Iemand zich al gewaagd aan de Nederlandse Vibe versie, trouwens? Vond het eerste nummer erg tegenvallen.quote:Uitreiking Vibe Awards loopt uit op knokpartij
SANTA MONICA - De uitreikingsceremonie van de Amerikaanse muziekprijs Vibe is in een massale vechtpartij ontaard. Een persoon in het publiek werd gestoken, andere aanwezigen liepen schaafwonden en kneuzingen op.
De ruzie ontstond in de buurt van het podium. Mogelijk ging het om een conflict over de beste zitplaatsen, meldden Amerikaanse media dinsdag.
Rapper Snoop Dogg en producent Quincy Jones wilden net Dr. Dre eren, toen de eerste stoelen door de lucht vlogen. Volgens een getuige zou Dr. Dre zelf ook hebben toegeslagen.
De organisatie besloot na een afkoelingspauze door te gaan met de show. Een politiewoordvoerder becommentarieerde het verloop van de prijsuitreiking op een persconferentie als "een beetje chaotisch". De Vibe Awards van het tijdschrift Vibe zijn bedoeld voor R&B en rapmuzikanten.
Heeft snoop ook een nieuwe (hoe heet die)?quote:Op woensdag 17 november 2004 14:30 schreef Timo20 het volgende:
tvp
deze keer ken ik t album niet
ben nu de nieuwe cd`s van Nas en Snoop Dogg aan t downloaden
ben benieuwd
R&G (Rhythm &Gangsta): The Masterpiecequote:Op woensdag 17 november 2004 16:24 schreef S-Two het volgende:
Heeft snoop ook een nieuwe (hoe heet die)?
maar die vind ik niet zo sterk als dezequote:Op woensdag 17 november 2004 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
leuk album, vol.1 is ook goed trouwens.
wat staat er allemaal in? gaat her verder dan Lange Frans en Baas B en Ali B?quote:Op woensdag 17 november 2004 12:56 schreef Copycat het volgende:
Voor de broodnodige verstrooiing:
[..]
Iemand zich al gewaagd aan de Nederlandse Vibe versie, trouwens? Vond het eerste nummer erg tegenvallen.
Heel veel vertaald werk uit de Amerikaanse versie (artikel over P. Diddy, bijvoorbeeld) en verder wat werk van eigen bodem. Zoals een artikel over die gast van Moppie (waarin én Baas én Ali B. ook aan het woord komen).quote:Op woensdag 17 november 2004 17:05 schreef jimjim1983 het volgende:
wat staat er allemaal in? gaat her verder dan Lange Frans en Baas B en Ali B?
Ik vind dat album echt heel dopequote:Op woensdag 17 november 2004 17:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ben nu trouwens Kubus - Buiten Westen aan het luisteren en vind 'm beter dan toen ik 'm voor de eerste keer hoorde
Als je maar 1 album per artiest mag zitten er zeker wel goede albums tussen. Het blijft natuurlijk altijd een lijst naar persoonlijke smaak maar dit keer niet zo'n lijst met alleen commerciële shit iig.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:41 schreef jimjim1983 het volgende:
ben het niet er niet helemaal mee eens natuurlijk, maar er zitten hele goede albums tussen
Deze albums hebben allemaal commercieel aardig geboerd dacht ik zo....quote:Op woensdag 17 november 2004 17:44 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk altijd een lijst naar persoonlijke smaak maar dit keer niet zo'n lijst met alleen commerciële shit iig.
Over het algemeen doet Missy Elliott me weinig. Maar op Supa Dupa Fly staan ondanks wat mindere nummers toch een paar krrrrrakers op waar je u tegen zegt.....quote:Op woensdag 17 november 2004 17:59 schreef Hellrazor het volgende:
ik zie missy elliot ertuusen staan heeft zij nog een beetje lekkere albums?
Staan idd veel goede albums tussen maar ook gewoon rukplaten (wtf doet Lauryn Hill ertussen?!).quote:Op woensdag 17 november 2004 17:38 schreef DaisyDuke het volgende:
De 25 beste rapplaten aller tijden volgens Entertainment Weekly:
1. Eric B. & Rakim - Paid in Full
2. De La Soul - 3 Feet High
3. Notorious BIG - Ready to Die
4. Public Enemy - Fear of a Black Planet
5. RUN DMC - Raising Hell
7. Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang
8. Nas - Illmatic
9. Tribe Called Quest - Low End Theory
10. Beastie Boys - Pauls Boutique
12. Cypress Hill - Cypress Hill
13. Gang Starr - Daily Operation
14. Ice Cube - Death Certificate
16. LL Cool J - Mama Said Knock You Out
19. The Pharcyde - Bizarre Ride
20. Mos Def - Black on Both Sides
21. BDP - By All Means Necessary
22. Grandmaster Flash & Furious 5 - The Message
24. Dr Octagon - Dr Octagonecologyst
Dat is een vet nummer! (Hold You Down)quote:Op woensdag 17 november 2004 17:01 schreef Mr.Tear het volgende:
Op The Box is er nu ook een clip van The Alchemist met Prodigy en nog een MC. Zijn gezicht komt me erg bekend voor, maar weet zijn naam niet. Vet nummer met idem video. O ja, en een zangeresje, die de plaat niet verpest overigens. Dat vind ik.
Werden toch aardig wat rake klappen uitgedeeldquote:Op woensdag 17 november 2004 18:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Check hier voor de videobeelden van de vibe awards rel.![]()
waarom zou die kerel dat in godsnaam doenquote:Op woensdag 17 november 2004 20:11 schreef S-Two het volgende:
nog over die vibe-party
Ik las net dat Young Buck er van wordt verdacht dat hij de man die Dre sloeg zou hebben neergestoken. Er was op videobeelden duidelijk te zien, dat hij een mes in zn handen had.
hij is gangstaquote:Op woensdag 17 november 2004 20:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
waarom zou die kerel dat in godsnaam doen
Gorilla-Unitquote:Op woensdag 17 november 2004 20:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij is gangsta
met de top 10 ben ik t wel redelijk eens, alleen moet niet Low End Theory van ATCQ erin maar Midnight Marauders, en niet GangStarr`s Daily Operation maar Moment Of Truthquote:Op woensdag 17 november 2004 17:38 schreef DaisyDuke het volgende:
De 25 beste rapplaten aller tijden volgens Entertainment Weekly:
1. Eric B. & Rakim - Paid in Full
2. De La Soul - 3 Feet High
3. Notorious BIG - Ready to Die
4. Public Enemy - Fear of a Black Planet
5. RUN DMC - Raising Hell
6. Dr Dre - The Chronic
7. Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang
8. Nas - Illmatic
9. Tribe Called Quest - Low End Theory
10. Beastie Boys - Pauls Boutique
11. Outkast - Auquemini
12. Cypress Hill - Cypress Hill
13. Gang Starr - Daily Operation
14. Ice Cube - Death Certificate
15. Jay-Z - The Blueprint
16. LL Cool J - Mama Said Knock You Out
17. Eminem - Marshall Mathers LP
18. Lauryn Hill - Miseducation Of...
19. The Pharcyde - Bizarre Ride
20. Mos Def - Black on Both Sides
21. BDP - By All Means Necessary
22. Grandmaster Flash & Furious 5 - The Message
23. Missy Elliott - Miss E...So Addictive
24. Dr Octagon - Dr Octagonecologyst
25. Aceyalone - A Book of Human Language
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij is gangsta
IAM wie verstaat dat nouquote:Op woensdag 17 november 2004 20:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
met de top 10 ben ik t wel redelijk eens, alleen moet niet Low End Theory van ATCQ erin maar Midnight Marauders, en niet GangStarr`s Daily Operation maar Moment Of Truth
En waar is IAM???
De nieuwe Nas is best ok. uiteraard niet zo goed als ILLmatic (lijkt me logish) maar wel beter als God`s Son.
Alleen doet ie n track ("Virgo") met Ludacris
Ga morgen naar de stad ff shoppen: iemand nog tips voor goede albums??
Dat kun je niet menen.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:55 schreef Hellrazor het volgende:
[..]hahahahahah ff serieus ik ga stuk hier
![]()
![]()
![]()
jawel op dat moment vond ik het heel grappigquote:Op woensdag 17 november 2004 22:59 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen.
quote:morgen zal het nog even zwaar worden tijdens de begrafenis, maar iedereen is er inmiddels rustig onder en heeft er min of meer vrede mee.
droog plaatjequote:Op donderdag 18 november 2004 09:08 schreef Copycat het volgende:
Zowel RZA als GZA zijn te zien in ''Coffee and Cigarettes", de nieuwe (filmhuis-)film van Jim Jarmusch:
[afbeelding]
Mij ook.quote:Op donderdag 18 november 2004 12:41 schreef jimjim1983 het volgende:
lijkt me ook wel een leuke film.
Dazed and Confused?quote:Op donderdag 18 november 2004 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij ook.
Las gisteren reviews in Het Parool en Dazed & Confused en klinkt als een aanrader. Losse, geïmproviseerde verhalen met veel bekende gezichten (naast RZA en GZA bijvoorbeeld ook Iggy Pop).
quote:Bill Murray speelt een aan cafeïne verslaafde busboy die zijn koffie straight from the pot drinkt :') .
Brits magazinequote:Op donderdag 18 november 2004 12:52 schreef jimjim1983 het volgende:
Dazed and Confused?
Zou hij toen niet aan de gang gaan met een of andere hiphopsite?quote:Op woensdag 17 november 2004 23:47 schreef Mar10Segovia het volgende:
Weet iemand al wat meer over Tony btw?
Hij zou er idd mee bezig gaan, heeft ie ook een tijdje gedaan, maar wegens prive-omstandigheden of iets dergelijks is ie daar toen mee gekapt, dus dat is het niet...quote:Op donderdag 18 november 2004 13:28 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Zou hij toen niet aan de gang gaan met een of andere hiphopsite?
Misschien dat ie daar nu veel tijd in steekt.
ik heb de laatste tijd geen nieuwe albums gekocht of gedownload, alleen wat oudjes. zoals bijv. The Four Horsemen van de Ultramagnetic Mc's, erg leuk album en is meer mijn smaak dan Critical Beatdown.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:38 schreef Mar10Segovia het volgende:
Maaruh, waar blijven jullie reviewtjes?
Waar down je ze? (soulseek?)quote:Op donderdag 18 november 2004 20:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ben nu overigens ook wat nummers van Snoop Dogg's en Eminem's nieuwe aan het downloaden. Ik ga er vast spijt van krijgen
Ja.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
Waar down je ze? (soulseek?)
quote:Op donderdag 18 november 2004 23:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
wat?
D-12 heeft overigens gewonnen in de categorie, beste Hiphop act.
ik ben ook van plan naar The Roots te gaan, moet wel nog ff kaartjes kopen voordat het uitverkocht is. ik ben alleen zo verdomd lui :')quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:16 schreef Mar10Segovia het volgende:
Gaan er overigens nog mensen naar The Roots in Paradiso?
Misschien ga ik ook.
En kheb zin in De La Soul
Ik zapte er langs en toen was net toevallig die categorie. Laad dan iig Kanye West winnen maar niet D-12 come onquote:Op donderdag 18 november 2004 23:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
wat?
D-12 heeft overigens gewonnen in de categorie, beste Hiphop act.
Oke gaaf. Lijkt me een leuk album.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand de lyrics van Kubus - Buiten Westen te vinden?
nieuwe album van RA the Rugged Man staat trouwens op emule dus hij is al te krijgen, ben erg benieuwd. dat nummer lessons clean vond ik echt vet.
vind ik echt n butt nrquote:
Foutje in je link?quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:01 schreef Fronsertje het volgende:
Even een link uit een ander topic:
Microfoon Colossus, voor de liefhebbers van de Zwolse sound.
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)ml?10617791+20009350
aub:quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Foutje in je link?
naar dit album keek ik al uit, ik ga 'm nu luisterenquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:01 schreef Fronsertje het volgende:
ook niet van Opgezwolle?quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:22 schreef Zanderrr het volgende:
Die titel is wel humor, want "Saxophone Colossus" is een bekende jazzplaat van Sonny Rollins.
Maar ik hou eigenlijk niet van Nederhop..
Zo op het eerste gehoor vond ik hem ook niet super, maar wel goed.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ook niet van Opgezwolle?
heb het album net ff snel geluisterd en het is me een beetje te elektronisch en daar hou ik niet echt van, toch is het zeker geen slecht album.
nee is niet van chief rocka volgens mij.quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:58 schreef Fronsertje het volgende:
Wie weet van wie deze line is: "I am going for gold, and after that the platinum"? Ik dacht Chief Rocka van Lords of the Underground, maar weet het niet zeker.
Had Jay-Z twee jaar geleden ofso ook al niet een album met Metallica opgenomen? Op zich is de stap dus wel te begrijpen...quote:Op zondag 21 november 2004 18:23 schreef Ez3 het volgende:
Ik weet niet, kvin Microphone Colossus een beetje 'kaal' klinken.. En waar de fok is Jay-Z mee bezig? Linkin' Park![]()
ja hij is goedquote:Op zondag 21 november 2004 21:56 schreef Snoop_Dogg het volgende:
gister was wordsworth in patro haarlem.
OMG dikke respect voor hem![]()
![]()
![]()
Hij kan freestylen![]()
NIET normaal !! hij liep de heletijd het publiek in en dan stond hij in het midden met een kring er om heen, ging hij daar ff een freestyle neer zetten deamn zoo strak en orgineel.
meteen ff plaatje gekocht en laten signeren
![]()
Ik heb m!quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:58 schreef Fronsertje het volgende:
Wie weet van wie deze line is: "I am going for gold, and after that the platinum"? Ik dacht Chief Rocka van Lords of the Underground, maar weet het niet zeker.
Mijn dank is groot!quote:Op maandag 22 november 2004 12:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik heb m!
De tekst is van Evidence, uit Dilated Peoples - Clockwork
Ik had Expansion Team toevallig op staan vanochtend.
Koop zelf geen LP's, maar weet wel waar je kan kopen:quote:Op zondag 21 november 2004 22:14 schreef 2000seasons het volgende:
ik heb n vraagje: waar kopen jullie je hiphop LP's?
ik koop wel vaak platen en er zit hier wel een zaakje (alkmaar)quote:Op zondag 21 november 2004 22:14 schreef 2000seasons het volgende:
ik heb n vraagje: waar kopen jullie je hiphop LP's?
volgens mij was dat album al af.quote:Op maandag 22 november 2004 17:31 schreef Steve-O het volgende:
Wat las ik nou was ODB met een nieuw album bezig?
jammer dat ie dat alleen nooit meer kan afmaken
Gaaf. Wanneer komt ie uit?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:05 schreef Hellrazor het volgende:
de nieuwe cunninlynguists is af![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
CunninLynguists - A Piece Of Strange
januari 2005 pasquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:49 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Gaaf. Wanneer komt ie uit?
nieuw wu-tang album? ik heb alleen gehoord over een best of album en een live album.quote:Op woensdag 24 november 2004 09:54 schreef Copycat het volgende:
Iemand het nieuwe live-album van Wu - Tang Clan al gehoord?
Uniek omdat ieder lid, dus ook ODB, erop te horen is. Kreeg 3,5 ster in Het Parool gisteren
Het nieuwe live album, dusquote:Op woensdag 24 november 2004 11:54 schreef jimjim1983 het volgende:
nieuw wu-tang album? ik heb alleen gehoord over een best of album en een live album.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:55 schreef Mar10Segovia het volgende:
Volgend jaar op zaterdag 29 januari is Slick Rick trouwens in Nederland.
Hij treedt dan op in het hoge noorden, Drachten... ()
Het vorige album was errug lekker, dus ben benieuwd..quote:CunninLynguists - A Piece Of Strange
al die bliepjes, juist ja?quote:Op woensdag 24 november 2004 20:50 schreef flippie_flink het volgende:
weet hier misschien iemand hoe dat nieuwe nummer van NAS heet, met al die bliepjes, die bliepjes zijn een sample van een oldskool nummer, erg vet nummer namelijk, maar k kan hem echt niet vinden, t kan ook nog zijn dat ie niet van NAS is maar ik denk t wel, ik vraag t hier omdat ik in het "grote ik zoek een nummer" topic geen response krijg.
Volgens mij heet het nummer American Way.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:50 schreef flippie_flink het volgende:
weet hier misschien iemand hoe dat nieuwe nummer van NAS heet, met al die bliepjes, die bliepjes zijn een sample van een oldskool nummer, erg vet nummer namelijk, maar k kan hem echt niet vinden, t kan ook nog zijn dat ie niet van NAS is maar ik denk t wel, ik vraag t hier omdat ik in het "grote ik zoek een nummer" topic geen response krijg.
ik heb er ook is aan gedaan maar ik was gewoon te lui om verder te trainenquote:Op woensdag 24 november 2004 23:28 schreef RjD2 het volgende:
OK, deze shits staat in muziek
maar er wordt hier toch te weinig aandacht besteed aan het, voor mij, na rap,graffiti en turntablism belangrijkste element: BREAKDANCE!! ja ook het laatst overgebleven element
Ik heb hier zelf een tijdje opgezeten maar mijn skills liggen toch ergens anderswaar
![]()
Anywayz, Anywayz..kijkt alleen ff dit filmpje, die is zooo gruwelijk!!
http://perso.club-interne(...)le2ouf/break-422.wmv
Op 0:53 en 3:11 zijn enkele hoogtepunten die ik uit mn hoofd ken, maar het is allemaaal TE dope!
Ch Ch Check it out!
Peace!
Hij is volgens mij van Chief Rocka. Uit Lords of the Underground - What I'm Afterquote:Op zondag 21 november 2004 12:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee is niet van chief rocka volgens mij.
waar het wel van is weet ik ook niet
Ik vind dat de zwolse sound ver te zoeken is...quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:01 schreef Fronsertje het volgende:
edit: link is brak idd, dank aan de posters na mij voor de correcte.
als ie uit what I'm after is dan is ie dus niet van Chief Rocka. Chief Rocka is niet de naam van het album ofzo.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:58 schreef IsaacD het volgende:
[..]
Hij is volgens mij van Chief Rocka. Uit Lords of the Underground - What I'm After
[Das Efx heeft volgens mij dat stukje ook nog een keer ergens gesampled]
zie pagina 1 voor speculaties.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:35 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Waar is ons aller favoriete hiphop purist Tony Montana67 eigenlijk gebleven?
nee die is het ook niet, ook een oldskool sound maar niet degene die ik zoek, en sja ik kan t niet beter omschrijvenquote:Op donderdag 25 november 2004 00:55 schreef VeX- het volgende:
[..]
Volgens mij heet het nummer American Way.
Gaaf filmpje van dat breakdancen.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:28 schreef RjD2 het volgende:
OK, deze shits staat in muziek
maar er wordt hier toch te weinig aandacht besteed aan het, voor mij, na rap,graffiti en turntablism belangrijkste element: BREAKDANCE!! ja ook het laatst overgebleven element
Ik heb hier zelf een tijdje opgezeten maar mijn skills liggen toch ergens anderswaar
![]()
Anywayz, Anywayz..kijkt alleen ff dit filmpje, die is zooo gruwelijk!!
http://perso.club-interne(...)le2ouf/break-422.wmv
Op 0:53 en 3:11 zijn enkele hoogtepunten die ik uit mn hoofd ken, maar het is allemaaal TE dope!
Ch Ch Check it out!
Peace!
Ja die kennen we zekerquote:Op donderdag 25 november 2004 18:43 schreef Syd het volgende:
Okay , En wie kent er hier BootCamp Click ? SuperrR , like operation lockdown te mooooii
En Black moon en OGC en Heltah Sketlah en ga zo maar door
dit is hun platenmaatschappij
www.duckdown.com
wie kent hun nou nietquote:Op donderdag 25 november 2004 18:43 schreef Syd het volgende:
Okay , En wie kent er hier BootCamp Click ? SuperrR , like operation lockdown te mooooii
En Black moon en OGC en Heltah Sketlah en ga zo maar door
dit is hun platenmaatschappij
www.duckdown.com
Hij was al boven water hoor.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:58 schreef IsaacD het volgende:
[..]
Hij is volgens mij van Chief Rocka. Uit Lords of the Underground - What I'm After
[Das Efx heeft volgens mij dat stukje ook nog een keer ergens gesampled]
Inderdaad, amazing!!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Gaaf filmpje van dat breakdancen.
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad, amazing!!!!
Ook leuk filmpje van DMC: cuttin' 'n scratching.
Tijdloos hè. Al had Color Me Badd van dat "tick tack ya don't stop" af moeten blijvenquote:Op donderdag 25 november 2004 22:00 schreef S-Two het volgende:
Ik hoorde net 2 live nummers van Slick Rick en Doug E. Fresh: La-Di-Da-Di en The Show... Damn wat een lekkere vibe... en dan dat inspector gadget muziekje![]()
![]()
Ik heb m ook al een paar daagjes binnen.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:48 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb nu trouwens net Die Rugged man Die gedownload, klinnkt op het eerste gehoor erg goed.
in de videotheek hebben ze heel veel 'urban movies' met o.a. Kurupt :')quote:Op zondag 28 november 2004 17:26 schreef S-Two het volgende:
Ik weet niet of het wel in dit topic past maar vraag het toch maar
Net Cradle 2 The Grave gezien met DMX, en wat een vette filmdus mijn vraag is: weten jullie nog meer van dit soort films? (of gewoon vette films met hiphop-artiesten?)
all about the benjaminsquote:Op zondag 28 november 2004 17:26 schreef S-Two het volgende:
Ik weet niet of het wel in dit topic past maar vraag het toch maar
Net Cradle 2 The Grave gezien met DMX, en wat een vette filmdus mijn vraag is: weten jullie nog meer van dit soort films? (of gewoon vette films met hiphop-artiesten?)
Die film zat gratis bij onze dvd-speler... en ik weet ook wel waaromquote:Op zondag 28 november 2004 17:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
China Strike Force met Coolio
Wel eens gezien ja. Erg flauw maar wel leuk inderdaadquote:Op zondag 28 november 2004 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
Don't be a Menaceheeft iemand die gezien? die is echt fantastisch.
ziet er goed uit, jammer dat het in Haarlem is maar CL Smooth is vet en Pete Philly is ook leuk.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:40 schreef Snoop_Dogg het volgende:
ik wou dit even met jullie delen:
.....
Hey Jim, het is vast al wel eerder gevraagd maar uit welk nummer komt je ondertitel?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:59 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand of de DJ van Onyx nog beats voor andere gasten heeft gemaakt?
GRUWELIJK!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad, amazing!!!!
Ook leuk filmpje van DMC: cuttin' 'n scratching.
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:20 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hey Jim, het is vast al wel eerder gevraagd maar uit welk nummer komt je ondertitel?
alvast bedankt![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:38 schreef RjD2 het volgende:
[..]
wat ik nog zoek is een goedkope manier om aan stylewars te komen, iemand?
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:18 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Is van Organized Konfusion... ik dacht "Stress".
quote:
Evenals The Disrupt van Oh No![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
helemaal goed
[..]
hoe is die?
quote:vr 3 | 23.00 | 23.00 | 13,00 | The Max & Oude Zaal
KNOCKOUT
The Max: Buck Em Down (hiphop) dj's EVIL DEE (Black Moon/NYC) / EDZON /
CODERED / Mc FIT
Oude Zaal: Dancehall Reggae Victory dj's PRECISE / WAXFIEND / L-DOPA /
SHYROCK
Maandelijkse hiphop & dancehall party bij uitstek! Vanavond met special
appearance van dj Evil Dee van de New Yorkse hiphop groep Black Moon. Zijn
scratch kunsten, bijgestaan door Edzon, Codered en Mc Fit, zullen the Max
doen trillen! In de Oude Zaal een Dancehall Reggae overwinning door de
doorgewinterde dj’s Precise, Waxfiend, Shyrock en resident L-Dopa!
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:15 schreef jimjim1983 het volgende:
wat krijg ik nou net in mn mailbox binnen
[..]
daar wil ik heen! morgen begint trouwens ook Blacksoil in De Balie, ga ik iig heen.
quote:wat ik nog zoek is een goedkope manier om aan stylewars te komen, iemand?
Wat een baggerreview. Een 8,5? Get real man...quote:Op woensdag 8 december 2004 10:38 schreef Steve-O het volgende:
Review
CD: Snoop Dogg & R & G The Masterpiece.
Omdat ik geen zeeën van tijd heb. Als ik reviews ga schrijven weet ik uit ervaring dat daar heel veel tijd in gaat zitten. Ik ben namelijk 3 jaar recencist geweest bij de PlayStation Republic en dat slokte het grootste deel van mijn vrije tijd op.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:17 schreef Hellrazor het volgende:
waarom hadden jullie dan zelf niet gereageerd om revieuwer te worden![]()
Ik vind de review ook niks, maar heb ook niet gereageerd. Zit in het examenjaar en schrijf/schreef al wat stukken voor een website. Daarentegen ben ik nog jong en denk dat je echte hiphopreviews beter kan laten schrijven door mensen die al wat langer in de hiphop-scene mee draaien..quote:Op woensdag 8 december 2004 11:17 schreef Hellrazor het volgende:
waarom hadden jullie dan zelf niet gereageerd om revieuwer te worden![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:35 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind de review ook niks, maar heb ook niet gereageerd. Zit in het examenjaar en schrijf/schreef al wat stukken voor een website. Daarentegen ben ik nog jong en denk dat je echte hiphopreviews beter kan laten schrijven door mensen die al wat langer in de hiphop-scene mee draaien..
Jammer dat die ene zichzelf totaal belachelijk maakt met zn maskertjequote:Op woensdag 8 december 2004 18:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:
De La Soul - Rock CoKane Flow live (met Doom!)
Eerste keer dat ik Doom in actie zie.
Ehhhhhhh.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jammer dat die ene zichzelf totaal belachelijk maakt met zn maskertje.
ik heb hem ook nooit eerder gezien, hij is wat dikker dan ik dachtquote:Op woensdag 8 december 2004 18:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:
dat IS MF Doomquote:Op woensdag 8 december 2004 19:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is ook nieuws voor mij!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik wist bijvoorbeeld niet dat The High & Mighty blank waren
Het was idd een gaaf concert! Jammer dat Butta Verse zo lang doorging en de propaganda voor het nieuwe album vond ik ook klote. Voor de rest een prima concert!quote:Op woensdag 8 december 2004 12:01 schreef Mar10Segovia het volgende:
verhaal over concert
Ik ook... erg vet!! Eigenlijk ook letterlijk inderdaad, wat Jim al zeiquote:Op woensdag 8 december 2004 18:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Nog op het podium gestaan?quote:Op woensdag 8 december 2004 20:08 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Het was idd een gaaf concert! Jammer dat Butta Verse zo lang doorging en de propaganda voor het nieuwe album vond ik ook klote. Voor de rest een prima concert!
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
*kuch* Dude! Ehm... Tsja, laat maar...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2004 09:41 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens jarenlang dat Bob James (helemaal stuk gesampled - check bijvoorbeeld Nautilus of Take me to the Mardi Grass) één of andere funky neger was, bleek 'ie een soort van Bob Ross te zijn!!
Laters!!
AA
Hahah! LOL!quote:Op donderdag 9 december 2004 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik dacht tot op dit moment ook dat het een funky neger was
![]()
[afbeelding]
hij heeft wel hele goede muziek gemaakt!
Ik heb 'm vandaag al een paar keer gedraaid en ik ben er toch wel erg over te spreken. Lekker relaxed. Ik mag die stijl wel. Het nummer met Lil' Jon vind ik wel het minst geslaagde nummer. Maar de Mayfield cover 'No thang on me' met Bootsy Collins vind ik erg lekker gelukt.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:27 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Die nieuwe van Snoop Dogg is toch niet zo bijzonder, vandaag maar ff het hele album gedownload en het stelt niet zo veel voor
Bob Rossquote:Op donderdag 9 december 2004 09:41 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
*kuch* Dude! Ehm... Tsja, laat maar...
Trouwens wel een dikke gast die DOOM, had ik niet verwacht.
Ik dacht trouwens jarenlang dat Bob James (helemaal stuk gesampled - check bijvoorbeeld Nautilus of Take me to the Mardi Grass) één of andere funky neger was, bleek 'ie een soort van Bob Ross te zijn!!
Laters!!
AA
Ik vind 'm wel okay, maar niet zo bijzonder, Hoe Cakes is m'n favoriete track.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:12 schreef Mar10Segovia het volgende:
Hebben we het nieuwe album van MF DOOM eigenlijk al gehoord?
Dit keer zonder alias... en hij heet MM Food.
Ik vind m wat onwennig. Hij is anders dan andere recente platen van 'm, veel minder duister ofzo
Maar hij is wel cool op zich.
Nou vooruit dan maar.quote:
ja lekker album idd, ik vind het alleen niet dezelfde stijl als vloeistof hebben. meer de stijl van Buiten Westen maar dat is logsich aangezien Kubus die beats maaktquote:Op donderdag 9 december 2004 17:04 schreef Steve-O het volgende:
Iemand dat album van Kubus & sticks al gehoord .
ik vind het een erg lekker album beetje in het stijltje van vloeistof
ja ben ik het wel mee eens, hij rapt heel dope maar de beats zijn niet echt bijzonder. alleen Lessons en Chains vind ik echt vet wat beats betreft.quote:Trouwens je sig is van Ra the Rugged Man eej (Lessons)? Heb z'n album gecheckd maar vond 'm toch tegenvallen. De raps zijn ehm, rugged, dus zwaar okay, alleen in het beats department vind ik het album toch een beetje futloos. Tegenvaller dus. Ach, misschien waren mijn verwachtingen na al die jaren wel te hoog gespannen... Dat nummer met Timbo King is trouwens wel helemaal geweldig!!
jammer dat ik t niet heb gezienquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:03 schreef S-Two het volgende:
Die Raymann krijgt het elke keer wel weer voor elkaar he, laatst al Kanye West en Fabolous en gister Dizzee Rascal![]()
Dancehallquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:33 schreef jimjim1983 het volgende:
ben gister naar Appelsap geweest. was gelukkig de laatste keer want er werdt veel te veel dancehall en jaren '80 disco gedraaiden dat moet dan een hip hop feest zijn.
precies de ene keer dat iik het misquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:03 schreef S-Two het volgende:
Die Raymann krijgt het elke keer wel weer voor elkaar he, laatst al Kanye West en Fabolous en gister Dizzee Rascal![]()
ik dig die Linkin Park - Jay-Z btw zeker wel![]()
Thanks, ben t nu aant kijken... zag Oh No en Medaphoar voorbij komen.quote:Op zondag 12 december 2004 20:17 schreef jimjim1983 het volgende:
check nu Ned.3, gaat over o.a.Madlib en Charizma.
In België ofzo? Ik mag overmorgenquote:Op zondag 12 december 2004 13:55 schreef Ez3 het volgende:
gister Beastie Boys geweest, Talib Kweli in het voorprogramma.. heel vet
geen raymann is laat muziekquote:Op zondag 12 december 2004 21:07 schreef keeper het volgende:
[..]
Misschien te bekijken via de site, ram.vpro.nl (of anders uitzendinggemist.nl).
Was idd een leuke uitzending! Lang leve de VPRO!quote:Op zondag 12 december 2004 20:17 schreef jimjim1983 het volgende:
check nu Ned.3, gaat over o.a.Madlib en Charizma.
Ja, Brussel.. was echt prima.. Talib kreeg de zaal al goed in de stemming, maar toen de Beastie Boys opkwamen ging het dak er echt af, ze wisselden veel nummers van To The 5 Boroughs af met wat oudere tracks; ik zal niet verraden wat er allemaal voorbij kwam, tenzij je ernaar vraagt natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2004 21:07 schreef keeper het volgende:
[..]
In België ofzo? Ik mag overmorgen.
voor een rapper vind ik hem wel een aparte stem hebben, hij is heel goed verstaanbaar en praat niet echt met een accent, wat de meeste nederlandse rappers wel hebben (dat accent dan).quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:45 schreef Bojhan het volgende:
Best wel mooie clip eigenlijk, ik vind ze stem niet zo appart.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
Familiar van Typhoon vind ik best een vet nummer, hij heeft een aparte stem en kan goed rappen. dat vrouwwijf mogen ze er alleen wel uitknippen wat mij betreft.
clip is hier te zien: http://www.shade.nl/vid/Familiair3.mov
Ik kan hem niet bekijkenquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
Familiar van Typhoon vind ik best een vet nummer, hij heeft een aparte stem en kan goed rappen. dat vrouwwijf mogen ze er alleen wel uitknippen wat mij betreft.
clip is hier te zien: http://www.shade.nl/vid/Familiair3.mov
Quicktimequote:Op dinsdag 14 december 2004 21:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik kan hem niet bekijkenof is het via RealPlayer
![]()
keej thanx die heb ik ook niet dus vandaarquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voor een rapper vind ik hem wel een aparte stem hebben, hij is heel goed verstaanbaar en praat niet echt met een accent, wat de meeste nederlandse rappers wel hebben (dat accent dan).
Helemaal waar... ik ben ook niet zo'n fan van schreeuwerds overigens.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:05 schreef 2000seasons het volgende:
ik vind wel dat ie n goeie stem heeft. maarja daarin verschilt iedereen ook weer van mening. ik vind een beetje een rustige stem goed, zoals q-tip, mf, quasimoto enz enz, terwijl anderen weer liever een hardere stem zoals busta rhymes of MOP ofzo horen
Q-Tipquote:Op woensdag 15 december 2004 17:05 schreef 2000seasons het volgende:
ik vind wel dat ie n goeie stem heeft. maarja daarin verschilt iedereen ook weer van mening. ik vind een beetje een rustige stem goed, zoals q-tip, mf, quasimoto enz enz, terwijl anderen weer liever een hardere stem zoals busta rhymes of MOP ofzo horen
Haha ja klopt, wel op dope beats.. tenminste, toen wij the building enterden kreeg ik al kippevel van de beatsquote:Op woensdag 15 december 2004 17:58 schreef keeper het volgende:
Talib Kweli was gister live ook behoorlijk aan het schreeuwen zeg. Leek wel een kruising tussen Nas en DMX.
Ik vind Rico eigenlijk beter dan Sticky. en er is ook een clip van Familair ja. heb 'm een keer voorbij zien komen op The BOX.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:55 schreef RjD2 het volgende:
Yo hiphopfamily,
die typhoon is wel dope, had nog niks van hem gehoord.
Mooie clip! en stem is wel duidelijk, wel waar ik van hou
Maar nog zeker geen Stickert Steez, wat mn favourite Dutch-MC is.
Nummer is aiight, is ie ook op TV?
P'z
Wijziging: Uiteraard kende ik Typhoon wel, maar dat moest mij nog verteld worden.
Jullie kennen 'em ook wel denk ik, van het nummer Hook Op
van Vloeistof van Opgezwolle, ik vond die rapper al dope maar kende em niet
nu wel dus
Rjd2, rjd2 is ook heele dope muziekquote:Op woensdag 15 december 2004 19:55 schreef RjD2 het volgende:
Yo hiphopfamily,
die typhoon is wel dope, had nog niks van hem gehoord.
Mooie clip! en stem is wel duidelijk, wel waar ik van hou
Maar nog zeker geen Stickert Steez, wat mn favourite Dutch-MC is.
Nummer is aiight, is ie ook op TV?
P'z
Wijziging: Uiteraard kende ik Typhoon wel, maar dat moest mij nog verteld worden.
Jullie kennen 'em ook wel denk ik, van het nummer Hook Op
van Vloeistof van Opgezwolle, ik vond die rapper al dope maar kende em niet
nu wel dus
Vanavond zelfs al.quote:
Nou ik lig al in mn slaapzak voor het postkantoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:14 schreef Syd het volgende:
Snoop dogg komt naar nederland, 22 feb in HMH , Kaarten verkoop 22december .
eindelijk werd tijd dat Big Snoop eens naar ons landje komt:d
Tss, stel je niet aan manquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:25 schreef keeper het volgende:
[..]
Iemand nog bij The Roots geweest gister in Paradiso? Was het wat? Ga er zelf namelijk zo heen. Maar heb stiekum niet zo'n zin.
Alles? Ook auto's?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[opschepmode] maar gelukkig heb ik zo een feestje in de heineken music hall waar alles gratis is[/opschepmode]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk is het met die spoiler tags niet zo makkelijk op google te vinden?
Stuur maar berichtje op soulseek (user: thousand finger man) als iemand er wat van op mp3 wil.
[ Bericht 3% gewijzigd door le_knightclub_soda op 18-12-2004 19:36:03 ]
Gaaf... altijd leuk om ook de originele songs een keer te horen...quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Over Madvillain gesproken, ik verzamel de samples die op dit album gebruikt zijn (Madlib vindt altijd de vetste), iemand nog toevoegingen aan de lijst die ik tot nu toe heb?
...
hopelijk is het met die spoiler tags niet zo makkelijk op google te vinden?
Stuur maar berichtje op soulseek (user: thousand finger man) als iemand er wat van op mp3 wil.
gewoon met windows media player.quote:Op zondag 19 december 2004 00:44 schreef RjD2 het volgende:
jimjim1983, met welk programma open ik die Nas clips
want als je het over nas fans hebt,,
wat is dat okayplayer precies? ik hoorde laatst een mixtape bij een vriend en dat was van okayplayer ofzo, klonk heel erg chill, lekker rustig.quote:Op zondag 19 december 2004 00:01 schreef keeper het volgende:
The Roots was erg okay. Tweeëneenhalf uur duurde het.
Vind het wel allemaal een beetje te glad en poppy tegenwoordig, maar goed. Overall best leuk.
En ik heb een oranje okayplayer shirt gekocht.
wij hebben Urban Lifestyle op The Boxquote:Op zondag 19 december 2004 17:35 schreef RjD2 het volgende:
ik heb het al never mind
die shit is wel vet man, jammer dat dat in nederland nou nooit wordt uitgezonden;)
In de cd-winkel kan je cd's beluisteren. Of bij de bieb, kan je ze lenen.quote:Op zondag 19 december 2004 18:20 schreef Summoner het volgende:
Niemand die een volume van Doom's Special Herbs serie in huis heeft?
Ik heb zelf special herbs 6&7 gehoord en dat was niet te vergelijken met de gewone doom albums. Op zich is het wel relax, maar sowieso heel anders. Je moet het inderdaad zelf maar opzoeken. Het staat wel op soulseek en anders moet je het lenen ofzo....quote:Op zondag 19 december 2004 18:20 schreef Summoner het volgende:
Ik niet iig. Ik had wel een keer dezelfde vraag gesteld als jou, maar ik geloof dat die Special Herbs niet echt de moeite waard zijn naast het 'gewone' werk van DOOM.quote:Op zondag 19 december 2004 18:20 schreef Summoner het volgende:
Ja, klopt. Allmusic zegt:quote:Op zondag 19 december 2004 18:58 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Die Special Herbs albums zijn toch gewoon instrumentals van bestaande Doom tracks (en wat anderen) plus wat (nog) onuitgebrachte beats?
Meer iets voor de Doom-diehards dus. Naja, we geven het ooit wel eens een kans.quote:Containing instrumental versions of previously released vocal tracks (everything from MF Doom's Operation: Doomsday to his work with K.M.D. and Monster Island Czars is represented here), a handful of previously vinyl-only cuts and some borrowed guest tracks from the likes of DJ Spinna, DJ Cucumber Slice, and Doom's long-lamented little brother DJ Sub-Roc, Special Herbs, Vol. 1&2 is a mish-mash of prog-inflected beats and crackpot schematics that wavers between being a little overlong and flirting with divine inspiration. Longtime fans shouldn't be fooled by the seemingly fresh track titles, though -- in keeping with the album's theme, even the most familiar beats have been renamed. In spite of MF Doom's signature production, which casts prog music's liquid tones on a variety of organic instruments, a few of these recycled cuts ("Arrow Root," "Mullein") suffer from repetition when unveiled in instrumental form. Sandwiched between some of the more trying loops, however, are some dazzlingly inventive offerings, namely the '70s cop-drama squeal of "Coriander," the rolling crush of "Fenugreek," the wiffly flutes of "Nettle Leaves," and the plush, liquid soul of "Monosodium Glutamate." Even the much-maligned low-budget game show cheese of "Zatar" deserves a nod, if nothing else than for its sheer imagination.
Vet, bedankt voor de link.quote:Op zondag 19 december 2004 19:06 schreef le_knightclub_soda het volgende:
En een vette dj set aan de tracklist te zien (nog niet geluisterd).
And downloading!quote:Op zondag 19 december 2004 19:06 schreef le_knightclub_soda het volgende:
En een vette dj set aan de tracklist te zien (nog niet geluisterd).
klopt , heb 1,2,3 , 4 en 5 idd instrumentale versies van de beats van operation doomsday t/m viktor vaughn , leuk om te luisteren idd , maar niet zo fantastisch als de vocale albumsquote:Op zondag 19 december 2004 18:33 schreef keeper het volgende:
[..]
In de cd-winkel kan je cd's beluisteren. Of bij de bieb, kan je ze lenen.
Volgens mij heeft PaRoDiuZz wel wat MF Dooom, ook datgeen jij noemt nu.
Inderdaad ja.... laat dat ding eens maken manquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:45 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je nooit meer in #muziek bent. Ik mis de hiphop-tips.
mogguh misschien weer , heb net m'nj 13de maand binnenquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:45 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je nooit meer in #muziek bent. Ik mis de hiphop-tips.
dat is toch my own worst enemy? vond die een beetje tegenvallen.quote:Op donderdag 23 december 2004 10:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Gisteren gehaald :
Edo G feat Pete Rock -- My Worst Enemy (Fatbeats)
En Ray Slijngaard dan?quote:Op donderdag 23 december 2004 19:16 schreef jimjim1983 het volgende:
Ali B is de eerste rapper ter wereld die zijn eigen wassenbeeld heeft gekregen
"hij is heel goed, hij is gewoon heel goed, niet alleen als rapper maar ook als persoon" net op het nieuws.
Dat van IAM zou ik niet weten...quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:48 schreef Timo20 het volgende:
En wie weet een site waar ik tegen een redelijke prijs hiphop cd`s kan aanschaffen??[/nOObmode]
welke van J-Live? heeft ie weer een nieuwe?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:14 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Dat van IAM zou ik niet weten...
Maar ikzelf bestel via Proxis.nl, Boudique.nl of NLStore.nl
Via die laatste site zijn overigens Raw Produce en J-Live op weg hier heen
Ik heb deze cd gisteren toevallig voor 1 euro in de uitverkoop van de bieb gekocht (had 'm alleen op een tapeje, lekker ouderwetsch). Ben er nu naar aan 't luisteren en hij bevalt me nu stukken beter dan jaren geleden. Eigenlijk bij nader inzien toch helemaal geen slechte cd.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:32 schreef Zanderrr het volgende:
Beats, Rhymes & Life vond ik echt zwaar tegenvallen toen 'ie net uitkwam, zeker na Low End Theory en Midnight Marauders. Ik heb die plaat ook al in geen jaren meer gehoord, maar ik zal hem binnenkort weer eens draaien om te kijken of mijn oordeel wat milder is geworden.
Ik vind m ook wel aardig, maar uiteraard wel minder dan de eerste drie van Tribe.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:13 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik heb deze cd gisteren toevallig voor 1 euro in de uitverkoop van de bieb gekocht (had 'm alleen op een tapeje, lekker ouderwetsch). Ben er nu naar aan 't luisteren en hij bevalt me nu stukken beter dan jaren geleden. Eigenlijk bij nader inzien toch helemaal geen slechte cd.
http://elcheapo.nl/quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:48 schreef Timo20 het volgende:
[nOObmode]
En wie weet een site waar ik tegen een redelijke prijs hiphop cd`s kan aanschaffen??[/nOObmode]
Interessantquote:Op maandag 27 december 2004 23:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Common - The Light / The 6th Sense
Jaylib - The Red / The Starz | McNasty Filth!!![]()
King Geedorah - Fastlane / Anti-Matter
Gift Of Gab - Evolution / Moonshine (moeilijke keuze!)
Tja, bij die Gift Of Gab is het wel een beetje om het even, maar Moonshine gekozen omdat die een beetje het midden houdt tussen het Blackalicious geluid en het geluid van z'n andere solo tracks. Die keuze bij Common is ook tussen 2 erg vergelijkbare tracks, maar heb een lichte voorkeur voor 6th Sense.quote:Op maandag 27 december 2004 23:56 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Interessant
Ik neig ook wel een beetje naar The 6th Sense (Premier!) en Fastlane, maar van Gift Of Gab vind ik Evolution net iets mooier denk ik maar die is inderdaad erg moeilijk. Mc Nasty Filth, zojuist nog ff geluisterd, die vind ik niet zo...
Duidelijkquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:00 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Tja, bij die Gift Of Gab is het wel een beetje om het even, maar Moonshine gekozen omdat die een beetje het midden houdt tussen het Blackalicious geluid en het geluid van z'n andere solo tracks. Die keuze bij Common is ook tussen 2 erg vergelijkbare tracks, maar heb een lichte voorkeur voor 6th Sense.McNasty Filth is voor mij echt een ultiem feestnummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |