Kort maar hevigquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:17 schreef BVO het volgende:
Around the World is eindelijk goud geworden..
Dat zijn pas mooie foto's van haar.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien kan ze wel beter een andere avatar nemen. Eén van deze bijvoorbeeld:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Fijn dat je even waarschuwtquote:Op woensdag 15 december 2004 17:50 schreef BVO het volgende:
Voor wie het gemist heeft; op www.radio1.nl is de stream van "Met het oog op morgen" te beluisteren. Eerste nummer van d'r begint rond 7:57..
De bestandsnaam is Onderweg naar Morgenquote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
De bestandsnaam is Onderweg naar Morgenhet is met het oog op morgen
![]()
BVOquote:Op woensdag 8 december 2004 18:53 schreef Hind. het volgende:
Sanneke: ik ben niet zwanger.
Een anti-Hind-mod.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:16 schreef Hind. het volgende:
Wie heeft dit topic zo laag gezet?
quote:Het nieuwe jaar is begonnen. 2005. Maar wat we zeker niet mogen vergeten is de ramp in azië, die nu al ruim 125.000 mensen het leven heeft gekost. Er moet veel hulp naar dat gebied toe. Hind was meer dan 3 weken geleden in India, en heeft mensen leren kennen die al hun bezitten zijn verloren. Om geld in te zamelen heeft Hind meegeholpen aan de actie op televisie. Dat was donderdag op Nederland twee, 19:40. Ze zong daar het liedje "you are so beautiful". Maar ook jij kunt helpen door geld te geven aan Azie. Er is een gironummer: 555. Maar ook kun je d.m.v. een sms-je te sturen geld geven. sms GEEF naar 2020. Of er screencaps komen van het programma waarin Hind zong, weten we nog niet. Omdat het niet van tevoren bekend was heb ik het gemist. De kans is daarom erg klein, maar we doen ons best. De nieuwtjes van december 2004 kun je nalezen in het archief. Iedereen een fijn 2005.
quote:In de stallen van presentator Henny Huisman wordt aanstaande woensdag een benefietconcert gehouden voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië. Onder het motto 'Noord-Holland voor Azië' treden diverse artiesten op om minimaal 20.000 euro in te zamelen voor giro 555. Onder andere Hind, Margriet Eshuijs, Imca Marina en Raffish hebben toegezegd aan het concert mee te doen.
"De beelden over kinderen die hun ouders verloren hadden en alle verhalen over zo verschrikkelijk veel doden grepen me aan. Zelf hulp verlenen kan ik niet, maar ik kan wél een avond met artiesten presenteren. Dat doe ik dus," aldus Huisman. Delen van het concert worden uitgezonden door het Shownieuws van SBS6.
Wanneer komt die uit?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:31 schreef TamaraB het volgende:
Hind zingt ook mee op de benefietsingle die wordt uitgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |