je kunt ook overdrijvenquote:Alweer het achtste deel in de succesreeks van de meest talentvolle artiest uit twee jaar Idols, de 19 jarige Hind Laroussi Tahiri
Hind zingt Boris van het podium af.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
je kunt ook overdrijven.
Dacht ut niet.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind zingt Boris van het podium af.
Boris kan alleen maar zo'n geknepen stemmetje opzetten, hij heeft bij lange na niet de power die Hind heeft.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dacht ut niet.![]()
tuurlijkquote:Op zondag 2 mei 2004 14:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind zingt Boris van het podium af.
Kijk vooral niet verder dan je neus lang is...quote:Op zondag 2 mei 2004 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hind komt niet verder dan portugese fado's
Je hebt meerdere muziekstijlen, meerdere zangstemmen. De een houdt meer van Boris z'n stem, de ander meer van Hinds stem.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Boris kan alleen maar zo'n geknepen stemmetje opzetten, hij heeft bij lange na niet de power die Hind heeft.
Nee, maar iedere keer als ik haar bij Stenders of Barend & Van Dorp hoor/zie langskomen, zingt een fado of gaat het erover. Nou, dan ben je echt een veelzijdig artiestquote:Op zondag 2 mei 2004 14:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Kijk vooral niet verder dan je neus lang is....
Ik zal het je maar vertellen: ze kan meer dan alleen fado.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, maar iedere keer als ik haar bij Stenders of Barend & Van Dorp hoor/zie langskomen, zingt een fado of gaat het erover. Nou, dan ben je echt een veelzijdig artiest.
Het is erg jammer dat ik dan van die andere muziekstijlen niets hoor. Zie ook mijn vorige post.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zal het je maar vertellen: ze kan meer dan alleen fado.
Het toont juist originaliteit en klasse dat ze het aandurft om diverse muziekstijlen, zoals ook fado, te zingen.
Dan kijk je, zoals ik ook al eerder zei, niet verder dan je neus lang is. Twee weken geleden was ze bijvoorbeeld nog bij Kaft, wat ze zong was niet de fadoquote:Op zondag 2 mei 2004 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is erg jammer dat ik dan van die andere muziekstijlen niets hoor. Zie ook mijn vorige post.
IDD, liggen er niet veel wakker van.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:27 schreef TimmyAsd het volgende:
Vindt Hind een prachtstem hebben.. maar die liedjes... opzich wel mooi.. maar zo kom je natuurlijk niet verder..
en met jou de rest van de wereld.. en dat maakt haar nou niet bepaald succesvol..quote:Op zondag 2 mei 2004 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
IDD, liggen er niet veel wakker van.
Ze verdient er toch nog een leuk zakcentje mee.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
en met jou de rest van de wereld.. en dat maakt haar nou niet bepaald succesvol..
Met een paar optredens in wat programma's kom je niet echt verder.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan kijk je, zoals ik ook al eerder zei, niet verder dan je neus lang is. Twee weken geleden was ze bijvoorbeeld nog bij Kaft, wat ze zong was niet de fado.
ow zeker.. ze zal binnenkort al wel binnen zijn.. maar met haar muziek kom je gewoon niet verder..quote:Op zondag 2 mei 2004 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze verdient er toch nog een leuk zakcentje mee.![]()
Ze staat al een half jaar in de Album Top 50, echt slecht verkoopt haar CD dus ook niet. Daarnaast heeft ze minstens 10 optredens per week, die voor rond de 3300 euro per half uur de toonbank over gaan. Slecht verdienen doet ze dus niet.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met een paar optredens in wat programma's kom je niet echt verder.
De muziek die ze zingt, verkoopt amper.
En dan is zo'n Edison leuk, maar daaraan verdienen de platenmaatschappijen vrij weinig. En dat was juist de opzet van Idols ...
Het is geen kunst om in de album top 50 te komen.... je hoeft daar niet zo gek veel voor te verkopen..quote:Op zondag 2 mei 2004 14:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze staat al een half jaar in de Album Top 50, echt slecht verkoopt haar CD dus ook niet. Daarnaast heeft ze minstens 10 optredens per week, die voor rond de 3300 euro per half uur de toonbank over gaan. Slecht verdienen doet ze dus niet.
Daarnaast zijn er wel degeleijk heel veel mensen in haar muziek geïnteresseerd, maar als je zoals eerder gezegd niet verder kijkt dan je neus lang is zal je dat niet merken nee.
Een half jaar lang er nonstop instaan wil nou niet zeggen dat je cd slecht verkoopt.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het is geen kunst om in de album top 50 te komen.... je hoeft daar niet zo gek veel voor te verkopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |