jammer dat ik t niet heb gezienquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:03 schreef S-Two het volgende:
Die Raymann krijgt het elke keer wel weer voor elkaar he, laatst al Kanye West en Fabolous en gister Dizzee Rascal![]()
Dancehallquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:33 schreef jimjim1983 het volgende:
ben gister naar Appelsap geweest. was gelukkig de laatste keer want er werdt veel te veel dancehall en jaren '80 disco gedraaiden dat moet dan een hip hop feest zijn.
precies de ene keer dat iik het misquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:03 schreef S-Two het volgende:
Die Raymann krijgt het elke keer wel weer voor elkaar he, laatst al Kanye West en Fabolous en gister Dizzee Rascal![]()
ik dig die Linkin Park - Jay-Z btw zeker wel![]()
Thanks, ben t nu aant kijken... zag Oh No en Medaphoar voorbij komen.quote:Op zondag 12 december 2004 20:17 schreef jimjim1983 het volgende:
check nu Ned.3, gaat over o.a.Madlib en Charizma.
In België ofzo? Ik mag overmorgenquote:Op zondag 12 december 2004 13:55 schreef Ez3 het volgende:
gister Beastie Boys geweest, Talib Kweli in het voorprogramma.. heel vet
geen raymann is laat muziekquote:Op zondag 12 december 2004 21:07 schreef keeper het volgende:
[..]
Misschien te bekijken via de site, ram.vpro.nl (of anders uitzendinggemist.nl).
Was idd een leuke uitzending! Lang leve de VPRO!quote:Op zondag 12 december 2004 20:17 schreef jimjim1983 het volgende:
check nu Ned.3, gaat over o.a.Madlib en Charizma.
Ja, Brussel.. was echt prima.. Talib kreeg de zaal al goed in de stemming, maar toen de Beastie Boys opkwamen ging het dak er echt af, ze wisselden veel nummers van To The 5 Boroughs af met wat oudere tracks; ik zal niet verraden wat er allemaal voorbij kwam, tenzij je ernaar vraagt natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2004 21:07 schreef keeper het volgende:
[..]
In België ofzo? Ik mag overmorgen.
voor een rapper vind ik hem wel een aparte stem hebben, hij is heel goed verstaanbaar en praat niet echt met een accent, wat de meeste nederlandse rappers wel hebben (dat accent dan).quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:45 schreef Bojhan het volgende:
Best wel mooie clip eigenlijk, ik vind ze stem niet zo appart.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
Familiar van Typhoon vind ik best een vet nummer, hij heeft een aparte stem en kan goed rappen. dat vrouwwijf mogen ze er alleen wel uitknippen wat mij betreft.
clip is hier te zien: http://www.shade.nl/vid/Familiair3.mov
Ik kan hem niet bekijkenquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
Familiar van Typhoon vind ik best een vet nummer, hij heeft een aparte stem en kan goed rappen. dat vrouwwijf mogen ze er alleen wel uitknippen wat mij betreft.
clip is hier te zien: http://www.shade.nl/vid/Familiair3.mov
Quicktimequote:Op dinsdag 14 december 2004 21:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik kan hem niet bekijkenof is het via RealPlayer
![]()
keej thanx die heb ik ook niet dus vandaarquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voor een rapper vind ik hem wel een aparte stem hebben, hij is heel goed verstaanbaar en praat niet echt met een accent, wat de meeste nederlandse rappers wel hebben (dat accent dan).
Helemaal waar... ik ben ook niet zo'n fan van schreeuwerds overigens.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:05 schreef 2000seasons het volgende:
ik vind wel dat ie n goeie stem heeft. maarja daarin verschilt iedereen ook weer van mening. ik vind een beetje een rustige stem goed, zoals q-tip, mf, quasimoto enz enz, terwijl anderen weer liever een hardere stem zoals busta rhymes of MOP ofzo horen
Q-Tipquote:Op woensdag 15 december 2004 17:05 schreef 2000seasons het volgende:
ik vind wel dat ie n goeie stem heeft. maarja daarin verschilt iedereen ook weer van mening. ik vind een beetje een rustige stem goed, zoals q-tip, mf, quasimoto enz enz, terwijl anderen weer liever een hardere stem zoals busta rhymes of MOP ofzo horen
Haha ja klopt, wel op dope beats.. tenminste, toen wij the building enterden kreeg ik al kippevel van de beatsquote:Op woensdag 15 december 2004 17:58 schreef keeper het volgende:
Talib Kweli was gister live ook behoorlijk aan het schreeuwen zeg. Leek wel een kruising tussen Nas en DMX.
Ik vind Rico eigenlijk beter dan Sticky. en er is ook een clip van Familair ja. heb 'm een keer voorbij zien komen op The BOX.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:55 schreef RjD2 het volgende:
Yo hiphopfamily,
die typhoon is wel dope, had nog niks van hem gehoord.
Mooie clip! en stem is wel duidelijk, wel waar ik van hou
Maar nog zeker geen Stickert Steez, wat mn favourite Dutch-MC is.
Nummer is aiight, is ie ook op TV?
P'z
Wijziging: Uiteraard kende ik Typhoon wel, maar dat moest mij nog verteld worden.
Jullie kennen 'em ook wel denk ik, van het nummer Hook Op
van Vloeistof van Opgezwolle, ik vond die rapper al dope maar kende em niet
nu wel dus
Rjd2, rjd2 is ook heele dope muziekquote:Op woensdag 15 december 2004 19:55 schreef RjD2 het volgende:
Yo hiphopfamily,
die typhoon is wel dope, had nog niks van hem gehoord.
Mooie clip! en stem is wel duidelijk, wel waar ik van hou
Maar nog zeker geen Stickert Steez, wat mn favourite Dutch-MC is.
Nummer is aiight, is ie ook op TV?
P'z
Wijziging: Uiteraard kende ik Typhoon wel, maar dat moest mij nog verteld worden.
Jullie kennen 'em ook wel denk ik, van het nummer Hook Op
van Vloeistof van Opgezwolle, ik vond die rapper al dope maar kende em niet
nu wel dus
Vanavond zelfs al.quote:
Nou ik lig al in mn slaapzak voor het postkantoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:14 schreef Syd het volgende:
Snoop dogg komt naar nederland, 22 feb in HMH , Kaarten verkoop 22december .
eindelijk werd tijd dat Big Snoop eens naar ons landje komt:d
Tss, stel je niet aan manquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:25 schreef keeper het volgende:
[..]
Iemand nog bij The Roots geweest gister in Paradiso? Was het wat? Ga er zelf namelijk zo heen. Maar heb stiekum niet zo'n zin.
Alles? Ook auto's?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[opschepmode] maar gelukkig heb ik zo een feestje in de heineken music hall waar alles gratis is[/opschepmode]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |