Nee dat is waar. Daar had ik niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:47 schreef Aventura het volgende:
Ja? Dan heb je het over de lengte, als hij niet tussen je kaken past dan houdt het echt op hoor.
zal ik morge even langs komen?quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:09 schreef gogirl het volgende:
ja dat kan op zich natuurlijk wel... raar eigenlijk dat weinig mannen op dat idee komen. althans ... ik heb het nog nooit meegemaakt. het zou wel eens een leuke verassing zijn.
![]()
wees blij na 30 jaar gaat dat allemaal niet meer zo vlug denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm leuk idee, maar denk niet dat het bij me werkt.. Het wordt al snel stijf namelijk, soms iets te vlug![]()
het werd juist wel goed gedaanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:00 schreef Lompie het volgende:
Of het wordt niet goed gedaan bij je?!
Dat had ik ook een paar weken geledenquote:Op zondag 12 september 2004 17:23 schreef Djeez het volgende:
Laatst had vrouwtje zin in sex, ik was niet zo in the mood. Toen heeft ze hem stijf gepijpt, en toen ging het als een raket!
Wakker gebeft worden wordt chez lo-lo-lo-lola érg goed ontvangen.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:03 schreef ooge het volgende:
kan je een vrouw ook wakker beffen en hoe vinden ze dat.
misschien dat ze daarna mij eens pijpent wakker maakt, ga zo iets niet vragen
idd maaruh ik lag een keer bij hem op zijn buik we lagen allebei naakt maar we lagen gewoon wat te knuffelen en zo en ineens begon ik wat te likken en zoquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:49 schreef erodome het volgende:
Stijf pijpen is leuk, gebeurt niet vaak, want als ik aanstalten maak om het te gaan doen dan moet ik echt ontzettend opschieten, anders is hij al stijf...
Dan ben je al bijna 69 aan het doenquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:45 schreef Lompie het volgende:
Heb je al eens geprobeerd op het bed te gaan liggen op je rug, met je hoofd achterover, dus je hangt ovre de rand van het bed,( als het ware op de kop met je hoofd). Als het goed is, kan de piemel nu veeeeel verder naar binnen en je mannetje heeft een mooi uitzicht over je lichaam. Proberen hoor!![]()
Wat doet je vriendin er voor beestachtigs mee dan, dat je pik tegen een stootje moet kunnen? Ik krijg opeens allerlei... sadistisch-bizarre eh, visioenen... Dat kan toch niet kloppen zo?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:12 schreef JeanClaude_Ballzack het volgende:
geil verhaaltje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |