Idols - Hind
HIND! Hét idool! (deel 2)
Hind deel 3. Idol is nog een understatement!
Idols - Hind (deel 4) - Nog steeds hét idool! -
Hind deel 5 Waar blijft ze nou?
[Dit bericht is gewijzigd door BVO op 13-01-2004 22:27]
[Dit bericht is gewijzigd door Linz op 13-01-2004 22:22]
quote:Ik weet niet
Op dinsdag 13 januari 2004 22:21 schreef Linz het volgende:
is het niet sherezade?
quote:Dank je wel
Op dinsdag 13 januari 2004 22:25 schreef schatje het volgende:
Mooie openingsposter.
quote:Soms hebben talenten een duwtje in de rug nodig om door te breken. Als band kan het op eigen kracht nog wel lukken door veel en overal op te treden. Als solo artiest kom je er vandaag de dag niet meer zonder voorgeproduceerd marketinggedoe. Volgens mij was Anouk de laatste en zelfs die brak door met een gelikt rocknummertje geschreven door Barry Hay.
Op woensdag 14 januari 2004 06:50 schreef Cashmyra het volgende:
Laten we hopen dat we in 2008 al van haar af zijn zeg, net als die andere niet-winnaars-maar-lekker-toch-een-cd-tje-uitgebracht-mensen.
quote:En dat allemaal omdat je website er destijds is afgegooid?
Op woensdag 14 januari 2004 10:24 schreef Christine het volgende:
Wederom een topic titel met te veel eerZe blijft gewoon een trut
althans als mijn hersenen mij niet in de steek hebben gelaten
quote:Het klopt dat ze toentertijd idd wat onsympathiek naar dr fans over kwam, maar dit heeft ze de laatste tijd absoluut goedgemaakt. Na optredens neemt ze doorgaans uitgebreid de tijd voor handtekeningen e.d., ze verschijnt vaak op de chat op haar site en is de laatste tijd een stuk minder arrogant (voor zover ze dat al was).
Op woensdag 14 januari 2004 12:51 schreef schatje het volgende:
Ik vind Hind ook niet veel aan. Misschien is dat ook gekomen doordat ze na de live uitzendingen niet veel tijd had voor fans, en Jamai en Jim bijvoorbeeld weer wel. Dat vind ik dan niet echt sympathiek.
quote:Ik denk dat we dan, zoals HJ Smits ook al zei, wel vergeten zullen zijn dat ze uit Idols voorkomt, vergelijkbaar met Marco Borsato en de Soundmixshow. Als het niet tegenzit in de komende jaren, heeft Hind gewoonweg een grote kans om ver te komen.
Op dinsdag 13 januari 2004 22:38 schreef Vamos het volgende:
Nu maar hopen dat we in 2008 aan deeltje 24 toe zijn en dit niet haar laatste deel is...
quote:Ik vind de foto met Gordon niet zo, de cover van 'Weak' vind ik wel heel erg mooi.
Hind te gast bij GordonMaandag was Hind te gast bij Gordon tijdens diens programma op Noordzee FM. Ze bracht daar onder meer de nieuwe single 'Weak'. Hieronder een plaatje van Hind in gezelschap van de populaire zanger/presentator.
'Weak' op 10 februari in de winkel
We hebben er langer dan verwacht op moeten wachten, maar 10 februari is het dan eindelijk zover. Die dag ligt Hind's 2de single 'Weak' in de winkel. De opvolger van 'Summer All Over Again' zal het dankzij jullie steun ongetwijfeld weer goed doen in de hitlijsten. Vanaf volgende week zal het nummer trouwens al op de radio te horen zijn en een van de komende dagen wordt in het buitenland de videoclip opgenomen. Die zal einde deze maand in premičre gaan op tv.
quote:Daar heeft ze ook geen make-up op.
Op woensdag 14 januari 2004 18:16 schreef BVO het volgende:
Ik vind de foto met Gordon niet zo
quote:Dat ziet er raar uit.
Op woensdag 14 januari 2004 18:46 schreef Christine het volgende:
Daar heeft ze ook geen make-up op.
quote:Hmm, dat is het niet echt, tis meer dat ik dr daar gewoon een echt bolle kop vind hebben.
Op woensdag 14 januari 2004 18:46 schreef Christine het volgende:[..]
Daar heeft ze ook geen make-up op.
quote:Dus ik had het toch goed?
Op woensdag 14 januari 2004 18:58 schreef -Carioca- het volgende:[..]
Misschien volslagen offtopic, maar het is toch echt Sheherazade
Voorbeeld: Hier of even googelen.
quote:Ik kan zo niet opmaken wat de originele TT was, maar als ik het zo teruglees lijkt het er wel op
Op woensdag 14 januari 2004 18:59 schreef BVO het volgende:[..]
Dus ik had het toch goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |