quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:09 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Nominatie:
MeneerGiraffe - User van de maand October; plaats allen uw nominatie !
Je bent me voorquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:02 schreef BVO het volgende:
Is Bupatih al genomineerd?.
Meer Menno op TV !!.
Je kunt morgen pas weer stemmen. Dus bewaar die stem evenquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:42 schreef Ancient het volgende:
Ik wil nog op het laatste moment stemmen voor Inxauragga voor alle leuke topics van hem
mag ik niet 2x stemmen? vandaag en morgen?quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:46 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je kunt morgen pas weer stemmen. Dus bewaar die stem even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je knowall eerst nomineren.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:54 schreef RealKnuckles het volgende:
omdat ik niet om mn zelf mag/kan stemmen krijgt knowall krijgt mijn vote
JE WEET TOCH!!!!!!!!!
quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:48 schreef Ancient het volgende:
[..]
mag ik niet 2x stemmen? vandaag en morgen?Nee, je mag alleen de eerste 5 dagen van de maand of zo stemmen. En volgens mij is er niemand die m'n naam goed schrijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word automatisch genomineerd!quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:55 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dan moet je knowall eerst nomineren.
ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:00 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik word automatisch genomineerd!
DOH!
Hee!quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nee, je mag alleen de eerste 5 dagen van de maand of zo stemmen. En volgens mij is er niemand die m'n naam goed schrijft![]()
Met meer dan tweederde van alle stemmen mag je de grondwet veranderen toch? Go Croupouque.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:39 schreef Bosbeetle het volgende:
De FOK! Bijbel. zal ik even bij croupouque zetten ...
onmogelijk .. ik ben niet verkiesbaar !quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:44 schreef Croupouque het volgende:
Ik nomineer Bosbeetle voor Nieuwe bijbel ... dat kan beter ... (op zn foks) en de running gag met de kanarie.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nee, je mag alleen de eerste 5 dagen van de maand of zo stemmen. En volgens mij is er niemand die m'n naam goed schrijft![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
onmogelijk .. ik ben niet verkiesbaar !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |