Het is dus idd Sure As, de release wordt echter steeds weer vooruit geschovenquote:Na twee redelijk succesvolle singles zal over een kleine maand de derde single van haar album Around the World uitkomen, waarschijnlijk de prachtige ballad Sure As in een licht bewerkte vorm.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:50 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat ik de albumversie ook beter vond. Sure As is een typische ballad, zoals het op de cd ook is. Zoals ze het net speelde (en het waarschijnlijk op single uitkomt) is het meer uptempo gemaakt, terwijl ik het nummer er niet echt voor geschikt vind..
Maar goed, als ik het vaker hoor zal ik hem wel weervinden.
We hebben het nog zo vaak gezegdquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer, gemist, ik had het graag gezien.
Nee mokkels.nl is niet erg snel deze keer met de caps...quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:13 schreef BVO het volgende:
Svurbo, heb je nog caps?.
Hind heeft twee kinnenquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:18 schreef BVO het volgende:
Nog meer caps van maandag.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk, die loensende blik op de eerste fotoquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:18 schreef BVO het volgende:
Nog meer caps van maandag.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:41 schreef Dizer het volgende:
Leuke TT Svurno
Maladjusted en Hind en Krezip op 1 podium en ik kan niet gaan
Iddquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Leuk, die loensende blik op de eerste foto![]()
![]()
Wat is het adres?quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:32 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ook een Hind-Fansite maken
Eerst foto's verzamelenquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is het adres?.
Ik word lid.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Idd.
Vandaag niksquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Wat heb jij gedronken vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|