jammer dat ik t niet heb gezienquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:03 schreef S-Two het volgende:
Die Raymann krijgt het elke keer wel weer voor elkaar he, laatst al Kanye West en Fabolous en gister Dizzee Rascal![]()
Dancehallquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:33 schreef jimjim1983 het volgende:
ben gister naar Appelsap geweest. was gelukkig de laatste keer want er werdt veel te veel dancehall en jaren '80 disco gedraaiden dat moet dan een hip hop feest zijn.
precies de ene keer dat iik het misquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:03 schreef S-Two het volgende:
Die Raymann krijgt het elke keer wel weer voor elkaar he, laatst al Kanye West en Fabolous en gister Dizzee Rascal![]()
ik dig die Linkin Park - Jay-Z btw zeker wel![]()
Thanks, ben t nu aant kijken... zag Oh No en Medaphoar voorbij komen.quote:Op zondag 12 december 2004 20:17 schreef jimjim1983 het volgende:
check nu Ned.3, gaat over o.a.Madlib en Charizma.
In België ofzo? Ik mag overmorgenquote:Op zondag 12 december 2004 13:55 schreef Ez3 het volgende:
gister Beastie Boys geweest, Talib Kweli in het voorprogramma.. heel vet
geen raymann is laat muziekquote:Op zondag 12 december 2004 21:07 schreef keeper het volgende:
[..]
Misschien te bekijken via de site, ram.vpro.nl (of anders uitzendinggemist.nl).
Was idd een leuke uitzending! Lang leve de VPRO!quote:Op zondag 12 december 2004 20:17 schreef jimjim1983 het volgende:
check nu Ned.3, gaat over o.a.Madlib en Charizma.
Ja, Brussel.. was echt prima.. Talib kreeg de zaal al goed in de stemming, maar toen de Beastie Boys opkwamen ging het dak er echt af, ze wisselden veel nummers van To The 5 Boroughs af met wat oudere tracks; ik zal niet verraden wat er allemaal voorbij kwam, tenzij je ernaar vraagt natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2004 21:07 schreef keeper het volgende:
[..]
In België ofzo? Ik mag overmorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |