De bestandsnaam is Onderweg naar Morgenquote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
De bestandsnaam is Onderweg naar Morgenhet is met het oog op morgen
![]()
BVOquote:Op woensdag 8 december 2004 18:53 schreef Hind. het volgende:
Sanneke: ik ben niet zwanger.
Een anti-Hind-mod.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:16 schreef Hind. het volgende:
Wie heeft dit topic zo laag gezet?
quote:Het nieuwe jaar is begonnen. 2005. Maar wat we zeker niet mogen vergeten is de ramp in azië, die nu al ruim 125.000 mensen het leven heeft gekost. Er moet veel hulp naar dat gebied toe. Hind was meer dan 3 weken geleden in India, en heeft mensen leren kennen die al hun bezitten zijn verloren. Om geld in te zamelen heeft Hind meegeholpen aan de actie op televisie. Dat was donderdag op Nederland twee, 19:40. Ze zong daar het liedje "you are so beautiful". Maar ook jij kunt helpen door geld te geven aan Azie. Er is een gironummer: 555. Maar ook kun je d.m.v. een sms-je te sturen geld geven. sms GEEF naar 2020. Of er screencaps komen van het programma waarin Hind zong, weten we nog niet. Omdat het niet van tevoren bekend was heb ik het gemist. De kans is daarom erg klein, maar we doen ons best. De nieuwtjes van december 2004 kun je nalezen in het archief. Iedereen een fijn 2005.
quote:In de stallen van presentator Henny Huisman wordt aanstaande woensdag een benefietconcert gehouden voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië. Onder het motto 'Noord-Holland voor Azië' treden diverse artiesten op om minimaal 20.000 euro in te zamelen voor giro 555. Onder andere Hind, Margriet Eshuijs, Imca Marina en Raffish hebben toegezegd aan het concert mee te doen.
"De beelden over kinderen die hun ouders verloren hadden en alle verhalen over zo verschrikkelijk veel doden grepen me aan. Zelf hulp verlenen kan ik niet, maar ik kan wél een avond met artiesten presenteren. Dat doe ik dus," aldus Huisman. Delen van het concert worden uitgezonden door het Shownieuws van SBS6.
Wanneer komt die uit?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:31 schreef TamaraB het volgende:
Hind zingt ook mee op de benefietsingle die wordt uitgebracht.
Had even gevraagd of ze hier 'ns langskomt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Heb Hind ook net bij TMF gezien. Ze was best wel aardig. Ik ben ook met de op de foto geweest....
Ik hoop dat de foto gelukt is
Ga 'n beetje in de camera kijken als je naast Hind staatquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:27 schreef BVO het volgende:
Uit mijn prachtige fotoboek:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/77692_04.jpg
Ervoor en erna waren m'n ogen ergens anders.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ga 'n beetje in de camera kijken als je naast Hind staat.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ervoor en erna waren m'n ogen ergens anders..
En die van haar ook.
Laat me raden, je ogen waren gericht op de nooduitgang?quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ervoor en erna waren m'n ogen ergens anders..
En die van haar ook.
Dat ik dit niet eerder heb gelezen, een en al humor in dit topic.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Laat me raden, je ogen waren gericht op de nooduitgang?
You are so beautiful ? Dat ze zong bijquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat ik dit niet eerder heb gelezen, een en al humor in dit topic.
Ik vond haar optreden gister bij TMF voor Azie een beetje tegenvallen.
(verkapte TVP)
Ik bedoelde van in de TMF Studio.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:30 schreef BVO het volgende:
[..]
You are so beautiful ? Dat ze zong bijHenny
? Dat was juist hartstikke mooi.
.
.
Zo gaat het hier al 10 delen achter elkaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat ik dit niet eerder heb gelezen, een en al humor in dit topic.
Ik had eigenlijk wel een grap verwacht over Hinds optreden in de stallen van Henny.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Laat me raden, je ogen waren gericht op de nooduitgang?
Waar? waar? waar? waar?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
Voor de geïnteresseerden.... Hind komt morgen op de chat.
.
Whahaha... daar geloof ik niets van.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:03 schreef BVO het volgende:
Maar Hind valt op blond, m'n liefste Christine..
Heb ze zelf gezegd.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whahaha... daar geloof ik niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |