Ik vermoed van wel...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:02 schreef BVO het volgende:
Zou die homo-lijn de reden zijn van wéér een nieuwe Morris?
Jah,dat jij jezelf zo perfect vindquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:26 schreef bar_rel het volgende:
geef die jongen een kans....![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:31 schreef _bigmac_ het volgende:
Ey de TT is fout dan moet het zijn Patrick Maartens, kom terug!
Ja Geert Hoes,Lieke van Lexmond,Joris Putman,Toncy van Eersel nietquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Patrick en Aukje de enige echte kinderen van Barbara
Ik hoop nog steeds op een verhaallijn dat het blijkt dat Charlie en Morris zijn ontvoerd en dat ze dan terug komen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja Geert Hoes,Lieke van Lexmond,Joris Putman,Toncy van Eersel niet![]()
Laat dat "Aukje" maar zittenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Patrick en Aukje de enige echte kinderen van Barbara
Haha,zeker wel!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een verhaallijn dat het blijkt dat Charlie en Morris zijn ontvoerd en dat ze dan terug komen.![]()
ooh ja hehequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat dat "Aukje" maar zitten
Alleen Patrick Martens was 'haar kind'.
Haha,Ja...Wat een gedoe trouwens altijd bij Gtst met kinderen enzo,ieder jaar komt er wel weer een verdwaald kind aanzettequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:42 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ooh ja hehedom dom dom van mij.
Net als in Dynasty... Krystle werd ontvoerd en vervangen door een dubbelganger.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik hoop nog steeds op een verhaallijn dat het blijkt dat Charlie en Morris zijn ontvoerd en dat ze dan terug komen.![]()
Dizer moet hem makenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:49 schreef _bigmac_ het volgende:
Dizer toch ?
Het gaat wel over TOPIC 100quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:53 schreef BVO het volgende:
Pfff, gaan we dat gezeik nou alweer krijgen?
Dit topic gaat over GTST, niet over de TT van het volgende deel.
Zeker niet als er nog maar een paar posts geweest zijn.
* Orginial mist die goede oude tijd..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:23 schreef Nyluzzz het volgende:
Wat een achterlijke gladiool die nieuwe Morris![]()
Of nick moet dood dan is Sjors van haar problemen afquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:28 schreef _bigmac_ het volgende:
Sjors ga gewoon dood zijn Nick en Charlie ook van hun problemen af.
Nee Nick is coolquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Of nick moet dood dan is Sjors van haar problemen af![]()
Overdreven en uit zen verband gerukt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:34 schreef Nyluzzz het volgende:
Rare vraag misschien, maar in de periode dat het gebeurde volgde ik het niet echt.
Is die hele verkrachting nou verzonnen of is het echt waar?
Bruut gezegd: Nick heeft er lekker genomen op kerstavondquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:34 schreef Nyluzzz het volgende:
Rare vraag misschien, maar in de periode dat het gebeurde volgde ik het niet echt.
ze kunnen het personage ook helemaal schrappen....quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:23 schreef BVO het volgende:
Wat een baggerMorris is dit zeg.
Hij gaat met ze gay vriend naar Africaquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze kunnen het personage ook helemaal schrappen....![]()
Luteinquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:45 schreef bar_rel het volgende:
ik had die rtl4 presentatrice verwacht vandaag ( weet haar naam ff niet meer)
Hij was dronken, zij bracht hem naar z'n kamer en kleedde hem uit, maar wilde geen sex met hem.. hij vatte dit wel zo op en had met z'n dronken kop sex met d'r..quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:34 schreef Nyluzzz het volgende:
geen idee, ik zat in bad en de tv stond te zacht, maar ik ben wel benieuwd iddquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:45 schreef --Globe-- het volgende:
maar wat gebeurde er nou net? wat zei nick tegen sjors?
erg nieuwschierig![]()
Nick zei: Ik zou maar is ophouden met het rondvertellen van die leugen want dan verlies ik mijn geduld,en als ik mijn geduld verlies...Ben ik niet leuk!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, ik zat in bad en de tv stond te zacht, maar ik ben wel benieuwd idd
Bij de trouwerij kan ze lopenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:51 schreef babette21 het volgende:
zo hier ben ik ook weer ff, en zoals altijd te lui om alles terug te lezen....
knal m'n mening liever direct (ongevraagd) op tafel!
die nieuwe Morris is echt pas net uit de luiers zo te zien, maar uberhaupt al beter dat die walgelijk Geert...
ik heb besloten om hem een kansje te geven
Sjors die eindelijk 'n keer d'r muil opentrekt... werd ook tijd. Heel goed!!
Charlie is echt de meest naïeve gans die er is, maar stiekem begin ik haar (de nieuwe versie dus) ein-de-lijk een beetje oke te vinden. Al is die rolstoel behoorlijk achterhaald, ze kan best lopen...
Ze gaat gechanteert worden!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:52 schreef digispeed het volgende:
jongens jongens wat weten we het allemaal weer goed, geef die nieuwe morris toch een kans.
ik vind hem in ieder geval een stuk minder irritant overkomen dan geert hoes, wat een braakbal was dat. Ik ben voor de nieuwe morris,
ohja en wat zijn janine en ray toch walgelijk, als ray echt zo principieel zou zijn zou hij ook
niet in de kroeg moeten werken die nick betaald heeft.
en sjors wordt een slechterik binnenkort, samen met behulp van haar moeder gaat ze achter nick aan.
dan ben je toch niet direct een slechterik... da's gewoon wraak...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:52 schreef digispeed het volgende:
en sjors wordt een slechterik binnenkort, samen met behulp van haar moeder gaat ze achter nick aan.
klopt tijdens die chantage gaat martine haar slechte kanten weer laten zienquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze gaat gechanteert worden!
Maar niet door Arnost Kraus,die heeft afgehaakt![]()
Waarom word ze dan gechanteertquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:59 schreef digispeed het volgende:
[..]
klopt tijdens die chantage gaat martine haar slechte kanten weer laten zien![]()
nee, ze wordt een slechterik en dat heeft niks met die wraak te maken, je komt er binnenkort wel achterquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan ben je toch niet direct een slechterik... da's gewoon wraak...
kan jij ook wel eens normaal reageren, volgens mij ben je een aardig gefrustreerd kippetje ?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:03 schreef babette21 het volgende:
oh gut mogen we 't nog niet weten
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:05 schreef digispeed het volgende:
kan jij ook wel eens normaal reageren, volgens mij ben je een aardig gefrustreerd kippetje ?
heb ik gelijk ???
Meldt!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
mensen, geef even een seintje als er hier weer 18plussers (muv m'n zussie) opduiken....
* Bet haalt opgelucht adem: waar was je nou man!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:20 schreef BVO het volgende:
Meldt!.
Is 17 ook goedquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
mensen, geef even een seintje als er hier weer 18plussers (muv m'n zussie) opduiken....
Wat doe je nou?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:31 schreef Duiveltja het volgende:
Gekibbel gedelete.
Heb jij het vandaag wel gezien dan?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:32 schreef dunn0w het volgende:
Sjors zoekt het gevaar op ?!.. Is ze wel helemaal lekker?
Charlie is echt een doos zeg!
ga me nou niet opnieuw zitten irriteren en laat m'n zussie met rust, ja!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:33 schreef Orginial het volgende:
Heb jij het vandaag wel gezien dan?![]()
sorry mijn excuusquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:31 schreef Duiveltja het volgende:
Offtopic gekibbel gedelete.
Anders zou ik toch geen reactie geven op vandaagquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:33 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb jij het vandaag wel gezien dan?![]()
Maar je zei dat jet het niet kon zien en Onm niet op zou nemen maar Gtst welquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:38 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Anders zou ik toch geen reactie geven op vandaag
Ja precies ja... GTST wel gezien dus.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar je zei dat jet het niet kon zien en Onm niet op zou nemen maar Gtst wel![]()
Nu heb je de poppen aan het dansen....quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hou jij je kwek nou maar![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:52 schreef Orginial het volgende:
Excuses heb namelijk net te horen gekregen... naja laat maar het gaat in ieder geval niet zo best me en soms ben ik bang voor de operatie enzo maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen
Sorry,Babette![]()
Sorry nogmaals,Ik post binnekort vanuit het ziekenhuis nog wel.Heb een laptop gekochtquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:57 schreef babette21 het volgende:
* zegt maar niks meer, voor ik het weet word ik gebanned......
ff terug naar gtst: hoe is 't toernooi eigenlijk afgelopen?!
ja joh 't is al goed.... sterkte ermee....quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:12 schreef Orginial het volgende:
Sorry nogmaals,Ik post binnekort vanuit het ziekenhuis nog wel.Heb een laptop gekocht![]()
Thanksquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja joh 't is al goed.... sterkte ermee....
en nu back on topic......
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:19 schreef Bupatih het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)603726566657265722f&![]()
![]()
wat leuk , krijg ik toch nog een eervolle vermeldingquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:19 schreef Bupatih het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)603726566657265722f&![]()
![]()
Waarom loop je de Martine wannabe uit te hangen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:30 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat leuk , krijg ik toch nog een eervolle vermelding
hahaha wat heerlijk mensen stangen op zo'n forum (oeps wat zeg ik nu)![]()
omdat ik net als alle andere posters hier gefrustreerd ben en niets ander te doen heb.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:33 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Waarom loop je de Martine wannabe uit te hangen?
De rest loopt niet Martine uit te hangen hoor.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:35 schreef digispeed het volgende:
[..]
omdat ik net als alle andere posters hier gefrustreerd ben en niets ander te doen heb.
maar zijn wel gefrustreerdquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:37 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
De rest loopt niet Martine uit te hangen hoor.
Dat laatste zou ik niet ontkennen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:38 schreef digispeed het volgende:
[..]
maar zijn wel gefrustreerd
en btw ik loop niet martine uit te hangen, ik ben gewoon een heel vervelend persoon.
Nou ja, hij heeft Sjors wél verkracht he? Maar hoe wil Sjors dat gaan bewijzen? Ik denk dat er weinig bewijs van die avond is.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:46 schreef _bigmac_ het volgende:
Oke effe weer on topic ik heb het gevoel dat de schrijvers van gtst Nick ook nog steeds als badguy zien , Maar zo bad is hij toch niet
ik vond het meer aanranding, niet echt verkrachtingquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft Sjors wél verkracht he? Maar hoe wil Sjors dat gaan bewijzen? Ik denk dat er weinig bewijs van die avond is.
Verder vind ik 'm eigenlijk gewoon cool.
Pardon!? Kut kind Nina ? Een beetje inhouden jij je kan ook gewoone taal gebruiken.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:47 schreef digispeed het volgende:
ok back on topic :
---------------------
Iemand enig idee wanneer dat kutkind van een Nina weer terug komt in GTST ?
Idd Nick is ook gewoon cool en die verkrachting nouwja hij had het nooit gedaan als die gewoon nuchter was .quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft Sjors wél verkracht he? Maar hoe wil Sjors dat gaan bewijzen? Ik denk dat er weinig bewijs van die avond is.
Verder vind ik 'm eigenlijk gewoon cool.
Martinequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:47 schreef digispeed het volgende:
ok back on topic :
---------------------
Iemand enig idee wanneer dat kutkind van een Nina weer terug komt in GTST ?
hallo voel je je persoonlijk aangevallenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:54 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Pardon!? Kut kind Nina ? Een beetje inhouden jij je kan ook gewoone taal gebruiken.
Ja nou ik ga toch ook niet zeggen wanneer gaat die rooie kut hoer nou eens dood en trekt ze die lelijke blonde oma die al lang te oud is om de badgirl te spelen mee in het graf?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
hallo voel je je persoonlijk aangevallen
ik vind het gewoon een dom personage
GTST#100: De Kroon Van Meerdijk!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:00 schreef Orginial het volgende:
Nou wil ik het weten ook: Wie maakt topic 100 en waar gaat het over?
Kom op mensen: Topic 100 moet een fantastisch topic worden met:
Filmpjes van Frey
Met Dizer,die ons verlaten heeft!
Bigmac,Bvo,Babette21 en Dunn0w,Bar_rel,Digispeed en al die andere fantastische users op Fok hier en ik ga vanaf het ziekenhuis een oogje in het zeil houden!Kom op maak topic 100 een kroonwerk op al die Gtsttopics
LOLquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:01 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja nou ik ga toch ook niet zeggen wanneer gaat die rooie kut hoer nou eens dood en trekt ze die lelijke blonde oma die al lang te oud is om de badgirl te spelen mee in het graf?
kan ook via free record shop geloof ikquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:12 schreef Orginial het volgende:
bij Bol.com wil ik de dvd van Gtst nummer 2 bestellen maar het lukt niet kan iemand een linkje plaatsen?![]()
Danke.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
GTST#100: De Kroon Van Meerdijk!
Leuk hequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:16 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oke het moet om Meerdijk gaan niet om een persoonquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:22 schreef BVO het volgende:
Dizer en ik maken hem.
Omdat wij dat het beste kunnen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Waarom?
Het gaat toch wel over Meerdijk hequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat wij dat het beste kunnen..
Hebben jullie dat afgesproken? En hebben jullie al een titel, want ik vind die van Orginial heel goedquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:22 schreef BVO het volgende:
Dizer en ik maken hem.
Iddquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Hebben jullie dat afgesproken? En hebben jullie al een titel, want ik vind die van Orginial heel goed![]()
Als het over een persoon gaat hequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:31 schreef BVO het volgende:
Laat dat maar aan ons over..
Maareh, laat dat topicgezeur nou maar achterwege, het gaat hier over GTST..
Kan ook in kleine lettertjes pratenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:32 schreef Shirley het volgende:
Pfft...wat heb ik me vandaag zitten ergeren aan Sjors, die nieuwe Morris en Yasmin.
Dat gejammer van die mutsen...Sjors die in d'r eigen zelfmedelijden verzuipt, net als Yasmin, en dat baggerslechte ''acteerwerk'' van die Morris. Ik ben het helemaal met de TT eens....
gelukkig is het maar een soap...
Prima! Maar waar is Dizer eigenlijk de laatste tijd?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:22 schreef BVO het volgende:
Dizer en ik maken hem.
Hij vindt internet saai.Bron:Freyquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Prima! Maar waar is Dizer eigenlijk de laatste tijd?
PS: ik ben het helemaal met de TT/TS eens.
Nieuwe Charlie isquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:45 schreef thaduck het volgende:
De nieuwe Morris is bagger
De nieuwe Charlie was wel ok, stuk knapper meiske geworden
Hoezo dan? Je zag toch dat hij haar neukte. Het verschil tussen aanranding en verkrachting is namelijk of er gepenetreerd wordt, om het maar even netjes te zeggen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:54 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vond het meer aanranding, niet echt verkrachting
Ik vind wel dat Sjors een ietsiepietsie overdrijft....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:00 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Hoezo dan? Je zag toch dat hij haar neukte. Het verschil tussen aanranding en verkrachting is namelijk of er gepenetreerd wordt, om het maar even netjes te zeggen.
Ik ook. Doe dan gewoon, net als bij deel 50, een ode aan Karoltje.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:18 schreef babette21 het volgende:
"De Kroon op Meerdijk" vind ik overigens de slechtse titel die ik ooit gehoord heb...
dat is haar enige écht goeie actie sinds haar rentree, vind 't verder nogal teleurstellend...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:30 schreef Zhenar het volgende:
Als Sjors' hernieuwde gezanik betekent dat Martine weer mensen gaat vastketenen in slachthuizen om hun ballen eraf te snijden, dan kan ik het nog wel even verdragen.
Ben het met je eens: ik vind dat de schrijvers op deze manier een hele foute boodschap overbrengen, namelijk: "je moet niet zomaar denken en roepen dat je bent verkracht; het mag dan wel gedwongen seks tegen je zin zijn, maar als de ander dronken was en jij een kort rokje droeg, dan is het eigenlijk geen verkrachting".quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:29 schreef babette21 het volgende:
ow geloof me, ik vind Sjors ook een draak. ze had die Nick allang in z'n ballen moeten trappen.
en dat ze die Morris uberhaupt de moeite van 't wakker liggen waard vind zegt genoeg...
maar dat ze dáárdoor ineens níet meer verkracht zou zijn...?!?
sterker nog, dat mensen hier ineens sympathie krijgen voor Nick (wb dit gebeuren dan he),
't gaan goed praten enzo... vind 't echt walgelijk...
Charlie was weer helemaal op dreef gisterquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar dat zal natuurlijk nooit gebeuren. Dat zie je wel met dat De Koning gedoe.
Charlies opmerking tegen Janine was wel echt geweldig trouwens..
Het is Patrick Martensquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:31 schreef _bigmac_ het volgende:
Ey de TT is fout dan moet het zijn Patrick Maartens, kom terug!
tja hetzelfde geintje hebben ze ook al met Ray uitgehaald: eerst was 't de klootzak die zijn wijf lens sloeg, nu is ie ineens oké... met dien verschille dat hij in die grot iig het licht zag oftewel zijn eigen fout, dat zie ik bij Nick nog niet gebeuren...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:36 schreef Zhenar het volgende:
Als de schrijvers Sjors' verkrachting gaan bagatelliseren, dan vind ik dat echt schandelijk. Laat Nick gewoon een verkrachter zijn, laat hem eventueel spijt betuigen, boete doen, en weer vrienden worden met iedereen, maar ga verkrachting alsjeblieft niet goedpraten.
Ja, eindelijk weer op het oude Aukje-niveau.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:04 schreef bar_rel het volgende:
Ze begint(als het iig niet over dat gezeik met bar en val gaat hebben)veel leuker te worden
Klopt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:29 schreef babette21 het volgende:
Er is maar één Aukje...
als je er nog 9 hebt kun je een mooie top 10 samenstellen!! (zie "handtekening")quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Haar personage was echt mijn favoriet, toen onze Auk er nog in zat.
Ik heb Nick altijd al stoer gevonden en Sjors altijd al een domme muts.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:16 schreef babette21 het volgende:
Dodelijk vermoeiend, die eeuwige discussie over Nick & Sjors.
Het was 100% verkrachting (idd zoals bloodymary zegt: penetratie tegen haar zin in)
Maar nu begint men Nick stoer te vinden, en Sjors en domme doos en is 't dus ineens aantstellerij...
hypocriet hoor... kwetsend ook trouwens, maar dat verhaal heb ik al eens eerder opgehangen
Waarom staat er in de veronica gids hele andere dingen??quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:23 schreef Orginial het volgende:
Maandag
Yasmin is bloednerveus voor de fotoshoot.De spanning stijgt helemaal als de styliste haar jurk wil aantrekken die haar verbrande rug ontbloot.Morris wordt tijdens een afspraak met model Eddie geconfronteerd of hij biseksueel is.Barbara wordt vrijend in de douche betrapt
Barbara en Ludo![]()
Dinsdag
Morris trekt de stoute schoenen aan en maakt via een website een afspraakje met een biseksueel stel.Maar zal hij zich er nog weten uit te redden als zijn chatpartners er heel anders uit blijken te zien dan in zijn fantasie?Sjors wacht de officier van justitie op en legt haar de kwestie Nick voor.
Morris is gay![]()
Woensdag
Als Ray ontdekt dat Dennis voor een vrijpartijtje de Koning heeft gesloten,word hij agressief.Als hij maar niet in zijn oude patroon terugvalt!Carel wil terug naar Puerto Rico,maar Isabella smeekt hem te blijven.Zal hij naar haar luisteren?Carel ziet in Ludo`s dossier dat Nina ontvoerd is geweest!
Carel blijft![]()
Donderdag
Charlie vraagt of Jef haar wil weggeven op haar bruiloft aan Nick.Zal Jef dit willen?Sjors is geschokt als ze erachter komt wie de rekening van Nina`s kliniek betaalt.Het angstzweet breekt Martine uit als Carel zijn dochter confronteert met de ontvoering.Bekent ze haar schuld?
Martine en Carel![]()
Vrijdag
Yasmin krijgt de eerste foto`s van de shoot onder ogen.Wat vind ze van het resultaat?Als Barbara te kennen geeft dat ze Jef niet meer terug wil.Vragen Laura en Jef zich af wie het wel is.Sjors besluit Martines advies op te volgen en Nick keihard aan te pakken!Draait Sjors door?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik heb Nick altijd al stoer gevonden en Sjors altijd al een domme muts.
Omdat dit voor 2 weken vooruit isquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarom staat er in de veronica gids hele andere dingen??![]()
Aah nee he jij kan toch niet posten van uit ausie land hequote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is Patrick Martens
Doei en veel sterkte.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:43 schreef Orginial het volgende:
Ik ga naar het ziekenhuis,word geopeerd!Ik post wel na de operatie..
Dag
Sterktequote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:43 schreef Orginial het volgende:
Ik ga naar het ziekenhuis,word geopeerd!Ik post wel na de operatie..
Dag
Ja nou dat wil ik echt zien Robert en Harmsen die staan te tongenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:57 schreef Zhenar het volgende:
Eindelijk een bi-man (of in ieder geval ventje) in GTST!
Na al die flexibel geaarde vrouwen werd dat wel tijd. Ben benieuwd of nu opeens alle kerels het ook met elkaar gaan doen, net als de vrouwen een tijd geleden (Charlie, Isabella, Yasmin, Pascalle bijna)
Zoiets wordt het ook.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook. Doe dan gewoon, net als bij deel 50, een ode aan Karoltje..
En Babette, ik snap wat je zegt over Sjors. En ze heeft wel gelijk over die verkrachting. Maar ik krijg steeds meer jeuk van haar. Wat een vreselijke muts. Ze ziet dat Morris dat contract met Nick tekent en het enige wat ze doet is schaapachtig toe kijken. LOOP ER DAN NAARTOE, MUTS. EN ZEG DAT HIJ GELD VAN MARTINE KAN LEZEN. Grrrrr.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:56 schreef Tania18 het volgende:
dat gejank van Yasmin (in het echte leven zijn er mensen wiens hele gezicht verbrand is die nog niet zo erg zeiken als zij)
Als dit allemaal gaat gebeuren, wordt gtst waarschijnlijk toch nog een beetje boeiend! Kheb alleen niet echt behoefte aan die Isabella/Martine/Carel/ontvoering verhaalijntjes. Van mij mag die vader van Isabella weer weg, en hij mag Martine ook wel meenemenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:23 schreef Orginial het volgende:
verhaallijntjes
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:23 schreef Bupatih het volgende:
Oh nee, Breedkaak is dadelijk back in town
Iedereen mag hem openen hoorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:20 schreef Dizer het volgende:
De gene die de volgende topic opent, die krijgt klappen!!!
BVO en ik hebben er een klaar staan! Die wordt leuk
Als je jouw gedeelte nou ook nog ff naar mij stuurt, anders kan ik hem niet openen als jij er niet bent.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:20 schreef Dizer het volgende:
De gene die de volgende topic opent, die krijgt klappen!!!
BVO en ik hebben er een klaar staan! Die wordt leuk
Ik heb het 10 minuten geleden nog gemaildquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je jouw gedeelte nou ook nog ff naar mij stuurt, anders kan ik hem niet openen als jij er niet bent..
Wat lopen ze toch te klungelen bij fok.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:36 schreef BVO het volgende:
Hij is mooi..
Ik denk niet dat het Favoriete Verhaallijn Tournament vanavond kan starten, aangezien na achten het forum uit de lucht gaat voor onderhoud enzo..
Nou lekker dan, direkt na GTSTquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:36 schreef BVO het volgende:
Hij is mooi..
Ik denk niet dat het Favoriete Verhaallijn Tournament vanavond kan starten, aangezien na achten het forum uit de lucht gaat voor onderhoud enzo..
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:41 schreef dunn0w het volgende:
en dan bedoel ik Isabella en Carel he?!.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:11 schreef _bigmac_ het volgende:
Aaah! dat bidden van sjors!
Hoe die Morris , Sjors uitspreekt.
Ik zoek net speciaal dit topic op om dat te meldenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:11 schreef _bigmac_ het volgende:
Hoe die Morris , Sjors uitspreekt.
ik vind hem eng hoor.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:20 schreef BVO het volgende:
Ik vind hem wel beter worden.
Maar dat Shosh! Shosh! kan echt niet.
Wel grappig dat iedereen hem eng vindquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind hem eng hoor.
Dat is echt verschrikkelijk, om te jankenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:20 schreef BVO het volgende:
Ik vind hem wel beter worden.
Maar dat Shosh! Shosh! kan echt niet.
Ik vind hem niet eng..hij valt nog wel mee..alleen moet ie wat aan ze stemmetje doen!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:25 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Wel grappig dat iedereen hem eng vind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Friends don't let friends remain beardless...
Ik durft echt te wedden gewoon!! Als Morris met die gast gaat zoenen en zo, dat dus Geert Hoes GTST heeft verlaten puur omdat hij dus niet met een man wil gaan doen!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Die nieuwe Morris is wel oke
Volgende week krijgt ie gevoelens voor een mannelijk modelvolgens Veronica Gids
Die laatste zin in een van je laatste posts ...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Pardon?
Nou nee, ben ik het er niet mee eens. Alleen die eerste Morris vind ik echt dom! Laat ie een mooie rol schieten omdat ie niet met een homo-lijn te maken wil hebben, en dan komt ie zelf een paar jaar later uit de kast! De idiootquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:45 schreef BVO het volgende:
Ik zou het een beetje kinderachtig vinden. Als acteur moet je ook zulke rollen neer kunnen zetten.
Vind ik ook.. acteren is acteren..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:45 schreef BVO het volgende:
Ik zou het een beetje kinderachtig vinden. Als acteur moet je ook zulke rollen neer kunnen zetten.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Vind ik ook.. acteren is acteren..
En daar komt bij dat ze toch niet echt zoenen.
Dat zou kunnen..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Maar ik denk tog dat mensen hem dan gaan zien als 'homo' in het ''échte leven'' en dat hij dat mischien niet wou....
Dat is ook zo..maar ik denk tog dat een groot gedeeltje van de mensen dat dan tog gaan denken!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat zou kunnen..
Maar dat ligt dan meer aan de dommigheid van de mensen..
Dat vind ik dan weer wel begrijpelijk. Als je zelf met je geaardheid in de knoei zit lijkt het me dubbel lastig om zo'n rol te spelenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou nee, ben ik het er niet mee eens. Alleen die eerste Morris vind ik echt dom! Laat ie een mooie rol schieten omdat ie niet met een homo-lijn te maken wil hebben, en dan komt ie zelf een paar jaar later uit de kast! De idioot
Het gebeurt inderdaad.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat is ook zo..maar ik denk tog dat een groot gedeeltje van de mensen dat dan tog gaan denken!!
Met goudkust ook...was er ook zon gast die was ze hele goudkustperiode homo..maar dan ga je tog wel denken dat hij het in het egt ook is(volgens mij is hij dat ook maarja)
Lekker boeiend !!!!![]()
Victoria is ook al jaren lesbisch in de serie... denk toch echt niet dat ze dat in 't echt wel is. (nu is dat in dit geval ook nie zo moeilijk, ze heeft met de voetballer)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat is ook zo..maar ik denk tog dat een groot gedeeltje van de mensen dat dan tog gaan denken!!
Met goudkust ook...was er ook zon gast die was ze hele goudkustperiode homo..maar dan ga je tog wel denken dat hij het in het egt ook is(volgens mij is hij dat ook maarja)
Lekker boeiend !!!!![]()
Ja ok..maar ik denk dat je bij mannen eerder die neiging krijgt dat ze homo zijn...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Victoria is ook al jaren lesbisch in de serie... denk toch echt niet dat ze dat in 't echt wel is. (nu is dat in dit geval ook nie zo moeilijk, ze heeft met de voetballer)
Precies.. goed voorbeeld..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Victoria is ook al jaren lesbisch in de serie... denk toch echt niet dat ze dat in 't echt wel is. (nu is dat in dit geval ook nie zo moeilijk, ze heeft met de voetballer)
Ha we zullen zienquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:13 schreef Orginial het volgende:
Zou die vanavond online komen: Topic 100?
Dat is mijn wens vanaf mijn witte bed [lees: ziekenhuisbed] wel![]()
Misschien zit er wat dat betreft een klein verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ok..maar ik denk dat je bij mannen eerder die neiging krijgt dat ze homo zijn...
quote:(500ste post)
![]()
Doah,dat word ook de nieuwe verhaallijn!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:15 schreef bofkont het volgende:
Waar lijdt Carel dan precies aan??? Wat voor ziekte??
(Moet ie wel opschieten met zeggen dat Amy nog leeft)
Het zullen zijn laatste woorden zijn ................quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:15 schreef bofkont het volgende:
Waar lijdt Carel dan precies aan??? Wat voor ziekte??
(Moet ie wel opschieten met zeggen dat Amy nog leeft)
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Doah,dat word ook de nieuwe verhaallijn!
Zal Carel op tijd zijn met het Isabella vertellen en laat hij Martine achter met een gebroken hart?
Sjors word trouwens evil,nadat ze al haar vrienden verliest![]()
daar wed ik mijn zakgeld op...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:17 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Het zullen zijn laatste woorden zijn .................
Ik ookquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
daar wed ik mijn zakgeld op...![]()
Jah maar was Yasmine toen ookal!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:22 schreef Frey het volgende:
Was wel lachen met Babara en wat zij Ludo allemaal hoorde zeggen
Vanavond topic 100quote:Op donderdag 28 oktober 2004 16:00 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ja baas!
Nog even melding verder: ik vind die nieuwe Morris driehondervijfenvijftig komma drie keer niks! Maar de Isabella verhaallijn vind ik wel cool.![]()
Idd,zo komt nummer 100 er nooit!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:46 schreef bar_rel het volgende:
Wat is het weer een drukte hier *O-
Jah zeker! [De hypotekerquote:Op donderdag 28 oktober 2004 10:39 schreef dunn0w het volgende:
Doorposten!
haha iddquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:54 schreef mark_03 het volgende:
Gelukkig 't werkt weer... tijd voor nummer 100
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:05 schreef mark_03 het volgende:
als (zaterdag)postbode zijnde moet dat posten wel lukken
?Ze doet tog niks?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:12 schreef _bigmac_ het volgende:
Ooh Isabella valt weer in der oude patroon.
Die droom niet gezien? plus ze bekte Charlie af.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
?Ze doet tog niks?
Ja die droom vanCarel en haar...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:21 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Die droom niet gezien? plus ze bekte Charlie af.
Omdat het een soap isquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:27 schreef pberends het volgende:
Waarom is Charlie nog steeds geen dik vet vies varken?
Ze vreet de hele dag en verbrandt nooit kaloriën omdat ze gehandicapt is en Rosa heeft. Rara hoe kan dat.
Owjaquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omdat het een soap is![]()
Inderdaad, tijd dat Nick als z'n geld verliest en Charlie dus ookquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:27 schreef Nyluzzz het volgende:
Charlie; vieze verwende bitch
ja oke..maar togquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:40 schreef mark_03 het volgende:
Ze dacht helemaal niet terug... scene is opnieuw opgenomen met de nieuwe Carel
Dat komt wel weer als hij rijk is en Nick en Charlie uit dat huis heeft gepleurdquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:01 schreef mark_03 het volgende:
Ludo is lang nie meer zo leuk de laatste tijd
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:08 schreef _bigmac_ het volgende:
Anders beledigt iemand Roxie effe dan komt die pot ook weer ook.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:08 schreef _bigmac_ het volgende:
Anders beledigt iemand Roxie effe dan komt die pot ook weer ook.
Voor jouw altijdquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:08 schreef BVO het volgende:
Als dat gebagger vanaf deel 100 maar afgelopen mag zijn..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |