Nee, ik vind dat ze zeker niet lelijk is en haar stem is nog veel mooier!
En Hind...... ach....... toch was ze zaterdag één SMS'je waard, evenals vele anderen.
quote:Ik hoop heel erg dat het de mensen om meer gaat dan verkoopcijfers alleen..
Op dinsdag 14 januari 2003 00:58 schreef schatje het volgende:
Een jongen, zeker Jim, verkoopt toch beter als idool.
quote:Zo is de formule nu eenmaal, dus harstikke commercieel.Maar je hebt wel gelijk, het zou eigenlijk om meer moeten gaan dan dat.
Op dinsdag 14 januari 2003 00:59 schreef sweek het volgende:[..]
Ik hoop heel erg dat het de mensen om meer gaat dan verkoopcijfers alleen..
![]()
quote:Jim zou je idd kunnen vergelijken met bijv. de Backstreet Boys, Hind is dan meer een Diana Ross (ofzo). Tenminste, dat denk ik.
Op dinsdag 14 januari 2003 00:59 schreef sweek het volgende:
Ik hoop heel erg dat het de mensen om meer gaat dan verkoopcijfers alleen..Ik denk trouwens dat zij op lange termijn veel meer zou kunnen verkopen. Jim zie ik niet al te lang blijven.
en ja wat er tussen Hind & Jamai speelt,
dat hou ik nog ff geheim
quote:Leuk, weer zo'n Fokker die zich voordoet als BN'er!
Op dinsdag 14 januari 2003 10:24 schreef Henkjan_Smits het volgende:
inderdaad,
we hebben onze deelnemers kaartjes gegeven voor de premiere van 8 mile.en ja wat er tussen Hind & Jamai speelt,
dat hou ik nog ff geheim
Het wachten is op Bonnie St.Clair!
Maar Hind is en
quote:ik ben geen echte idols fan... maar was Jamai niet die homo?
Op dinsdag 14 januari 2003 10:23 schreef Stranger het volgende:
Heeft iemand screenshotjes van HVNL van gisteren?? Jamai kwam daar aan het woord en hij stond arm in arm/hand in hand/armen om schouders met, ja wel: Hind!!!! het ging allemaal snel en ik zag het pas om half 6 vannacht dus helemaal opletten deed ik niet
quote:[offtopic]ik haat usertjes zoals jij en oa Christine vd Horst![/offtopic]
Op dinsdag 14 januari 2003 10:24 schreef Henkjan_Smits het volgende:
inderdaad,
we hebben onze deelnemers kaartjes gegeven voor de premiere van 8 mile.en ja wat er tussen Hind & Jamai speelt,
dat hou ik nog ff geheim
Wat is er mis met mij? Ik ben maar een presentatrice die toevallig ook op Fok! zit, maar ik heb me geregistreerd om gezellig met jullie leuke babbelpraatjes mee te doen. Dat is toch niet erg?
Ik vind Hind trouwens ook heel erg leuk. En het is een lieve meid, ik heb haar laatst gesproken, echt heel erg lief.
Lieve groetjes,
Christine.
quote:Ow Fok!!
Op dinsdag 14 januari 2003 20:15 schreef ChristinevdHorst het volgende:
Hallo lieve 2Mini,Wat is er mis met mij? Ik ben maar een presentatrice die toevallig ook op Fok! zit, maar ik heb me geregistreerd om gezellig met jullie leuke babbelpraatjes mee te doen. Dat is toch niet erg?
Ik vind Hind trouwens ook heel erg leuk. En het is een lieve meid, ik heb haar laatst gesproken, echt heel erg lief.Lieve groetjes,
Christine.
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 23:04 schreef 2Mini het volgende:[..]
Ow Fok!!
Search je op je naam ofzo??
quote:ik haat mensen die tekenfilmfiguren misbruiken in hun icoon
Op dinsdag 14 januari 2003 18:48 schreef 2Mini het volgende:[..]
[offtopic]ik haat usertjes zoals jij en oa Christine vd Horst![/offtopic]
Ik zal eens kijken of ik de foto kan inscannen.... getver....
quote:Nee, wellicht zijn al die BN-nepfokkertjes wel van een en dezelfde persoon
Op dinsdag 14 januari 2003 23:04 schreef 2Mini het volgende:[..]
Ow Fok!!
Search je op je naam ofzo??
Jammer dat ie niet grappig is.
quote:Ik ben wel erg benieuwd! Oh, ik kan Idols Magazine natuurlijk ook zelf kopen.
Op woensdag 15 januari 2003 13:44 schreef Christine het volgende:
Gateverdarre, Hind staat in Idols Magazine met een make-over waardoor ze heel veel op J.Lo moet gaan lijken... het ziet er echt HEEL erg wannabe uit, en dan druk ik het nog zachtjes uit. Hind was bij mij alweer heel wat treetjes gestegen, maar nu valt ze er minstens tien terug
Ik zal eens kijken of ik de foto kan inscannen.... getver....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |