quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:09 schreef karoltje het volgende:
Wil iemand de taak van discussieleidster overnemen. Ik ga KOpsijkers kijken, bessen drinken en naar een 90's feest
. Tot morgen
.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Done
er is niets?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:27 schreef BVO het volgende:
Ik ga maar weer ff tv kijken..
Behoorlijk!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:29 schreef BVO het volgende:
Nee he..
Popstars, de uitslag zometeen.
Ik zweer je, het is écht bagger..
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:46 schreef BVO het volgende:
Dé vraag is: Welke van de twee groepen staat met kerst op 1..
Ik hoop dat ze de top 10 nog niet eens halen..
.
Ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Idd...
Die Sharon van Idols doet die nog mee?
ˇHola!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo.
ik zou gewoon zeggen:quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Com uma forca.
Ofzo.
Tss, als je even goed gelezen had had je gezien dat ik hem helemaal niet zo geopend had.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:46 schreef Svensational het volgende:
Is het tegenwoordig in om je eigen naamtopics te openen?
Jaja, aandachtsgeil jongquote:Op zondag 31 oktober 2004 10:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Tss, als je even goed gelezen had had je gezien dat ik hem helemaal niet zo geopend had..
quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:17 schreef Duiveltja het volgende:
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:03 schreef BVO het volgende:
[..]
User van de maand October; plaats allen uw nominatie !.
Ik ken er heel weinig van.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn top 100 is klaar!.
01. Muse - Citizen Erased
02. Tori Amos - Spark
03. Hooverphonic - Mad About You
04. Skunk Anansie - Brazen (Weep)
05. Jeff Buckley - Grace
06. Radiohead - Exit Music (For A Film)
07. Fiona Apple - Criminal
08. K's Choice - Not An Addict
09. Alanis Morissette - You Oughta Know
10. Nina Simone - Ain't Got No/I Got Life
....
Dat is vast een hoop werk!quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn top 100 is klaar!.
01. Muse - Citizen Erased
02. Tori Amos - Spark
03. Hooverphonic - Mad About You
04. Skunk Anansie - Brazen (Weep)
05. Jeff Buckley - Grace
06. Radiohead - Exit Music (For A Film)
07. Fiona Apple - Criminal
08. K's Choice - Not An Addict
09. Alanis Morissette - You Oughta Know
10. Nina Simone - Ain't Got No/I Got Life
....
zo! dat is een lang woordquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb dat extra uur gebruikt om te leren.
Morgen begint m'n schoolexamenanderhalveweek.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:10 schreef BVO het volgende:
Auto's? Of mensen?
Ze was net bij TOTPquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:13 schreef niksan het volgende:
die Ninte/Nintheis nu op 3fm
![]()
Ja ze is echt lekker menquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was net bij TOTP.
Vind ik wel ja.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja ze is echt lekker men
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:19 schreef dunn0w het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:17 schreef ZOWIEE het volgende:
quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is die trien?
Wie is het en waarom heeft ze zo'n domme naam?quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:36 schreef BVO het volgende:. Ninthe.
.
Te gruwelijk gewoon.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:44 schreef dunn0w het volgende:
ze is echt lauw
volgens beev dan
haar ouders waren nogal onder de indruk van de Nint(h)endoquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wie is het en waarom heeft ze zo'n domme naam?.
Het is het meisje wat meebleert op Zinloos van Lange Frans en Baas. B.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wie is het en waarom heeft ze zo'n domme naam?.
Te erg gewoon.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar BVO, jij digt Ninthendo dus wel?
Uhh .. is dat Rotterdams?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Te erg gewoon..
Die sma is zo tan2 lauw weet je.. Zij klaart de boel gewoon.
.
.
Dit was toch nog wel te lezen?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:03 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Uhh .. is dat Rotterdams?![]()
Over die Klaar uit Expeditie Robinson horen wij niets meer. Heb je daar niets meer mee?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:00 schreef BVO het volgende:
Te erg gewoon..
Die sma is zo tan2 lauw weet je.. Zij klaart de boel gewoon.
.
Zometeen weer.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Over die Klaar uit Expeditie Robinson horen wij niets meer. Heb je daar niets meer mee?
Dat zei mn zus net ook al, maar bij mij blijft het totaal niet hangenquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:10 schreef dunn0w het volgende:
God god... dat liedje van Gwen stefani blijft in je kop zitten?
vinden jullie der eigenlijk van?
ik vind het wel oke.
Doquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:11 schreef BVO het volgende:
Do zag er net bij TOTP toch ook wel weer zeer smakelijk uit..
Een en al spangheid daar..
Ja hoor... best okequote:Op zondag 31 oktober 2004 20:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat zei mn zus net ook al, maar bij mij blijft het totaal niet hangen
[/qoute]
Oh bij mij wel heel erg.
[quote]
Maar wel een leuk nummer toch
Oehquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik moet op taalles
Als ik dat vertel maakt Timbob me doodquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:27 schreef dunn0w het volgende:
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/49.gif
hoe moet dit nou?
dan fluister je maarquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als ik dat vertel maakt Timbob me dood![]()
Jij en je smaak voor vrouwenquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind ik wel ja..
Hihiquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:04 schreef Bupatih het volgende:
Jij en je smaak voor vrouwen
Djem daarentegen
He Beef, rapt Ninthe nou ook nog wat (in andere nummers) ? Of zingt ze alleen de refreintjes tussen de raps door?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:20 schreef BVO het volgende:
Hind een hamster, Ninthe een konijn....
Hou durf je Djem te vergelijken danwel gelijk te stellen aan Ninthequote:Op zondag 31 oktober 2004 22:19 schreef Dada het volgende:
[..]
HihiDjem
is een vooruitgang wou je zeggen? Doe dan maar Ninthe met haar konijnengezicht.
Ze rapt niet, ze zingt solo wel soul.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:27 schreef Dada het volgende:
[..]
He Beef, rapt Ninthe nou ook nog wat (in andere nummers) ? Of zingt ze alleen de refreintjes tussen de raps door?
Dat doe ik ook niet, ik vind Ninthe zelfs mooier dan Djem (klinkt als een trol uit Lord of the Rings)quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:28 schreef Bupatih het volgende:
Hou durf je Djem te vergelijken danwel gelijk te stellen aan Ninthe![]()
Dat moet dan maar!quote:Dit is een nieuwe breuk in onze fok!-vriendschap, dada
quote:
En gaat er nog een album uitkomen van haar? En mag ik haar dan vergelijken met Ashanti? Of heeft Ninthe meer streetcredquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:29 schreef BVO het volgende:
Ze rapt niet, ze zingt solo wel soul.
Ze maakt meer underground muziek.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:34 schreef Dada het volgende:
[..]
En gaat er nog een album uitkomen van haar? En mag ik haar dan vergelijken met Ashanti? Of heeft Ninthe meer streetcred![]()
We houden haar in de gaten.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:36 schreef BVO het volgende:
Ze maakt meer underground muziek..
Normaal is dit niet haar ding zeg maar, waarom ze het dan wel doet weet ik ook niet..
Uiteindelijk wijken ze allemaal voor de commercie zullen we maar zeggen..
quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
Die zien we dus binnenkort terug als Titneykloon
Je dacht toch niet dat ik alles ging zitten lezen hierquote:Op zondag 31 oktober 2004 10:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Tss, als je even goed gelezen had had je gezien dat ik hem helemaal niet zo geopend had..
quote:Op maandag 1 november 2004 11:47 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
quote:1 januari mag ik een oma smiley posten
quote:Op maandag 1 november 2004 12:14 schreef ZOWIEE het volgende:Ik zal nog eens uren spenderen met het zoeken naar zo'n smiley
Nouquote:Die moet je dan eerst makenen je blijft toch ouder
feeling a little touchy today??quote:Op maandag 1 november 2004 14:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
6 minuten man, gun ons dan ook wat tijd om te reageren
Hou op man, ik ben ouder dan jou. Ik voel me nu net een bejaarde jongerequote:Op maandag 1 november 2004 11:11 schreef Duiveltja het volgende:
De maand waarin ik weer ouder word
Ach gossiequote:Op maandag 1 november 2004 17:05 schreef Tania18 het volgende:
Tania18 heeft koppijn![]()
Oh en hoi![]()
![]()
Arme D-tox.quote:Op maandag 1 november 2004 17:05 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 heeft koppijn![]()
Oh en hoi![]()
![]()
Sex helpt tegen hoofdpijnquote:Op maandag 1 november 2004 19:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Arme D-tox.
well us wat heb jij trouwens een vreemd post icon hoe krijg je die ?quote:Op maandag 1 november 2004 21:01 schreef dunn0w het volgende:
Ninthe...
en ze is niet hot
Djem wel hequote:Op maandag 1 november 2004 21:01 schreef dunn0w het volgende:
Ninthe...
en ze is niet hot
In ieder geval meer dan Ninthequote:Op maandag 1 november 2004 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Djem wel he
Waarom zou ik wel gebant worden en jij nietquote:Op maandag 1 november 2004 21:12 schreef dunn0w het volgende:
Jij krijgt um niet Bigmac
dan wordt je gebannend![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit.. de vorige pagina dus..
quote:Op maandag 1 november 2004 21:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
In ieder geval meer dan Ninthe.
Ze lijkt me eigenlijk wel heel spontaan.quote:Op maandag 1 november 2004 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
Ze lijkt me eigenlijk wel heel mooi.quote:Op maandag 1 november 2004 21:26 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ze lijkt me eigenlijk wel heel spontaan..
quote:Op maandag 1 november 2004 21:26 schreef Tania18 het volgende:
Djem is leuk hoor...
Wie is Djem ook alweer
quote:Op maandag 1 november 2004 21:26 schreef Tania18 het volgende:
Djem is leuk hoor...
Wie is Djem ook alweer
lijkt of is?quote:Op maandag 1 november 2004 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze lijkt me eigenlijk wel heel mooi..
quote:Op maandag 1 november 2004 21:28 schreef dunn0w het volgende:
owja en ze bespeelt de Djembe.
Het is gewoon een lekker mokkel.quote:Op maandag 1 november 2004 21:26 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ze lijkt me eigenlijk wel heel spontaan..
Hehe...Eindelijk iemand die het snaptquote:Op maandag 1 november 2004 21:29 schreef Tania18 het volgende:
O ja die... dat is wel een knap meisje
Is dat d'r mooiste foto?quote:Op maandag 1 november 2004 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
De middelste
Voor de rest...
Laat jij nou maar eerst een foto van je zus zien...quote:Op maandag 1 november 2004 21:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Is dat d'r mooiste foto?.
quote:Op maandag 1 november 2004 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat jij nou maar eerst een foto van je zus zien...
quote:Op maandag 1 november 2004 21:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Is dat d'r mooiste foto?.
dat vind ik eigenlijk meer een beledigingquote:Op maandag 1 november 2004 21:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekker mokkel..
.
quote:Op maandag 1 november 2004 21:36 schreef dunn0w het volgende:
[..]
![]()
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 1 november 2004 21:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
dat vind ik eigenlijk meer een belediging
degene die het woord MOKKEL de wereld in heeft geholpen
kan zich bij mij melden![]()
Welke Djem niet dan?quote:Op maandag 1 november 2004 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Die Djem is wel leuk.
Ik zag gisteren Michaella Krajicek bij Holland Sport, die is ook leuk geworden..
Huh wat lul jij nu vaag...quote:Op maandag 1 november 2004 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Die Djem is wel leuk.
Ik zag gisteren Michaella Krajicek bij Holland Sport, die is ook leuk geworden..
fijn om te horen...quote:Op maandag 1 november 2004 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Dat over Djem was ook niet tegen jou bedoeld.quote:Op maandag 1 november 2004 21:40 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Huh wat lul jij nu vaag...
Ik heb nooit gezegd dat ze niet leuk is ...
ik doelde op die foto van je zus![]()
![]()
kutfoto'squote:Op maandag 1 november 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat over Djem was ook niet tegen jou bedoeld..
Die andere reactie wel..
Als je die kutfoto's maar niet hier zet..
Weerzinwekkende monsters zijn het.quote:Op maandag 1 november 2004 21:41 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik zag laats de Mkids op tv die tweeling is nu 17 en die andere is 16 die hebben nu ook schattige boobs gekregen![]()
Evelien en kut-foto's?quote:Op maandag 1 november 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat over Djem was ook niet tegen jou bedoeld..
Die andere reactie wel..
Als je die kutfoto's maar niet hier zet..
Niet alles draait om boobsquote:Op maandag 1 november 2004 21:41 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik zag laats de Mkids op tv die tweeling is nu 17 en die andere is 16 die hebben nu ook schattige boobs gekregen![]()
Kutfoto's van m'n zusje.quote:Op maandag 1 november 2004 21:43 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Evelien en kut-foto's?
Wie wat waar![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Kutfoto's van m'n zusje..
dude hoe sick ben je als je kutfoto's van je eigen zusje hebtquote:Op maandag 1 november 2004 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Kutfoto's van m'n zusje..
Die foto's zijn niet zo leuk..quote:Op maandag 1 november 2004 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
POSTEN, BEEV. NU!!!!!!!
Als ze eenmaal weet dat de Grote Bupa meepost in jouw topics, piept ze wel anders.quote:Op maandag 1 november 2004 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Die foto's zijn niet zo leuk...
En ze wil het niet denk ik..
Jij bent écht dom he?quote:Op maandag 1 november 2004 21:46 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
dude hoe sick ben je als je kutfoto's van je eigen zusje hebt![]()
blijkbaar ...quote:Op maandag 1 november 2004 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent écht dom he?
Snel, ga je mond wassen met groene zeep !!!quote:Op maandag 1 november 2004 21:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Lol alsof ik niet weet dat je niet bedoelt dat je foto's hebt van je zusjes kut
*wastquote:Op maandag 1 november 2004 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snel, ga je mond wassen met groene zeep !!!
Wat een vulgaire taal, tegenwoordig
Heb je het zo druk de laatste tijd?quote:Op maandag 1 november 2004 22:03 schreef Riann het volgende:
hoi![]()
![]()
BVO![]()
omdat je er om vroeg here i am
het is ooit gemiddeld 33 of zo geweestquote:Op maandag 1 november 2004 22:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
37373 (gemiddeld 28 per dag)
Ik zou niet klagen als ik jou was
* net thuisquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:04 schreef karoltje het volgende:
Anybody here. Ik zit op school een afschuwelijk saaie opdracht te typen.
Nee. 17.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:30 schreef karoltje het volgende:
Djem is 15. (Ofzo?)
Je kan tegenwoordig ook niks meer zeggenquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:39 schreef dunn0w het volgende:
maar erg he .. theo van gogh
jonge jonge
Nee.. blijkbaar..quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig ook niks meer zeggen.
quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:09 schreef timbob het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:09 schreef timbob het volgende:
[POL] T-shirt teksten die wellicht schokken.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:13 schreef niksan het volgende:Bupatih
quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]niksan
Ik heb niet zo zeer medelijden met hem...quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:41 schreef Tania18 het volgende:
Arme Theo van Gogh
Wat wonen we toch in een klote samenleving
1 gek en gelijk de hele samenleving is kutquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:41 schreef Tania18 het volgende:
Arme Theo van Gogh
Wat wonen we toch in een klote samenleving
De een luistert Muse de andere Nina Skyquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:35 schreef timbob het volgende:
[..]
kijk es naar de muziek in de top40
en dan zeg je dat er maar 1 gek is
1 gek zegt ie danquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
1 gek en gelijk de hele samenleving is kut![]()
Wat voor reacties?quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind de reacties om me heen en hier op het internet wel in en in triest
Ok dat zijn ook debielen die ze wmb naar Irak mogen sturen. Maar dat is geen probleem van Nederland alleen, dat is in elk land wel zo in de grote steden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:18 schreef Tania18 het volgende:
1 gek zegt ie dan![]()
Ik heb het niet alleen maar daarover, ik heb het er ook over dat ik hier in de buurt 's avonds niet eens meer veilig naar huis kan lopen zonder lastiggevallen te worden, dat zowel mijn vriend als mijn broer 's avonds door een grote groep kutjongens in elkaar zijn geslagen. Dat zijn maar een paar dingen in mijn eigen omgeving. De dingen die je dagelijks in het nieuws hoort wijzen er wel op hoe kut de samenleving is lijkt mij![]()
sc is voor alles, ook voor discussiequote:Maar oke, laten we niet te serieus worden
Meeste is gewoon direct Islam/Marokkanen/allochtonen bashen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat voor reacties?
Wegens schoolexamenweek zit ik net pas aan de computer en ik heb geen zin om honderden reacties door te lezen..
De samenleving is over ook kut.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
1 gek en gelijk de hele samenleving is kut![]()
Jij bent een halfbloedje, toch?quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:42 schreef Duiveltja het volgende:
Meeste is gewoon direct Islam/Marokkanen/allochtonen bashen.
Ik ben dan geen Marokkaan of islamiet, maar ik voel mij dus wel aangesproken als ze zulke racistische teksten posten.
Heb je gelijk in, imo.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent een halfbloedje, toch?
Maar ik snap wat je zegt. Ik had het er vanmiddag ook met m'n moeder over. Het zijn er een paar (qua islamieten) die het verknallen voor de rest. Ik ken niet zo heel veel islamieten, maar die ik ken zijn gewoon heel aardige mensen, net als autochtone mensen. En daarom heb ik ook niet zoiets van: "alle Marokkanen moeten dood!". Nee. Maar ik vind wel dat er iets moet gebeuren (vraag me niet wat), want dit kan zo natuurlijk niet doorgaan.
Nee, ik ben een "hindoestaan" (niet gelovig ofzoquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent een halfbloedje, toch?
Het is ook zo makkelijk om gelijk de Islamieten de schuld te geven. Natuurlijk zijn redelijk wat rotte appels, maar de hele groep lijdt eronder.quote:Maar ik snap wat je zegt. Ik had het er vanmiddag ook met m'n moeder over. Het zijn er een paar (qua islamieten) die het verknallen voor de rest. Ik ken niet zo heel veel islamieten, maar die ik ken zijn gewoon heel aardige mensen, net als autochtone mensen. En daarom heb ik ook niet zoiets van: "alle Marokkanen moeten dood!". Nee. Maar ik vind wel dat er iets moet gebeuren (vraag me niet wat), want dit kan zo natuurlijk niet doorgaan.
Juistquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:55 schreef Bupatih het volgende:
En mensen hebben nogal snel de neiging om te generaliseren.![]()
Klopt. Ik hoorde op de radio iets van: "Alle mensen met een uitgesproken mening moeten bewaking krijgen!"quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:02 schreef Duiveltja het volgende:
Hier kan je sowieso niks of iig niet veel tegen doen. Als je iemand echt zo vastberaden is om je te vermoorden dan lukt hem dat wel.
Tsja, dan ben je als maatschappij wel ver heen ja.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Klopt. Ik hoorde op de radio iets van: "Alle mensen met een uitgesproken mening moeten bewaking krijgen!"
Nou, dan ben je behoorlijk diep gezakt als mensen, als maatschappij, als alles.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:31 schreef karoltje het volgende:
En toch is onze hele kalender, cultuur, feestdagen erop gebaseerd. Zou stom zijn als dat voor niks was
.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:34 schreef karoltje het volgende:
Maar geen Kerst, Pinksteren, Pasen, Hemelvaart, Sinterklaas! Jaja dat zijn allemaal vrije dagen meneertje!
jouw mammie Pools zijn??quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:17 schreef karoltje het volgende:
Zoals mn mams in het communistische Polen, Dag van de Arbeid, Dag van de Vrouw, voor alles is een dag
. Dag van het Kind hebben ze daar ook
, heb ik nog menigmaal van geproviteerd!
En zoals mijn mams zegt: "Het is eigenlijk élke dag Kinderdag"quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:17 schreef karoltje het volgende:
Zoals mn mams in het communistische Polen, Dag van de Arbeid, Dag van de Vrouw, voor alles is een dag
. Dag van het Kind hebben ze daar ook
, heb ik nog menigmaal van geproviteerd!
nou dat heeft mijn mams nou nog nooit gezegd.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zoals mijn mams zegt: "Het is eigenlijk élke dag Kinderdag"
Tsja, wel een klassieker waar ik niks tegen te zeggen hadquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:24 schreef karoltje het volgende:
Ja, wat een klassieker!
Ja, hč?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat was pure marteling. "Het is elke dag kindjesdag."
"Jullie hebben Sinterklaas, kerst en pasen"quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hč?
Altijd zo rond mei of juni als moeder- en vaderdag weer in zicht kwamen:
"Mamma, waarom heb jij een moederdag en pappa een vaderdag en wij niks"
Vierden jullie Sinterklaas EN Kerst?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
"Jullie hebben Sinterklaas, kerst en pasen"
Das nog best een goeie Tom!quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zei dan altijd dit:
"Waarom krijg ik dan niet elke dag cadeautjes?"!
!
Maar daarna ga ik naar de bioscoopquote:Op woensdag 3 november 2004 12:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Hallo
Ik heb om 5 uur weer een afscheidsborrel
Ja minderquote:Bush..
"Er kan nog van alles gebeuren hoor mensen! het kan nog alle kanten op! Jij beslist dus breng nu het nog kan nog snel je stem uit! Wil je dat Bush wint, sms dan US <spatie> BUSH naar het nummer 0211. Wil je dat Kerry wint, sms dan US <spatie> KERRY naar 0211. De lijnen staan open!"quote:Op woensdag 3 november 2004 13:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bush..
Op het einde gaan ze allemaal dood en vergaat de wereldquote:Op woensdag 3 november 2004 13:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar daarna ga ik naar de bioscoopnaar Shark Tale
en nu niet weer allemaal spoilers plaatsten hier a.u.b. want dan ga ik ze lezen
[..]
Was het boeiend?quote:Op woensdag 3 november 2004 14:34 schreef Tania18 het volgende:
* Duiveltja heeft de halve nacht de speciale verkiezingsuitzending van Barend en van Dorp gekeken :')
Dan moet je wat minder tongen, Riannepan.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:09 schreef Riann het volgende:
ik heb tongspierpijn en dat is geen geintje
Ja maar ik heb gisteravond helemaal niet zoveel getongdquote:Op woensdag 3 november 2004 15:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan moet je wat minder tongen, Riannepan.
Van slap naar stijf pijpen...quote:Op woensdag 3 november 2004 15:32 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoe komt het dan?
Haha vastquote:Op woensdag 3 november 2004 15:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Van slap naar stijf pijpen...
Dat zal het zijn geweest..
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:38 schreef Riann het volgende:
Haha vasttopics een beetje opzoeken waar ik gepost heb sjonge jonge
haha maar dat is niet gister gebeurdquote:Op woensdag 3 november 2004 15:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Ik kon me niet beheersen, sorry..
Die staat er altijdquote:Op woensdag 3 november 2004 14:54 schreef Duiveltja het volgende:
Heeft er vandaag iemand op Hoog Catherijne trouwens die blinde vent gezien die Sinterklaas liedjes stond te zingen gezien
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die staat er altijd
Zelfs in de zomer is ie wel eens sinterklaasliedjes aan het zingen. Maakte ie ook weer dat klokgeluidje erbij??![]()
Oh en Barend en van Dorp was wel leuk, heel erg chaotisch maar wel leuk![]()
de Roy was zeker in de verkiezingsuitzendeingquote:Op woensdag 3 november 2004 16:46 schreef Tania18 het volgende:
Ali![]()
Eerlijk gezegd vond ik Edwin de Roy blabla.. ook best aardig overkomen
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:07 schreef timbob het volgende:
hoi!
ik heb ook boeken van calvin & hobbes
want hun zijn tof
Waarom niet?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:18 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja dat ging dus niet door![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |