quote:hey mensen, ff lekker kletsen over gtst duzz! wie speelt er t slechtst? wie is heel leluk, wie is leukO+? welk paar moet weer bij elkaar? everything! let me now!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:22 schreef _bigmac_ het volgende:
Tof filmpje Frey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Gerucht :Wie zegt dat dan? Bron..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat goede-tijden-slechte-tijden.nl dus heel zeker is het natuurlijk niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan? Bron..
Marieke was toen 16 toen Sjors geboren werd... en nu wordt ze gespeeld door iemand van 22quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan? Bron..
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:34 schreef Orginial het volgende:Meot je dat nou echt drie keer zeggen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Dat staat er ook niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:08 schreef Svensational het volgende:
De topics waren in het begin helemaal nietLeuker dan tegenwoordig iig
Daar irriteer ik me dus ook aan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Meot je dat nou echt drie keer zeggen??
Freyquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:11 schreef Frey het volgende:
Mijn bijdrage aan dit speciale topic heeft weer te maken met de 14e zomerclifhanger
Waarom? Omdat ik dit het grote hoogtepunt vind van al die jaren GTST.
Niet alleen was de clifhanger erg spannend, ook de ontknoping was geweldig.
Ook de afleveringen in het algemeen waren om te smullen.
En het acteerwerk was ook super.
Daarom ode aan alle acteurs en actrices die bij de 14e zomerclifhanger aanwezig waren
[afbeelding]
Een tijdje geleden heb ik de 14e zomerclifhanger van de DVD geript, in 13 delen verdeeld en online gezet. Dus eigenlijk is er niet veel meer over om te gebruiken voor dit topic. Daarom kreeg ik een nieuw idee
Ik besloot om een Music Video te maken. Een filmpje waarin het verhaal van de 14e zomerclifhanger nog eens samengevat voorbij komt met op de achtergrond een mooi lied. Hiervoor heb ik de eerder genoemde filmpjes in Movie Maker geïmporteerd. Vervolgens heb ik er kleine stukjes uit geknipt en achter elkaar geplakt. Tot slot heb ik er nog een liedje bij gedaan als achtergrondmuziek.
Dat klinkt allemaal vrij simpel, maar dat valt vies tegen. Het zijn best veel filmpjes bij elkaar, die dan in Movie Maker staan en daardoor wordt de computer langzamer. Je moet steeds wachten tot een filmpje laadt en het programma komt voortdurend vast te zitten. In totaal heb ik 7 uur aan die Music Video gewerkt, waarvan 1 heel uur gewoon wachten en opnieuw opstarten was. Uiteindelijk is het toch vrij snel gegaan
Nou, hieronder staat ie dan. Veel plezier![]()
Music Video: Clif Clip
Met veel plezier bedoel ik natuurlijk niet alleen veel plezier met de Music Video, maar ook met dit 100e topic
en ik zou zeggen: nog 100 topics erbij
Ja hallooowwww!! Jij bent Mama Fok!GTST. Jij hebt voor de geboorte gezorgdquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:46 schreef karoltje het volgende:
Is het nou nodig die newb-post weer te herhalen.
.
*Mega OP gaat lezen*
Wie kan dat zich nog herinneren??? Het was zooo komisch!!quote:Ook typisch was, is de keuken van Laura en Robert. Zij hadden een Bruyenzeel keuken en dat moest elke aflevering duidelijk naar voren komen![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:55 schreef karoltje het volgende:
Mn kindje is jarig.
*Gtst-HH gaat kijken. Baai!*
Hoe kom je dáár nou weer bij?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:10 schreef BVO het volgende:
en Bupatih, de grootste fan van Fajah Lourens
BRON: www.doodeind.nlquote:Een groep van zeven vrienden worden, op weg naar hun vakantiebestemming, in de bossen geconfronteerd met dodelijke wilde honden. Ternauwernood aan de beesten ontsnapt vluchten ze een tijdelijke schuilplaats binnen, een oud vervallen huis. Nog maar net van de schrik bekomen worden ze geconfronteerd met een nieuwe dodelijke situatie.
De vermoedelijk tijdelijke schuilplaats kent geen weg naar buiten, kamers verschuiven en gesloten deuren zijn onoverkomelijke obstakels. Getergd door paniek, vermoeidheid en conflicten met elkaar, zoeken ze een weg naar buiten. Vechtend tegen de toenemende kou en de dodelijke gangen en kamers van het huis, vallen er telkens meer slachtoffers onder de vriendengroep.
Zoekend naar een uitweg en een oplossing voor het duivelse kat en muis spel dat met hen gespeeld wordt, vechten de overlevenden met de middelen die zij voor handen hebben voor hun levens en ontdekken ze de geschiedenis van het huis.
Jep...ze wisten niet zeker of het voor GTST was of voor iets anders.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vicky is BLOND?
Dat zeker.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:42 schreef Dizer het volgende:
Dank jullie wel. Het was ook een zware bevalling.. toch BVO?![]()
Welkomquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:53 schreef The_dark_one het volgende:
GTST begint een beetje te vervelen..... en die nieuwe morris is bah!
btw ik ben nieuw
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:53 schreef The_dark_one het volgende:
GTST begint een beetje te vervelen..... en die nieuwe morris is bah!
btw ik ben nieuw
Dat vind ik wel leukquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Winston Gerschtanowitz vertelde net dat Ferri Somogyi inmiddels weer begonnen is met opnames voor GTST. Hij zal vanaf de kerst te zien zijn.
BRON: RTL Boulevard
Waarom post je niet wat meer?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:21 schreef hothead het volgende:
Ik ben een meelezer..en al een hele tijd, ....maar in dit topic wil ik toch graag wat van me laten lezen,
dus bij deze :
Van harte gefeliciteerd met jullie 100-ste topic !!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nooit zo dol geweest op het personage, maar een nieuw en tevens vertrouwd gezicht is natuurlijk wel weer leuk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Winston Gerschtanowitz vertelde net dat Ferri Somogyi inmiddels weer begonnen is met opnames voor GTST. Hij zal vanaf de kerst te zien zijn.
BRON: RTL Boulevard
Iddquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:16 schreef pberends het volgende:Janine
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:22 schreef _bigmac_ het volgende:
*Lutein speelt gewoon zichzelf
OMGquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:22 schreef _bigmac_ het volgende:
*Lutein speelt gewoon zichzelf
Maandag is ze er ook nog hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:28 schreef _bigmac_ het volgende:
Doei Lutein![]()
Ik hoop dat ze echt nooit meer terug komt. Wat een slechte actrice. En presentatrice.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:13 schreef Tania18 het volgende:
Wie is Lutein? Dat enge mens van die belspelletjes?? Brrr.. ik krijg al de rillingen als ik aan d'r denk
Ik vind die volgeplamuurde lelijke mond eigenlijk nog het ergstequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze echt nooit meer terug komt. Wat een slechte actrice. En presentatrice.
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind die volgeplamuurde lelijke mond eigenlijk nog het ergste![]()
Wat een doos![]()
foto??? Iemand een foto?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:13 schreef Tania18 het volgende:
Wie is Lutein? Dat enge mens van die belspelletjes?? Brrr.. ik krijg al de rillingen als ik aan d'r denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.luteinvankranen.nl
Daar kun je ook foto's bekijken, charmed_angel
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:03 schreef Bupatih het volgende:ieuw zij... bah dat mens kanm toch niet acteren???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.luteinvankranen.nl
Daar kun je ook foto's bekijken, charmed_angelHmmmmm maandagochtend maar even gtst kijken,.,,,
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:03 schreef Bupatih het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat haar ook een keertje haar pretje hebbenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:04 schreef --Globe-- het volgende:
t sloeg echt nergens op.. dom wijf.
[afbeelding]
Ja...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:01 schreef Frey het volgende:
Hopelijk komt er met de kerst weer een dubbele aflevering. Dit jaar valt kerstavond op een vrijdag, dus kunnen ze een extra spannende clifhanger maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. net zo'n gevolgen heeft als die van Arnie toen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sven..
Oh, en Dennis vind ik ook vreselijk irritant. Ik hoop dat dieIk ergerde me gisteren meer aan RaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. net zo'n gevolgen heeft als die van Arnie toen..
Ja idd viel mij ook opquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:36 schreef dunn0w het volgende:
(...)
Yasmin der rug was gewoon zonder brandwonden in beeld?!![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Helemaal nietsquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:35 schreef BVO het volgende:
Heb ik nog wat gemist gisteren?.
20 uur lijkt me een mooie tijdquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:33 schreef BVO het volgende:
Het Favoriete verhaallijn Tournament staat klaar. Ben zo weer weg, hoor wel wanneer het moet starten..
Wat dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:20 schreef digispeed het volgende:
Sorry voor de late reactie, maar heb gisteren erg slecht nieuws gekregen dus had ff geen zin
in internet.
Die is al geweest.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:54 schreef mark_03 het volgende:
Hebben we geen nominatieronde gehad?
Is ook zo... heb zelf nog meegestemdquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is al geweest.. Verder heb ik samen met Dizer de belangrijkste lijnen uitgekozen.
Er doen 90 lijnen mee, al de belangrijke/grote/populaire lijnen zitten er tussen..
Wat een werkquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:45 schreef BVO het volgende:
Het is begonnen..
Om mee te stemmen in de voorronde, ga naar dit topic: [Voorronde] GTST Tournament: Favoriete verhaallijn.
Valt reuze mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat een werk.
Oki..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Valt reuze mee..
Binnen 5 minuten heb je je stemmen klaar..
Beloofd..
Het kostte wel wat ja..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Oki..
Maar ook om dat tournament te maken.. jeetje.
Binnen 10 toch wel?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:40 schreef Frey het volgende:
Maar dan nog ben je er niet met 5 minuten
dat nog net wel jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Binnen 10 toch wel?.
De volgende ronde is nog iets groter.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:59 schreef Frey het volgende:
[..]
dat nog net wel ja
Naja, de volgende ronde is gelukkig 2 keer zo klein![]()
Al denk ik trouwens dat ik die ronde in tweeën ga delen. Eerst een week lang de eerste 16 duels, daarna een week de tweede 16 duels.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:00 schreef BVO het volgende:
[..]
De volgende ronde is nog iets groter.. Staat in de OP
.
In deze ronde staan er 52 lijnen over 26 duels, de 26 winnaars daarvan + 38 andere lijnen gaan dan in ronde 1 over 32 duels verder... vanaf dan worden de rondes wel flink kleiner ja..
Jij dacht toch niet dat ik bij dat hele stem gedoe ook nog alles ging lezenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:00 schreef BVO het volgende:
[..]
De volgende ronde is nog iets groter.. Staat in de OP
.
probeer je me nu alweer uit de tent te lokken???quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:28 schreef _bigmac_ het volgende:
Roxy vind ik trouwens nog steeds kut.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:30 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
(goed hé ik heb geoefend in het niet boos worden)
Knap van je hoe lang heeft dat geduurt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:30 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
probeer je me nu alweer uit de tent te lokken???![]()
lieve schat als jij Roxy niet leuk vindt zal me dat een rotzorg zijn(goed hé ik heb geoefend in het niet boos worden)
Wat lijkt Vivienne in jouw avatar eigenlijk veel op die verschrikkelijke Anoukquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:28 schreef _bigmac_ het volgende:
Roxy vind ik trouwens nog steeds kut.
twee maandenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:31 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Knap van je hoe lang heeft dat geduurt?
Hoe kom je daar dan toch bij?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat lijkt Vivienne in jouw avatar eigenlijk veel op die verschrikkelijke Anouk![]()
Precies dezelfde kop daar, ik dacht dan ook al de hele tijd van het Anouk wasquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:33 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan toch bij?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Precies dezelfde kop daar, ik dacht dan ook al de hele tijd van het Anouk was![]()
Roxy is 100x leuker dan Viviennequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:38 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Vivienne is 10x leuker.
Je bedoelt Vivienne is 100x leuker dan Roxyquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:40 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Roxy is 100x leuker dan Vivienne![]()
Dan is je menning niet correctquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:42 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
nee ik bedoel dat Roxy 100x leuker is dan Vivienne
Ja eigelijk wel. Vivienne is toch ook leukerquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:44 schreef Bupatih het volgende:
Wat een zinvolle discussie zeg
Ach, of jullie nou Vivienne of Roxy leuker vinden......Yasmin blijft toch de leukstequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:45 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja eigelijk wel. Vivienne is toch ook leuker![]()
Op nr.2quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:47 schreef Tania18 het volgende:
Charlie is de leukste![]()
Aukje was leuker .quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op nr.2
Wel Lieke van Lexmond toch, mag ik hopen??
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:48 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Aukje was leuker .
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:49 schreef Tania18 het volgende:
Lieke
Aukje
Ja wel altijd grote mond enzo eigen menning door dramen altijd schitterend.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:52 schreef Tania18 het volgende:
De echte Charlie was niet leuk
ons hele bedrijf is ontslagen, maar ok on topicquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat dan?.
Ey ey Rik en Anita zijn cool! die people hebben veel meegemaakt hoor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:57 schreef karoltje het volgende:
Rik en Anita terug, OMG, de saaiste familie weer back in town
.
ha ha inderdaad, ik denk dat hij vet van bil gaat met een gozer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:59 schreef Iwan1976 het volgende:
De komende weken wordt het 'to bi or not to bi' voor Morris...
Wordt dus een bizondere aflevering maandag.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:59 schreef Iwan1976 het volgende:
De komende weken wordt het 'to bi or not to bi' voor Morris...
Ik vind ze slaapverwekkendquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ey ey Rik en Anita zijn cool! die people hebben veel meegemaakt hoor.
ja dat viel mij ook al op. BEH !quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat lijkt Vivienne in jouw avatar eigenlijk veel op die verschrikkelijke Anouk![]()
Dat snap ik ook niet helemaalquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap alleen niet dat ik lees dat ze alleen nog maandag in de serie te zien zal zijn, hoe kan Dennis dan de tijd krijgen om verliefd op haar te worden en met haar op vakantie te gaan? Gaat dat allemaal 'achter de schermen' gebeuren ofzo?
Die people.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ey ey Rik en Anita zijn cool! die people hebben veel meegemaakt hoor.
Die Dennis is zo blij dat 'ie weer 'ns iemand heeft dat ze gelijk de koffer induiken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Komen Rick en Anita dan voor langere tijd terug? Rick vind ik wel leuk, Anita niet echt. Dat kind van hun zal ondertussen wel al kleuter zijn. En dat belspelwijf vrijdag, oh my goddd, wat erg zeg. Ik snap alleen niet dat ik lees dat ze alleen nog maandag in de serie te zien zal zijn, hoe kan Dennis dan de tijd krijgen om verliefd op haar te worden en met haar op vakantie te gaan? Gaat dat allemaal 'achter de schermen' gebeuren ofzo?
Ja en dan maakt het hem ook niet uit dat het de dochter van Dracula is waarmee ie de koffer induiktquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Dennis is zo blij dat 'ie weer 'ns iemand heeft dat ze gelijk de koffer induiken..
Ja, maar de banden zijn verbroken volgens dunn0w.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja en dan maakt het hem ook niet uit dat het de dochter van Dracula is waarmee ie de koffer induikt
(Trouwens, is zij nou echt de dochter van Peter-Jan Rens?)
Kweenie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja en dan maakt het hem ook niet uit dat het de dochter van Dracula is waarmee ie de koffer induikt
(Trouwens, is zij nou echt de dochter van Peter-Jan Rens?)
Begrijpelijk, ik zou me ook kapot schamen voor zo'n kindquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar de banden zijn verbroken volgens dunn0w..
Ja, wie wil nou niet met haar breken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar de banden zijn verbroken volgens dunn0w..
GMTAquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, wie wil nou niet met haar breken?
Ze is ook vreselijk lelijk, een kruising van Mabel Wisse Smid en Loes lucaquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik zou me ook kapot schamen voor zo'n kind![]()
Die reactie verwachtte ik al.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
en een vuilnisbakquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:15 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ze is ook vreselijk lelijk, een kruising van Mabel Wisse Smid en Loes luca
"Laaat de baaaallllllleeeen maaar vallen"quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
mischien dennis zijn ballen !quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Laaat de baaaallllllleeeen maaar vallen"
Maar dat gaat bij haar niet op.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
en een vuilnisbak![]()
Ik vrees van niet...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:13 schreef babette21 het volgende:
zo nog ff snel een berichie van mij in dit 100ste topic, voordat die vol is
En tot slot: ik mag toch hopen dat het optreden van die domme bel-doos eenmalig was...
waarom niet ? na Maandag gaat ze toch met the chin op vakantie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:30 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik vrees van niet...
Echt waarquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:56 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
waarom niet ? na Maandag gaat ze toch met the chin op vakantie.
Ja, al meer dan 25000 posts dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:54 schreef Luchtbel het volgende:
Zitten jullie hier nou nog steeds te kletsen over GTST? Gefeliciteerd met jullie 100ste topic!![]()
Mijn god het duurt al bijna evenlang als heel GTST.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, al meer dan 25000 posts dus..
Speciaal voor dat jubileum is door Dizer en mij dit tournament georganiseerd: [Voorronde] GTST Tournament: Favoriete verhaallijn.
![]()
Dat lukt niet.Ik heb per ongeluk de videorecorder gesloopd en we wachten nog steeds op een nieuwe.(Maar nou krijgen we gelukkig wel een dvd-recorder)quote:Maandagochtend opnemen he.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:15 schreef Luchtbel het volgende:
De lijn waarin Tony voorkomt gaat in dit geval over Remco.
Maar het kan dus nog komen, maar ik laat me niet in de verleiding brengen mee te gaan doendadelijk kan ik niet meer stoppen
Ook die zit rechtstreeks in ronde 1quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:20 schreef _bigmac_ het volgende:
Klopt het dat de Sylvia-ziekte verhaallijn er niet inzit?
Je wilt geen Ludo-Ludo finale?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:30 schreef _bigmac_ het volgende:
Moet die Sylvia verhaallijn niet gewoon al in de finale.
Ik ook. Hilde de Mildt roeleertquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Nope ik vond die Sylvia verhaallijn gewoon de mooiste .
Het is niet dat ik dat zonodig wil hoor. maar had het van _bigmac_ wel verwacht. Al behoren de lijnen van Ludo met Bowien wel tot mijn favorieten.quote:Op zondag 31 oktober 2004 01:04 schreef Nano het volgende:
Ik vond de Sylvia verhaallijn niet de mooiste hoor.Ik ben het met BVO eens,Ludo-Ludo finale!
Laura en Bowienquote:Op zondag 31 oktober 2004 10:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is niet dat ik dat zonodig wil hoor. maar had het van _bigmac_ wel verwacht. Al behoren de lijnen van Ludo met Bowien wel tot mijn favorieten.
Een andere erg vermakelijke lijn:
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ook. Hilde de Mildt roeleert![]()
Joker?????????quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:55 schreef _bigmac_ het volgende:
De joker heeft trouwens weer gewerkt.
Jijquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:38 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Joker?????????![]()
sinds wanneer ben ik de Joker????????????????????quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:18 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Jij![]()
sinds je eerste post hierquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:36 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
sinds wanneer ben ik de Joker????????????????????
Jippie Jee ik voel me vereerdquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
sinds je eerste post hier![]()
cool een soortgenoot, ik heb mijn videorecorder namelijk ook gesloopdquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:17 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat lukt niet.Ik heb per ongeluk de videorecorder gesloopd en we wachten nog steeds op een nieuwe.(Maar nou krijgen we gelukkig wel een dvd-recorder)
Leuk dat je aan me denkt.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:10 schreef BVO het volgende:
Dada dan. Hij is er de laatste tijd wat minder, maar heeft voor heel wat komische posts gezorgd met zijn Charlie-haat en humoristische opmerkingen.
Goh dan zijn er toch meer die zo slim zijn!Ik had er een band van Westenwind ingeduwt en toen ging hij vreselijk storen.Opeens kwam de band er niet meer uit.Dus nou zit ik al 3 maanden zonder.En meestal kan ik het vrijdagavond niet zien dus ik hoop altijd maar dat er iemand capt,maar deze keer heeft er waarschijnlijk niemand gecapt.Of ze willen niet reageren.quote:cool een soortgenoot, ik heb mijn videorecorder namelijk ook gesloopd
Ik kan niet cappen..quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:59 schreef Nano het volgende:
[..]
Goh dan zijn er toch meer die zo slim zijn!Ik had er een band van Westenwind ingeduwt en toen ging hij vreselijk storen.Opeens kwam de band er niet meer uit.Dus nou zit ik al 3 maanden zonder.En meestal kan ik het vrijdagavond niet zien dus ik hoop altijd maar dat er iemand capt,maar deze keer heeft er waarschijnlijk niemand gecapt.Of ze willen niet reageren.
ik wou onm opnemen maar die uerghfuigefuegfuwegfugewugfe$ ding gaf telkens die band weer terug.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:59 schreef Nano het volgende:
[..]
Goh dan zijn er toch meer die zo slim zijn!Ik had er een band van Westenwind ingeduwt en toen ging hij vreselijk storen.Opeens kwam de band er niet meer uit.Dus nou zit ik al 3 maanden zonder.En meestal kan ik het vrijdagavond niet zien dus ik hoop altijd maar dat er iemand capt,maar deze keer heeft er waarschijnlijk niemand gecapt.Of ze willen niet reageren.
Die is gek!quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:25 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
ik wou onm opnemen maar die uerghfuigefuegfuwegfugewugfe$ ding gaf telkens die band weer terug.
Toen heb ik er een beetje te hard op geslagen ben ik bang, maar gelukkig heb ik een supervriendin die onm voor me opneemt net zolang tot ik nieuwe recorder hebYassie Love you
![]()
Nee... die vriendin..quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:51 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
ikke???![]()
Yasmina is juist heeeeeeel liefquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee... die vriendin..
Waarom moet je alles opnemen trouwens?quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:55 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Yasmina is juist heeeeeeel lief![]()
alleen de afleveringen met Joycequote:Op zondag 31 oktober 2004 20:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Waarom moet je alles opnemen trouwens?
Eindelijk kom je uit de kastquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:55 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Yasmina is juist heeeeeeel lief![]()
nee kast dat je pot bent bedoel ik.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:14 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
uit de cast??
Ik dacht dat jij de hele tijd met een rpg bezig wasquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:50 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
nee kast dat je pot bent bedoel ik.
Eeuh Nano kan je frey effe een mailtje stuuren hij wil je wat vragen maar durft het niet goed![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:32 schreef BVO het volgende:
Je wilt geen Ludo-Ludo finale?.
Ik geloof niet dat Beev helemaal serieus was hoor, zoiets heet sarcasme....quote:Op zondag 31 oktober 2004 01:04 schreef Nano het volgende:
Ik ben het met BVO eens,Ludo-Ludo finale!
een stervende Sylvia Vs. een opgesloten Lindaquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:06 schreef Dizer het volgende:
Ik wil
Ludo Bowien Janine en Stefano vs Linda Erik en drugssmokkel
ach op elk potje past een dekseltje p.s. ik ben geen potquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:50 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
nee kast dat je pot bent bedoel ik.
Eeuh Nano kan je frey effe een mailtje stuuren hij wil je wat vragen maar durft het niet goed![]()
Ja dat weten we nou wel. Ok?quote:Op maandag 1 november 2004 17:56 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:p.s. ik ben geen pot![]()
Ja, Nanda....Ik was haar naam vergeten.quote:Op maandag 1 november 2004 20:40 schreef Nano het volgende:
Ja,Nanda!
Dat viel me ook al op!
iddquote:Op maandag 1 november 2004 20:52 schreef BVO het volgende:
Ze heeft totaal geen bewijs nee..
Niet zo gek, het was ook geen verkrachting..
Zucht... deja vuquote:Op maandag 1 november 2004 20:52 schreef BVO het volgende:
Ze heeft totaal geen bewijs nee..
Niet zo gek, het was ook geen verkrachting..
goed onderbouwd enzoquote:Op maandag 1 november 2004 21:02 schreef _bigmac_ het volgende:
Het was geen verkrachting lala![]()
Dat deed ze dus niet. Zij verleidde hem, het was voor hem niet duidelijk of ze nu wel of niet wilde.quote:Op maandag 1 november 2004 20:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zucht... deja vu.
Het was dus wel een verkracting.
Ik weet niet wat jij onder een verkrachting verstaat maar...
'iemand aanzetten tot seksuele handelingen terwijl iemand daar duidelijk (en dat deed ze) verzet tegen geeft'... is imo verkrachting (ook volgens het woordenboek trouwens).
..en dan kun jij zeggen dat ze er aanleiding toe gaf (knoopjes enzo)... dat was misschien dom, maar zoiets als aanleiding geven tot verkrachting bestaat niet.
maar anyway sjors is buitengewoon irritant.. en het is erg dom om nu pas aangifte te doen... ze had al zeer weinig bewijs... en nu na al die maanden (bijna een jaar) heeft ze al helemaal geen poot om op te staan!
Preciesquote:Op maandag 1 november 2004 21:17 schreef Diorchanel het volgende:
Ze schreeuwt 100x 'nee'. Dan lijkt het mij 'nee'.
Het was geen verkrachting omdat Nick een Sanders is en die zijn cool dus die toen zulk soort dingen nietquote:Op maandag 1 november 2004 21:07 schreef dunn0w het volgende:
[..]
goed onderbouwd enzo![]()
Je moet toch weten dat als een vrouw "nee" zegt, ze "ja" bedoelt.quote:Op maandag 1 november 2004 21:17 schreef Diorchanel het volgende:
Ze schreeuwt 100x 'nee'. Dan lijkt het mij 'nee'.
goed onderbouwd enzoquote:Op maandag 1 november 2004 21:27 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Het was geen verkrachting omdat Nick een Sanders is en die zijn cool dus die toen zulk soort dingen niet![]()
Dat is een fabeltjequote:Op maandag 1 november 2004 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet toch weten dat als een vrouw "nee" zegt, ze "ja" bedoelt..
Goh vast niet expres het is ook zo dood hierquote:Op maandag 1 november 2004 21:31 schreef dunn0w het volgende:
[..]
goed onderbouwd enzo.
...
Je doet een beetje belachelijk....
ruimte genoeg dus.. voor een uitgebreide discussie..quote:Op maandag 1 november 2004 21:32 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Goh vast niet expres het is ook zo dood hier![]()
Dit meen je niet serieus, mag ik hopen?quote:Op maandag 1 november 2004 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2004 21:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben benieuwd wat de makers verzonnen hebben voor Sjors de aankomende kerstavond
Ik hoop dat ze bruut afgeslacht wordt...ik haat haar al net zo intens als Daantje toendertijd
Daar heb ik geen zin meer in nu...quote:Op maandag 1 november 2004 22:01 schreef BVO het volgende:
Ik ook, die verhaallijn is toch om moedeloos van te worden?.
Donderdag wordt Morris geil van z'n model, kan dus toch nopg leukw orden..
.
Over andere leuke verhaallijnen: [Voorronde] GTST Tournament: Favoriete verhaallijn..
spamquote:Op maandag 1 november 2004 22:01 schreef BVO het volgende:
Ik ook, die verhaallijn is toch om moedeloos van te worden?.
Donderdag wordt Morris geil van z'n model, kan dus toch nopg leukw orden..
.
Over andere leuke verhaallijnen: [Voorronde] GTST Tournament: Favoriete verhaallijn..
Je hebt nog tot de 10e, alle tijd dus.quote:Op maandag 1 november 2004 22:03 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zin meer in nu...
Morgen... beloofd![]()
Als een vrouw 1 keer nee zegt is het afhankelijk van de intonatie wellicht een ja, wanneer ze snel 'nee nee' zegt kan het mogelijkerwijs ook nog een ja zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op maandag 1 november 2004 22:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als een vrouw 1 keer nee zegt is het afhankelijk van de intonatie wellicht een ja, wanneer ze snel 'nee nee' zegt kan het mogelijkerwijs ook nog een ja zijn.
Maar na de scene vandaag terug te hebben gezien was het dus duidelijk wel een verkrachting, ze gaf duidelijk te kennen dat ze niet verder wilde.
En dat argument van 'ze deed z'n knoopjes los' enzo slaat net zo erg als een pik op een drumstel als het argument dat meisjes met korte rokjes en truitjes het uitlokken.
Nick was misschien dronken dus het kan zijn dat hij achteraf de impact die het op Sjors gemaakt had niet kon inschatten, maar een echte vent neemt 100% zijn verantwoordelijkheid.
En daarom blijft hij nog steeds een sukkeltje.
heb geen tv op mijn werkplek... bedankt voor het meedenkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:28 schreef karoltje het volgende:
Over een half uur is de HH, kijk die.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:14 schreef toscane het volgende:
[..]
heb geen tv op mijn werkplek... bedankt voor het meedenken
Het waren gewoon de beelden van de aflevering rond kerst vorig jaar, dus niet Sjors' gedachten maar wat er gewoon gebeurd was die aflevering.quote:Op maandag 1 november 2004 23:11 schreef somegirl het volgende:
maar dat wat wij gezien hebben hoeft nog niet waar te zijn toch? zo heeft zij het verteld, en dat hebben ze even gefilmt, maar misschien krijgen we tijdens Nick zijn verklaring wel weer wat anders te zien.......
Volgens mij waren het ook geen flashbacks hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:08 schreef babette21 het volgende:
die beelden waren van kerst vorig jaar, 100% zeker....
ik krijg de indruk dat 'n BVO en 'n bigmac 't gewoon leuk vinden om 'n beetje olie op 't vuur te gooien... niet doen, jullie maken jezelf belachelijk...
Ey Nano hebben jij en Frey de boel nou al klaar?quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:04 schreef Nano het volgende:
Die beelden van de kerst vorig jaar waren wel leuk ja!
Ik had verwacht dat je alleen dat saaie verhaal te horen kreeg,maar je kreeg er dus nog een filmje van ook!
Ze komt na GTST op habboquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:11 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ey Nano hebben jij en Frey de boel nou al klaar?
Kunnen we een topic van jouw hand verwachten?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:55 schreef karoltje het volgende:
En ohja, het nieuwe topic staat al klaar.
oh jah effe vergetequote:Op dinsdag 2 november 2004 20:27 schreef karoltje het volgende:
Gilmore Girls begint ook pas 20.45. Programmering is ietwat verschoven ivm extra uitzendingen en nieuwsbulletins ivm Theo v Gogh.
Ja, dat viel mij ook meteen op. Hing die foto van Benjamin daar vandaag voor het eerst?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:58 schreef _bigmac_ het volgende:
Die foto's van Henny en Benjamin in de keuken van harmsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |