Had even gevraagd of ze hier 'ns langskomt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Heb Hind ook net bij TMF gezien. Ze was best wel aardig. Ik ben ook met de op de foto geweest....
Ik hoop dat de foto gelukt is

Ga 'n beetje in de camera kijken als je naast Hind staatquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:27 schreef BVO het volgende:
Uit mijn prachtige fotoboek:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/77692_04.jpg

Ervoor en erna waren m'n ogen ergens anders.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ga 'n beetje in de camera kijken als je naast Hind staat.

quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ervoor en erna waren m'n ogen ergens anders..
En die van haar ook.

Laat me raden, je ogen waren gericht op de nooduitgang?quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ervoor en erna waren m'n ogen ergens anders..
En die van haar ook.

Dat ik dit niet eerder heb gelezen, een en al humor in dit topic.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Laat me raden, je ogen waren gericht op de nooduitgang?

You are so beautiful ? Dat ze zong bijquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat ik dit niet eerder heb gelezen, een en al humor in dit topic.
Ik vond haar optreden gister bij TMF voor Azie een beetje tegenvallen.
(verkapte TVP)

Ik bedoelde van in de TMF Studio.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:30 schreef BVO het volgende:
[..]
You are so beautiful ? Dat ze zong bijHenny
? Dat was juist hartstikke mooi.
.
.

Zo gaat het hier al 10 delen achter elkaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat ik dit niet eerder heb gelezen, een en al humor in dit topic.

Ik had eigenlijk wel een grap verwacht over Hinds optreden in de stallen van Henny.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Laat me raden, je ogen waren gericht op de nooduitgang?

Waar? waar? waar? waar?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
Voor de geïnteresseerden.... Hind komt morgen op de chat.
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |