Kun je vergeten met die Isabella freaks hierquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:49 schreef Frey het volgende:
en waar is trouwens het Harmsen topic![]()
Zegt het ludo sekte lidquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Kun je vergeten met die Isabella freaks hier![]()
Jammer. We missen je hier wel hoor.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:42 schreef Dada het volgende:
Heb gtst nu al een maand of langer niet gezien. wat doe ik hier eigenlijknou ja de titel maakte me nieuwsgierig.
die heeft nog niet online gestaanquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
Staat die Benjamin clip nog online Frey?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:02 schreef BVO het volgende:
Jammer. We missen je hier wel hoor..
Oh, ok.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:05 schreef Frey het volgende:
[..]
die heeft nog niet online gestaan
Vond het zo slecht. En toen het er op leek (bijna zeker was) dat ludo en barbara een stelletje (werk of liefde) gingen worden had ik zoiets van, ik stop met kijken. Maar dat heb ik door de jaren wel vaker gehad hoor, dus ik ga vast wel weer een keertje kijken (maar nu een tijd(je) niet).quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:09 schreef BVO het volgende:
Waarom ben je gestopt met kijken dan Dada?
Je bedoeld dat ze nu "Het Kraaiennest coupe" heeft?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:03 schreef Patriesje het volgende:
die reclame is zoo geweldig![]()
En Isabella dr haar zit nu zo lelijk. Gooi dr n ander kleurtje in, knip t wat korter en laat dat vreselijk stekelige haar bovenop lang groeien. Doe t eens in n staartje ofzo
![]()
Dit is niet van de eerste aflv. hoor.. caps daarvan heb ik niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:55 schreef mark_03 het volgende:
Heeft iemand nog shots van Isabella uit een van haar eerste scenes? Ze zag er toen totaal anders uit. Ze ging toen met Charlie naar de kapper en toen werd het rood en kort enzo.... Ben wel benieuwd hoe ze er toen ook weer uitzag.
Ik wil 'm wel... je staat alleen nie in m'n MSNquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:09 schreef Frey het volgende:
De Benjamin clip is te groot om online te zetten en het is zonde om hem op te splitsen, dus wie hem wil hebben moet het mij vragen op MSN
ff toevoegen en zeggen wie je bentquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel... je staat alleen nie in m'n MSN![]()
precies....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze nu "Het Kraaiennest coupe" heeft?
Nu welquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel... je staat alleen nie in m'n MSN![]()
Is al behoorlijk oud.. was van de Staatsloterij geloof ik... man kwam thuis, kon z'n vrouw niet vinden en vraagt met hoge stem.. Amy, ben je boven?!.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:09 schreef dunn0w het volgende:
Kan iemand me even uitleggen welke reclame dat precies is?
Had ze toch de loterij gewonnen en toen was ie vertrokkenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Is al behoorlijk oud.. was van de Staatsloterij geloof ik... man kwam thuis, kon z'n vrouw niet vinden en vraagt met hoge stem.. Amy, ben je boven?!.
Ik vond hem erg leuk in ieder geval..
Isabella was zwanger van Ludo en omdat ze in een inrichting zat, kreeg ze medicijnen. Volgens haar is het kind dood geboren door middel van de medicijnen die de "mannen" van Ludo haar toedienden. Vandaar dat ze ook Ludo ging kapot maken vorig seizoenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Aangezien ik er ene htijdje uit ben geweest met gtst, heb ik een vraag over het stukje voor morgen....
Heeft Isabella een kind gekregen? En wat is hie rprecies mee gebeurd....
Dat had netzo goed een droom kunnen zijn of zo. Trouwens...misschien was haar vader erbij toen Amy dood was geboren of zo???quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik had gelijk over Amyi knew it bitches
![]()
Bedankt voor je uitleg..... ik ben benieuwdquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:36 schreef Dizer het volgende:
Geweldig einde![]()
Dat was natuurlijk wel te verwachten!!!
[..]
Isabella was zwanger van Ludo en omdat ze in een inrichting zat, kreeg ze medicijnen. Volgens haar is het kind dood geboren door middel van de medicijnen die de "mannen" van Ludo haar toedienden. Vandaar dat ze ook Ludo ging kapot maken vorig seizoen
Alleen nu is haar vader op bezoek.. en het lijkt alsof hij een geheim heeft dat daarmee te maken heeft. En de geruchten gaan dat haar vader Amy (haar dode dochter) heeft....
ja dat viel me ook al op. Maar hij kijkt wel vaker zo eng...... hij kan niet acteren qua uitdrukkingen in zijn gezicht.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:42 schreef _bigmac_ het volgende:
Ey die ogen van Milan bij dat afscheid van Sjors![]()
Damn het was gewoon eng![]()
Dat was inderdaad wel eng!!!!!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:42 schreef _bigmac_ het volgende:
maar hij is wel leukquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Hij kan gewoon helemaal niet acteren
ja, alsof ie strak stond.. En zo blij ookquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:42 schreef _bigmac_ het volgende:
Als Karel bleef bij de vaste cast, dan zat ie wel in de BeginCreditsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:07 schreef _bigmac_ het volgende:
Oke, Benjamin en Milan zijn nou weg, Karel is de enige vervanger, Komen er nog meer nieuwe acteurs ?
Zooo vermakelijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Barbara geeft Ludo strijkles (GTST #2132)
Om maar niet te zeggen zeer smakelijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik vond dat Ludo er nog goed uit zach voor zijn leeftijd hoor.
Hij heeft Rosa niet meer die hem zo goed verzorgd.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:44 schreef Nano het volgende:
Ludo ziet er zeker nog goed uit voor zijn leeftijd.Maar het val me op dat Ludo bijna nooit meer in pak loopt nu die bij Barbara thuis is.Hij loopt elke dag half naakt daar rond.Toen die nog in zijn eigen huis woonde liep hij bijna nooit zo rond!
En meer....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:49 schreef Nano het volgende:
Ja Rosa hees hem natuurlijk elke morgen direct in pak!
Is vast nergens te downloaden?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Is al behoorlijk oud.. was van de Staatsloterij geloof ik... man kwam thuis, kon z'n vrouw niet vinden en vraagt met hoge stem.. Amy, ben je boven?!.
Ik vond hem erg leuk in ieder geval..
Die gtst site is echt zooooo irritant.. je moet steeds al die mediapaspoort-onzin omzeilen..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:55 schreef _bigmac_ het volgende:
ach ja alles kost geld tegenwoordig.
McChicken was het geloof ik... volgens Purnoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:56 schreef BVO het volgende:
Je hoeft er helemaal niet voor te betalen hoor, hamburger.
Oke beffoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:56 schreef BVO het volgende:
Je hoeft er helemaal niet voor te betalen hoor, hamburger.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:06 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Oke beffo
Hey niet spotten met de producten die ik maak/verkoopquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
McChicken was het geloof ik... volgens Purno.
Oh Pardon!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey niet spotten met de producten die ik maak/verkoop![]()
![]()
Uhh.... is dit Victoria welquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:42 schreef Dada het volgende:
Het blijft een mooie foto van Victoria.
Ja dat is ze.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:20 schreef Magics het volgende:
[..]
Uhh.... is dit Victoria welLijkt meer op Dido hoor.
Dummie!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:06 schreef Svensational het volgende:
[Dorothea-modus]enk TVP*[/Dorothea-modus]
Niet zo kinderachtig doen.. je weet dat ik het niet meen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:09 schreef Svensational het volgende:Dunn0w scheldt me uit voor Dummie
Tuurlijk schatquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:12 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Niet zo kinderachtig doen.. je weet dat ik het niet meen..
We heten per slot van rekening niet allemaal Bigmacquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tuurlijk schat![]()
![]()
Jim en zn manager hebben t verhaal ontkent... dus gaat niet door ..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:20 schreef Dizer het volgende:
Ach jah... Jim komt binnenkort in de serie...dan maakt een hoop goed![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jim en zn manager hebben t verhaal ontkent... dus gaat niet door ..
Nu maar hopen dat we een leuk ander iemand krijgenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:22 schreef Svensational het volgende:
Heh, balen joh
Maakt mij niet uit, vanavond toch de laatste keer GTST voor mijquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:30 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat we een leuk ander iemand krijgen.
Egoist!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, vanavond toch de laatste keer GTST voor mij
Ook mijn ideequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:52 schreef Zhenar het volgende:
Milan was echt scary vanavond! zou 'ie aan de coke zijn?
Oom Govert is saai.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:50 schreef Kylee het volgende:
Kan BVO eens een topicopenenban krijgen..
. Wéér eentje over Isabella,
.
Ik wilde oom Govert BVO..
En Milan heeft zijn eerste dramalessen gevolgd op de toneelschool met veel succes,.
.
Ja man... vet engquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Oom Govert is saai..
Isabella niet..
Milan acteerde gisteren juist verschrikkelijk, met die grote ogen van hem..
Dan was dat dus onterecht... Maar dat wisten we toen nog nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:50 schreef Svensational het volgende:
Als dat waar is, dat Amy nog leeft en ze is weggehaald door Carel, waar slaat dan het hele vorige seizoen op met de Nina-moet-dood-want-Ludo-heeft-Amy-vermoord-verhaallijn?.
Isabella is weird,quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Oom Govert is saai..
Isabella niet..
Milan acteerde gisteren juist verschrikkelijk, met die grote ogen van hem..
Waarom?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:53 schreef Svensational het volgende:
Nee, maar dat was dan dus wel erg onrealistisch...
Ik denk dat Isabella er vanavond achter komt wat ze is vergeten (namelijk dat Carel Amy heeft meegenomen), gezien de preview, waarin ze een boek leest (haar dagboek? een verslag van de inrichting?) en een soort flashback heeft.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:47 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar Isabella wist dan dus dat Amy niet dood was dus haar wraakactie slaat nergens op...
Was me nooit opgevallenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:54 schreef BVO het volgende:
Huize Sanders toen het nog Huize van Cloppenburg was in Goudkust.
[afbeelding]
De klok is nog blijven hangenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:54 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Kewl! Dat wist ik niet eens!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:54 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Hij had toen een ook een groot huis maar toen had hij ook nog een manege enzo!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:32 schreef thaduck het volgende:
[..]
Kewl! Dat wist ik niet eens!
Maar nu vraag ik me af, waarin woonde Ludo voor hij hier woonde? Goudkust is een stuk jonger dan GTST namelijk
Owjah dat klopt jah.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij had toen een ook een groot huis maar toen had hij ook nog een manege enzo!![]()
NEEEEEquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:24 schreef thaduck het volgende:
[..]
Owjah dat klopt jah.
Dat was toch niet die manage waar Janine door haar door-zichzelf-gespeelde-type levend begraven werd?
Die is al wegquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:56 schreef Liquidist het volgende:
die justis is toch ook nieuw? Of tot wanneer blijft die?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:36 schreef babette21 het volgende:
Isabella met kind is net zo erg als Claire (onm) met een kind.... fingers crossed dus dat 't kind toch dood is...
Oscar Couwenbergquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:14 schreef dunn0w het volgende:
Die andere rare jojo.. die Govert toen verving..kon echt NIET acteren...
Ahaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:20 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Niek Pancras als Oscar, de seniele broer van Ed (en vader van Victor) in ONM
en Mariaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
En dan speelde hij ook nog samen met Yoka () ..
Yoka is leuk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Aha.
Maarja die vent was dus ook in GTST.... hij speeld echt slecht.
Ik ga er ook eentje beginnen.quote:www.gtstonm.web-log.nl
Hoe heetie?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga er ook eentje beginnen..
.
Nee, in die manege werd Jessica een keer opgeslotenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:24 schreef thaduck het volgende:
[..]
Owjah dat klopt jah.
Dat was toch niet die manage waar Janine door haar door-zichzelf-gespeelde-type levend begraven werd?
En jij spelt heeeeeel slechtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Aha.
Maarja die vent was dus ook in GTST.... hij speeld echt slecht.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:34 schreef pberends het volgende:
Is dit een cliffhanger??
Mooiquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:22 schreef babette21 het volgende:
Ja Isabella is heel zielig....![]()
en Victoria is goed op dreef!!
Alweer een reden om niet op Kim te stemmenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:38 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Mooi.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Alweer een reden om niet op Kim te stemmen.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:45 schreef babette21 het volgende:
wie werkt er dan ook bij de Mac?!??!
HipHavquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:42 schreef babette21 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
H U L D E - A A N - V I C T O R I A![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar moet je dan niet zo zielig bij kijken he!!! cheer up!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:48 schreef dunn0w het volgende:
HipHav
Nee pleas wil je me helpen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:57 schreef babette21 het volgende:
ja nee tuurlijk zet alles van mijn site maar over op die van jou...
...als je 't in je hoofd haalt!!!!!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar moet je dan niet zo zielig bij kijken he!!! cheer up!!!H-I-P
H-A-V
moeten we ons nu aangesproken voelen ofzo?!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Ey maar bitches wie gokte dat Amy nog in leven was![]()
sinds waneer ben ik een bitch?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Saai afl vandaag stom gejank van Isabella,
Ey maar bitches wie gokte dat Amy nog in leven was![]()
moet jij voor de grap even HIER kijken :')quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:30 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik wou gewoon effe zeggen dat ik gelijk had![]()
Wauw je hebt gelijk..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:30 schreef _bigmac_ het volgende:
Nee natuurlijk zijn jullie geen bitches![]()
(Nouwja niet allemaal) Ik wou gewoon effe zeggen dat ik gelijk had![]()
Haha in dat verhaal is Isabella harstikke doodquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:37 schreef Nano het volgende:
Ik aanbid hem niet maar hij kan wel weer in het doorschrijfverhaal.
Ik moest vandaag wel even lachen hoe dat SURPRISE! van Janine eruit kwam.
En dat zeg jij...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:52 schreef BVO het volgende:
Dan zorgt ze maar dat ze dat krijgt en anders hebben jullie pech.
Nee joh.. ik zeg niets.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:48 schreef _bigmac_ het volgende:
Heeft ze niet, Ey is Svurno weg ga jij het zeggen
de erfenisquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:04 schreef Nano het volgende:
Oké sorry allemaal.We hebben het nu wel over iets anders dan.
Dat huis waar die vrouw met Amy zat kwam me bekent voor.Weten jullie waar ik dat al eerder gezien kan hebben?
Ze gebruiken die sets egt overal voor hequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
de erfenis![]()
hergebruik..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ze gebruiken die sets egt overal voor he![]()
Goudkust had het Ludo huis eerst ook...(tog) En het huis van Barbara was volgens mij ook van Goudkust......
niet dat het boeit ofso...![]()
Volgens mij hebben ze dat decor eerder gebruikt om de scenes te schieten waarin Ludo's vader op sterven lag.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:04 schreef Nano het volgende:
Oké sorry allemaal.We hebben het nu wel over iets anders dan.
Dat huis waar die vrouw met Amy zat kwam me bekent voor.Weten jullie waar ik dat al eerder gezien kan hebben?
De binnen scene''s ook??quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:24 schreef babette21 het volgende:
de erfenis is op de antillen opgenomen, daar hebben ze bij gtst geen geld voor....
voor iets totaal anders moet je in een totaal ander topic zijn.....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:36 schreef thaduck het volgende:
Iets totaal anders, blablabla
Als ik me niet vergis werd EH&T ook ooit geregisseerd door regisseurs van GTST/ONM... dus onbedoeld heeft het toch nog met GTST te maken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:42 schreef babette21 het volgende:
voor iets totaal anders moet je in een totaal ander topic zijn.....
Ja.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:44 schreef mother-mother het volgende:
leuke titel, was dat niet mijn zinnetje?
ja, dat ging over staatsloterij volgens mijquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:58 schreef dunn0w het volgende:
Ik weet nog steeds welke reclame dat nu is...
Wanneer werd het uitgezonden.. lang geleden?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:05 schreef BVO het volgende:
Ja. De vrouw had de hoofdprijs gewonnen, had haar zooitje gepakt en was vertrokken. De man komt thuis, treft een warboel aan en roept vervolgens met een hoge stem onder aan de trap: Amy, ben je boven?!.
Zo ging 'ie geloof ik.. een vreindin van me heet zo, dus ik heb die zin nog vaak gehoord..
Geen idee... paar jaar geleden denk ik..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:06 schreef dunn0w het volgende:
Ja .. dat wist ik al BVO..
Maar welke tijd?
jaar of 10/15 geledenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Geen idee... paar jaar geleden denk ik..
Neeee! Toch?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:08 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jaar of 10/15 geleden
Dan zou ik het in principe gezien kunnen hebben...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:10 schreef babette21 het volgende:
ja is nog vrij recent hoor, ik denk ook iets van 3 a 4 jaar...
a joh weet ik veel, sinds mn twee zwangerschappen ben ik een beetje besef van tijd kwijtquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Neeee! Toch?.
Volgens mij een jaar of 3 geleden..
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
a joh weet ik veel, sinds mn twee zwangerschappen ben ik een beetje besef van tijd kwijt![]()
ja dat vind ik ook verschrikkelijk irritant.. ach ja ze hebben een nieuw decor, dan moeten ze er wel optimaal gebruik van makenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:16 schreef dunn0w het volgende:
Jezus!
Ze doen in GTST net of de Sauna eergister is uitgevonden...
beetje overdreven hoor
nee echt waar hoor, het heet zwangerschaps dementie (eik net zoiets als isabella, maar die is extreem)quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:18 schreef dunn0w het volgende:
[..]
goed excuus!
Blijkbaarquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:18 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook verschrikkelijk irritant.. ach ja ze hebben een nieuw decor, dan moeten ze er wel optimaal gebruik van maken![]()
maar wel allemaal echt naakt he!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:18 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook verschrikkelijk irritant.. ach ja ze hebben een nieuw decor, dan moeten ze er wel optimaal gebruik van maken![]()
Ja dat hoortquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
maar wel allemaal echt naakt he!![]()
![]()
Zo leer je nog 'ns watquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee echt waar hoor, het heet zwangerschaps dementie (eik net zoiets als isabella, maar die is extreem)![]()
Wat is er mis met Janine in de saunaquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:22 schreef babette21 het volgende:
die sauna in gtst is net zo vervelend als dat auto-gedoe in ONM...
waarom geilen regisseur altijd zo op hun nieuwe decorstukjes?!
Ja klopt...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:22 schreef babette21 het volgende:
die sauna in gtst is net zo vervelend als dat auto-gedoe in ONM...
waarom geilen regisseur altijd zo op hun nieuwe decorstukjes?!
Met Janine in de sauna is niets mis.. maar met een sauna in GTST wel.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat is er mis met Janine in de sauna![]()
dat uitstap momentje met chris en dat meisje dat ie wou versieren vond ik wel grappig trouwensquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:24 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja klopt...
nog een zware irritatie:
het uitstap-moment.. na een autoritje.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:21 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zo leer je nog 'ns wat.
Ik wou al zeggen.. hoop niet voor je dat het zulke vormen aanneemt als bij Isabella.
ja idd.. vooral met marnixquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:27 schreef babette21 het volgende:
als er toch mensen die sauna in moeten, dan liever een paar stoere mannen...
en zo'n uitstap-moment kan best grappig zijn, maar 4 per week is een béétje veel van 't goeie
Waar Karel Kortenaer niet onder valtquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:27 schreef babette21 het volgende:
een beetje heel veelquote:en zo'n uitstap-moment kan best grappig zijn, maar 4 per week is een béétje veel van 't goeie
Het ging...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:25 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
dat uitstap momentje met chris en dat meisje dat ie wou versieren vond ik wel grappig trouwens![]()
NO WAY!!!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:29 schreef dunn0w het volgende:
Waar Karel Kortenaer niet onder valt.
Huh.. ik zei NIET ondervalt...!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
NO WAY!!!![]()
Zoals Harmsenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:27 schreef babette21 het volgende:
Of nieuwe aanwinsten...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Zoals Harmsen
Milan en Morris zijn sowieso niet leuk..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:44 schreef babette21 het volgende:
nah wordt wel weer eens tijd! en dan niet van die pubertjes als Milan en Morris aub.....
ik ga toch 's aan m'n moeder vragen of ze na mij echt gekapt is met kinderen....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:48 schreef dunn0w het volgende:
Milan en Morris zijn sowieso niet leuk...
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga toch 's aan m'n moeder vragen of ze na mij echt gekapt is met kinderen....
volgens mij ben jij m'n zusje...........![]()
Ze kwam 1 seconde in beeld!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 10:23 schreef farfavour het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering.
Rosa speelde de sterren weer van de hemel.
Het is ook oktober,dan gaan altijd de nieuwe verhaallijnen van startquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:28 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja idd dat charlie gezeur is eindelijk voorbij.
Dat zou wel heel erg zijn! Ik had eigenlijk verwacht dat Sjors wel zwanger zou zijn van Nick!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:40 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb overigens het idee dat Nick er nooit achter zal komen dat Charlie met Milan naar bed is geweest. Die verhaallijn was zo plotseling... dat was overduidelijk alleen een motief voor het karakter Milan om te vertrekken.
Tenzij Charlie over een maandje of zo zwanger blijkt...
Is dat zo?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is ook oktober,dan gaan altijd de nieuwe verhaallijnen van start![]()
Kan Milan Jr. straks gezellie met Amy naar de kinderopvangquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:40 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb overigens het idee dat Nick er nooit achter zal komen dat Charlie met Milan naar bed is Tenzij Charlie over een maandje of zo zwanger blijkt...
re-va-li-da-tiequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:24 schreef bar_rel het volgende:
Wat me wel weer oplucht is dat we niet meer die Revidilatie(of hoe je het ook schrijft!!!!!)van Charlie niet meer krijgen.
zo dan, onder welke stoeptegel heb jij gezeten....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:42 schreef Orginial het volgende:
Btw ik wis helemaal niet dat Ludo Isabella stevig genomen had![]()
De eerste 2 letters en de laatse 2 had ik goedquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
re-va-li-da-tie
Ik wist wel dat Isabella verliefd hem was maar de sex is toch nooit op tv geweest?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo dan, onder welke stoeptegel heb jij gezeten....
nee het komt ook om 8 uur savonds en kids van 6 mogen onder begeleiding kijkenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Isabella verliefd hem was maar de sex is toch nooit op tv geweest?
Ahaquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:59 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee het komt ook om 8 uur savonds en kids van 6 mogen onder begeleiding kijken![]()
Op de DVD staat die scene wel(ongecensureerd zelfs).quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Isabella verliefd hem was maar de sex is toch nooit op tv geweest?
En toen deden jou papie en mamie snel de handen voor jou ogenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Aha![]()
Whahaha, dat was ook 't enige wat die Chin Man heeft toegevoegd geloof ik... blij dat ie binnenkort weg is. Heeft nooit een verhaallijntje gehad geloof ikquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:14 schreef _bigmac_ het volgende:
Haha Nurse Betty & The Chin man
Dat verrast me niks.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:18 schreef Orginial het volgende:
Christophe Haddad [Nick van der Heijde in GTST] heeft welliz met een jongen getongd!
Staat op pagina 37 van Break Out!![]()
Met Morris zeker.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:18 schreef Orginial het volgende:
Christophe Haddad [Nick van der Heijde in GTST] heeft welliz met een jongen getongd!
Staat op pagina 37 van Break Out!![]()
Ouder dan Benjamin dusquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:48 schreef Frey het volgende:
Rop Verheijen die Robin speelt wordt in december al 30![]()
Winston is trouwes nu op tv bij Nickelodeon.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ouder dan Benjamin dus![]()
![]()
Nee dus, maar wat verwacht je ook van een stel peuters.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:58 schreef _bigmac_ het volgende:
Kijk nu zo naar Nick wint Gtst de tv award ja of nee.
Ter info, hij heeft ook wel eens aflevering 'Het zonnetje in huis' meegedaan voor hij GTST in ging.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:03 schreef Nano het volgende:
Ik heb een interview van hem waarin hij duidelijk zegt dat hij in het echte leven niet zwakzinnig is!
Dat is absoluut waar... misschien wel de beste acteur in de serie. Het klopt ook allemaal, dat is juist zo mooi. Hij blijft de hele tijd in z'n rol, ook als ie in de achtergrond bezig is enzo... maar verder hoor je nooit wat van 'm (van de acteur dan). Nooit een interview of een poster in zo'n breezah-bladquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:29 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ter info, hij heeft ook wel eens aflevering 'Het zonnetje in huis' meegedaan voor hij GTST in ging.
En hij is een boel, maar niet zwakzinnigMaar hij speelt het absoluut briljant!
Oke, maare iemand al een foto van de nieuwe Carel?quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:34 schreef dunn0w het volgende:
Edit.... moeten we nog tien.
uhh ik bedoel seven ..
Jep:quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oke, maare iemand al een foto van de nieuwe Carel?
Wieej nog 2 reacties!quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Jep:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |