Kom, kom... kan best natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:13 schreef BVO het volgende:
Jij en ik samen bij een Hind-optreden is wel ironisch natuurlijk..
Wat meer info zou niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Maar goed, na onze mailwisseling kan ze sowieso al niet meer stuk bij mij..
Waarom wennen?quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Wat foto's uit de Linda.. Moest er wel even aan wennen, maar vind ze nu erg mooi.
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leukleuk.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Wat foto's uit de Linda.. Moest er wel even aan wennen, maar vind ze nu erg mooi.
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zal wel te vol zijn op de release markt bij BMG... Maud en Boris mogen eerst nog...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:59 schreef BVO het volgende:
Album komt nu pas tegen de zomer uit..
Oh, en het wordt jong, fris, hip en etnisch..
Waarom moet zij dat toch altijd zo driedubbel benadrukken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:59 schreef BVO het volgende:
Album komt nu pas tegen de zomer uit..
Oh, en het wordt jong, fris, hip en etnisch..
Ze gebruikte de termen dan ook niet in combinatie met elkaar hoor.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarom moet zij dat toch altijd zo driedubbel benadrukken.
Niemand beweert dat hip en etnisch niet samengaan hoor.
quote:* Ook "Hind" Laroussi Tahiri zou haar opwachting maken in GTST als de sluwe Laila Bouali, die Sjors Langeveld, gespeeld door Inge Schrama, haar exit bezorgt
quote:Naam: Hind Laroussi Tahiri.
Geboren: Gouda, 3 december 1984.
Beroep: Zangers.
Doorbraak: Idols 2002/2003.
Cd: Around The World.
Platenlabel: BMG
HIND: ‘‘binnenkort komt mijn nieuwe album uit, waarvoor ik voor het eerst een aantal nummers zelf heb geschreven. De cd gaat een beetje de Arabische kant op. Pop met een etnisch tintje. Dat is wie ik ben – half westers, half Arabisch. Mijn vader komt uit Marokko, mijn moeder is Nederlandse. Mijnvader wil graag dat zijn dochters Arabisch kunnen spreken en zijn land kennen. We eten daarom Marokkaans, hebben Marokkaanse lessen gevolgd en gaan elk jaar naar ons tweede thuis, Marokko. Ik draag het beste uit twee culturen met me mee, dat maakt me rijk. Wat me in de Marokkaanse cultuur aanspreekt, is de gastvrijheid. Nederlanders zijn weer lekker nuchter: ‘doe maar normaal, dan doe je gek genoeg.’ Waar ik me over verbaas, is dat mensen altijd zo enthousiast zijn als een buitenlandse het ver schop. Het is toch gewoon toeval dat ik Marokkaanse vader heb?’’
Hind (20), Marokkaanse
Typisch Hollands? „Witlof en stamppot, vooral hutspot en zuurkool.”
Lekker? „Nee, ik vind er weinig smaak aan zitten. Ik eet het liefst couscous met kip, rozijnen en uitjes. Lekker zoet.”
Smerig? „Spruitjes. Net alsof je een plant zit te eten ofzo…”
Hoe vaak? „Toch wel drie keer per week.” Pardon?.
Zelf Hollands koken? „Ik heb weinig kook ervaringen. Mijn ouders koken voortreffelijk voor mij. Wat een luxe eigenlijk! Als ik zelf kook, dan maak ik iets makkelijks waarvoor ik geen uren in de keuken hoef te staan. Maar niet snel Hollands dus.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |