. .
      zaterdag 20 november 2004 @ 15:39:45 #29
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23447535
    quote:
    Omdat niemand anders haar aardig vind?
    pi_23447640
    voor het goede leven.
      zaterdag 20 november 2004 @ 15:54:22 #31
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23447814
    Gaat dat over Hind?

pi_23448841
    Eerlijk gezegd... vind ik Hind er best mooi uitzien op die foto's
      zaterdag 20 november 2004 @ 16:57:35 #33
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23448925
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 16:53 schreef Tania18 het volgende:
    Nou.. vertel.. waarom opeens een positieve opmerking? .

Vind zelf dat m'n foto's ook goed gelukt zijn. . In het echt is ze ook een stuk mooier dan op tv enzo. .
    pi_23449036
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 16:57 schreef BVO het volgende:

[..]

Nou.. vertel.. waarom opeens een positieve opmerking? .

Vind zelf dat m'n foto's ook goed gelukt zijn. . In het echt is ze ook een stuk mooier dan op tv enzo. .
    Ik vind haar nog wel een vies kind, maar ze staat op zich wel goed op die foto's
    pi_23449204
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 16:53 schreef Tania18 het volgende:
    Ze ziet er ook heel mooi uit daar. .
      zaterdag 20 november 2004 @ 18:55:44 #36
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23451517
    Toch vind ik haar op deze foto het mooist!

pi_23452628
    Zelfs Cor Bakker is fan van Hind.

Bron: Dit was het Nieuws.
    pi_23452637
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 19:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Zelfs Cor Bakker is fan van Hind.

Bron: Dit was het Nieuws.

Ik schrijf net hetzelfde in het Showchat topic
      zondag 21 november 2004 @ 11:28:08 #39
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_23463508
    Hind

Leuke foto's daarboven. Volgens mij is Hind echt de enige Idol die nog actief is. Zelfs Boris doet niks meer Maar goed, en terecht, Hind was ook DE beste van allemaal en op de tweede plaats Irma
    Friends don't let friends remain beardless...
      zondag 21 november 2004 @ 18:17:45 #40
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23472605
    Hind gaat naar India. .

De agenda:

Ma. 22-11-2004 --:-- (India) Vertrek vanuit Amsterdam. Aankomst in de avond in Chennai.

Di. 23-11-2004 --:-- (India) Eerste kennismaking met het Working Women’s Forum, de staf en mevrouw Jaya Arunachalam, de president. In een regionale bijeenkomst waar een groot aantal vrouwen bijeenkomt, maakt Hind kennis met verschillende kredietneemsters. Elk met een persoonlijk en aangrijpend levensverhaal. Hind bezoekt de regiobank in Chennai op het kantoor van het WWF.

Wo. 24-11-2004 --:-- (India) Hind bezoekt de diverse markten en wijken in Chennai met Hinds team en de bekende kunstenaar. De markten zijn bijzonder kleurrijk en druk bezocht. De vrouwen verkopen vis, groente, zelfgemaakte sieraden, brood, koekjes van gegist deeg en snoepwaar.

Do. 25-11-2004 --:-- (India) Hind brengt een bezoek aan de markten en wijken in Chennai. Er is voldoende tijd voor Hind's creatieve werk.

Vr 26-11-2004 --:-- (India) ’s Morgens vertrekt Hind met auto’s naar Kanchipuram. De zijdewevers van Kanchipuram zijn wereldwijd bekend en blinken uit door een bijzondere kwaliteit en prachtige gebruik van intense kleuren. Op straat en in de huizen kan Hind tot 12 uur het weven van grote lappen zijde van dichtbij zien. De hitte jaagt de meeste arbeiders daarna hun huizen in.

Za. 27-11-2004 --:-- (India) Op deze dag heeft Hind alle tijd om uw inspiratie uit te werken en ervaringen uit te wisselen.

Zo. 28-11-2004 --:-- (India) Een excursie door het stadje Kanchipuram mag niet ontbreken. Het is een van de zeven heilige steden van India. De beroemde tempels liggen over het stadje verspreid. Hind heeft voldoende tijd voor de creatieve verslaglegging.

Ma. 29-11-2004 --:-- (India) Zelfde als zondag, Een excursie door het stadje Kanchipuram mag niet ontbreken. Het is een van de zeven heilige steden van India. De beroemde tempels liggen over het stadje verspreid. Hind heeft voldoende tijd voor de creatieve verslaglegging.

Di. 30-11-2004 --:-- (India) Dit is alweer de laatste dag. Tijd om de terugreis voor te bereiden.

Wo. 01-12-2004 --:-- (India) Hind neemt de nachtvlucht naar Frankfurt en vliegt daarna door naar Amsterdam.

Do. 02-12-2004 --:-- ’s Morgens komt Hind aan op Schiphol.

Vr. 03-12-2004 --:-- Hind is jarig!!
    Za. 11-12-2004 20:00 Koningshof in Veldhoven.
    Ma. 20-12-2004 20:30 Uitzending Tros, Hind bij Malando in Amsterdamse Theater Tuschinski.
    Zo. 26-12-2004 20:00 Uitzending The Box, Herhaling van Hind P.U.R.E optreden.
    pi_23472704
    Dat wordt feest op 3 december.

Ben je uitgenodigd, BVO?
      zondag 21 november 2004 @ 18:30:16 #42
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_23472941
    Hey, ze is tegelijk jarig met mijn moeder
      zondag 21 november 2004 @ 18:40:11 #43
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23473179
    quote:
    Op zondag 21 november 2004 18:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Dat wordt feest op 3 december.

Ben je uitgenodigd, BVO?
    Heb een tentamen die dag. .
    Nja, die maak ik dan maar niet. .
      zondag 21 november 2004 @ 18:46:42 #44
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23473314
    Ze vertelde vrijdag trouwens nog dat ze voor haar nieuwe album een zelfgeschreven engelstalig nummer in fado-sfeer heeft opgenomen. .
      zondag 21 november 2004 @ 18:47:52 #45
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23473337
    Oh ja, verder zei ze nog dat ze zelf de albumversie van Sure as ook veel mooier vond dan de singleversie en heeft ze ook een nummer geschreven dat gaat over Marokko en het gevoel dat ze heeft als ze daar komt. .
      zondag 21 november 2004 @ 19:13:44 #46
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23473885
    Caroline Keyl over Hind:

pi_23473907
    quote:
    Op zondag 21 november 2004 19:13 schreef BVO het volgende:
    Caroline Keyl over Hind:
    Waarom staat in het artikel Catherine?
      zondag 21 november 2004 @ 19:19:53 #48
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23474032
    quote:
    Op zondag 21 november 2004 19:14 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Waarom staat in het artikel Catherine?
    Ik had eerst Caroline Tensen neergezet, omdat dat er bijstond. .
    Maar editte het verkeerd blijkbaar. .
      zondag 21 november 2004 @ 19:37:16 #49
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23474386
    Wat is creatieve verslaglegging?
    Knippen en plakken met kraaltjes zeker?
      zondag 21 november 2004 @ 19:41:38 #50
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23474501
    quote:
    Op zondag 21 november 2004 19:37 schreef Christine het volgende:
    Wat is creatieve verslaglegging?
    Knippen en plakken met kraaltjes zeker?
    Dat vroeg ik me dus ook af. .
    Ach ja, ze is creatief genoeg om wat leuks te doen. .
      zondag 21 november 2004 @ 19:55:46 #51
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23474801
    quote:
    Op zondag 21 november 2004 19:13 schreef BVO het volgende:
    Caroline Keyl over Hind:

[afbeelding]
    Niet arrogant???
    Grapje zeker
      zondag 21 november 2004 @ 19:58:38 #52
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23474868
    quote:
    Op zondag 21 november 2004 19:55 schreef Christine het volgende:

[..]

Niet arrogant???
    Grapje zeker
    Is ze ook niet. .

En ik durf te wedden dat al die rancune van jou jegens Hind alleen maar voortkomt uit de afwijzing van je fansite. . .
      donderdag 2 december 2004 @ 17:20:16 #53
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23718022
    Hind is morgen jarig. . .

Ze is vandaag teruggekomen uit India, of ze moet nog komen, dat weet ik niet. .

Wat stukjes uit haar dagboek op www.hind.nl , waar ze verslag deed. .

quote:
    Samen met muzikant Tjeerd van Zanen ben ik op uitnodiging van de Rabobank Foundation op bezoek in India. Ik ben hier samen met medewerkers en leden van de Rabobank. Deze mensen leggen met hun creatieve talenten het werk en leven van Indiase vrouwen vast.
    Rabobank steunt namelijk de Indiase vrouwenorganisatie WWF in Chennai. WWF verstrekt kleine leningen waarmee arme vrouwen zelf een bedrijfje kunnen opstarten om in hun levensonderhoud te voorzien.

Vooraf was ik heel benieuwd naar de verhalen van de Indiase vrouwen. Over wat zij allemaal hadden meegemaakt en ook hoe zij bij het WWF terecht zijn gekomen. In de twee dagen dat ik hier ben, heb ik enorm veel verhalen gehoord. Ik ben diep onder de indruk. Toen ik luisterde naar een vrouw vond ik het opmerkelijk dat ze zich helemaal opoffert voor het gezin. Haar kinderen gaan voor alles. De meeste mannen doen weinig voor het gezin, een deel van het geld dat ze verdienen gaat op aan drank. De vrouwen zijn ontzettend dankbaar dat ze steun krijgen van het WWF waardoor ze in staat zijn om zelfstandig voor het gezin te zorgen. Met het geleende geld kunnen ze bijvoorbeeld groente, vis of fruit verkopen, of allerlei andere zelfgemaakte producten. Met de opbrengst ervan onderhouden ze hun gezin en betalen ze de lening af. Ik heb diep respect voor het zware werk van deze vrouwen, ze maken op mij een trotse en krachtige indruk. Je kunt wel geld geven aan deze mensen, maar dan is de kans groot dat het geld niet goed wordt besteed.

Door vrouwen geld te lenen zijn ze in staat met een eigen handeltje geld te verdienen. Dit geeft de vrouwen zelfrespect. Het maakt ze trots en stimuleert ze enorm. Van al de indrukken die ik krijg en inspiratie die ik opdoe, ga ik samen met Tjeerd aan een nummer werken. We zijn op zoek naar Indiase muzikanten die ons hierbij kunnen helpen. Het lijkt ons helemaal te gek als het nummer Indiase invloeden heeft. Ik kijk uit naar de komende dagen waarin ik in een studio aan het werk ga. Over een paar dagen kom ik bij jullie terug en vertel ik meer over mijn tijd in Chennai.

Liefs Hind

quote:
    Inmiddels ben ik een week in India. Naast ontmoetingen met Indiase vrouwen heb ik op mijn hotelkamer veel met Tjeerd aan onze song gewerkt. We hebben samen een tekst geschreven waarin we onze Indiase ervaringen hebben verwerkt.

Zo hebben we als groep van de Rabobank enkele grote vrouwenbijeenkomsten in de wijken van Chennai bijgewoond. Er waren steeds zo’n 300 vrouwen aanwezig, waarbij ze ons hun levensverhaal vertelden. Ter afsluiting speelden Tjeerd en ik een aantal nummers waaronder Fado-mae en Weak. Ik vond het heel bijzonder dat de Indiase vrouwen heel intens en aandachtig naar ons luisterden. De blijheid en ook de dankbaarheid, dat wij voor ze optraden, was duidelijk van hun gezicht af te lezen. Ik hoop dat ze door dit optreden even hun dagelijkse zorgen zijn vergeten en inspiratie hebben opgedaan om verder te gaan met hun leven.

Afgelopen zaterdag heb ik kennisgemaakt met een Indiaas orkest bestaande uit 15 personen. We hebben de orkestleden ons idee voor de nieuwe song laten horen om te kijken welke Indiase muziekinstrumenten er goed bij passen. Ik was erg onder de indruk van de sitar. Dit is een snaarinstrument waaruit prachtige klanken komen. Ook de tabla’s vonden Tjeerd en ik erg geschikt voor onze nieuwe song. Maandag en dinsdag gaan Tjeerd, het orkest en ik de studio in om onze song af te maken. We zijn erg benieuwd met welk resultaat we in Nederland aankomen.

Liefs Hind
    pi_23718448
    quote:
    Op donderdag 2 december 2004 17:20 schreef BVO het volgende:
    Hind is morgen jarig. .

Gefeliciteerd Hind

pi_23719320
    Wat een heldin is het ook. .
      donderdag 2 december 2004 @ 18:18:59 #56
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23719360
    Op www.hind.nl staat trouwens ook nog een derde verslag.
    Die staat alleen niet op de Rabobanksite, dus ik kan hem niet copy/pasten. .
    pi_23732460
    Alle fans hier, gefeliciteerd met Hind!
    That's all folks!
    pi_23739643
    Gefeliciteerd Hind.
    pi_23744437
    Gefeliciteerd, Hind.
    pi_23748566
    Hij komt nu wel in mijn Actieve Topics te staan maar goed

Ik moet even zeggen (van mezelf, word niet gedwongen ofzo) wat een mooie openingspost.
    "Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
    pi_23748610
    O ja en:

GEFELICITEERD HIND !!!

Vond jou toch echt wel de beste van Idols 1 (en 2).
    "Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
      vrijdag 3 december 2004 @ 22:32:48 #62
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23748724
    Dat zal ze leuk vinden om te lezen, Dada. .
    pi_23748841
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 22:32 schreef BVO het volgende:
    Dat zal ze leuk vinden om te lezen, Dada. .

Denk niet dat Hind zit te wachten op commentaar van de dorpsgek van SHO

Alhoewel ze luisterde ook naar die mummie en die blanke koe met krulletjes
      vrijdag 3 december 2004 @ 23:08:36 #64
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23749522
    Oh ja.

Hind is verhuisd.

Ik dacht, ik meld het ff.

.
    pi_23749982
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 23:08 schreef BVO het volgende:
    Oh ja.

Hind is verhuisd.

.

want.. ze neemt de telefoon niet meer op?
    pi_23750134
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 23:08 schreef BVO het volgende:
    Oh ja.

Hind is verhuisd.

.

He BVO heb jij ook persoonlijk contact met Hind? Lekker bellen of samen een avondje Holland Casino ofzo? Of ben je gewoon een fan die haar weleens spreekt bij haar concerten?
    pi_23777288
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 23:33 schreef Timmai het volgende:

[..]

want.. ze neemt de telefoon niet meer op?

Ze is verhuisd om te ontsnappen aan al die telefoontjes van BVO elke dag
    pi_23777352
    "Hallo, met Hind."
    "Hoi Hind, met Bo..."
    "Tuut tuut tuut."
    pi_23777540
    quote:
    Op zondag 5 december 2004 14:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
    "Hallo, met Hind."
    "Hoi Hind, met Bo..."
    "G_&%#domme hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat je me met rust moet laten!!! Was dat straatverbod nog niet genoeg? Vuile (&%$ nog 1 keer en ik laat je voorgoed opsluiten!"
    pi_23777563
    quote:
    Op zondag 5 december 2004 14:11 schreef Tania18 het volgende:

[..]
    "En als je ook maar 1 fansite durft te maken wurg ik je!"
      zondag 5 december 2004 @ 20:37:54 #71
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23784699
    Ik heb d'r adres nog niet eens. .
    Wel d'r postbusadres, maar daar kan ik weinig mee. .
    pi_23784718
    quote:
    Op zondag 5 december 2004 20:37 schreef BVO het volgende:
    Ik heb d'r adres nog niet eens. .
    Wel d'r postbusadres, maar daar kan ik weinig mee. .
    Kuch!!
      maandag 6 december 2004 @ 09:34:23 #73
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23793526
    Ik heb wel d'r adres en email adres
      maandag 6 december 2004 @ 10:22:04 #74
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23794184
    D'r adres dus niet meer. .
    pi_23794396
    quote:
    Op maandag 6 december 2004 10:22 schreef BVO het volgende:
    D'r adres dus niet meer. .
    Ahum!
      maandag 6 december 2004 @ 11:05:46 #76
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23794946
    Maar wel email adres
    En blij dat ik ermee ben...
      maandag 6 december 2004 @ 11:06:53 #77
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23794967
    quote:
    Op zondag 5 december 2004 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

"En als je ook maar 1 fansite durft te maken wurg ik je!"
      maandag 6 december 2004 @ 11:50:16 #78
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_23795719
    Bij Popstars mochten ze willen dat er eentje zo kon zingen als Hind......
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
      maandag 6 december 2004 @ 19:00:56 #79
    1571 marky
    Heerlijk.... sleur
    pi_23804086
    Ik heb begrepen dat Hind weg is bij AT Productions. Wat zou daar gebeurd zijn?

Edit: het staat op haar site, per 31/12/04
    pi_23804452
    er werd net bij Wout op BNN verteld dat Hind zwanger is..serieus, geen geintje! (althans, het werd echt gezegd)
    pi_23804584
    quote:
    Op maandag 6 december 2004 19:18 schreef Sanneke het volgende:
    er werd net bij Wout op BNN verteld dat Hind zwanger is..serieus, geen geintje! (althans, het werd echt gezegd)
    Nou BVO, heb je ons nu iets te zeggen? .
      maandag 6 december 2004 @ 19:30:01 #82
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23804683
    Hind krijgt een klein Bobje....
      maandag 6 december 2004 @ 21:02:56 #83
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23806706
    Valse geruchten. .
      maandag 6 december 2004 @ 21:55:30 #84
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23807896
    quote:
    Op maandag 6 december 2004 19:00 schreef marky het volgende:
    Ik heb begrepen dat Hind weg is bij AT Productions. Wat zou daar gebeurd zijn?

Edit: het staat op haar site, per 31/12/04
    Klopt, beslissing komt van Hind uit en is in goed overleg genomen.
      maandag 6 december 2004 @ 22:16:54 #85
    1571 marky
    Heerlijk.... sleur
    pi_23808284
    quote:
    Op maandag 6 december 2004 21:55 schreef BVO het volgende:

[..]

Klopt, beslissing komt van Hind uit en is in goed overleg genomen.
    Ik kan het mij wel voorstellen. Anderhalf jaar zingen op bedrijfsfeesten en zien dat Boris en Jim wel met eigen band mogen touren langs de theaters.
      maandag 6 december 2004 @ 22:20:21 #86
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23808352
    quote:
    Op maandag 6 december 2004 22:16 schreef marky het volgende:

[..]

Ik kan het mij wel voorstellen. Anderhalf jaar zingen op bedrijfsfeesten en zien dat Boris en Jim wel met eigen band mogen touren langs de theaters.
    Een marginaal deel van haar optredens zijn bedrijfsfeesten.
    Hind treedt ook zeer regelmatig met een voltallige band op. Een theatershow volgt nadat haar tweede album voltooid is, aangezien ze daar nu erg druk mee is.

Je bent niet goed geïnformeerd blijkbaar. .
      maandag 6 december 2004 @ 22:26:26 #87
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23808559
    Oh ja, Mouna is vandaag jarig. .
    pi_23810847
    Ik zie Hind net zoals Jamai wel in het musicalwereldje verschijnen. Er is gewoon geen publiek voor haar muziek.
    That's all folks!
    pi_23813759
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 15:32 schreef Christine het volgende:

[..]

Ze leest toch mee?
    (Waaruit maakte je dat op eigenlijk? Zei ze iets over mij? )
    hier is nog geen antwoord op gegeven
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
      dinsdag 7 december 2004 @ 11:46:47 #90
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23817726
    quote:
    Op dinsdag 7 december 2004 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ik zie Hind net zoals Jamai wel in het musicalwereldje verschijnen. Er is gewoon geen publiek voor haar muziek.
    Ze heeft talent genoeg ja voor die wereld.
    Publiek is er echter zeker wel. Ok, het is niet het BReeZaH-publiek dat nog massaal singles koopt waardoor ze nummer 1 hits scoort, maar een meer volwassen publiek.
    Als je ziet hoeveel volwassen mensen naar haar optredens komen om naar haar te luisteren, kan je moeilijk zeggen dat er geen publiek is.

Sowieso heeft ze het tot dusver heel goed gedaan. Haar eerste album staat al meer dan 40 weken in de top 100 en staat er nog stééds in. Dat je zelf niet veel van iemand hoort wil niet zeggen dat het niet goed met diegenes carrière gaat.
    pi_23818004
    quote:
    Op dinsdag 7 december 2004 11:46 schreef BVO het volgende:

[..]

Ze heeft talent genoeg ja
    Oh oh BVO wordt geirriteerd
    pi_23818018
    Oh wacht, dat bedoelde je niet
      dinsdag 7 december 2004 @ 12:05:36 #93
    1571 marky
    Heerlijk.... sleur
    pi_23818036
    quote:
    Op maandag 6 december 2004 22:20 schreef BVO het volgende:

[..]

Een marginaal deel van haar optredens zijn bedrijfsfeesten.
    Hind treedt ook zeer regelmatig met een voltallige band op. Een theatershow volgt nadat haar tweede album voltooid is, aangezien ze daar nu erg druk mee is.

Je bent niet goed geïnformeerd blijkbaar. .
    Of die Theatertour er komt ligt toch aan haar management. En volgens mij treed ze alleen op met de memory's band en dat is niet haar eigen band dacht ik. Maargoed we wachten af.
    pi_23826501
    quote:
    Op dinsdag 7 december 2004 02:21 schreef Svensational het volgende:

[..]

hier is nog geen antwoord op gegeven
    BVO, Christine en ik worden genegeerd
    pi_23827440
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 06:35 schreef Svensational het volgende:
    En ik niet wou je zeggen?

woensdag 8 december 2004 @ 15:49:27 #96
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23834032
    quote:
    '05 moet het jaar van Hind worden
    --------------------------------------------------------------------------------

Het is alweer even geleden dat de eerste cd van de Idols finaliste uitkwam. Maar ze is nu druk met de voorbereidingen van een goede opvolger. Dit nieuwe album wordt volgens Hind heel anders dan haar debuut. Hind vertelt: "Het volgende album zal meer Hind zijn. Het gaat veel meer de Arabische kant op."
    Ook heeft Hind zélf een aantal nummers geschreven. Ze vertelt: "Ik kan natuurlijk niet van mezelf verwachten dat ik een heel album volschrijf. Er komen ongeveer drie eigen-nummers op het album."
    Naast het nieuwe album heeft de zangeres nog meer ideeën. "Er zijn plannen om naar het buitenland te gaan. Maar in januari en februari ga ik in ieder geval de studio in," aldus Hind.
    Deze week werd ook bekend dat Hind heeft gebroken met haar management. Idols-jurylid Edwin Jansen was haar manager. Hind zegt hierover: "Er is geen reden voor de breuk. We hebben elkaar de hand geschud. En ieder gaat gewoon zijn eigen weg."
    Het nieuwe album van Hind ligt in de loop van volgend jaar in de winkel.

www.noordzeefm.nl
    Dus. Volgend jaar, inclusief baby-yoga-soundtrack en coming-out!
      woensdag 8 december 2004 @ 15:52:35 #97
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23834093
    "Er is geen reden voor de breuk".

Wat een lariekoek, óveral is een reden voor, Hind.

"Er zijn plannen om naar het buitenland te gaan."

Doe nou niet. .
      woensdag 8 december 2004 @ 16:02:54 #98
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23834325
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 15:52 schreef BVO het volgende:
    "Er zijn plannen om naar het buitenland te gaan."
    Hopelijk een enkele reis Timboektoe
      woensdag 8 december 2004 @ 17:55:45 #99
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23836750
    Ik denk dat ze in o.a. de Arabische landen veel succes kan boeken.
    Een echte wereldwijde carrière zie ik er niet heel snel aankomen.
    pi_23837829
    Sanneke: ik ben niet zwanger.
    pi_23837903
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 18:53 schreef Hind. het volgende:
    Hoe is jouw relatie met Bob (o.b.a. BVO)? Zeg maar "ik heb hem gezien op mijn concerten" of "hij ligt weleens voor de deur bij mijn huis" enz.
    pi_23838004
    DaDa: wat een persoonlijke vraag!
      woensdag 8 december 2004 @ 19:03:01 #103
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_23838084
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 18:56 schreef Dada het volgende:

[..]

Hoe is jouw relatie met Bob (o.b.a. BVO)? Zeg maar "ik heb hem gezien op mijn concerten" of "hij ligt weleens voor de deur bij mijn huis" enz.

DaDa noemt ze jou.
    Clementine: Are you nuts?
    Joel: It's been suggested...
    pi_23838114
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 19:00 schreef Hind. het volgende:
    DaDa: wat een persoonlijke vraag!
    Ja m’n neus. Kom op nou niet preuts zijn he, daar verkoop je geen platen mee Dus vertel op

Het is trouwens Dada
    pi_23838226
    Dada (nu wel goed;)): nee, hij heeft nog nooit voor mijn deur gelegen!
    pi_23838289
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 19:08 schreef Hind. het volgende:
    Dada (nu wel goed;)): nee, hij heeft nog nooit voor mijn deur gelegen!
    Ja

Oké maar jullie bellen wel? Ontmoeten elkaar buiten de feestelijkheden om? Eerlijk antwoorden he Hind, je weet wat Allah doet met leugenaars.
    pi_23838415
    Dada: mijn privé-leven is privé!;)
    pi_23838440
    Nou BVO met die intelligente antwoorden krik je het imago van Hind wel op
    pi_23838512
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 19:16 schreef Hind. het volgende:
    Dada: mijn privé-leven is privé!;)
    Ik vraag alleen of je Bobbie weleens spreekt buiten de concerten om? Dat kun je toch wel beantwoorden? Ik vraag niet of hij je weleens van achteren doorboort ofzo
      woensdag 8 december 2004 @ 19:45:48 #110
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23839049
    Een nieuwe user genaamd Hind
    Wat hinderlijk

Maar goed, BVO Hind vertel eens waarom je geen fansite wilde?
    pi_23839079
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 19:45 schreef Christine het volgende:
    Maar goed, BVO Hind vertel eens waarom je geen fansite wilde?
    Is dat niet wat te privé
    pi_23839215
    Wat leuk, Hind is een kloon van mij. .
      woensdag 8 december 2004 @ 20:25:43 #113
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23839679
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 19:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Wat leuk, Hind is een kloon van mij. .
    Hind's beroep: zwangeres

Ik vind dat klonen-gedoe wel een beetje hinderachtig hoor
    pi_23840340
    Weet gewoon niks te zeggen... tvp
    een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
      woensdag 8 december 2004 @ 21:17:35 #115
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23840895
    Hind stond vandaag centraal in de rubriek "Mijn Idool" in het Algemeen Dagblad.
    quote:
    Rubriek AD Kids - Mijn Idool

Hind voelt zich zelfverzekerder
    Door Marjorie Tjon a Fong

Gouda is niet alleen de stad van stroop-wafels, maar ook de woonplaats van ex-Idool Hind (19). AD Kids mocht aanschuiven.

Hinds nieuwe cd Around the World.

Vera Klaasen (13), Jenneke Baart (11) en Kelly in 't Veld (11) vragen haar daar het hemd van het lijf: over haar nieuwe album, haar zussen, spieken en over Tweetie de Derde.

Vera: Kun je al wat vertellen over je nieuwe cd?

Ik ben nu druk bezig met het uitkiezen van liedjes voor mijn nieuwe cd, die waarschijnlijk volgend voorjaar klaar is. Deze cd laat meer van mezelf zien. Het is een mix van moderne popmuziek met Arabische invloeden. Misschien vergelijkbaar met Shakira, maar ik heb wel duidelijk mijn eigen stijl. Qua zang ben ik zelfverzekerder geworden. Ik heb meer gezien, meer meegemaakt en weet ook beter welke nummers ik wil zingen. Ook schrijf ik nu zelf liedjes. Daar gaat best veel tijd in zitten. Bijvoorbeeld over Marokko. Over hoe het voelt als je daar bent, want het is toch mijn tweede thuis. Een keer per jaar zie ik daar mijn lieve opa en mijn familie.

Jenneke: Wat is je leukste Idols-ervaring?

Ik was 17 jaar en alles was nieuw. Het leukste was het 'keten' na een lange dag repeteren. Eigenlijk moesten we vroeg naar bed. Maar daar hadden we geen zin in. We bestelden pizza en gingen met zijn allen nog zingen, gek doen.

Kelly: Heb je vóór Idols al gezongen?

Toen ik 13 was, zong ik al in een musical in groep acht. Mensen spoorden me aan iets met mijn stem te doen. Ik volgde cabaretlessen en deed ook aan talentenjachten mee. Lange tijd was ik bang de boot te missen. Andere leeftijdsgenoten braken wel door, en ik was bang over te blijven en pas op mijn 20ste te worden ontdekt. Maar toen kwam Idols en raakte alles in een stroomversnelling.

Vera: Ben je zenuwachtig tijdens een optreden?

Bij een optreden met weinig mensen ben ik wel een beetje zenuwachtig. Dan lijkt het alsof je kritischer wordt bekeken. Maar met een groot publiek geeft het juist een kick: 'Wow, zoveel mensen!'. Bij de Nijmeegse Vierdaagse stond bijvoorbeeld het hele plein vol. Dat is genieten.

Kelly: Kun je goed met je zussen opschieten

Ik heb twee zussen van 25 en 20 jaar. Mijn oudste zus woont niet meer thuis. Mijn jongste zus en ik wonen nog bij mijn ouders in Gouda. Mijn jongste zus Mouna danst mee tijdens mijn optreden en geeft me dansles. Ze is erg perfectionistisch en ik moet alles wel 10.000 keer oefenen. Maar goed, we zijn allebei ambitieus. En ook onze stemmen lijken op elkaar. Als we melig zijn, nemen we mensen in de maling. Dan kom ik aan de telefoon in plaats van Mouna en doe ik alsof ik mijn zus ben.

Jenneke: Wat zijn je hobby's?

Tien jaar lang deed ik aan atletiek. Hardlopen vind ik nog steeds fijn. En ik krijg dansles van mijn zus. Ik probeer drie keer per week te oefenen. Daar krijg je ook een goede conditie van.

Winkelen is niet leuk meer. Niet omdat ik word aangegaapt, dat valt in Gouda wel mee. Maar als ik echt iets nieuws nodig heb voor een optreden, dan is het stressen omdat je écht iets moet vinden.

Kelly: Heb je een huisdier?

Al vier jaar heb ik een parkiet, Tweetie de Derde. Helaas heeft hij al twee voorgangers gehad. Tweetie is erg lief. Hij geeft kusjes en komt ook aan tafel als we gaan eten. Op mijn schouder snoept hij dan wat cruesli mee.

Jenneke: Spiekte je vroeger op school?

Regelmatig had ik een briefje in mijn etui of schreef ik teksten op mijn hand. Ik had een hekel aan wiskunde, maar was erg goed in talen. En muziek en gym waren ook favoriet.

Vera: Hoe is het om op de voorkant van een tijdschrift te staan?

Te gek om jezelf zo terug te zien. Maar ik besef ook hoe hard het is gegaan. Sterren die je vroeger op tv zag of waar je vroeger tegenop keek, geef je nu een hand. Zo had ik vorige week nog een onderonsje met de zanger Lee Towers.

Kelly: Wat is je leukste herinnering van vroeger?

Toen ik een jaar of 7 was, was ik op op de bruiloft van de dochter van een kennis. Ik was bruidsmeisje en droeg een prachtige jurk. Die heb ik nog steeds. Mijn zussen baalden, want die hadden niet zulke mooie kleding aan. Overdag was ik bij de fotosessie en werd ik erg in de watten gelegd.

's Avonds was er een feest met een buikdanseres én Lee Towers. Nog steeds heb ik een foto waarop ik naar hem opkijk met een blik: dit wil ik later ook! Het raakt me dat ik hem nu als een collega kan aanspreken.
      woensdag 8 december 2004 @ 21:30:18 #116
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23841218
    quote:
    Zo had ik vorige week nog een onderonsje met de zanger Lee Towers.
    Wel verdacht dat daarna de roddel kwam dat ze zwanger is...
    pi_23844719
    Lee is wel een ouwe snoepert ja. .
    pi_23847086
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 19:45 schreef Christine het volgende:
    Een nieuwe user genaamd Hind
    Wat hinderlijk
    pi_23847097
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 06:35 schreef Svensational het volgende:

[..]

En Dada nu ook
      zondag 12 december 2004 @ 20:13:05 #120
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23926551
    Straks om 21:00 bij Miljoenenjacht. .
    pi_23927589
    Wat moet ze daar nou weer dan, een koffertje vasthouden?
    That's all folks!
    pi_23927609
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 20:13 schreef BVO het volgende:
    Straks om 21:00 bij Miljoenenjacht. .
    Shit, dat wou ik net gaan kijken
      maandag 13 december 2004 @ 17:42:55 #123
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23945990
    Nou, dat was ook maar kort. .
    pi_23946572
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 17:42 schreef BVO het volgende:
    Nou, dat was ook maar kort. .
    Kort maar hevig ... had d'r al een tijdje niet gezien ...
    Maar oh,...
    pi_23954943
    Dank je!
    pi_23956383
    Ik vind de Hindkloon best lief
    pi_23956510
    Vooral de steeds mislukkende smileys zijn schattig ja.;)
    So be mine
    And your innocence I will consume
    clic
    clic
      dinsdag 14 december 2004 @ 11:17:53 #128
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23962967
    Around the World is eindelijk goud geworden. .
    pi_23964315
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 11:17 schreef BVO het volgende:
    Around the World is eindelijk goud geworden. .
    .
      dinsdag 14 december 2004 @ 15:48:31 #130
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23968702
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 23:36 schreef Tania18 het volgende:
    Ik vind de Hindkloon best lief
    Misschien kan ze wel beter een andere avatar nemen. Eén van deze bijvoorbeeld:

dinsdag 14 december 2004 @ 18:26:54 #131
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23972138
    Om 22:00 komt ze bij het radioprogramma "Met het oog op morgen" op Radio 1. .
      dinsdag 14 december 2004 @ 18:30:13 #132
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_23972219
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 15:48 schreef Christine het volgende:

[..]

Misschien kan ze wel beter een andere avatar nemen. Eén van deze bijvoorbeeld:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
    Dat zijn pas mooie foto's van haar.
      woensdag 15 december 2004 @ 17:36:31 #133
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23993645
    A Felicidade zong ze weer prachtig. .
      woensdag 15 december 2004 @ 17:50:16 #134
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23993953
    Voor wie het gemist heeft; op www.radio1.nl is de stream van "Met het oog op morgen" te beluisteren. Eerste nummer van d'r begint rond 7:57. .
      woensdag 15 december 2004 @ 18:12:29 #135
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_23994351
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 17:50 schreef BVO het volgende:
    Voor wie het gemist heeft; op www.radio1.nl is de stream van "Met het oog op morgen" te beluisteren. Eerste nummer van d'r begint rond 7:57. .
    Fijn dat je even waarschuwt
      donderdag 16 december 2004 @ 11:22:01 #136
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24008213
    pi_24010435
    quote:
    De bestandsnaam is Onderweg naar Morgen het is met het oog op morgen
      donderdag 16 december 2004 @ 13:16:42 #138
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24010628
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 13:08 schreef mark_03 het volgende:

[..]

De bestandsnaam is Onderweg naar Morgen het is met het oog op morgen
    Ik weet het. .
    Maar filmpje is er ook niet door mij opgezet hoor. .
      donderdag 16 december 2004 @ 22:48:41 #139
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24024080
    Nu bij Barend en van Dorp. .
    pi_24038433
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 18:53 schreef Hind. het volgende:
    BVO
    pi_24168165
    Wie heeft dit topic zo laag gezet?
      donderdag 23 december 2004 @ 22:17:29 #142
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24168195
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 22:16 schreef Hind. het volgende:
    Wie heeft dit topic zo laag gezet?
    Een anti-Hind-mod.
    pi_24184912
    Hind ownt
    en aan bakboord zwemmen haaien......
      vrijdag 24 december 2004 @ 18:21:32 #144
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24184955
    Zeker! .

Kan niet wachten op d'r nieuwe album. .
      zaterdag 1 januari 2005 @ 16:26:21 #145
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24338675
    Van www.hindfan.tk :
    quote:
    Het nieuwe jaar is begonnen. 2005. Maar wat we zeker niet mogen vergeten is de ramp in azië, die nu al ruim 125.000 mensen het leven heeft gekost. Er moet veel hulp naar dat gebied toe. Hind was meer dan 3 weken geleden in India, en heeft mensen leren kennen die al hun bezitten zijn verloren. Om geld in te zamelen heeft Hind meegeholpen aan de actie op televisie. Dat was donderdag op Nederland twee, 19:40. Ze zong daar het liedje "you are so beautiful". Maar ook jij kunt helpen door geld te geven aan Azie. Er is een gironummer: 555. Maar ook kun je d.m.v. een sms-je te sturen geld geven. sms GEEF naar 2020. Of er screencaps komen van het programma waarin Hind zong, weten we nog niet. Omdat het niet van tevoren bekend was heb ik het gemist. De kans is daarom erg klein, maar we doen ons best. De nieuwtjes van december 2004 kun je nalezen in het archief. Iedereen een fijn 2005.
    pi_24338750
    Hind zingt ook mee op de benefietsingle die wordt uitgebracht.
    Allan Eshuijs site: http://www.allaneshuijs.nl
      zondag 2 januari 2005 @ 20:51:00 #147
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24359976
    De MP3 van het optreden. .

Hind - You are so beautiful
    pi_24373539
    quote:
    In de stallen van presentator Henny Huisman wordt aanstaande woensdag een benefietconcert gehouden voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië. Onder het motto 'Noord-Holland voor Azië' treden diverse artiesten op om minimaal 20.000 euro in te zamelen voor giro 555. Onder andere Hind, Margriet Eshuijs, Imca Marina en Raffish hebben toegezegd aan het concert mee te doen.

"De beelden over kinderen die hun ouders verloren hadden en alle verhalen over zo verschrikkelijk veel doden grepen me aan. Zelf hulp verlenen kan ik niet, maar ik kan wél een avond met artiesten presenteren. Dat doe ik dus," aldus Huisman. Delen van het concert worden uitgezonden door het Shownieuws van SBS6.
      maandag 3 januari 2005 @ 18:04:54 #149
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24375716
    Vandaag op TV gezien: het zijn weer hamsterweken bij de AH!

maandag 3 januari 2005 @ 18:06:34 #150
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24375743
    quote:
    Op zaterdag 1 januari 2005 16:31 schreef TamaraB het volgende:
    Hind zingt ook mee op de benefietsingle die wordt uitgebracht.
    Wanneer komt die uit?
    pi_24377197
    Vrijdag komt de single uit, donderdag is de single voor het eerst te horen op de benefietavond. Donderdag van 14.oo uur tot 18.00 uur zendt TMF beelden uit van de opnames van de single.

Bron: trijntje.nl
    Allan Eshuijs site: http://www.allaneshuijs.nl
      maandag 3 januari 2005 @ 19:31:28 #152
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24377288
    Wat was ze weer leuk daarnet. !
    pi_24377382
    Ze zag er wat rood uit
      maandag 3 januari 2005 @ 20:07:56 #154
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24377666
    Volgens mij zat er een bruin kleurspoelinkje door d'r haar.
    Al toonde dat misschien zo door die oranje kleding.
    pi_24438385
    Heb Hind ook net bij TMF gezien. Ze was best wel aardig. Ik ben ook met de op de foto geweest....

Ik hoop dat de foto gelukt is
      donderdag 6 januari 2005 @ 20:26:08 #156
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24438463
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
    Heb Hind ook net bij TMF gezien. Ze was best wel aardig. Ik ben ook met de op de foto geweest....

Ik hoop dat de foto gelukt is
    Had even gevraagd of ze hier 'ns langskomt. .
      donderdag 6 januari 2005 @ 20:27:54 #157
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24438515
    Uit mijn prachtige fotoboek:

http://fotoboek.fok.nl/userpics/77692_04.jpg
    pi_24438580
    Leuk dat ze er mee komt, zelf heb ik liever een Zosja album.
    pi_24440122
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 20:27 schreef BVO het volgende:
    Uit mijn prachtige fotoboek:

http://fotoboek.fok.nl/userpics/77692_04.jpg
    Ga 'n beetje in de camera kijken als je naast Hind staat .
      donderdag 6 januari 2005 @ 22:50:53 #160
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24441353
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 21:48 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Ga 'n beetje in de camera kijken als je naast Hind staat .
    Ervoor en erna waren m'n ogen ergens anders. .
    En die van haar ook .
      vrijdag 7 januari 2005 @ 11:41:29 #161
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24449559
    Leuk dat ze meedoet met die single, gisteren voor het eerst gezien.
    pi_24449731
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 22:50 schreef BVO het volgende:

[..]

En die van haar ook .
      vrijdag 7 januari 2005 @ 12:01:43 #163
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24449851
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 22:50 schreef BVO het volgende:

[..]

En die van haar ook .
    Laat me raden, je ogen waren gericht op de nooduitgang?
    pi_24450840
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 12:01 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat ik dit niet eerder heb gelezen, een en al humor in dit topic.

Ik vond haar optreden gister bij TMF voor Azie een beetje tegenvallen.
    (verkapte TVP)
      vrijdag 7 januari 2005 @ 13:30:00 #165
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24451131
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 13:06 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ik vond haar optreden gister bij TMF voor Azie een beetje tegenvallen.
    (verkapte TVP)
    You are so beautiful ? Dat ze zong bij Henny ? Dat was juist hartstikke mooi. . .
    pi_24451202
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 13:30 schreef BVO het volgende:

[..]

You are so beautiful ? Dat ze zong bij Henny ? Dat was juist hartstikke mooi. . .
    Ik bedoelde van in de TMF Studio.

Verder doet ze het wel goed hoor .
      vrijdag 7 januari 2005 @ 16:38:07 #167
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24453369
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 13:06 schreef Airelle het volgende:

[..]

Zo gaat het hier al 10 delen achter elkaar. .
    Al kan ik het van Chtistine en Anita wel hebben. .
      vrijdag 7 januari 2005 @ 16:39:44 #168
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24453389
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 12:01 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk wel een grap verwacht over Hinds optreden in de stallen van Henny. .
      vrijdag 7 januari 2005 @ 23:18:40 #169
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24455708
    Voor de geïnteresseerden.. .. Hind komt morgen op de chat. .
    pi_24455720
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
    Voor de geïnteresseerden.. .. Hind komt morgen op de chat. .
    Waar? waar? waar? waar?
      vrijdag 7 januari 2005 @ 23:20:47 #171
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24455759
    Op www.hind.nl. .
      vrijdag 7 januari 2005 @ 23:37:52 #172
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24456013
    Met wie zingt ze in die clip voor azie?
      vrijdag 7 januari 2005 @ 23:43:39 #173
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24456093
    Dat stukje dat ze samen zingt? Met Alain Clark. Ze liepen heel de tijd al bij elkaar en ze was bij Giel Beelen ook heel positief over hem. .
      vrijdag 7 januari 2005 @ 23:47:24 #174
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24456167
    Oeh...! Is ze verliefd??
      vrijdag 7 januari 2005 @ 23:50:03 #175
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24456191
    Nee joh, hij heb al een vriendin (en anders is 'ie homo, met die nichtenstem )
    En ze was toch pot?! Nja, in het voorjaar weten we het.
      vrijdag 7 januari 2005 @ 23:59:43 #176
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24456260
    Dat hij een vriendin heeft, betekent niet dat ze niet verliefd kan zijn op hem
      zaterdag 8 januari 2005 @ 00:03:32 #177
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24456311
    Maar Hind valt op blond, m'n liefste Christine. .
    pi_24460511
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 00:03 schreef BVO het volgende:
    Maar Hind valt op blond, m'n liefste Christine. .
    Whahaha... daar geloof ik niets van.
    pi_24460710
      zaterdag 8 januari 2005 @ 11:24:48 #180
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24460961
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 10:40 schreef Airelle het volgende:

[..]

Whahaha... daar geloof ik niets van.
    Heb ze zelf gezegd. . .
    pi_24461008
    Wat had ze voor een raar tuigje op haar hoofd bij de opnames van dat lied.
      zaterdag 8 januari 2005 @ 11:30:12 #182
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24461031
    Dat is Marokkaans, Tom. .

Ik vond het juist mooi, dat oranje. .
    pi_24461283
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 11:30 schreef BVO het volgende:
    Dat is Marokkaans, Tom. .

Ik vond het juist mooi, dat oranje. .
    Oranje = toch weer een beetje Nederlands .

Maar wat is er in het voorjaar dan? Nieuw album?
      zaterdag 8 januari 2005 @ 11:47:20 #184
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24461300
    Ja. . April, Mei geloof ik.
      zaterdag 8 januari 2005 @ 11:48:28 #185
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24461313
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
    [afbeelding]
    Kijk maar goed, BVO... zo kijkt ze ws ook tijdens de seks
      zaterdag 8 januari 2005 @ 11:49:08 #186
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24461325
    Die heeft ze niet, Christine. .
    pi_24461327
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 23:50 schreef BVO het volgende:
    Nee joh, hij heb al een vriendin (en anders is 'ie homo, met die nichtenstem )
    En ze was toch pot?! Nja, in het voorjaar weten we het.
    Hoe kom je daar dan weer bij?
      zaterdag 8 januari 2005 @ 11:49:45 #188
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24461337
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 11:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Wat had ze voor een raar tuigje op haar hoofd bij de opnames van dat lied.
    Waarschijnlijk een één of ander smakeloos Marokkaans halster.
      zaterdag 8 januari 2005 @ 11:50:32 #189
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24461349
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 11:49 schreef BVO het volgende:
    Die heeft ze niet, Christine. .
    Nóg niet, BVO... maar wat niet is kan komen En ws kijkt ze dan zo
    (En ik had me nog zó voorgenomen dit jaar wat aardiger te zijn voor Hind)
      zaterdag 8 januari 2005 @ 11:52:16 #190
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24461370

Vind het wel goed staan. . Christine, kom zo ook even met Hind babbelen. .
    pi_24461382
    Hoelaat begint het?
      zaterdag 8 januari 2005 @ 11:53:09 #192
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24461383
    Lijkt me leuk, hoe laat begint het?
      zaterdag 8 januari 2005 @ 11:53:12 #193
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24461384
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 11:49 schreef Airelle het volgende:

[..]

Hoe kom je daar dan weer bij?
    Waarbij?
    Dat pot? Dat zei Christine. . En op het tweede album zou ze onder meer zingen over waarom ze nog gee vriend heeft. .
    pi_24461397
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 11:53 schreef BVO het volgende:

[..]

En op het tweede album zou ze onder meer zingen over waarom ze nog geen vriend heeft. .
    Misschien omdat ze Marrokaans is enzo .
      zaterdag 8 januari 2005 @ 11:54:27 #195
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24461404
    13:00 . Maar ze komt altijd (zoals het hoort bij allochtonen ) een half uur te laat ofzo. .
    http://www.hind.nl/chat/chatroom.asp
      zaterdag 8 januari 2005 @ 11:55:54 #196
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24461420
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 11:53 schreef BVO het volgende:

[..]

Waarbij?
    Dat pot? Dat zei Christine. . En op het tweede album zou ze onder meer zingen over waarom ze nog gee vriend heeft. .
    zou ze erover zingen? Ik dacht dat ze het gewoon zou verklappen op haar volgende album, dwz in het CD-boekje ofzo.

Een aantal titels van haar nieuwe nummers zijn bekend:
    1. Around the galaxy
    2. How I fell in love with her
    3. You are so beautiful (Madeleine)
    4. Winter all over again
    5. Strong

zaterdag 8 januari 2005 @ 11:56:46 #197
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24461430
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 11:54 schreef BVO het volgende:
    13:00 . Maar ze komt altijd (zoals het hoort bij allochtonen ) een half uur te laat ofzo. .
    http://www.hind.nl/chat/chatroom.asp
    Praat ze ook (zoals het hoort bij allochtonen ) als een zwerm bijen?
      zaterdag 8 januari 2005 @ 11:57:10 #198
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24461438
    Oh Airelle, je maakt je er niet geliefd zie ik al. .
      zaterdag 8 januari 2005 @ 11:57:49 #199
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24461449
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 11:56 schreef Christine het volgende:

[..]

Praat ze ook (zoals het hoort bij allochtonen ) als een zwerm bijen?
    Ja, ze heeft een accent. .
    pi_24461531
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 11:57 schreef BVO het volgende:
    Oh Airelle, je maakt je er niet geliefd zie ik al. .
    Ik? Nee hoor ze vinden me hardstikke aardig .
      zaterdag 8 januari 2005 @ 12:03:42 #201
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24461545
    Ja, ik bijvoorbeeld
      zaterdag 8 januari 2005 @ 16:19:29 #202
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24465678
    Ik vond het best geslaagd hoor. .

Over een maand haar single dus. .
      zaterdag 8 januari 2005 @ 16:27:08 #203
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24465812
    Ik vond er niks aan Ze is nog altijd even arrogant als vroeger.
    Wel weer grappig waren haar "fans".
    Waarom willen ze zo graag weten wat voor telefoon ze heeft? En nu ze weten dat Hind niet zo'n oranje armbandje draagt, gaan haar fans hem ook ineens afdoen
      zaterdag 8 januari 2005 @ 16:43:16 #204
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24466072
    Ze had met dat armbandje natuurlijk wel een punt. .
    En ik vond d'r helemaal niet arrogant. Dat ze jou niet gaat vertellen dat ze op vrouwen valt of bedankt dat jij al haar taalfouten opmerkt kan ik haar niet kwalijk nemen. .
    Ok, sommige vragen waren van bedenkelijk niveau , maar die van jou waren natuurlijk niet beter.
    pi_24472460
    Ik stelde ook een goede vraag:

'Wat vind jij van het hele gebeuren omtrent Mohammed B.? en heeft het jou beinvloed?'

Maar nee hoor .

Ze kon sowieso wel wat sneller antwoorden.. jezus eens in de vijf minuten kwam er wat van haar zijde!
    pi_24472647
    Misschien heeft ze geen typcursus gehad.
      zondag 9 januari 2005 @ 10:45:08 #207
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_24480503
    Ik hoorde laatst hind op de radio. Yep, ze kan mooi zingen
      zondag 9 januari 2005 @ 12:42:30 #208
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24482152
    Nou, dan hebje niet opgelet hoor Airelle. . Ze robeerde overal antwoord op te geven, maar de vragen gingen te snel. Ik kreeg overal direct antwoord op. .

Op die vraag van jou had ze dit geantwoord:
    *zoekt quote op .
    quote:
    "Ik snap niet waarom je mij dit n uvraagt. Mijn Nederlandse buurman vindt de problemen net zo erg als ik. Wat heeft de Marokkaanse gemeenschap met Hind te maken? Nu ik toevallig bekend ben, is mijn mening over Marokkanen opeens belangrijk. Waarom?"
    .
      zondag 9 januari 2005 @ 13:36:28 #209
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24483060
    Wat een trut zeg, je mag niet eens iets vragen over een marokkaan. Als ze neger was geweest, had ik ook wel willen weten wat ze van Mohammed B vindt.
    Bovendien heeft half Nederland sinds MB een mening over marokkanen, dus dat zou haar weldegelijk kunnen beïnvloeden.

Maargoed, het had niks met haar album te maken, dus daarom wilde ze ws niet antwoorden.
      zondag 9 januari 2005 @ 13:42:32 #210
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24483146
    Mijn vragen gingen ook niet over haar album. Sowieso gingen de meeste vragen niet over haar album (zal zo de vragen en antwoorden wel even plaatsen).

Deze vraag kwam uit de TKMST en ging niet over Mohammed B, de vraag was "Maak jij je boos als je hoort over relletjes met Marokkaanse jongens of als mensen het hebben over k*t-Marokkanen?"
      zondag 9 januari 2005 @ 14:19:28 #211
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24483679
    Heeft ze daar wel op geantwoord dan?
      zondag 9 januari 2005 @ 14:26:35 #212
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24483789
    Ja. .

Even mijn vragen + antwoorden (zo ongeveer, als ik het transcript heb zal ik wel even copy/pasten)

• Heb je al veel nummers gevonden voor je album? Ja, een hele hoop al. Heb ik natuurlijk niks aan. . Maar goed, mijn vraagstelling was ook niet al te slim. . En oh ja, déze ging wel over het album ja. .
  • Heb je nog vernomen hoe het met mensen die je in India heb ontmoet is afgelopen? Je zat toch ook in het zuiden? Ja, klopt. Een aantal van hen hebben het niet overleefd.[...blablabla...]
  • Met welke NLse artiest zou je een duet willen en ga je dat ook doen? Met Brainpower
  • Op Yorin had je het nog over ee project waar je voor gevraagd bent en waar ook een single aan verbonden was, gaat dat nog door? Ja, dat gaat aan het eind van het jaar spelen

Eventjes beknopt, maar dit was het zo'n beetje. Niet echt boeiend, maar had ook niet veel te vragenl .
  • La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      zondag 9 januari 2005 @ 14:28:43 #213
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24483814
    Oh ja, komende week gaat ze naar New York om wat nummers op te nemen.
    pi_24484793
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 12:42 schreef BVO het volgende:
    Nou, dan hebje niet opgelet hoor Airelle. . Ze robeerde overal antwoord op te geven, maar de vragen gingen te snel. Ik kreeg overal direct antwoord op. .

Op die vraag van jou had ze dit geantwoord:
    *zoekt quote op .
    [..]

.
    !

Echt niet... ik heb wel vijf minuten zitten wachten maar ik heb echt geen antwoord gekregen.
      zondag 9 januari 2005 @ 16:07:09 #215
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24485400
    Als je je vraag 1 keer stelt en er in de 10 seconden daarna nog 20 vragen binnenkomen kan ze hem weleens over het hoofd zien. .
      zondag 9 januari 2005 @ 16:07:09 #216
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24485401
    -edit: Dubbel

Foto dan mar. .

[ Bericht 61% gewijzigd door BVO op 09-01-2005 16:24:59 ]
    pi_24486051
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 16:07 schreef BVO het volgende:
    Als je je vraag 1 keer stelt en er in de 10 seconden daarna nog 20 vragen binnenkomen kan ze hem weleens over het hoofd zien. .
    Verzin dan ook geen antwoord .
      zondag 9 januari 2005 @ 16:58:50 #218
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24486300
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 16:44 schreef Airelle het volgende:

[..]

Verzin dan ook geen antwoord .
    . Lezen, Airelle. .

Dit antwoord komt uit een ander interview op een soortgelijke vraag.
    pi_24488040
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 16:58 schreef BVO het volgende:

[..]

. Lezen, Airelle. .

Dit antwoord komt uit een ander interview op een soortgelijke vraag.
    Er staat alleen een ' '.

Anyway, ik vond haar nou niet echt leuk overkomen.
      zondag 9 januari 2005 @ 18:37:45 #220
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24488095
    Ja, ik zie nu ook dat m'n eigen formulering een beetje dom was, sorry. .

En ik vond d'r wel leuk. Maar goed, ik ben bevooroordeeld he. .

Maar je was toch al snel weg Airelle? .
    pi_24488149
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 18:37 schreef BVO het volgende:
    Ja, ik zie nu ook dat m'n eigen formulering een beetje dom was, sorry. .

En ik vond d'r wel leuk. Maar goed, ik ben bevooroordeeld he. .

Maar je was toch al snel weg Airelle? .
    Nee hoor, ik ben gebleven tot Hind wegging.

Ik zei alleen niets meer, maar ik las wel mee.
      zondag 9 januari 2005 @ 18:44:35 #222
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24488265
    Ik zag je na een tijdje weggaan hoor. . Was je weer teruggekomen dan? Ik ben rond 1335 weggegaan.

Maar goed, ik vind het zelf ook leuker hoor als ze gewoon spontaan en onverwachts die chat opkomt dan op zo'n vastgesteld tijdstip.
    Nu was het een chaos en moest je hopen dat je vraag beantwoord werd, terwijl het anders altijd wel gezellig i. . Of nja, altijd, heb ik ook nog maar 2 keer gehad hoor .
    pi_24488350
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 18:44 schreef BVO het volgende:
    Ik zag je na een tijdje weggaan hoor. . Was je weer teruggekomen dan? Ik ben rond 1335 weggegaan.

Maar goed, ik vind het zelf ook leuker hoor als ze gewoon spontaan en onverwachts die chat opkomt dan op zo'n vastgesteld tijdstip.
    Nu was het een chaos en moest je hopen dat je vraag beantwoord werd, terwijl het anders altijd wel gezellig i. . Of nja, altijd, heb ik ook nog maar 2 keer gehad hoor .
    Dat is wel zo, die chaos is niets.
      zaterdag 15 januari 2005 @ 12:54:06 #224
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24579256
      zaterdag 15 januari 2005 @ 13:27:58 #225
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24579872
    Roze is duidelijk niet haar kleur.
      zaterdag 15 januari 2005 @ 13:34:00 #226
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24579981
    Oh, ik vind het wel leuk staan hoor.
      zaterdag 15 januari 2005 @ 13:38:56 #227
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24580069
    Jij vind alles leuk staan bij d'r
    Zelfs in een pipo-pak met klompen vind jij haar nog sexy
    pi_24580087
    Ik vind het wel een mooie trui.
      zaterdag 15 januari 2005 @ 13:42:57 #229
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24580138
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 13:38 schreef Christine het volgende:
    Jij vind alles leuk staan bij d'r
    Zelfs in een pipo-pak met klompen vind jij haar nog sexy
    Of iemand sexy is wordt mijns inziens niet door de kleding, maar door de uitstraling bepaald. .
    En ja, Hinds uitstraling bevalt me wel. .

Oh ja, ze is op het moment in NY, haar album op aan het nemen.
      zaterdag 15 januari 2005 @ 13:43:26 #230
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24580145
    Ik bedoelde die lipstick, Airelle.
    pi_24581471
    Vind die hoofdband maar zozo
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 januari 2005 @ 18:08:52 #232
    862 Arcee
    Look closer
    pi_24584148
    Zij zingt toch de eerste keer "maar dat betekent niet, dat ik m'n ogen sluit voor onrecht en verdriet"?

Vind ik erg mooi gezongen. Prachtige stem.
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
      zaterdag 15 januari 2005 @ 21:04:03 #233
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24586919
    Ja, dat is Hind ja. . Mooiste stukje van het nummer uiteraard. .

Halverwege zingt ze samen Alain Clark "dat de wereld het maar uitzoekt zonder mij".

Aan het eind hoor je d'r ook nog een uithaal maken, weet niet precies welk stukje maar je ziet d'r dan ook in de clip. .
      zaterdag 15 januari 2005 @ 22:01:00 #234
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24587919
    Kan Alain eigenlijk wel Nederlands dan? Zat ik me laatst af te vragen
    pi_24587941
    Ik vind t erg goed klinken, Alain Clark en Hind samen
    pi_24587975
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 13:43 schreef Christine het volgende:
    Ik bedoelde die lipstick, Airelle.
    En ik vind het een mooie trui .
      zaterdag 15 januari 2005 @ 22:06:08 #237
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24588023
    Natuurlijk kan 'ie Nederlands. . Ik vind hem ook erg okay trouwens.

Ze klinken goed ja. . Een duet lijkt me wel wat. . Maar ze gaf zelf aan liever een duet met Brainpower te doen. .
    pi_24588181
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
    Natuurlijk kan 'ie Nederlands. . Ik vind hem ook erg okay trouwens.

Ze klinken goed ja. . Een duet lijkt me wel wat. . Maar ze gaf zelf aan liever een duet met Brainpower te doen. .
    Ik zou ook voor Alain gaan.. als ik zou moeten kiezen..

Al was dat eerste nummer van Alain wel ontzettend irritant!
      zaterdag 15 januari 2005 @ 22:16:43 #239
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24588215
    Dat eerste nummer was drie keer kut, maar die andere twee vond ik wel goed.. (zelfs die ringtone op de een of andere manier ). Maar toen bij TOTP kwam 'ie wel heel erg muzikaal over. .
    pi_24588232
    Mijn ringtone beltone voor je telefoon gaat..
    die was inderdaad verschrikkelijk..
    Brainpower en Hind..
      zaterdag 15 januari 2005 @ 22:19:03 #241
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24588262
    Ja, ik vind het ook een aparte combinatie, maar volgens mij gaat het er echt van komen.. .
    Enneh ringtone was leuk. .
    pi_24588306
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 22:19 schreef BVO het volgende:
    Ja, ik vind het ook een aparte combinatie, maar volgens mij gaat het er echt van komen.. .
    Enneh ringtone was leuk. .
    1 keertje kon ik m wel aanhoren
    .. daarna niet meer
      maandag 17 januari 2005 @ 23:41:44 #243
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24616721
    Staat een erg leuk stukje op www.hind.nl over hoe het gaat in NY enzo. .
    Wanneer ze terugkomt (zal eind deze week zijn) zijn de eerste 4 nummers van het album opgenomen. .
    pi_24635001
    Maar dat betekent niet:
    Dat ik mijn ogen sluit voor onrecht en verdriet

woensdag 19 januari 2005 @ 10:02:49 #245
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24636518
    Ik ben benieuwd naar de nieuwe nummers.
      vrijdag 21 januari 2005 @ 19:29:33 #246
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24674169
    Weer een erg leuk stukje op www.hind.nl over het tweede gedeelte van haar verblijf in NY.
    Gisterochtend is ze thuisgekomen, de eerste vier nummers zijn nu opgenomen. .
      vrijdag 21 januari 2005 @ 19:38:07 #247
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24674320
    Oh Christine, 31 maart komt ze in het casino van Scheveningen.
      vrijdag 21 januari 2005 @ 19:41:05 #248
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24674376
    Voor de rest weinig optredens komende tijd.. vanwege de opnames van de tweede cd.
    31 maart ga ik denk ik wel weer. . Misschien 5 februari in Numansdorp ook, is toch vlakbij.
      vrijdag 21 januari 2005 @ 19:41:47 #249
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24674391
    Vanavond, zaterdag en zondag staat ze trouwens nog in het Zaandam theater.

-edit: zie nu pas hoeveel posts ik al achter elkaar heb. . Ik houd het hier dus maar bij. .
      zaterdag 22 januari 2005 @ 11:09:53 #250
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24685083
    quote:
    Op vrijdag 21 januari 2005 19:38 schreef BVO het volgende:
    Oh Christine, 31 maart komt ze in het casino van Scheveningen.
    Leuk
    Gaan we samen?
      zaterdag 22 januari 2005 @ 12:13:49 #251
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24686049
    Jij en ik samen bij een Hind-optreden is wel ironisch natuurlijk. .
      zaterdag 22 januari 2005 @ 22:03:29 #252
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24695964
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 12:13 schreef BVO het volgende:
    Jij en ik samen bij een Hind-optreden is wel ironisch natuurlijk. .
    Kom, kom... kan best natuurlijk
      zondag 23 januari 2005 @ 10:49:45 #253
    111313 OnaNia
    Per seconde bijster
    pi_24702700
    Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
      zondag 23 januari 2005 @ 11:52:38 #254
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24703458
    Het lijkt me stug, dan zou ze op haar vierde zijn begonnen met kijken. .

Maar ze is idd fan van ATWT. Dus wie weet. .
      donderdag 27 januari 2005 @ 23:27:00 #255
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24788688
    Wat foto's uit de Linda. . Moest er wel even aan wennen, maar vind ze nu erg mooi. .
    Maar goed, na onze mailwisseling kan ze sowieso al niet meer stuk bij mij. .

pi_24791772
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
    Wat meer info zou niet verkeerd zijn
    pi_24793731
    Had ze je nog teruggemaild nadat jij haar een bedankmailtje had gestuurd?
      vrijdag 28 januari 2005 @ 11:48:51 #258
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24795286
    Nog niet. .
    Maar was ook niet zo'n boeiend mailtje hoor. .

Oh ja, 5-2 ga ik denk ik naar Numansdorp. . Als ik tijd heb. .
      vrijdag 28 januari 2005 @ 13:41:27 #259
    5636 Vamos
    Vamos Vidi Vici!
    pi_24797451
    Waarom doet Hind eigenlijk niet voor de grap eens mee aan American Idol 4? Leuk verzetje voor haar en op die manier kan ze zich in de picture spelen in de US. De audities haalt ze echt wel en ik denk dat ze het ook wel tot de laatste 30 of 40 gaat schoppen. Vervolgens heeft ze airplay voor miljoenen Amerikanen!
    Religie maakt meer kapot dan je lief is
    pi_24797534
    quote:
    Wat foto's uit de Linda. . Moest er wel even aan wennen, maar vind ze nu erg mooi. .

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Waarom wennen?
    Zijn mooie foto's toch .
    Net als de Nivea-reclame foto's .
      zaterdag 29 januari 2005 @ 16:21:47 #261
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24816591
    Zometeen op Radio 2. .
      zaterdag 29 januari 2005 @ 16:59:53 #262
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24817237
    Album komt nu pas tegen de zomer uit. .

Oh, en het wordt jong, fris, hip en etnisch. .
    pi_24818493
    quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Leukleuk.
      zondag 30 januari 2005 @ 10:36:06 #264
    57497 happyme28
    I'm so happy
    pi_24829399
    quote:
    Op zaterdag 29 januari 2005 16:59 schreef BVO het volgende:

Het zal wel te vol zijn op de release markt bij BMG... Maud en Boris mogen eerst nog...
      zondag 30 januari 2005 @ 12:00:23 #265
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24830419
    Gaat Boris nu al z'n tweede album uitbrengen? .

Ja, weet het anders ook niet. Al zijn er ook nog maar 4 nummers opgenomen en zijn nog niet alle nummers af. .
    pi_24834919
    quote:
    Op zaterdag 29 januari 2005 16:59 schreef BVO het volgende:

Waarom moet zij dat toch altijd zo driedubbel benadrukken.
    Niemand beweert dat hip en etnisch niet samengaan hoor.
      zondag 30 januari 2005 @ 17:31:02 #267
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24835835
    quote:
    Op zondag 30 januari 2005 16:40 schreef Airelle het volgende:

[..]

Waarom moet zij dat toch altijd zo driedubbel benadrukken.
    Niemand beweert dat hip en etnisch niet samengaan hoor.
    Ze gebruikte de termen dan ook niet in combinatie met elkaar hoor.
    pi_24845423
    quote:
    * Ook "Hind" Laroussi Tahiri zou haar opwachting maken in GTST als de sluwe Laila Bouali, die Sjors Langeveld, gespeeld door Inge Schrama, haar exit bezorgt
      maandag 31 januari 2005 @ 08:50:09 #269
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24846018
    Hind in GTST???

Wat is de bron van je bericht, Sven?
    pi_24846445
      maandag 31 januari 2005 @ 15:48:12 #271
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24852085
    Whehe, dat bericht is ooit door mij verzonnen en op FOK! geplaatst. .
      vrijdag 4 februari 2005 @ 23:11:22 #272
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24927967
    Mooi. .

zaterdag 5 februari 2005 @ 09:23:31 #273
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24931900
    Waar kijkt ze naar?
      maandag 7 februari 2005 @ 23:22:40 #274
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24979464
    quote:
    Naam: Hind Laroussi Tahiri.
    Geboren: Gouda, 3 december 1984.
    Beroep: Zangers.
    Doorbraak: Idols 2002/2003.
    Cd: Around The World.
    Platenlabel: BMG

HIND: ‘‘binnenkort komt mijn nieuwe album uit, waarvoor ik voor het eerst een aantal nummers zelf heb geschreven. De cd gaat een beetje de Arabische kant op. Pop met een etnisch tintje. Dat is wie ik ben – half westers, half Arabisch. Mijn vader komt uit Marokko, mijn moeder is Nederlandse. Mijnvader wil graag dat zijn dochters Arabisch kunnen spreken en zijn land kennen. We eten daarom Marokkaans, hebben Marokkaanse lessen gevolgd en gaan elk jaar naar ons tweede thuis, Marokko. Ik draag het beste uit twee culturen met me mee, dat maakt me rijk. Wat me in de Marokkaanse cultuur aanspreekt, is de gastvrijheid. Nederlanders zijn weer lekker nuchter: ‘doe maar normaal, dan doe je gek genoeg.’ Waar ik me over verbaas, is dat mensen altijd zo enthousiast zijn als een buitenlandse het ver schop. Het is toch gewoon toeval dat ik Marokkaanse vader heb?’’

Hind (20), Marokkaanse

Typisch Hollands? „Witlof en stamppot, vooral hutspot en zuurkool.”
    Lekker? „Nee, ik vind er weinig smaak aan zitten. Ik eet het liefst couscous met kip, rozijnen en uitjes. Lekker zoet.”
    Smerig? „Spruitjes. Net alsof je een plant zit te eten ofzo…”
    Hoe vaak? „Toch wel drie keer per week.” Pardon? .
    Zelf Hollands koken? „Ik heb weinig kook ervaringen. Mijn ouders koken voortreffelijk voor mij. Wat een luxe eigenlijk! Als ik zelf kook, dan maak ik iets makkelijks waarvoor ik geen uren in de keuken hoef te staan. Maar niet snel Hollands dus.”
      dinsdag 8 februari 2005 @ 10:00:00 #275
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24984095
    Ik denk dat de vraag moet zijn "Hoe vaak eet je typisch Hollandse kost?"
      dinsdag 8 februari 2005 @ 17:05:12 #276
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_24989990
    Dat zal ja, het stond er alleen nogal lullig. .
    pi_25012779
    ... UTRECHT - 06/02/05 - Hind werkt hard aan haar nieuwe album. Dat meldt woordvoerster Thea Laroussi, van het management van Hind.... bron: tiscali.nl

Ze is blijkbaar weg bij AT om het in eigen beheer te doen... vraag me af of dat verstandig is. Haar moeder heeft volgens mij lang niet zoveel contacten in de artiesten-branche. Vind het ook niet zo loyaal eigenlijk Maar goed, vraag me af wat de reden hiervan is.
      woensdag 16 februari 2005 @ 22:18:25 #278
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_25117555
    Hind was bij 538. Ze deed het muziekspel (waarin ze Diep in mijn hart kan ik niet boos zijn op jou, Weak en Toen was geluk heel gewoon zong. Mooi .) en ze zong A Felicidade en Fado Mae, beiden samen met Malando (waarmee ze afgelopen zondag in De Doelen stond).
    Bij alle drie de bestandjes zit ook nog een gesprek. Ze heeft dus nog steeds geen vriend , en wachtte eigenlijk wel op een paar Valentijnskaarten. .

Fado Mae

Felicitade

Spel
      woensdag 16 februari 2005 @ 22:41:10 #279
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_25117723
    Heeft ze de jouwe niet gekregen dan Bob?
      woensdag 16 februari 2005 @ 22:48:19 #280
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_25117813
    Niet gestuurd. .
    Ik kom haar zelf nog weleens wat geven. . Maar dan wat veel leukers. .
      woensdag 16 februari 2005 @ 22:54:56 #281
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_25117940
    Dat klinkt een stuk vulgairder dan ik het bedoelde. .
      woensdag 16 februari 2005 @ 23:07:49 #282
    3671 glasbak
    Sjeeskees ©®
    pi_25118196
    Hind

Misschien leef ik in een grot, maar het is tijd dat we weer echt wat nieuws van haar horen.. Althans.. dat is mijn bescheiden mening
      donderdag 17 februari 2005 @ 08:16:04 #283
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_25122099
    Laatste tijd komt ze weer geregeld op radio/tv hoor. . Zal wanneer haar album binnenkort uit komt wel helemaal goed komen. .
      donderdag 17 februari 2005 @ 20:36:13 #284
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_25132165
    Cornald Maas over het songfestival:
    quote:
    Hamvraag blijft dan hoe het tij te keren? ‘Stel dat Glennis Grace het goed doet in Kiev, dan zou het kunnen dat het huidige selectiesysteem weer door iedereen wordt heilig verklaard.’, zegt Cornald. ‘Ik heb begrepen van de NOS dat onafgezien van het resultaat in Kiev alles open ligt. Alle belanghebbenden lijken doordrongen van het feit dat het anders moet.’

Maas heeft zo zijn eigen ideetje. ‘In de veronderstelling dat er geld voor is en men een competitie wil houden, zou ik een viertal professionele artiesten, zoals Hind, Do, Ali B, Trijntje Oosterhuis, de Dutch Diva’s elk een eigen voorronde met een zestal nummers willen toekennen.'
    .
    pi_25132320
    In een zin genoemd worden met Do, Ali B en de Dutch Diva's. Wat een eer.
      donderdag 17 februari 2005 @ 20:47:14 #286
    1571 marky
    Heerlijk.... sleur
    pi_25132374
    Als je kijkt naar de valse noten die tijdens het nationaal songfestival gezongen zijn maar volledig langs Cornald Maas zijn heen gegaan, zou ik me niet zo vereerd voelen als hij me zou noemen.

En Ali B? :S
      donderdag 17 februari 2005 @ 20:48:29 #287
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_25132400
    Op Radio 2 noemden hij die andere vier niet op. .
    Het rijtje is inderdaad niet erg impressive, op Do en Trijntje na uiteraard. .
      zaterdag 19 februari 2005 @ 11:01:03 #288
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_25158640
    Ze moet Nederlandstalig gaan zingen
      zaterdag 19 februari 2005 @ 11:17:41 #289
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_25158875
    En hoezo dat? .
      zaterdag 19 februari 2005 @ 11:27:51 #290
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_25159006
    Vind ik erg mooi klinken
      zaterdag 19 februari 2005 @ 11:31:46 #291
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_25159055
    quote:
    Op zaterdag 19 februari 2005 11:27 schreef Christine het volgende:
    Vind ik erg mooi klinken
    Oeh, een compliment. .

Ik vond het (zeker voor zo vroeg) ook erg mooi. .
      donderdag 24 februari 2005 @ 10:31:30 #292
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_25229281
    Weet iemand waarom ze bij Noordzee haar zin eruit hebben geknipt? .
      donderdag 24 februari 2005 @ 12:09:36 #293
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_25230607
    Misschien vonden ze het niet mooi
    pi_25230634
    quote:
    Op donderdag 24 februari 2005 10:31 schreef BVO het volgende:
    Weet iemand waarom ze bij Noordzee haar zin eruit hebben geknipt? .

donderdag 24 februari 2005 @ 16:54:07 #295
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_25234655
    Echt waar.. heb hem er nu 2e keer gehoord, bij beiden keren heb ik het beginstukje gemist, dus haar ind. zin zit er misschien wel in.
    Maar in de rest van het stuk (vanaf die Within Temptation schreeuwerd) is er welgeteld 1 zin uitgeknipt.. die van Alain Clark met Hind. .
      donderdag 3 maart 2005 @ 19:00:45 #296
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_25350010
    Oh, iedereen stemt zeker even op Hind bij de 3FM Awards? .
    Ze is twee keer genomineerd; voor beste zangeres en beste single. .

http://www.3fm.nl/page/3fmawards
      donderdag 3 maart 2005 @ 22:54:10 #297
    3671 glasbak
    Sjeeskees ©®
    pi_25354115
    quote:
    Op donderdag 3 maart 2005 19:00 schreef BVO het volgende:
    Oh, iedereen stemt zeker even op Hind bij de 3FM Awards? .
    Ze is twee keer genomineerd; voor beste zangeres en beste single. .

http://www.3fm.nl/page/3fmawards

Done
      vrijdag 4 maart 2005 @ 12:37:53 #298
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_25362343
    Vanavond misschien naar een optreden. .
      zaterdag 5 maart 2005 @ 20:00:23 #299
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_25385071
    Dus niet. .

pi_25387124
    Hoe lang is ze nou al op weg naar dat 2e album????
      zaterdag 5 maart 2005 @ 22:22:11 #301
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_25387399
    Staat in de OP van deel 11. .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')