Alweer het zevende topic over de enige echte winnaar van Idols 1, Hind
![]()
. Na twee redelijk succesvolle singles en een album dat het nog steeds goed doet, is Hind niet meer te stoppen. Over een maandje komt haar derde single uit, waarschijnlijk wordt het de prachtige ballad Sure As.
Voorgaande topics:Idols - HindHIND! Hét idool! (deel 2)Hind deel 3. Idol is nog een understatement!Idols - Hind (deel 4) - Nog steeds hét idool! -Hind deel 5 Waar blijft ze nou?Hind: Een moderne Sheherazade (deel 6)Zoals in dat laatste topic al te lezen is, ben ik gisteren naar een optreden van Hind geweest. En wat voor een optreden. Elke Hind-criticus had het moeten zien, ik weet zeker dat niemand meer over haar kwaliteiten zou durven twijfelen.
Ze zong echt heerlijk, ook uptempo-nummers als Bad Girls, I'm so excited en Walkin' kon ze nu zonder problemen aan. Ze zag er echt onwaarschijnlijk mooi uit (d'r geweldige figuur kwam er goed in uit, dik is ze absoluut niet
![]()
) en, dat verbaasde zelfs mij, ze bleek ook nog eens heel goed te kunnen dansen. Daarnaast bleek uit de manier waarop ze zich op het podium gedroeg, met de fans omging en ze tussen haar nummers door praatte dat ze een echte ster aan het worden is.
Ze zong de nummers Feel, Bad Girls, Weak, Walkin', Last Dance (waarbij ze mij op het podium nam
![]()
), I'm so excited, Summer all over Again en ten slotte Sure As, dat waarschijnlijk haar nieuwe single wordt.
Hind nam me dus het podium op. Ze keek al een paar keer heel
![]()
mijn kant op, en op een gegeven moment komt ze voor me staan en steekt ze haar hand uit. Ik verbaasd natuurlijk, waarop zij knikte en ik haar hand maar pakte
![]()
. Was me echt doodgeschrokken, dus van dat dansen kwam weinig terecht geloof ik
![]()
. Ze kwam nog voor me staan, draaiend met haar heupen en weet ik veel wat allemaal. Ze bleef me heel de tijd zo diep aankijken, ik werd er echt doodnerveus van
![]()
.
Aan het eind van het nummer lachtte ze weer naar me, gaf me een hand-
![]()
en bedankte me.
Was echt een avond om nooit te vergeten
![]()
. Had helaas geen fototoestel bij me
![]()
, maar zodra er op haar site foto's ervan staan post ik ze uiteraard
![]()
.
![]()
Hind's album Around the World ligt uiteraard nog in de winkel. Prachtig album.[ Bericht 1% gewijzigd door BVO op 16-04-2004 14:09:31 ]