quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:32 schreef BVO het volgende:
Dat zal ze leuk vinden om te lezen, Dada..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:08 schreef BVO het volgende:
Oh ja.
Hind is verhuisd.
Ik dacht, ik meld het ff..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:08 schreef BVO het volgende:
Oh ja.
Hind is verhuisd.
Ik dacht, ik meld het ff..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:33 schreef Timmai het volgende:
[..]
want.. ze neemt de telefoon niet meer op?
quote:Op zondag 5 december 2004 14:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
"Hallo, met Hind."
"Hoi Hind, met Bo..."
"G_&%#domme hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat je me met rust moet laten!!! Was dat straatverbod nog niet genoeg? Vuile (&%$ nog 1 keer en ik laat je voorgoed opsluiten!"
Kuch!!quote:Op zondag 5 december 2004 20:37 schreef BVO het volgende:
Ik heb d'r adres nog niet eens..
Wel d'r postbusadres, maar daar kan ik weinig mee..
Ahum!quote:
quote:Op zondag 5 december 2004 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
"En als je ook maar 1 fansite durft te maken wurg ik je!"
Nou BVO, heb je ons nu iets te zeggen?quote:Op maandag 6 december 2004 19:18 schreef Sanneke het volgende:
er werd net bij Wout op BNN verteld dat Hind zwanger is..serieus, geen geintje! (althans, het werd echt gezegd)
Klopt, beslissing komt van Hind uit en is in goed overleg genomen.quote:Op maandag 6 december 2004 19:00 schreef marky het volgende:
Ik heb begrepen dat Hind weg is bij AT Productions. Wat zou daar gebeurd zijn?
Edit: het staat op haar site, per 31/12/04
Ik kan het mij wel voorstellen. Anderhalf jaar zingen op bedrijfsfeesten en zien dat Boris en Jim wel met eigen band mogen touren langs de theaters.quote:Op maandag 6 december 2004 21:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt, beslissing komt van Hind uit en is in goed overleg genomen.
Een marginaal deel van haar optredens zijn bedrijfsfeesten.quote:Op maandag 6 december 2004 22:16 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan het mij wel voorstellen. Anderhalf jaar zingen op bedrijfsfeesten en zien dat Boris en Jim wel met eigen band mogen touren langs de theaters.
hier is nog geen antwoord op gegevenquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze leest toch mee?
(Waaruit maakte je dat op eigenlijk? Zei ze iets over mij?)
Ze heeft talent genoeg ja voor die wereld.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie Hind net zoals Jamai wel in het musicalwereldje verschijnen. Er is gewoon geen publiek voor haar muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |