Hey Jim, het is vast al wel eerder gevraagd maar uit welk nummer komt je ondertitel?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:59 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand of de DJ van Onyx nog beats voor andere gasten heeft gemaakt?
GRUWELIJK!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad, amazing!!!!
Ook leuk filmpje van DMC: cuttin' 'n scratching.
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:20 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hey Jim, het is vast al wel eerder gevraagd maar uit welk nummer komt je ondertitel?
alvast bedankt![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:38 schreef RjD2 het volgende:
[..]
wat ik nog zoek is een goedkope manier om aan stylewars te komen, iemand?
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:18 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Is van Organized Konfusion... ik dacht "Stress".
quote:
Evenals The Disrupt van Oh No![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
helemaal goed
[..]
hoe is die?
quote:vr 3 | 23.00 | 23.00 | 13,00 | The Max & Oude Zaal
KNOCKOUT
The Max: Buck Em Down (hiphop) dj's EVIL DEE (Black Moon/NYC) / EDZON /
CODERED / Mc FIT
Oude Zaal: Dancehall Reggae Victory dj's PRECISE / WAXFIEND / L-DOPA /
SHYROCK
Maandelijkse hiphop & dancehall party bij uitstek! Vanavond met special
appearance van dj Evil Dee van de New Yorkse hiphop groep Black Moon. Zijn
scratch kunsten, bijgestaan door Edzon, Codered en Mc Fit, zullen the Max
doen trillen! In de Oude Zaal een Dancehall Reggae overwinning door de
doorgewinterde dj’s Precise, Waxfiend, Shyrock en resident L-Dopa!
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:15 schreef jimjim1983 het volgende:
wat krijg ik nou net in mn mailbox binnen
[..]
daar wil ik heen! morgen begint trouwens ook Blacksoil in De Balie, ga ik iig heen.
quote:wat ik nog zoek is een goedkope manier om aan stylewars te komen, iemand?
Wat een baggerreview. Een 8,5? Get real man...quote:Op woensdag 8 december 2004 10:38 schreef Steve-O het volgende:
Review
CD: Snoop Dogg & R & G The Masterpiece.
Omdat ik geen zeeën van tijd heb. Als ik reviews ga schrijven weet ik uit ervaring dat daar heel veel tijd in gaat zitten. Ik ben namelijk 3 jaar recencist geweest bij de PlayStation Republic en dat slokte het grootste deel van mijn vrije tijd op.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:17 schreef Hellrazor het volgende:
waarom hadden jullie dan zelf niet gereageerd om revieuwer te worden![]()
Ik vind de review ook niks, maar heb ook niet gereageerd. Zit in het examenjaar en schrijf/schreef al wat stukken voor een website. Daarentegen ben ik nog jong en denk dat je echte hiphopreviews beter kan laten schrijven door mensen die al wat langer in de hiphop-scene mee draaien..quote:Op woensdag 8 december 2004 11:17 schreef Hellrazor het volgende:
waarom hadden jullie dan zelf niet gereageerd om revieuwer te worden![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:35 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind de review ook niks, maar heb ook niet gereageerd. Zit in het examenjaar en schrijf/schreef al wat stukken voor een website. Daarentegen ben ik nog jong en denk dat je echte hiphopreviews beter kan laten schrijven door mensen die al wat langer in de hiphop-scene mee draaien..
Jammer dat die ene zichzelf totaal belachelijk maakt met zn maskertjequote:Op woensdag 8 december 2004 18:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:
De La Soul - Rock CoKane Flow live (met Doom!)
Eerste keer dat ik Doom in actie zie.
Ehhhhhhh.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jammer dat die ene zichzelf totaal belachelijk maakt met zn maskertje.
ik heb hem ook nooit eerder gezien, hij is wat dikker dan ik dachtquote:Op woensdag 8 december 2004 18:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:
dat IS MF Doomquote:Op woensdag 8 december 2004 19:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is ook nieuws voor mij!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik wist bijvoorbeeld niet dat The High & Mighty blank waren
Het was idd een gaaf concert! Jammer dat Butta Verse zo lang doorging en de propaganda voor het nieuwe album vond ik ook klote. Voor de rest een prima concert!quote:Op woensdag 8 december 2004 12:01 schreef Mar10Segovia het volgende:
verhaal over concert
Ik ook... erg vet!! Eigenlijk ook letterlijk inderdaad, wat Jim al zeiquote:Op woensdag 8 december 2004 18:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Nog op het podium gestaan?quote:Op woensdag 8 december 2004 20:08 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Het was idd een gaaf concert! Jammer dat Butta Verse zo lang doorging en de propaganda voor het nieuwe album vond ik ook klote. Voor de rest een prima concert!
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
*kuch* Dude! Ehm... Tsja, laat maar...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2004 09:41 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens jarenlang dat Bob James (helemaal stuk gesampled - check bijvoorbeeld Nautilus of Take me to the Mardi Grass) één of andere funky neger was, bleek 'ie een soort van Bob Ross te zijn!!
Laters!!
AA
Hahah! LOL!quote:Op donderdag 9 december 2004 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik dacht tot op dit moment ook dat het een funky neger was
![]()
[afbeelding]
hij heeft wel hele goede muziek gemaakt!
Ik heb 'm vandaag al een paar keer gedraaid en ik ben er toch wel erg over te spreken. Lekker relaxed. Ik mag die stijl wel. Het nummer met Lil' Jon vind ik wel het minst geslaagde nummer. Maar de Mayfield cover 'No thang on me' met Bootsy Collins vind ik erg lekker gelukt.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:27 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Die nieuwe van Snoop Dogg is toch niet zo bijzonder, vandaag maar ff het hele album gedownload en het stelt niet zo veel voor
Bob Rossquote:Op donderdag 9 december 2004 09:41 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
*kuch* Dude! Ehm... Tsja, laat maar...
Trouwens wel een dikke gast die DOOM, had ik niet verwacht.
Ik dacht trouwens jarenlang dat Bob James (helemaal stuk gesampled - check bijvoorbeeld Nautilus of Take me to the Mardi Grass) één of andere funky neger was, bleek 'ie een soort van Bob Ross te zijn!!
Laters!!
AA
Ik vind 'm wel okay, maar niet zo bijzonder, Hoe Cakes is m'n favoriete track.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:12 schreef Mar10Segovia het volgende:
Hebben we het nieuwe album van MF DOOM eigenlijk al gehoord?
Dit keer zonder alias... en hij heet MM Food.
Ik vind m wat onwennig. Hij is anders dan andere recente platen van 'm, veel minder duister ofzo
Maar hij is wel cool op zich.
Nou vooruit dan maar.quote:
ja lekker album idd, ik vind het alleen niet dezelfde stijl als vloeistof hebben. meer de stijl van Buiten Westen maar dat is logsich aangezien Kubus die beats maaktquote:Op donderdag 9 december 2004 17:04 schreef Steve-O het volgende:
Iemand dat album van Kubus & sticks al gehoord .
ik vind het een erg lekker album beetje in het stijltje van vloeistof
ja ben ik het wel mee eens, hij rapt heel dope maar de beats zijn niet echt bijzonder. alleen Lessons en Chains vind ik echt vet wat beats betreft.quote:Trouwens je sig is van Ra the Rugged Man eej (Lessons)? Heb z'n album gecheckd maar vond 'm toch tegenvallen. De raps zijn ehm, rugged, dus zwaar okay, alleen in het beats department vind ik het album toch een beetje futloos. Tegenvaller dus. Ach, misschien waren mijn verwachtingen na al die jaren wel te hoog gespannen... Dat nummer met Timbo King is trouwens wel helemaal geweldig!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |