abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23837903
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:53 schreef Hind. het volgende:
Sanneke: ik ben niet zwanger.
Hoe is jouw relatie met Bob (o.b.a. BVO)? Zeg maar "ik heb hem gezien op mijn concerten" of "hij ligt weleens voor de deur bij mijn huis" enz.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_23838004
DaDa: wat een persoonlijke vraag!
  woensdag 8 december 2004 @ 19:03:01 #103
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23838084
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:56 schreef Dada het volgende:

[..]

Hoe is jouw relatie met Bob (o.b.a. BVO)? Zeg maar "ik heb hem gezien op mijn concerten" of "hij ligt weleens voor de deur bij mijn huis" enz.

DaDa noemt ze jou.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_23838114
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:00 schreef Hind. het volgende:
DaDa: wat een persoonlijke vraag!
Ja m’n neus. Kom op nou niet preuts zijn he, daar verkoop je geen platen mee Dus vertel op

Het is trouwens Dada
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_23838226
Dada (nu wel goed;)): nee, hij heeft nog nooit voor mijn deur gelegen!
pi_23838289
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:08 schreef Hind. het volgende:
Dada (nu wel goed;)): nee, hij heeft nog nooit voor mijn deur gelegen!
Ja

Oké maar jullie bellen wel? Ontmoeten elkaar buiten de feestelijkheden om? Eerlijk antwoorden he Hind, je weet wat Allah doet met leugenaars.
pi_23838415
Dada: mijn privé-leven is privé!;)
pi_23838440
Nou BVO met die intelligente antwoorden krik je het imago van Hind wel op
pi_23838512
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:16 schreef Hind. het volgende:
Dada: mijn privé-leven is privé!;)
Ik vraag alleen of je Bobbie weleens spreekt buiten de concerten om? Dat kun je toch wel beantwoorden? Ik vraag niet of hij je weleens van achteren doorboort ofzo
  woensdag 8 december 2004 @ 19:45:48 #110
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23839049
Een nieuwe user genaamd Hind
Wat hinderlijk

Maar goed, BVO Hind vertel eens waarom je geen fansite wilde?
pi_23839079
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:45 schreef Christine het volgende:
Maar goed, BVO Hind vertel eens waarom je geen fansite wilde?
Is dat niet wat te privé
pi_23839215
Wat leuk, Hind is een kloon van mij. .
  woensdag 8 december 2004 @ 20:25:43 #113
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23839679
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat leuk, Hind is een kloon van mij. .
Hind's beroep: zwangeres

Ik vind dat klonen-gedoe wel een beetje hinderachtig hoor
pi_23840340
Weet gewoon niks te zeggen... tvp
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  woensdag 8 december 2004 @ 21:17:35 #115
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23840895
Hind stond vandaag centraal in de rubriek "Mijn Idool" in het Algemeen Dagblad.
quote:
Rubriek AD Kids - Mijn Idool

Hind voelt zich zelfverzekerder
Door Marjorie Tjon a Fong

Gouda is niet alleen de stad van stroop-wafels, maar ook de woonplaats van ex-Idool Hind (19). AD Kids mocht aanschuiven.

Hinds nieuwe cd Around the World.

Vera Klaasen (13), Jenneke Baart (11) en Kelly in 't Veld (11) vragen haar daar het hemd van het lijf: over haar nieuwe album, haar zussen, spieken en over Tweetie de Derde.

Vera: Kun je al wat vertellen over je nieuwe cd?

Ik ben nu druk bezig met het uitkiezen van liedjes voor mijn nieuwe cd, die waarschijnlijk volgend voorjaar klaar is. Deze cd laat meer van mezelf zien. Het is een mix van moderne popmuziek met Arabische invloeden. Misschien vergelijkbaar met Shakira, maar ik heb wel duidelijk mijn eigen stijl. Qua zang ben ik zelfverzekerder geworden. Ik heb meer gezien, meer meegemaakt en weet ook beter welke nummers ik wil zingen. Ook schrijf ik nu zelf liedjes. Daar gaat best veel tijd in zitten. Bijvoorbeeld over Marokko. Over hoe het voelt als je daar bent, want het is toch mijn tweede thuis. Een keer per jaar zie ik daar mijn lieve opa en mijn familie.

Jenneke: Wat is je leukste Idols-ervaring?

Ik was 17 jaar en alles was nieuw. Het leukste was het 'keten' na een lange dag repeteren. Eigenlijk moesten we vroeg naar bed. Maar daar hadden we geen zin in. We bestelden pizza en gingen met zijn allen nog zingen, gek doen.

Kelly: Heb je vóór Idols al gezongen?

Toen ik 13 was, zong ik al in een musical in groep acht. Mensen spoorden me aan iets met mijn stem te doen. Ik volgde cabaretlessen en deed ook aan talentenjachten mee. Lange tijd was ik bang de boot te missen. Andere leeftijdsgenoten braken wel door, en ik was bang over te blijven en pas op mijn 20ste te worden ontdekt. Maar toen kwam Idols en raakte alles in een stroomversnelling.

Vera: Ben je zenuwachtig tijdens een optreden?

Bij een optreden met weinig mensen ben ik wel een beetje zenuwachtig. Dan lijkt het alsof je kritischer wordt bekeken. Maar met een groot publiek geeft het juist een kick: 'Wow, zoveel mensen!'. Bij de Nijmeegse Vierdaagse stond bijvoorbeeld het hele plein vol. Dat is genieten.

Kelly: Kun je goed met je zussen opschieten

Ik heb twee zussen van 25 en 20 jaar. Mijn oudste zus woont niet meer thuis. Mijn jongste zus en ik wonen nog bij mijn ouders in Gouda. Mijn jongste zus Mouna danst mee tijdens mijn optreden en geeft me dansles. Ze is erg perfectionistisch en ik moet alles wel 10.000 keer oefenen. Maar goed, we zijn allebei ambitieus. En ook onze stemmen lijken op elkaar. Als we melig zijn, nemen we mensen in de maling. Dan kom ik aan de telefoon in plaats van Mouna en doe ik alsof ik mijn zus ben.

Jenneke: Wat zijn je hobby's?

Tien jaar lang deed ik aan atletiek. Hardlopen vind ik nog steeds fijn. En ik krijg dansles van mijn zus. Ik probeer drie keer per week te oefenen. Daar krijg je ook een goede conditie van.

Winkelen is niet leuk meer. Niet omdat ik word aangegaapt, dat valt in Gouda wel mee. Maar als ik echt iets nieuws nodig heb voor een optreden, dan is het stressen omdat je écht iets moet vinden.

Kelly: Heb je een huisdier?

Al vier jaar heb ik een parkiet, Tweetie de Derde. Helaas heeft hij al twee voorgangers gehad. Tweetie is erg lief. Hij geeft kusjes en komt ook aan tafel als we gaan eten. Op mijn schouder snoept hij dan wat cruesli mee.

Jenneke: Spiekte je vroeger op school?

Regelmatig had ik een briefje in mijn etui of schreef ik teksten op mijn hand. Ik had een hekel aan wiskunde, maar was erg goed in talen. En muziek en gym waren ook favoriet.

Vera: Hoe is het om op de voorkant van een tijdschrift te staan?

Te gek om jezelf zo terug te zien. Maar ik besef ook hoe hard het is gegaan. Sterren die je vroeger op tv zag of waar je vroeger tegenop keek, geef je nu een hand. Zo had ik vorige week nog een onderonsje met de zanger Lee Towers.

Kelly: Wat is je leukste herinnering van vroeger?

Toen ik een jaar of 7 was, was ik op op de bruiloft van de dochter van een kennis. Ik was bruidsmeisje en droeg een prachtige jurk. Die heb ik nog steeds. Mijn zussen baalden, want die hadden niet zulke mooie kleding aan. Overdag was ik bij de fotosessie en werd ik erg in de watten gelegd.

's Avonds was er een feest met een buikdanseres én Lee Towers. Nog steeds heb ik een foto waarop ik naar hem opkijk met een blik: dit wil ik later ook! Het raakt me dat ik hem nu als een collega kan aanspreken.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 8 december 2004 @ 21:30:18 #116
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23841218
quote:
Zo had ik vorige week nog een onderonsje met de zanger Lee Towers.
Wel verdacht dat daarna de roddel kwam dat ze zwanger is...
pi_23844719
Lee is wel een ouwe snoepert ja. .
pi_23847086
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:45 schreef Christine het volgende:
Een nieuwe user genaamd Hind
Wat hinderlijk
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_23847097
quote:
Op woensdag 8 december 2004 06:35 schreef Svensational het volgende:

[..]

BVO, Christine en ik worden genegeerd
En Dada nu ook
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 12 december 2004 @ 20:13:05 #120
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23926551
Straks om 21:00 bij Miljoenenjacht. .
pi_23927589
Wat moet ze daar nou weer dan, een koffertje vasthouden?
That's all folks!
pi_23927609
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:13 schreef BVO het volgende:
Straks om 21:00 bij Miljoenenjacht. .
Shit, dat wou ik net gaan kijken
  maandag 13 december 2004 @ 17:42:55 #123
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23945990
Nou, dat was ook maar kort. .
pi_23946572
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:42 schreef BVO het volgende:
Nou, dat was ook maar kort. .
Kort maar hevig ... had d'r al een tijdje niet gezien ...
Maar oh,...
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_23954943
Dank je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')