klopt , heb 1,2,3 , 4 en 5 idd instrumentale versies van de beats van operation doomsday t/m viktor vaughn , leuk om te luisteren idd , maar niet zo fantastisch als de vocale albumsquote:Op zondag 19 december 2004 18:33 schreef keeper het volgende:
[..]
In de cd-winkel kan je cd's beluisteren. Of bij de bieb, kan je ze lenen.
Volgens mij heeft PaRoDiuZz wel wat MF Dooom, ook datgeen jij noemt nu.
Inderdaad ja.... laat dat ding eens maken manquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:45 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je nooit meer in #muziek bent. Ik mis de hiphop-tips.
mogguh misschien weer , heb net m'nj 13de maand binnenquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:45 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je nooit meer in #muziek bent. Ik mis de hiphop-tips.
dat is toch my own worst enemy? vond die een beetje tegenvallen.quote:Op donderdag 23 december 2004 10:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Gisteren gehaald :
Edo G feat Pete Rock -- My Worst Enemy (Fatbeats)
En Ray Slijngaard dan?quote:Op donderdag 23 december 2004 19:16 schreef jimjim1983 het volgende:
Ali B is de eerste rapper ter wereld die zijn eigen wassenbeeld heeft gekregen
"hij is heel goed, hij is gewoon heel goed, niet alleen als rapper maar ook als persoon" net op het nieuws.
Dat van IAM zou ik niet weten...quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:48 schreef Timo20 het volgende:
En wie weet een site waar ik tegen een redelijke prijs hiphop cd`s kan aanschaffen??[/nOObmode]
welke van J-Live? heeft ie weer een nieuwe?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:14 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Dat van IAM zou ik niet weten...
Maar ikzelf bestel via Proxis.nl, Boudique.nl of NLStore.nl
Via die laatste site zijn overigens Raw Produce en J-Live op weg hier heen
Ik heb deze cd gisteren toevallig voor 1 euro in de uitverkoop van de bieb gekocht (had 'm alleen op een tapeje, lekker ouderwetsch). Ben er nu naar aan 't luisteren en hij bevalt me nu stukken beter dan jaren geleden. Eigenlijk bij nader inzien toch helemaal geen slechte cd.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:32 schreef Zanderrr het volgende:
Beats, Rhymes & Life vond ik echt zwaar tegenvallen toen 'ie net uitkwam, zeker na Low End Theory en Midnight Marauders. Ik heb die plaat ook al in geen jaren meer gehoord, maar ik zal hem binnenkort weer eens draaien om te kijken of mijn oordeel wat milder is geworden.
Ik vind m ook wel aardig, maar uiteraard wel minder dan de eerste drie van Tribe.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:13 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik heb deze cd gisteren toevallig voor 1 euro in de uitverkoop van de bieb gekocht (had 'm alleen op een tapeje, lekker ouderwetsch). Ben er nu naar aan 't luisteren en hij bevalt me nu stukken beter dan jaren geleden. Eigenlijk bij nader inzien toch helemaal geen slechte cd.
http://elcheapo.nl/quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:48 schreef Timo20 het volgende:
[nOObmode]
En wie weet een site waar ik tegen een redelijke prijs hiphop cd`s kan aanschaffen??[/nOObmode]
Interessantquote:Op maandag 27 december 2004 23:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Common - The Light / The 6th Sense
Jaylib - The Red / The Starz | McNasty Filth!!![]()
King Geedorah - Fastlane / Anti-Matter
Gift Of Gab - Evolution / Moonshine (moeilijke keuze!)
Tja, bij die Gift Of Gab is het wel een beetje om het even, maar Moonshine gekozen omdat die een beetje het midden houdt tussen het Blackalicious geluid en het geluid van z'n andere solo tracks. Die keuze bij Common is ook tussen 2 erg vergelijkbare tracks, maar heb een lichte voorkeur voor 6th Sense.quote:Op maandag 27 december 2004 23:56 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Interessant
Ik neig ook wel een beetje naar The 6th Sense (Premier!) en Fastlane, maar van Gift Of Gab vind ik Evolution net iets mooier denk ik maar die is inderdaad erg moeilijk. Mc Nasty Filth, zojuist nog ff geluisterd, die vind ik niet zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |