Oranje = toch weer een beetje Nederlandsquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:30 schreef BVO het volgende:
Dat is Marokkaans, Tom..
Ik vond het juist mooi, dat oranje..
Hoe kom je daar dan weer bij?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:50 schreef BVO het volgende:
Nee joh, hij heb al een vriendin (en anders is 'ie homo, met die nichtenstem)
En ze was toch pot?! Nja, in het voorjaar weten we het.
Waarschijnlijk een één of ander smakeloos Marokkaans halster.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat had ze voor een raar tuigje op haar hoofd bij de opnames van dat lied.
Nóg niet, BVO... maar wat niet is kan komenquote:
Waarbij?quote:
Misschien omdat ze Marrokaans is enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:53 schreef BVO het volgende:
[..]
En op het tweede album zou ze onder meer zingen over waarom ze nog geen vriend heeft..
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarbij?
Dat pot? Dat zei Christine.. En op het tweede album zou ze onder meer zingen over waarom ze nog gee vriend heeft.
.
Praat ze ook (zoals het hoort bij allochtonenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:54 schreef BVO het volgende:
13:00. Maar ze komt altijd (zoals het hoort bij allochtonen
) een half uur te laat ofzo.
.
http://www.hind.nl/chat/chatroom.asp
Ja, ze heeft een accent.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Praat ze ook (zoals het hoort bij allochtonen) als een zwerm bijen?
Ik? Nee hoor ze vinden me hardstikke aardigquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:57 schreef BVO het volgende:
Oh Airelle, je maakt je er niet geliefd zie ik al..
quote:"Ik snap niet waarom je mij dit n uvraagt. Mijn Nederlandse buurman vindt de problemen net zo erg als ik. Wat heeft de Marokkaanse gemeenschap met Hind te maken? Nu ik toevallig bekend ben, is mijn mening over Marokkanen opeens belangrijk. Waarom?"
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:42 schreef BVO het volgende:
Nou, dan hebje niet opgelet hoor Airelle.. Ze robeerde overal antwoord op te geven, maar de vragen gingen te snel. Ik kreeg overal direct antwoord op.
.
Op die vraag van jou had ze dit geantwoord:
*zoekt quote op.
[..].
Verzin dan ook geen antwoordquote:Op zondag 9 januari 2005 16:07 schreef BVO het volgende:
Als je je vraag 1 keer stelt en er in de 10 seconden daarna nog 20 vragen binnenkomen kan ze hem weleens over het hoofd zien..
quote:
Er staat alleen een 'quote:Op zondag 9 januari 2005 16:58 schreef BVO het volgende:
[..]. Lezen, Airelle.
.
Dit antwoord komt uit een ander interview op een soortgelijke vraag.
Nee hoor, ik ben gebleven tot Hind wegging.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:37 schreef BVO het volgende:
Ja, ik zie nu ook dat m'n eigen formulering een beetje dom was, sorry..
En ik vond d'r wel leuk. Maar goed, ik ben bevooroordeeld he..
Maar je was toch al snel weg Airelle?.
Dat is wel zo, die chaos is niets.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:44 schreef BVO het volgende:
Ik zag je na een tijdje weggaan hoor.. Was je weer teruggekomen dan? Ik ben rond 1335 weggegaan.
Maar goed, ik vind het zelf ook leuker hoor als ze gewoon spontaan en onverwachts die chat opkomt dan op zo'n vastgesteld tijdstip.
Nu was het een chaos en moest je hopen dat je vraag beantwoord werd, terwijl het anders altijd wel gezellig i.. Of nja, altijd, heb ik ook nog maar 2 keer gehad hoor
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |