quote:Ik heb de aflevering van afgelopen vrijdag nog niet gezien, maar hier screenshots van haar uit de eerste ronde:
van http://www.singergy.nl/evenementen/pages/eve_pg_sv/eve_pg_sv_huidig/sv02_solistenenartiesten.html
Hind Laroussi
Het begon tijdens de musical-uitvoering van groep 8. Hind Laroussi zong en acteerde voor het eerst in het openbaar en deed iedereen, inclusief zichzelf, versteld staan van haar talenten. Kort daarna besloot ze om haar stem te laten scholen en ging ze op zangles.
Op de middelbare school trad ze op tijdens talloze muziek- en ouderavonden en volgde ze cabaretlessen. Maar het bleef niet bij schooloptredens. Vele malen trad de zeventienjarige Goudse inmiddels op in de Goudse Schouwburg. Haar unieke zangtalent bleef niet onopgemerkt. Ze kreeg onder andere een uitnodiging om te zingen tijdens de TMF-dancemasters party of the year in Duitsland. Dat alles resulteerde in een belangrijke rol in Tracks, een eigentijdse theatervoorstelling gemaakt op basis van de creatieve inbreng van zestien speciaal geselecteerde jongeren, die de voorstelling ook zelf uitvoeren. Tracks doet een intensief beroep op de talenten van deze jongeren op zowel toneel, zang als dans-gebied. Precies de omgeving waarin het talent van Hind zich kan tonen. Tracks heeft inmiddels tientallen voorstellingen achter de rug en loopt nog door tot eind van het jaar.Ook op nationaal niveau trad Hind voor het voetlicht. Ze deed mee aan de voorrondes van de Soundmixshow 2002. En natuurlijk haalde ze de landelijke TV-finale, waarin ze te bewonderen was als Vanessa Williams. Hind is onlangs doorgedrongen tot de laatste 70 (van de 8.000!) talenten van het TV-programma Idols.
Hind kan diverse stijlen aan, doordat haar stembereik erg groot is. Ze is even goed thuis in R&B en Pop als in Fado. Ze experimenteert volop met verschillende muziekstijlen in verschillende talen als bijvoorbeeld het Arabisch en Portugees. Een van haar ambities is een rol in een grote musical.
(deze kunnen pas komen als de site van _wie weer online is)
ze was tenminste dat mooie meisje in dat marrokaanse gewaad dat fame zong!
Is voor mij samen Zosja en Jim de grote favoriete!
Hind
quote:Nu weer wel zie ik.. maar daarnet kon ik hem een half uurtje niet bereiken
Op maandag 2 december 2002 12:01 schreef _wie het volgende:
Mijn site is wel online toch?Ik zal er wat pics tegen aangooien...
quote:raar geen idee hoe het komt, misschien te veel traffic of zo
Op maandag 2 december 2002 12:04 schreef Stranger het volgende:[..]
Nu weer wel zie ik.. maar daarnet kon ik hem een half uurtje niet bereiken
quote:Ja, iedereen leeched natuurlijk als de pleuris van jou!!
Op maandag 2 december 2002 12:07 schreef _wie het volgende:[..]
raar geen idee hoe het komt, misschien te veel traffic of zo
quote:ja en niet zo'n beetje zie oa het plaatje
Op maandag 2 december 2002 12:08 schreef Stranger het volgende:[..]
Ja, iedereen leeched natuurlijk als de pleuris van jou!!
er zijn jammergenoeg weinig sites met screenshots ed.
maar ik heb ze nu opgeslagendus als ie ooit weer offline is kan ik tenminste nog steeds genieten van
Hind
maar ja ik vind het wel leuk om te doen, dus ze blijven wel komen!
quote:Nou dat valt wel mee. Ze moet wel even normale kleren aandoen en de eerste keer zag ze er een stuk beter uit. Haar haar zat de tweede keer maar vaag.
Op maandag 2 december 2002 16:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geweldig mens. Ze heeft ook de uitstraling van een ster!
Kijk maar es:
http://www.idols-hind.cjb.net/
quote:Hmmm... sinds 13 november 2002 is het domein hind.nl geregistreerd. Kweet niet, maar zou dat wat betekenen?
Op maandag 2 december 2002 18:06 schreef Christine het volgende:
Ik ga even ordinair reclame maken, want voor Hind staat haar fansite onlineKijk maar es:
http://www.idols-hind.cjb.net/
quote:Ligt eraan door wie die naam geregistreerd is... als het door Henk-Jan Smits is dan zegt het wel iets...
Op dinsdag 3 december 2002 02:21 schreef Sandee.TV het volgende:[..]
Hmmm... sinds 13 november 2002 is het domein hind.nl geregistreerd. Kweet niet, maar zou dat wat betekenen?
quote:Zou iemand met een oversschot aan vrije tijd dit niet eens kunnen uitzoeken?
Op dinsdag 3 december 2002 09:10 schreef schwa78 het volgende:[..]
Ligt eraan door wie die naam geregistreerd is... als het door Henk-Jan Smits is dan zegt het wel iets...
Echt de engie die er een beetje anders bij liep maar wel op een mooie manier, ik hoop dat ze doorgaat!
quote:Ik heb geen overschot aan vrije tijd, maar na 5 seconden zoeken kwam ik op deze informatie over het domein hind.nl
Op dinsdag 3 december 2002 09:16 schreef Elbutre het volgende:[..]
Zou iemand met een oversschot aan vrije tijd dit niet eens kunnen uitzoeken?
quote:Is gewoon door haarzelf geregistreerd dus.
Rights restricted by copyright. SeeDomain name:
hind.nl (second domain)Organisation:
Laroussi Consult
Administrative Contact:
T P.C.M. Laroussi Tahiri
Technical Contact:
Nederhost Beheer
Registrar:
Nederhost /pDomain Nameservers:
ns1.nederhost.nl 213.239.147.2
ns2.nederhost.nl 213.239.147.4Domain first registered: 13-11-2002
Record last updated: 13-11-2002